Ribó assegura que «no hi haurà Falles fins que no s’aconseguisca una immunització suficient amb la vacuna»

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha intervingut este matí de divendres, en l’emissora radiofònica Cadena Ser, a on ha sigut preguntat per la celebració de les Falles del 2021.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Ribó ha assegurat que caldrà esperar que la vacuna proporcione immunitat per a poder celebrar les Falles. «No puc concretar res, però el tema de vacunació del coronavirus ens obri una possibilitat que no al març, però més endavant sí que podrà haver-hi unes falles normals», ha manifestat l’edil municipal.

 

 Amb estes declaracions, l’alcalde Joan Ribó ha confirmat que les Falles de València no seran ni suspeses, ni suprimides, sinó posposades en el calendari de l’any que ve.

 

L’alcalde confia a poder fer unes falles ben fetes

Durant la seua intervenció, Ribó ha recordat que la decisió «l’han de dir les autoritats sanitàries, però al març no crec que siga possible. Però igual sí que és possible posteriorment, amb uns nivells d’immunització alts».

 

A demés, l’alcalde de la capital del Túria ha afegit que «l’objectiu del món faller és fer unes falles ben fetes. Després de molts mesos. Si hem d’esperar, esperarem però amb voluntat de fer-les».

 

Cancel·lació de la Fira d’Abril de Sevilla

Precisament este anunci es produïx després que els organitzadors de la Fira d’Abril de Sevilla hagen anunciat que suspenen este esdeveniment per al 2021.

 

El món faller està molt preocupat després d’haver conegut la cancel·lació de la fira andalusa, perquè encara que són conscients dels augments de contagis del coronavirus, tenen pendent una reunió de la comissió de seguiment de les Falles amb Sanitat.

Últimes notícies

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.

Cutanda reclama deixar treballar jutges i institucions en el cas de les VPP de Les Naus

La portaveu del govern d'Alacant, Cristina Cutanda (PP), reclama esperar les investigacions judicials i de les comissions sobre les VPP de Les Naus davant la petició de l'oposició de convocar una comissió municipal urgent amb la compareixença de l'alcalde Luis Barcala.

Citen com a testimoni el vicesecretari municipal d’Alacant pel cas de les vivendes públiques

La jutgessa que investiga l’adjudicació de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan d’Alacant ha citat com a testimonis el vicesecretari municipal i el cap de Disciplina Urbanística, i ha reclamat tota la documentació sobre la venda de la parcel·la.

De l’eufòria a la polèmica: així han sigut els dos cicles de Pedro Martínez al Valencia Basket

L’eixida de Pedro Martínez del Valencia Basket per fitxar pel Real Madrid tanca una segona etapa idèntica a la primera: il·lusió, èxits esportius i un final carregat de tensió i decepció a la grada taronja.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa intensa al València Basket

Pedro Martínez ha decidit eixir del València Basket rumb al Real Madrid, després de repetir un cicle d’il·lusió, títols i eixida polèmica com ja va passar en la seua primera etapa.

Pedro Martínez se’n va al Real Madrid i tanca una segona etapa tan exitosa com polèmica al València Basket

La marxa de Pedro Martínez al Real Madrid trenca l’acord fins a 2028 amb el València Basket i reprodueix el patró d’il·lusió, títols i final polèmic de la seua primera etapa al club taronja.