14 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Ribó assegura que «no hi haurà Falles fins que no s’aconseguisca una immunització suficient amb la vacuna»

 

L’alcalde de València, Joan Ribó, ha intervingut este matí de divendres, en l’emissora radiofònica Cadena Ser, a on ha sigut preguntat per la celebració de les Falles del 2021.

 

Segons ha publicat el diari ‘Levante-EMV’, Ribó ha assegurat que caldrà esperar que la vacuna proporcione immunitat per a poder celebrar les Falles. «No puc concretar res, però el tema de vacunació del coronavirus ens obri una possibilitat que no al març, però més endavant sí que podrà haver-hi unes falles normals», ha manifestat l’edil municipal.

 

 Amb estes declaracions, l’alcalde Joan Ribó ha confirmat que les Falles de València no seran ni suspeses, ni suprimides, sinó posposades en el calendari de l’any que ve.

 

L’alcalde confia a poder fer unes falles ben fetes

Durant la seua intervenció, Ribó ha recordat que la decisió «l’han de dir les autoritats sanitàries, però al març no crec que siga possible. Però igual sí que és possible posteriorment, amb uns nivells d’immunització alts».

 

A demés, l’alcalde de la capital del Túria ha afegit que «l’objectiu del món faller és fer unes falles ben fetes. Després de molts mesos. Si hem d’esperar, esperarem però amb voluntat de fer-les».

 

Cancel·lació de la Fira d’Abril de Sevilla

Precisament este anunci es produïx després que els organitzadors de la Fira d’Abril de Sevilla hagen anunciat que suspenen este esdeveniment per al 2021.

 

El món faller està molt preocupat després d’haver conegut la cancel·lació de la fira andalusa, perquè encara que són conscients dels augments de contagis del coronavirus, tenen pendent una reunió de la comissió de seguiment de les Falles amb Sanitat.

Últimes notícies

El cozy crime s’aferma a Espanya amb Marina Sanmartín: la ficció criminal és incombustible

Marina Sanmartín publica 'La doble desaparició d'Abril del Pi' i consolida l'arribada del cozy crime al mercat espanyol. La novel·la homenatja a Agatha Christie i alterna una llibreria madrilenya amb la València dels 90, amb picades d'ullet generacionals i to lúdic.

La Policia Local d’Elx ha intervingut cinc galls per presumpte maltractament i possible ús en baralles

La Policia Local d'Elx ha intervingut cinc galls en un control en Maitino per presumpte maltractament i possible ús en baralles. Un presentava la cresta mutilada.

Preemergència per nevades a Castelló: dispositius activats i restriccions en carreteres

Emergències ha activat la Situació 0 per nevades als Ports i Baix Maestrat i es reforça els serveis viaris hivernals a Castelló. Hi ha restriccions en carreteres i vàries alertes vigents.

Activada la preemergència per nevades a Castelló amb restriccions en la N-232

Emergències ha activat la Situació 0 per risc de nevades als Ports i Baix Maestrat i la Delegació del Govern ha declarat la preemergència en carreteres. La DGT restringix camions en la N-232 i N-232a, mentres es reforça l'operatiu hivernal.

Dos detinguts a Alacant per una estafa de més de 200.000 euros amb inversions falses

Dos hòmens han sigut detinguts a Alacant per estafar quasi 206.000 euros a una dona després de captar-la amb un anunci en xarxes. La Policia va rastrejar els diners per diversos comptes i busca a més implicats.

València suspén la mascletà de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz

L'Ajuntament de València ha anunciat la suspensió de la mascletà prevista per al dijous de Sant Vicent pel dol oficial després de la tragèdia de Adamuz. Es mantenen la missa i la processó entre les 11.30 i les 13.30, amb eixida a la Porta dels Ferros i retorn a la Catedral.

Compromís i PSPV exigixen a Catalá el cessament immediat de Cecilia Herrero després de l’informe de la Fiscalia

Compromís i PSPV han reclamat a María José Catalá el cessament i l'expulsió de l'edil de Vox després de conéixer-se que la Fiscalia sol·licita tres anys de presó per missatges racistes i homòfobs. L'oposició ha responsabilitzat a l'alcaldessa de mantindre-la en el govern i ha redoblat la pressió política.

Detingut a València després d’una persecució un jove buscat per maltractaments habituals

La Policia Nacional ha detingut a València a un jove de 21 anys després de fugir a la carrera, travessar l'autovia i quedar suspés d'un pont. Tenia una requisitòria per maltractaments habituals i va ser arrestat per resistència i desobediència; el patinet que portava va ser confiscat en presentar el número de sèrie esquinçat.