Infermeria recomana evitar els exàmens presencials en les universitats del territori valencià

 

El president del Consell d’Infermeria de la Comunitat Valenciana (CECOVA), Juan José Tirado, ha recomanat evitar els exàmens presencials en les universitats com sol·liciten les associacions estudiantils i ha sostingut que reunir persones en aules durant hores és un risc de contagi «innecessari».

 

«Per a acudir a les proves molts alumnes han d’usar els transports públics (com el metre o l’autobús) en els períodes de més afluència amb les consegüents aglomeracions», ha indicat i ha demanat que «ha de prevaldre la sensatesa» després del «macabre rècord» de 3.930 positius i 85 morts en el territori valencià.

 

Tirado ha indicat que «s’ha d’evitar tot risc innecessari perquè no es generen més contagis» i ha recordat que hospitals, centres de salut i geriàtrics «estan ja saturats» per l’augment de casos. Ha instat als gestors públics i als responsables de la comunitat educativa perquè «impedisquen, en la mesura que siga possible, que els pròxims exàmens en les universitats i facultats siguen presencials i es facen a través de sistemes telemàtics».

 

La majoria de les universitats públiques i privades del territori valencià ha programat per a les pròximes tres setmanes les seues proves per a avaluar a milers d’alumnes del primer quadrimestre, ha recordat. Es tracta d’exàmens que es faran en aularis i sales en les que, tot i aplicar les mesures de distància de seguretat, desinfecció i ventilació, reuniran grups nombrosos d’estudiants i professors.

Últimes notícies

Castro ix reforçat de Pamplona: empat sense gols però amb bona imatge del Levante

El Levante ha empatat a zero al camp d’Osasuna però Luís Castro destacat que l’equip ha recuperat la identitat desitjada i confia a continuar millorant amb el pas de les jornades.

Ryan destaca el punt d’or davant Osasuna i el creiximent defensiu del Llevant

El porter australià Mathew Ryan ha remarcat les sensacions positives del Llevant després de l’empat sense gols contra Osasuna a El Sadar, on ha sigut clau sota pals.

Osasuna punxa davant un Llevant resistent en un empat sense gols

Osasuna ha empatat 0-0 amb el Llevant en un Sadar ple, després de dominar bona part del partit i topar una vegada i una altra amb un inspirat Ryan. Els granotes, molt sòlids arrere, s'han emportat un punt sense quasi crear perill en atac.

Kayne Van Oevelen reforça la porteria del València cedit per l’Ipswich Town

El València CF ha incorporat el porter neerlandés Kayne Van Oevelen cedit per l’Ipswich Town per a esta temporada i sense opció de compra. El jove guardameta arriba després de destacar amb el FC Volendam en l’Eredivisie 2023-24.

La Delegación del Govern descarta requisaments d’estelades en l’Elx-Barça i obri investigació

La Delegación del Govern en la Comunitat Valenciana ha obert una investigació interna sobre l’actuació policial en l’Elx-Barça i ha negat que s’hi requisaren estelades, malgrat les denúncies de partits i del FC Barcelona.

El Govern desmenteix la confiscació d’estelades en el partit Elx-Barça i obri una investigació

La Delegación del Gobierno nega que la Policia Nacional confiscara estelades en el partit Elx-Barcelona i ha obert una investigació interna per aclarir l’actuació dels agents, criticada per partits independentistes i pel FC Barcelona.

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.