22.7 C
València
Dissabte, 6 desembre, 2025

Ribó assegura que «no hi haurà Falles fins que no s’aconseguisca una immunització suficient amb la vacuna»

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha intervingut este matí de divendres, en l’emissora radiofònica Cadena Ser, a on ha sigut preguntat per la celebració de les Falles del 2021.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Ribó ha assegurat que caldrà esperar que la vacuna proporcione immunitat per a poder celebrar les Falles. «No puc concretar res, però el tema de vacunació del coronavirus ens obri una possibilitat que no al març, però més endavant sí que podrà haver-hi unes falles normals», ha manifestat l’edil municipal.

 

 Amb estes declaracions, l’alcalde Joan Ribó ha confirmat que les Falles de València no seran ni suspeses, ni suprimides, sinó posposades en el calendari de l’any que ve.

 

L’alcalde confia a poder fer unes falles ben fetes

Durant la seua intervenció, Ribó ha recordat que la decisió «l’han de dir les autoritats sanitàries, però al març no crec que siga possible. Però igual sí que és possible posteriorment, amb uns nivells d’immunització alts».

 

A demés, l’alcalde de la capital del Túria ha afegit que «l’objectiu del món faller és fer unes falles ben fetes. Després de molts mesos. Si hem d’esperar, esperarem però amb voluntat de fer-les».

 

Cancel·lació de la Fira d’Abril de Sevilla

Precisament este anunci es produïx després que els organitzadors de la Fira d’Abril de Sevilla hagen anunciat que suspenen este esdeveniment per al 2021.

 

El món faller està molt preocupat després d’haver conegut la cancel·lació de la fira andalusa, perquè encara que són conscients dels augments de contagis del coronavirus, tenen pendent una reunió de la comissió de seguiment de les Falles amb Sanitat.

Últimes notícies

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.

Feijóo deixa en mans de Mazón la seua renúncia a l’acta de diputat

Alberto Núñez Feijóo ha sostingut que renunciar a l'escó és una decisió que correspon a Carlos Mazón i confia a tancar el seu relleu a la Comunitat Valenciana abans de cap d'any. També s'ha desmarcat de les versions sobre la DANA en afirmar que es va assabentar alhora que la premsa.

Buchanan i Mikautadze tomben al Getafe i afermen la ratxa del Vila-real

L'equip de Marcelino va encadenar huit partits seguits sense perdre a casa, amb set triomfs i un empat. Buchanan va obrir i Mikautadze va sentenciar després de la roja a Luis Milla.

El PSPV urgix al PP a deixar les excuses i exigir ja l’acta de diputat a Carlos Mazón

El PSPV ha reclamat al PP que demane immediatament l'acta de diputat a Carlos Mazón i ha acusat els populars de llançar cortines de fum contra Pilar Bernabé. També ha exigit disculpes i cessaments per casos d'assetjament sexual.

Corberán advertix que un Sevilla amb baixes i derrotes pot ser més perillós

Corberán va alertar que el Sevilla, malgrat les huit baixes i a dos derrotes seguides, podia resultar més perillós a Mestalla. El tècnic va recalcar que l'ambició del València no depenia del rival.

Feijóo sosté que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana després de l’eixida de Mazón

Feijóo ha reafirmat que el PP ha passat pàgina en la Generalitat Valenciana i ha defés que Carlos Mazón ha assumit responsabilitats després de la polèmica pels seus missatges.

Les víctimes de la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al fet que exigisca l’acta a Mazón

Les associacions de víctimes del 29-O no contemplen una reunió amb Juanfran Pérez Llorca si no demana a Carlos Mazón que entregue la seua acta de diputat. Vinculen el diàleg a un gest de responsabilitat política després dels missatges del 29 d'octubre de 2024.

L’Elx busca tallar la seua mala ratxa davant un Girona que fuig del descens

Elx i Girona se citen en el Martínez Valero en un dol de necessitat. L'equip il·licità vol frenar set jornades sense guanyar i el català busca eixir del descens.