11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Investiguen la mort a colps en la seua casa de Fernando Lumbreras, expresident de Lambda

 

Agents de la Policia Nacional investiguen la mort violenta d’un home trobat amb colps per tot el cos en el seu habitatge del carrer Julián Peña de València, segons han informat a Europa Press fonts pròximes a la recerca. El mort, segons han confirmat fonts del col·lectiu Lambda, és Fernando Lumbreras, que va ser un dels primers presidents d’aquesta organització.

Van ser els veïns els que van alertar directament a la Policia de l’ocorregut sobre les 21.00 hores d’aquest passat dimecres. En arribar al lloc, els agents es van trobar amb la víctima, de 60 anys, ja cadàver. L’home, que vivia solament, presentava colps per tot el cos i la vivenda estava completament revolta, segons fonts policials.

Lambda, organització que treballa per la defensa per la defensa dels drets del col·lectiu LGTBI a la Comunitat Valenciana, ha recordat al mort amb un missatge i unes imatges en les seues xarxes socials: “Hui és un dia trist. Fernando Lumbreras, una de les primeres persones al capdavant de Lambda ha sigut trobat mort en la seua casa”. 

“Volem per damunt de tot recordar i retre homenatge al gran treball que Fernando va fer pels drets LGTBI. Com a germà de lluita, sempre et tindrem en la memòria”, assenyala l’entitat.

 

 

  

 

 

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.