Investiguen la mort a colps en la seua casa de Fernando Lumbreras, expresident de Lambda

 

Agents de la Policia Nacional investiguen la mort violenta d’un home trobat amb colps per tot el cos en el seu habitatge del carrer Julián Peña de València, segons han informat a Europa Press fonts pròximes a la recerca. El mort, segons han confirmat fonts del col·lectiu Lambda, és Fernando Lumbreras, que va ser un dels primers presidents d’aquesta organització.

Van ser els veïns els que van alertar directament a la Policia de l’ocorregut sobre les 21.00 hores d’aquest passat dimecres. En arribar al lloc, els agents es van trobar amb la víctima, de 60 anys, ja cadàver. L’home, que vivia solament, presentava colps per tot el cos i la vivenda estava completament revolta, segons fonts policials.

Lambda, organització que treballa per la defensa per la defensa dels drets del col·lectiu LGTBI a la Comunitat Valenciana, ha recordat al mort amb un missatge i unes imatges en les seues xarxes socials: “Hui és un dia trist. Fernando Lumbreras, una de les primeres persones al capdavant de Lambda ha sigut trobat mort en la seua casa”. 

“Volem per damunt de tot recordar i retre homenatge al gran treball que Fernando va fer pels drets LGTBI. Com a germà de lluita, sempre et tindrem en la memòria”, assenyala l’entitat.

 

 

  

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.

Rescatat el conductor d’un patinet elèctric atrapat sota un cotxe a Torrent

Un jove de 28 anys que circulava en patinet elèctric ha quedat atrapat sota un turisme després d'una col·lisió en una rotonda de Torrent i ha hagut de ser rescatat pels bombers abans de ser traslladat a l'hospital.