17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Investiguen la mort a colps en la seua casa de Fernando Lumbreras, expresident de Lambda

 

Agents de la Policia Nacional investiguen la mort violenta d’un home trobat amb colps per tot el cos en el seu habitatge del carrer Julián Peña de València, segons han informat a Europa Press fonts pròximes a la recerca. El mort, segons han confirmat fonts del col·lectiu Lambda, és Fernando Lumbreras, que va ser un dels primers presidents d’aquesta organització.

Van ser els veïns els que van alertar directament a la Policia de l’ocorregut sobre les 21.00 hores d’aquest passat dimecres. En arribar al lloc, els agents es van trobar amb la víctima, de 60 anys, ja cadàver. L’home, que vivia solament, presentava colps per tot el cos i la vivenda estava completament revolta, segons fonts policials.

Lambda, organització que treballa per la defensa per la defensa dels drets del col·lectiu LGTBI a la Comunitat Valenciana, ha recordat al mort amb un missatge i unes imatges en les seues xarxes socials: “Hui és un dia trist. Fernando Lumbreras, una de les primeres persones al capdavant de Lambda ha sigut trobat mort en la seua casa”. 

“Volem per damunt de tot recordar i retre homenatge al gran treball que Fernando va fer pels drets LGTBI. Com a germà de lluita, sempre et tindrem en la memòria”, assenyala l’entitat.

 

 

  

 

 

Últimes notícies

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model on ningú perd

Morant ha defés que el nou sistema manté l'statu quo, sense perdedors, i ha destacat que aportaria 3.700 milions anuals a la Comunitat. Agents socials han recolzat la reforma mentres reclamen un fons d'anivellament i condonació de deute per l'infrafinançament.

Cultura anuncia candidatura de Potries i altres huit ciutats a Capital Europea de la Cultura 2031

Nou ciutats espanyoles, entre elles Potries i Toledo, optaran a la Capital Europea de la Cultura en 2031. Cultura ha fixat el calendari: finalistes al març i decisió al desembre.

Pérez Llorca recorda que l’acta de Mazón la decidixen els votants

Preguntat per si el PP demanarà l'acta de diputat a Carlos Mazón, Pérez Llorca ha subratllat que l'atorga i la quitació l'electorat. Ha defés que Mazón ja va assumir responsabilitats en dimitir.

Morant compartix que cal baixar la crispació, però no amb la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha recolzat la idea de reduir la crispació política, però ha rebutjat la 'recepta' proposada per Jordi Sevilla. Defén que el Govern sí que aplica polítiques socialdemòcrates.

Aemet denuncia el degoteig constant d’atacs i desinformació contra divulgadors climàtics

Aemet ha lamentat l'augment sostingut d'atacs i desinformació contra divulgadors i organismes científics. Advertix que minar la confiança debilita la resposta ciutadana.

Estela Carbonell, campiona de la Supercopa d’Itàlia amb la Juve: ‘Volem guanyar tot el que puguem’

La lateral valenciana ha alçat la Supercopa d'Itàlia amb la Juventus i reivindica l'ambició de l'equip: Lliga, Copa i avançar en la Champions després de superar a la Roma.

Pérez Llorca acusa a Montero d’usar el finançament com a cartell electoral

Pérez Llorca ha denunciat que la proposta d'Hisenda sobre finançament autonòmic és un 'cartell electoral' de María Jesús Montero. Reclama una negociació real amb els presidents autonòmics.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

Morant ha defés que la proposta del Govern manté l'statu quo i que ningú sale perdent. Ha reclamat responsabilitat per a culminar un acord que beneficiaria a la Comunitat Valenciana.