Insten a Sanitat a reforçar amb infermeres les UCI i els hospitals davant de l’augment de casos de Covid-19

 

El Sindicat d’Infermeria (SATSE) ha demanat a la Conselleria de Sanitat, davant del «progressiu» augment de casos greus per la segona onada del Covid-19 que requerixen hospitalització o ingrés en les UCI, que comence a establir mesures de reforç, cobertura i ampliació de personal tant en les unitats de crítics com en la resta de servicis hospitalaris.

 

Ara mateixa, segons la central sindical, «no hi ha quasi professionals d’infermeria disponibles en la Borsa de treball de la Conselleria de Sanitat per a contractar en cas de repunt, ja que totes les infermeres del territori valencià estan treballant per a fer front la pandèmia i a la campanya de vacunació de grip». En esta línia, advertix que s’espera que amb el fred arribe l’epidèmia estacional de la grip, com tots els anys entre els mesos de novembre i febrer.

 

Segons assenyala el sindicat en un comunicat, «des de SATSE hem anat defensant una acció proactiva i preventiva, a l’hora d’abordar diferents situacions dins d’esta pandèmia per Covid-19. Ara, considerem és el moment que la Conselleria de Sanitat anticipe mesures per als hospitals sense deixar de reforçar els centres de salut».

 

Per això, SATSE considera que s’han de reforçar les UCI, Servicis d’Urgències i sales d’hospitalització previstes per a Covid-19 amb professionals d’infermeria amb experiència en emergències i patologies infeccioses i que estiguen «ben formats i informats» en el maneig d’Equips de protecció Individual (EPI).

Últimes notícies

Roben a la casa de Largie Ramazani mentres disputava el València-Barcelona a Mestalla

Uns lladres van assaltar la vivenda de Largie Ramazani a Bétera mentres l'extrem del València jugava contra el Barcelona a Mestalla. El botí es xifra entorn de 100.000 euros en joies.

El curs escolar tanca amb més tensió: creix el malestar docent i es multipliquen les protestes

El final de curs arriba marcat per un augment del malestar del professorat i una onada de mobilitzacions en l'ensenyança pública i concertada davant la falta d'avanços en millores laborals.

Detinguda una empleada de llar a València pel furt de joies a la casa on treballava

La Policia Nacional ha detingut a València a una empleada de llar acusada de sostraure diverses joies d'or de la vivenda on treballava i vendre-les en comerços de compravenda per més de 1.500 euros.

El professorat valencià entra en la seua tercera setmana de vaga indefinida amb una nova proposta sindical

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana afronta la seua tercera setmana de vaga indefinida mentres els sindicats preparen una nova proposta per a intentar reobrir la negociació amb Educació.

Cel buidat i temperatures sense grans canvis en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta l'inici de la setmana amb cels poc nuvolosos o buidats, temperatures sense grans canvis i vent fluix de direcció variable que girarà a este.

Mor una persona i tres resulten ferides en precipitar-se un cotxe per un bancal en la CV-70 a Polop

Una persona ha mort i tres han resultat ferides després que un cotxe s'isquera de la carretera CV-70, a l'altura de Polop, i caiguera per un bancal amb uns 150 metres de desnivell.

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.