La incidència acumulada frena la seua caiguda i repunta un poc al territori valencià

 

La incidència acumulada de coronavirus en el territori valencià ha frenat la seua caiguda, en mantindre’s en termes pràcticament iguals als del divendres la incidència acumulada a 14 dies (28,62 casos per 100.000 habitants el dilluns enfront dels 28,52 del divendres). La incidència a 7 dies repunta de manera més clara, en passar d’11,89 contagis el divendres a 15,17 el dilluns.

 

Tot i este repunt, les xifres valencianes continuen sent les més baixes d’Espanya i actualment és l’única comunitat autònoma que es troba en un nivell de risc baix, per davall de 50 casos per 100.000 habitants.

 

La pressió hospitalària també ascendix lleugerament i l’ocupació en planta se situa en el 2,59%, enfront del 2,53% del divendres, amb 292 pacients covid ingressats en planta (290 el divendres). Si baixa la pressió en UCI, amb 88 llits ocupats enfront de les 94 del divendres (cau l’ocupació del 9,85% al 9,27%). Finalment, la taxa de positivitat és del 3%, per davall de la mitjana d’Espanya (5,77%).

Últimes notícies

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.

Nou auditori, aparcament i vivendes al gran solar d’El Almendro de Xixona

L’Ajuntament de Xixona ha rebut gratuïtament de la Sareb més de 19.000 metres quadrats del solar d’El Almendro i d’una finca annexa, on preveu un auditori, vivendes, aparcament i millores de mobilitat a l’accés sud del municipi.

L’Arenal Sound arranca a Borriana pendent del gran incendi de la Vall d’Uixó

L’Arenal Sound comença dijous a Borriana amb quatre dies de música urbana, pop i electrònica i 150.000 assistents previstos, mentre les autoritats reforcen la seguretat per l’incendi de la Vall d’Uixó.
FILMOTECA D'ESTIU