Jóvens valencians que han patit el coronavirus donen el seu testimoni en una campanya de conscienciació

campanya sanitat

Per a esta nova campanya s’ha tornat a apostar per testimonis reals | GVA Sanitat

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha llançat una nova campanya de conscienciació sobre la importància de seguir les recomanacions d’higiene i seguretat per a evitar contagis per coronavirus i trencar les cadenes de transmissió.

 

Per a esta nova campanya s’ha tornat a apostar per testimonis reals de persones que han patit la malaltia i els seus efectes en algun moment de la pandèmia. En esta ocasió són persones d’entre 19 i 45 anys els qui narren com van viure eixos difícils moments i, alhora, plantegen la necessitat de prendre consciència que la salut pròpia és també la salut dels altres.

 

La consellera , Ana Barceló, ha tornat a reiterar en «la importància que té que continuem sent responsables en tots els nostres comportaments, siga en l’àmbit que siga, actuant sempre amb prudència i ateses les recomanacions».

 

A demés, ha apuntat que el fet de què siguen persones jóvens les que hagen volgut compartir la seua experiència «mostra la implicació i la responsabilitat d’este sector de la població també davant la pandèmia».

 

Últimes notícies

Arcadi España apuja la pressió a Pérez Llorca perquè negocie la nova financiació autonòmica

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, a asseure’s a negociar el nou model de financiació autonòmica i li ha demanat que no busque excuses. El ministre ha defensat que la proposta del Govern central oferix 3.669 milions a la Comunitat Valenciana, enfront dels 1.782 milions que reclama el Consell.

El Lucentum reforça el perímetre amb l’islandés Kristinn Pálsson

El Lucentum Alicante ha incorporat l’escolta-aler islandés Kristinn Pálsson, internacional absolut, com a segon jugador confirmat per a la pròxima temporada en Primera FEB.

Arcadi Espanya reafirma la confiança en la Justícia tot i veure decisions poc comprensibles

El ministre d’Hisenda, Arcadi Espanya, defensa la seua confiança plena en la Justícia i en les forces de seguretat, però considera difícil d’entendre decisions com la retirada del passaport a Begoña Gómez i alerta del qüestionament del procés electoral.

Quasi 39.500 persones han passat per les Unitats de Conductes Addictives en 2025

Les 39 Unitats de Conductes Addictives de Sanitat han atés 39.418 persones i han fet 454.018 consultes en 2025. L’alcohol concentra el 38 % dels tractaments, seguit de la cocaïna i el cànnabis.

Temporada històrica del València Basket: quatre títols i nova vida al Roig Arena

El València Basket ha tancat una temporada irrepetible amb quatre títols entre els equips masculí i femení i un trasllat multitudinari al nou Roig Arena, que ha disparat la massa social del club.

Els pressupostos de 2027 seran els que necessita la societat, defensa Arcadi España

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, ha defensat a València que els Pressupostos Generals de l'Estat per a 2027 responen a les necessitats de la societat i no a la supervivència del Govern, i ha advertit sobre el risc que la polarització política acabe contagiant la ciutadania.

Kovacs s’acomiada de València Basket i se’n va als Chiba Jets com a primer entrenador

L’ajudant d’Adrian Kovacs ha confirmat en les xarxes la seua eixida de València Basket després de dos anys i assumirà la banqueta dels Chiba Jets, un dels clubs punters del Japó.

Presó provisional per als sis detinguts a Torrevella per una sèrie de robatoris en vivendes

Sis persones d’entre 27 i 36 anys han ingressat en presó provisional a Torrevella per la seua presumpta implicació en robatoris en vivendes i pertinença a grup criminal. La Guàrdia Civil ha recuperat joies, dispositius electrònics i ferramentes de serralleria especialitzades.