12.7 C
València
Dimecres, 21 gener, 2026

Intervinguts 170.000 articles pirotècnics emmagatzemats irregularment a Manises i Gandia

 

La Guàrdia Civil ha intervingut en les localitats valencianes de Manises, a l’Horta, i Gandia, a La Safor, més de 170.000 articles pirotècnics, amb un pes aproximat de 90 quilos, que estaven emmagatzemats de forma irregular, segons ha informat la Comandància en un comunicat.

 

Una de les actuacions es va realitzar en un establiment de la localitat de Manises, on estava emmagatzemant i venent articles pirotècnics sense comptar amb la preceptiva autorització de la Delegació del Govern, per la qual cosa es va procedir a formular la corresponent denúncia administrativa i a intervenir 149.741 unitats d’articles pirotècnics amb un pes aproximat de 89,384 quilos.

 

Igualment, en un establiment de la localitat de Gandia, els agents van poder comprovar que en aquest local s’estava emmagatzemant més quantitat d’articles pirotècnics del permés en la seua autorització, per la qual cosa es va procedir a la confiscació d’un total de 17.230 unitats de material pirotècnic amb un pes de 2,587 quilos.

 

Finalment, en un altre establiment de la localitat de Gandia, que no comptava amb l’autorització per a la venda de material pirotècnic, s’estava dedicant a la venda d’aquests productes pel que es va procedir a la confiscació de 3.800 unitats de productes pirotècnics.

 

S’origina un incendi en un habitatge de Gandia en entrar un coet volador pel balcó

Ahir de vesprada es produïa un incendi en un habitatge de Gandia, a la comarca de La Safor, segons informaven fonts del Consorci provincial de Bombers de València.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 17.55 hores de la vesprada d’aquest diumenge, quan un coet volador va entrar pel balcó d’un habitatge, situat a la plaça del Prado de la localitat.

 

A causa de l’entrada del coet es va originar el foc. Tot i això, la ràpida mobilització i intervenció dels bombers del Consorci, procedents del parc de Gandia, va fer que les flames no s’estengueren per tota la vivenda. Les tasques realitzades pels bombers van ser l’extinció de l’incendi provocat pel coet i la ventilació del domicili.

Últimes notícies

Adif limita a 160 km/h un tram de l’AVE Madrid-València després d’avisos d’un maquinista

Adif ha limitat temporalment a 160 km/h un tram de 1,8 km de l'AVE Madrid-València després d'avisos d'un maquinista. La resta de la línia manté la velocitat habitual.

Un jutge ordena a Benidorm complir el pagament de 350 milions pels terrenys de Serra Gelada

El jutjat ha instat l'Ajuntament de Benidorm a executar la sentència del TSJCV pel APR-7 de Serra Gelada i a articular el pagament d'uns 350 milions.

Madrid i la Comunitat Valenciana pacten impulsar junts el seu turisme amb un conveni estratègic

Madrid i la Comunitat Valenciana han firmat un conveni per a coordinar la seua promoció turística i guanyar projecció internacional. L'acord es recolza en innovació, dades i formació per a atraure més visitants.

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures

Rovira ha defés que un finançament just és condició per a invertir en infraestructures, fer costat al teixit productiu i guanyar productivitat. Ha assenyalat una menor dotació per càpita i un marge limitat després de cobrir servicis essencials.

PSPV acudirà a la reunió amb Pérez Llorca i Compromís la supedita a l’eixida de Mazón

Pérez Llorca ha citat als síndics el 27 de gener per a una ronda de treball amb voluntat de 'arribar a acords'. El PSPV acudirà; Compromís condiciona la trobada al fet que Mazón deixe la seua acta i a reactivar l'activitat en Les Corts.

Ángeles Solanes formalitza la seua candidatura i es convertix en la tercera aspirant al Rectorat de la UV

La catedràtica ha registrat davant la Junta Electoral la seua candidatura a rectora de la Universitat de València, tercera a fer-ho. El procés fixa proclamacions el 23 i 30 de gener i la votació el 3 de març.

Gandia acollirà al maig l’acte nacional del 40 aniversari de la Bandera Blava

Gandia ha sigut triada seu del 40 aniversari de la Bandera Blava, que se celebrarà del 28 al 31 de maig a la platja Nord. El programa combinarà reconeixements, formació tècnica i activitats d'educació ambiental.

Ximo Puig defén que la proposta de finançament no es pot rebutjar i beneficia a la Comunitat

Ximo Puig ha sostingut que l'oferta d'Hisenda no ha de bloquejar-se per partidisme i que la Comunitat és la més beneficiada en haver sigut la més perjudicada. La xifra plantejada ascendix a 3.660 milions per a la regió dins d'un paquet estatal de 21.000 milions.