Insten a Sanitat a reforçar amb infermeres les UCI i els hospitals davant de l’augment de casos de Covid-19

 

El Sindicat d’Infermeria (SATSE) ha demanat a la Conselleria de Sanitat, davant del «progressiu» augment de casos greus per la segona onada del Covid-19 que requerixen hospitalització o ingrés en les UCI, que comence a establir mesures de reforç, cobertura i ampliació de personal tant en les unitats de crítics com en la resta de servicis hospitalaris.

 

Ara mateixa, segons la central sindical, «no hi ha quasi professionals d’infermeria disponibles en la Borsa de treball de la Conselleria de Sanitat per a contractar en cas de repunt, ja que totes les infermeres del territori valencià estan treballant per a fer front la pandèmia i a la campanya de vacunació de grip». En esta línia, advertix que s’espera que amb el fred arribe l’epidèmia estacional de la grip, com tots els anys entre els mesos de novembre i febrer.

 

Segons assenyala el sindicat en un comunicat, «des de SATSE hem anat defensant una acció proactiva i preventiva, a l’hora d’abordar diferents situacions dins d’esta pandèmia per Covid-19. Ara, considerem és el moment que la Conselleria de Sanitat anticipe mesures per als hospitals sense deixar de reforçar els centres de salut».

 

Per això, SATSE considera que s’han de reforçar les UCI, Servicis d’Urgències i sales d’hospitalització previstes per a Covid-19 amb professionals d’infermeria amb experiència en emergències i patologies infeccioses i que estiguen «ben formats i informats» en el maneig d’Equips de protecció Individual (EPI).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els sindicats convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats d'ensenyança STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida del professorat valencià a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria de docents després d'una consulta interna.

Els sindicats docents convoquen una vaga indefinida en la Comunitat Valenciana des de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT convoquen una vaga indefinida de docents en la Comunitat Valenciana a partir de l'11 de maig, recolzada per una àmplia majoria del professorat.

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.