Intervinguts 170.000 articles pirotècnics emmagatzemats irregularment a Manises i Gandia

 

La Guàrdia Civil ha intervingut en les localitats valencianes de Manises, a l’Horta, i Gandia, a La Safor, més de 170.000 articles pirotècnics, amb un pes aproximat de 90 quilos, que estaven emmagatzemats de forma irregular, segons ha informat la Comandància en un comunicat.

 

Una de les actuacions es va realitzar en un establiment de la localitat de Manises, on estava emmagatzemant i venent articles pirotècnics sense comptar amb la preceptiva autorització de la Delegació del Govern, per la qual cosa es va procedir a formular la corresponent denúncia administrativa i a intervenir 149.741 unitats d’articles pirotècnics amb un pes aproximat de 89,384 quilos.

 

Igualment, en un establiment de la localitat de Gandia, els agents van poder comprovar que en aquest local s’estava emmagatzemant més quantitat d’articles pirotècnics del permés en la seua autorització, per la qual cosa es va procedir a la confiscació d’un total de 17.230 unitats de material pirotècnic amb un pes de 2,587 quilos.

 

Finalment, en un altre establiment de la localitat de Gandia, que no comptava amb l’autorització per a la venda de material pirotècnic, s’estava dedicant a la venda d’aquests productes pel que es va procedir a la confiscació de 3.800 unitats de productes pirotècnics.

 

S’origina un incendi en un habitatge de Gandia en entrar un coet volador pel balcó

Ahir de vesprada es produïa un incendi en un habitatge de Gandia, a la comarca de La Safor, segons informaven fonts del Consorci provincial de Bombers de València.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 17.55 hores de la vesprada d’aquest diumenge, quan un coet volador va entrar pel balcó d’un habitatge, situat a la plaça del Prado de la localitat.

 

A causa de l’entrada del coet es va originar el foc. Tot i això, la ràpida mobilització i intervenció dels bombers del Consorci, procedents del parc de Gandia, va fer que les flames no s’estengueren per tota la vivenda. Les tasques realitzades pels bombers van ser l’extinció de l’incendi provocat pel coet i la ventilació del domicili.

Últimes notícies

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.

L’aeroport de Castelló bat rècord al juliol amb quasi 50.000 passatgers

L’aeroport de Castelló ha tancat el juliol amb 49.250 passatgers, el millor registre mensual de la seua història, i encadena un creixement sostingut que fa preveure un nou rècord anual el 2026.

Més de 7.200 milions del Pla de Recuperació arriben ja a la Comunitat Valenciana

El Pla de Recuperació ha mobilitzat 7.208 milions d’euros a la Comunitat Valenciana fins al 30 de juny, amb 166.064 beneficiaris i inversions clau en ferrocarrils, ports, carreteres, indústria i transició verda.

Consell per a vore l’eclipsi del 12 d’agost sense fer-se mal als ulls

El Ministeri de Consum recorda que l’eclipsi solar del 12 d’agost només s’ha de vore amb gafes certificades, comprades en canals oficials, i mantindre-les sempre posades durant l’observació.

Castelló concentra 46 projectes renovables amb 19 milions en ajudes estatals

El Ministeri per a la Transició Ecològica ha concedit 19,36 milions d’euros a 46 projectes d’energies renovables i emmagatzematge a la província de Castelló, majoritàriament d’autoconsum col·lectiu amb participació de consumidors vulnerables.

Quasi una de cada tres persones és estrangera a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha concentrat el 18,2 % de les més de 530.000 persones nascudes a l’estranger arribades a Espanya en l’últim any, i ja té un 26,2 % de població estrangera resident.

El PPCV reclama al Govern un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana al setembre

El PPCV considera que l’ajornament del Consell de Política Fiscal i Financera dona temps al Govern per a presentar en setembre una proposta de nou finançament autonòmic que siga justa per a la Comunitat Valenciana, amb fons de nivellació i abordatge del deute històric.
FILMOTECA D'ESTIU