Igualtat demana «extremar» precaucions per a evitar estafes amb la vacunació a persones dependents

 

La Direcció General d’Atenció Primària i Autonomia Personal de la Conselleria d’Igualtat i Polítiques Inclusives ha remés una comunicació a les persones responsables d’Atenció Primària de Serveis Socials per a demanar que «extremen» les precaucions davant dels intents d’estafa amb la vacunació del coronavirus detectades per la Policia Nacional.

 

Amb motiu de la pròxima vacunació de les persones en situació de dependència en els graus II i III no institucionalitzats, s’ha recordat als caps i caps d’Atenció Primària de Servicis Socials que la Conselleria d’Igualtat aportarà les dades «degudament encriptades» a la Conselleria de Sanitat, segons han informat fonts d’este departament.

 

Per tant, explicita que no fa falta que els caps i caps d’Atenció Primària de Serveis Socials aporten eixa informació ni a hospitals, ni a àrees o centres de salut d’atenció primària de Sanitat, «per a evitar que puguen ser suplantades per suposats estafadors per a cometre delictes sobre persones en situació de vulnerabilitat». D’esta manera, en la comunicació s’insistix en la necessitat de seguir «amb rigor» la Llei de Protecció de Dades pel bé de les persones i la seua seguretat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que no alleuja el descens

Mallorca i València empaten a Son Moix amb gols de Samu Costa i Sadiq en un partit gris que deixa als dos equips sense l'impuls que necessitaven en la lluita per la permanència.

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.