Intervinguts 170.000 articles pirotècnics emmagatzemats irregularment a Manises i Gandia

 

La Guàrdia Civil ha intervingut en les localitats valencianes de Manises, a l’Horta, i Gandia, a La Safor, més de 170.000 articles pirotècnics, amb un pes aproximat de 90 quilos, que estaven emmagatzemats de forma irregular, segons ha informat la Comandància en un comunicat.

 

Una de les actuacions es va realitzar en un establiment de la localitat de Manises, on estava emmagatzemant i venent articles pirotècnics sense comptar amb la preceptiva autorització de la Delegació del Govern, per la qual cosa es va procedir a formular la corresponent denúncia administrativa i a intervenir 149.741 unitats d’articles pirotècnics amb un pes aproximat de 89,384 quilos.

 

Igualment, en un establiment de la localitat de Gandia, els agents van poder comprovar que en aquest local s’estava emmagatzemant més quantitat d’articles pirotècnics del permés en la seua autorització, per la qual cosa es va procedir a la confiscació d’un total de 17.230 unitats de material pirotècnic amb un pes de 2,587 quilos.

 

Finalment, en un altre establiment de la localitat de Gandia, que no comptava amb l’autorització per a la venda de material pirotècnic, s’estava dedicant a la venda d’aquests productes pel que es va procedir a la confiscació de 3.800 unitats de productes pirotècnics.

 

S’origina un incendi en un habitatge de Gandia en entrar un coet volador pel balcó

Ahir de vesprada es produïa un incendi en un habitatge de Gandia, a la comarca de La Safor, segons informaven fonts del Consorci provincial de Bombers de València.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 17.55 hores de la vesprada d’aquest diumenge, quan un coet volador va entrar pel balcó d’un habitatge, situat a la plaça del Prado de la localitat.

 

A causa de l’entrada del coet es va originar el foc. Tot i això, la ràpida mobilització i intervenció dels bombers del Consorci, procedents del parc de Gandia, va fer que les flames no s’estengueren per tota la vivenda. Les tasques realitzades pels bombers van ser l’extinció de l’incendi provocat pel coet i la ventilació del domicili.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.