Intervinguts 170.000 articles pirotècnics emmagatzemats irregularment a Manises i Gandia

 

La Guàrdia Civil ha intervingut en les localitats valencianes de Manises, a l’Horta, i Gandia, a La Safor, més de 170.000 articles pirotècnics, amb un pes aproximat de 90 quilos, que estaven emmagatzemats de forma irregular, segons ha informat la Comandància en un comunicat.

 

Una de les actuacions es va realitzar en un establiment de la localitat de Manises, on estava emmagatzemant i venent articles pirotècnics sense comptar amb la preceptiva autorització de la Delegació del Govern, per la qual cosa es va procedir a formular la corresponent denúncia administrativa i a intervenir 149.741 unitats d’articles pirotècnics amb un pes aproximat de 89,384 quilos.

 

Igualment, en un establiment de la localitat de Gandia, els agents van poder comprovar que en aquest local s’estava emmagatzemant més quantitat d’articles pirotècnics del permés en la seua autorització, per la qual cosa es va procedir a la confiscació d’un total de 17.230 unitats de material pirotècnic amb un pes de 2,587 quilos.

 

Finalment, en un altre establiment de la localitat de Gandia, que no comptava amb l’autorització per a la venda de material pirotècnic, s’estava dedicant a la venda d’aquests productes pel que es va procedir a la confiscació de 3.800 unitats de productes pirotècnics.

 

S’origina un incendi en un habitatge de Gandia en entrar un coet volador pel balcó

Ahir de vesprada es produïa un incendi en un habitatge de Gandia, a la comarca de La Safor, segons informaven fonts del Consorci provincial de Bombers de València.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 17.55 hores de la vesprada d’aquest diumenge, quan un coet volador va entrar pel balcó d’un habitatge, situat a la plaça del Prado de la localitat.

 

A causa de l’entrada del coet es va originar el foc. Tot i això, la ràpida mobilització i intervenció dels bombers del Consorci, procedents del parc de Gandia, va fer que les flames no s’estengueren per tota la vivenda. Les tasques realitzades pels bombers van ser l’extinció de l’incendi provocat pel coet i la ventilació del domicili.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.