Ribó assegura que «no hi haurà Falles fins que no s’aconseguisca una immunització suficient amb la vacuna»

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha intervingut este matí de divendres, en l’emissora radiofònica Cadena Ser, a on ha sigut preguntat per la celebració de les Falles del 2021.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Ribó ha assegurat que caldrà esperar que la vacuna proporcione immunitat per a poder celebrar les Falles. «No puc concretar res, però el tema de vacunació del coronavirus ens obri una possibilitat que no al març, però més endavant sí que podrà haver-hi unes falles normals», ha manifestat l’edil municipal.

 

 Amb estes declaracions, l’alcalde Joan Ribó ha confirmat que les Falles de València no seran ni suspeses, ni suprimides, sinó posposades en el calendari de l’any que ve.

 

L’alcalde confia a poder fer unes falles ben fetes

Durant la seua intervenció, Ribó ha recordat que la decisió «l’han de dir les autoritats sanitàries, però al març no crec que siga possible. Però igual sí que és possible posteriorment, amb uns nivells d’immunització alts».

 

A demés, l’alcalde de la capital del Túria ha afegit que «l’objectiu del món faller és fer unes falles ben fetes. Després de molts mesos. Si hem d’esperar, esperarem però amb voluntat de fer-les».

 

Cancel·lació de la Fira d’Abril de Sevilla

Precisament este anunci es produïx després que els organitzadors de la Fira d’Abril de Sevilla hagen anunciat que suspenen este esdeveniment per al 2021.

 

El món faller està molt preocupat després d’haver conegut la cancel·lació de la fira andalusa, perquè encara que són conscients dels augments de contagis del coronavirus, tenen pendent una reunió de la comissió de seguiment de les Falles amb Sanitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els brigadistes del Consorci de València obtenen el reconeixement de bombers forestals

El Consorci Provincial de Bombers de València ha firmat un marc laboral que regula de manera integral a bombers i brigades. L'acord reconeix als brigadistes com a bombers forestals i ordena jornada, torns, permisos, condicions econòmiques, formació i carrera professional

La degradació dels boscos secs tropicals reduïx la diversitat de carronyers i accelera el consum de carronya

Un estudi liderat per la Universitat d'Alacant revela que la degradació dels boscos secs tropicals simplifica les comunitats de carronyers i accelera la desaparició de les carronyes. Els autors advertixen que esta eficiència en àrees alterades no implica resiliència i reforcen la necessitat de conservar boscos ben estructurats.

La jutgessa de la DANA torna a rebutjar investigar per què no es van tallar les principals carreteres

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha reiterat la seua negativa a indagar per què no es van tallar les principals carreteres el 29 d'octubre de 2024. Rebutja demanar a la DGT gravacions i registres de la A-3, en considerar clau que l'alerta de protecció civil no es va emetre fins a les 20.11 hores.

El PP exigix mesures per a desbloquejar l’embós de 45.000 valencians en el permís de conduir

El PP en Les Corts ha registrat una iniciativa per a instar el Govern a augmentar examinadors, reforçar Trànsit i llançar un pla de xoc. Denúncia un repartiment desequilibrat i advertix que la llista creix en mil jóvens al mes.

França s’aferma com a destí líder per a inversió industrial i assenyala a Vicky Foods com a exemple

França reivindica el seu atractiu per a projectes industrials i posa d'exemple l'expansió de Vicky Foods. El ministre d'Indústria constata calma empresarial davant la pujada de l'energia.

Empleats de CaixaBank han parat una hora contra la pressió comercial

Empleats de CaixaBank han secundat un atur d'una hora en oficines de tota Espanya per a denunciar la pressió comercial i un mal clima laboral. Els sindicats xifren un 75% de seguiment i reclamen canvis en el model d'objectius.

El ministre d’Indústria francés ressalta la calma empresarial davant la pujada del preu de l’energia

Sébastien Martin ha assenyalat a Gandia que les empreses europees reaccionen amb calma davant la guerra a l'Iran i l'encariment energètic, que preveu que continue. La UE manté reunions diàries per a seguir la situació i reforçar la coordinació.

Catalá celebra la presència de Jordi Sabaté en les Falles i la seua primera mascletà

Jordi Sabaté ha viscut la seua primera mascletà a València després de demanar en X un espai accessible. Catalá ho ha convidat i ha destacat el valor inclusiu del gest.