Sanitat decreta l’aïllament de l’Hèrcules CF per dos positius per Covid-19

 

L’Hèrcules CF ha anunciat esta vesprada, a través d’un comunicat oficial, el cessament de la seua activitat esportiva, seguint el protocol marcat per les autoritats sanitàries, a conseqüència de dos casos positius de coronavirus en la seua plantilla en els últims dies.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, el club alacantí informa en l’escrit que tota la plantilla, després de les últimes proves PCR fetes, ha donat diagnòstic negatiu a excepció dels dos casos, que ja han sigut aïllats en els seus respectius domicilis.

 

El club alacantí ha explicat que en la nit del passat diumenge un component de la seua plantilla va presentar símptomes de febra i d’inestabilitat compatibles amb els símptomes del Covid-19. Des d’eixe moment, es va aïllar en el seu domicili i ja no va tindre relació amb la resta de la plantilla

 

Ara, l’equip està a l’espera que les autoritats sanitàries els comuniquen el seu retorn al camp, ja que de moment, Sanitat ha comunicat el cessament de l’activitat esportiva del primer equip.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.