Jóvens valencians que han patit el coronavirus donen el seu testimoni en una campanya de conscienciació

campanya sanitat

Per a esta nova campanya s’ha tornat a apostar per testimonis reals | GVA Sanitat

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha llançat una nova campanya de conscienciació sobre la importància de seguir les recomanacions d’higiene i seguretat per a evitar contagis per coronavirus i trencar les cadenes de transmissió.

 

Per a esta nova campanya s’ha tornat a apostar per testimonis reals de persones que han patit la malaltia i els seus efectes en algun moment de la pandèmia. En esta ocasió són persones d’entre 19 i 45 anys els qui narren com van viure eixos difícils moments i, alhora, plantegen la necessitat de prendre consciència que la salut pròpia és també la salut dels altres.

 

La consellera , Ana Barceló, ha tornat a reiterar en «la importància que té que continuem sent responsables en tots els nostres comportaments, siga en l’àmbit que siga, actuant sempre amb prudència i ateses les recomanacions».

 

A demés, ha apuntat que el fet de què siguen persones jóvens les que hagen volgut compartir la seua experiència «mostra la implicació i la responsabilitat d’este sector de la població també davant la pandèmia».

 

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.