Jóvens valencians que han patit el coronavirus donen el seu testimoni en una campanya de conscienciació

campanya sanitat

Per a esta nova campanya s’ha tornat a apostar per testimonis reals | GVA Sanitat

 

La Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha llançat una nova campanya de conscienciació sobre la importància de seguir les recomanacions d’higiene i seguretat per a evitar contagis per coronavirus i trencar les cadenes de transmissió.

 

Per a esta nova campanya s’ha tornat a apostar per testimonis reals de persones que han patit la malaltia i els seus efectes en algun moment de la pandèmia. En esta ocasió són persones d’entre 19 i 45 anys els qui narren com van viure eixos difícils moments i, alhora, plantegen la necessitat de prendre consciència que la salut pròpia és també la salut dels altres.

 

La consellera , Ana Barceló, ha tornat a reiterar en «la importància que té que continuem sent responsables en tots els nostres comportaments, siga en l’àmbit que siga, actuant sempre amb prudència i ateses les recomanacions».

 

A demés, ha apuntat que el fet de què siguen persones jóvens les que hagen volgut compartir la seua experiència «mostra la implicació i la responsabilitat d’este sector de la població també davant la pandèmia».

 

Últimes notícies

Avamet assegura que el perill extrem de la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible, tot i que la quantitat exacta de pluja sí que ho era. Revert sosté que els models ja apuntaven a un episodi de perill extrem semblant a la pantanada de Tous i a la riuada de València.

El president d’Avamet defensa que el perill extrem de la DANA sí que es podia preveure

Adrià Revert, president d’Avamet, ha explicat al jutjat de Catarroja que la DANA del 29 d’octubre de 2024 no era imprevisible i que els mapes ja apuntaven a un episodi de perill extrem a la costa valenciana.

Avamet adverteix que el perill extrem en la DANA del 29 d’octubre era previsible

El president d’Avamet, Adrià Revert, ha declarat al jutjat de Catarroja que, tot i que la quantitat exacta de pluja era impossible de calcular, el perill extrem a la costa valenciana el 29 d’octubre de 2024 sí que es podia vore als mapes.

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.