Intervinguts 170.000 articles pirotècnics emmagatzemats irregularment a Manises i Gandia

 

La Guàrdia Civil ha intervingut en les localitats valencianes de Manises, a l’Horta, i Gandia, a La Safor, més de 170.000 articles pirotècnics, amb un pes aproximat de 90 quilos, que estaven emmagatzemats de forma irregular, segons ha informat la Comandància en un comunicat.

 

Una de les actuacions es va realitzar en un establiment de la localitat de Manises, on estava emmagatzemant i venent articles pirotècnics sense comptar amb la preceptiva autorització de la Delegació del Govern, per la qual cosa es va procedir a formular la corresponent denúncia administrativa i a intervenir 149.741 unitats d’articles pirotècnics amb un pes aproximat de 89,384 quilos.

 

Igualment, en un establiment de la localitat de Gandia, els agents van poder comprovar que en aquest local s’estava emmagatzemant més quantitat d’articles pirotècnics del permés en la seua autorització, per la qual cosa es va procedir a la confiscació d’un total de 17.230 unitats de material pirotècnic amb un pes de 2,587 quilos.

 

Finalment, en un altre establiment de la localitat de Gandia, que no comptava amb l’autorització per a la venda de material pirotècnic, s’estava dedicant a la venda d’aquests productes pel que es va procedir a la confiscació de 3.800 unitats de productes pirotècnics.

 

S’origina un incendi en un habitatge de Gandia en entrar un coet volador pel balcó

Ahir de vesprada es produïa un incendi en un habitatge de Gandia, a la comarca de La Safor, segons informaven fonts del Consorci provincial de Bombers de València.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 17.55 hores de la vesprada d’aquest diumenge, quan un coet volador va entrar pel balcó d’un habitatge, situat a la plaça del Prado de la localitat.

 

A causa de l’entrada del coet es va originar el foc. Tot i això, la ràpida mobilització i intervenció dels bombers del Consorci, procedents del parc de Gandia, va fer que les flames no s’estengueren per tota la vivenda. Les tasques realitzades pels bombers van ser l’extinció de l’incendi provocat pel coet i la ventilació del domicili.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pluges fortes este dimarts i descens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un dimarts molt nuvolós, amb ruixats que podran ser forts i persistents a Alacant i un descens de les màximes. El dimecres les precipitacions tendiran a remetre des del migdia.

Diego Ventura imposa el seu mestratge a Castelló i tala una orella

Diego Ventura va destacar en la segona d'abonament de la Magdalena amb una actuació de tremp i domini que li va valdre una orella i una ovació. Rui Fernandes i Llija Vicens van marxar de buit davant un tancament noble però amb poca transmissió dels Espartars.

La Fiscalia sosté que Mazón no tenia competències en emergències i que no està provat que donara ordes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana afirma que la llei no atribuïx al president competències directes en protecció civil i que no hi ha proves d'ordes seues durant la dana. El comandament únic corresponia a Interior i només canviaria si apareixen noves evidències.

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte