16.3 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Ribó assegura que «no hi haurà Falles fins que no s’aconseguisca una immunització suficient amb la vacuna»

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha intervingut este matí de divendres, en l’emissora radiofònica Cadena Ser, a on ha sigut preguntat per la celebració de les Falles del 2021.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Ribó ha assegurat que caldrà esperar que la vacuna proporcione immunitat per a poder celebrar les Falles. «No puc concretar res, però el tema de vacunació del coronavirus ens obri una possibilitat que no al març, però més endavant sí que podrà haver-hi unes falles normals», ha manifestat l’edil municipal.

 

 Amb estes declaracions, l’alcalde Joan Ribó ha confirmat que les Falles de València no seran ni suspeses, ni suprimides, sinó posposades en el calendari de l’any que ve.

 

L’alcalde confia a poder fer unes falles ben fetes

Durant la seua intervenció, Ribó ha recordat que la decisió «l’han de dir les autoritats sanitàries, però al març no crec que siga possible. Però igual sí que és possible posteriorment, amb uns nivells d’immunització alts».

 

A demés, l’alcalde de la capital del Túria ha afegit que «l’objectiu del món faller és fer unes falles ben fetes. Després de molts mesos. Si hem d’esperar, esperarem però amb voluntat de fer-les».

 

Cancel·lació de la Fira d’Abril de Sevilla

Precisament este anunci es produïx després que els organitzadors de la Fira d’Abril de Sevilla hagen anunciat que suspenen este esdeveniment per al 2021.

 

El món faller està molt preocupat després d’haver conegut la cancel·lació de la fira andalusa, perquè encara que són conscients dels augments de contagis del coronavirus, tenen pendent una reunió de la comissió de seguiment de les Falles amb Sanitat.

Últimes notícies

Nou menors detinguts per l’agressió a un jove al costat d’una discoteca d’Alacant

Un adolescent de 15 anys va ser arrestat per la seua implicació en l'agressió a un jove de 16 en Nit de cap d'any, elevant a nou els menors detinguts. Les primeres huit detencions es van practicar el 14 de gener i els arrestats tenen entre 14 i 16 anys.

Vint estreles Michelin se citen en la XXIV Trobada Gastronòmic Alfonso Mira a Aspe

El XXIV Alfonso Mira Experience reunirà cuiners amb 20 estreles Michelin del 21 de febrer a l'11 de març a Aspe, amb jornades temàtiques i aforament limitat.

Mor una dona en l’incendi d’un pis a Vila-real

Una dona de mitjana edat ha mort este divendres després de l'incendi d'una vivenda en l'avinguda Constitució de Vila-real. El foc s'ha iniciat en el saló-menjador i dos dotacions han intervingut.

El Consorci de Museus oferirà 36 exposicions en 2026 amb més de 100 artistes

L'organisme autonòmic va anunciar 36 exposicions per a 2026 amb més de 100 artistes, activitats en les tres províncies i un programa educatiu que aconseguirà a 400 centres.

València contractarà la gestió integral del Jardí del Túria per 35 milions durant cinc anys

València impulsarà un contracte de 35 milions i cinc anys per a la neteja, manteniment i reposició del Jardí del Túria. Inclourà guardaparques i respectarà les funcions del OAM.

Feijóo va reiterar davant la jutgessa que les riuades per la DANA van ser una emergència nacional

Feijóo va declarar com a testimoni per la gestió de la DANA i va sostindre que l'episodi havia de tractar-se com a emergència nacional. Va afirmar que la coordinació estatal era necessària i que el Govern no la va assumir.

Mor una dona en l’incendi d’una vivenda a Vila-real

Una dona ha mort en l'incendi d'una vivenda situada en el tercer pis d'un edifici de cinc altures a Vila-real. Dos dotacions de bombers han intervingut i els sanitaris han confirmat la defunció.

Pérez Llorca defén impulsar una llei valenciana de costes per a protegir el litoral

Pérez Llorca ha defés la gestió del Consell en la protecció del litoral i ha anunciat l'impuls d'una llei valenciana de costes. La norma, basada en l'Estatut, ha sigut presentada com una via per a reforçar la capacitat autonòmica i millorar la defensa de platges i fronts urbans.