Investiguen la mort a colps en la seua casa de Fernando Lumbreras, expresident de Lambda

 

Agents de la Policia Nacional investiguen la mort violenta d’un home trobat amb colps per tot el cos en el seu habitatge del carrer Julián Peña de València, segons han informat a Europa Press fonts pròximes a la recerca. El mort, segons han confirmat fonts del col·lectiu Lambda, és Fernando Lumbreras, que va ser un dels primers presidents d’aquesta organització.

Van ser els veïns els que van alertar directament a la Policia de l’ocorregut sobre les 21.00 hores d’aquest passat dimecres. En arribar al lloc, els agents es van trobar amb la víctima, de 60 anys, ja cadàver. L’home, que vivia solament, presentava colps per tot el cos i la vivenda estava completament revolta, segons fonts policials.

Lambda, organització que treballa per la defensa per la defensa dels drets del col·lectiu LGTBI a la Comunitat Valenciana, ha recordat al mort amb un missatge i unes imatges en les seues xarxes socials: «Hui és un dia trist. Fernando Lumbreras, una de les primeres persones al capdavant de Lambda ha sigut trobat mort en la seua casa». 

«Volem per damunt de tot recordar i retre homenatge al gran treball que Fernando va fer pels drets LGTBI. Com a germà de lluita, sempre et tindrem en la memòria», assenyala l’entitat.

 

 

  

 

 

Últimes notícies

Queden en llibertat cinc motoristes detinguts per conducció temerària en grup a l’A-7 a Torrent

El jutjat d’instrucció 5 de Llíria ha deixat en llibertat cinc motoristes detinguts per conduir de manera temerària en grup per l’A-7 a l’altura de Torrent, encara investigats per delictes de conducció temerària i falsedat.

Sorprès robant material en una obra de Paiporta i detingut per la Policia Local

La Policia Local de Paiporta ha detingut un home en ser sorprés carregant material robat d'una obra en un vehicle dins del terme municipal.

Descomptes i més talent valencià en la sisena edició del festival FRESCA! a Alacant

La sisena edició del festival FRESCA!, del 17 al 25 de juliol a Alacant, reforça el talent valencià i amplia els descomptes per a públic jove i familiar.

Un any de presó per distribuir pornografia infantil amb més de 1.700 arxius pedòfils

Un home ha sigut condemnat per l’Audiència d’Alacant a un any de presó per distribuir pornografia infantil a internet, després de trobar-li més de 1.700 arxius pedòfils i reconéixer els fets. La pena de presó queda suspesa durant tres anys amb la condició que no torne a delinquir.

Arcadi España dona per fet que les explicacions de Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero com a investigat pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha defensat la professionalitat de l'Agència Tributària.

Lydia Rodríguez deixa Presuntos Implicados i denuncia maltractament i control extrem

La cantant Lydia Rodríguez ha anunciat que abandona Presuntos Implicados després de 17 anys i acusa el grup i el seu entorn de control extrem sobre el seu físic i maltractament psicològic. El músic Nacho Mañó ha contestat indignat i defensa la seua honorabilitat.

Baldoví acusa Pérez Llorca de fer més de correveidile de Feijóo i Ayuso que de president dels valencians

Joan Baldoví ha acusat Juanfran Pérez Llorca de prioritzar els interessos de Feijóo i Ayuso davant del nou model de finançament autonòmic i la condonació del deute, aprofitant la seua reunió amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España.

Arcadi España dona per bones les explicacions que Zapatero oferirà pel cas Plus Ultra

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha assegurat a València que està segur que les explicacions de José Luis Rodríguez Zapatero pel cas Plus Ultra seran satisfactòries i ha reivindicat la professionalitat de l’Agència Tributària.