Sanitat decreta l’aïllament de l’Hèrcules CF per dos positius per Covid-19

 

L’Hèrcules CF ha anunciat esta vesprada, a través d’un comunicat oficial, el cessament de la seua activitat esportiva, seguint el protocol marcat per les autoritats sanitàries, a conseqüència de dos casos positius de coronavirus en la seua plantilla en els últims dies.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, el club alacantí informa en l’escrit que tota la plantilla, després de les últimes proves PCR fetes, ha donat diagnòstic negatiu a excepció dels dos casos, que ja han sigut aïllats en els seus respectius domicilis.

 

El club alacantí ha explicat que en la nit del passat diumenge un component de la seua plantilla va presentar símptomes de febra i d’inestabilitat compatibles amb els símptomes del Covid-19. Des d’eixe moment, es va aïllar en el seu domicili i ja no va tindre relació amb la resta de la plantilla

 

Ara, l’equip està a l’espera que les autoritats sanitàries els comuniquen el seu retorn al camp, ja que de moment, Sanitat ha comunicat el cessament de l’activitat esportiva del primer equip.

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa que el PP no es plega i vincula els pressupostos a garanties de futur per a la Comunitat

El president Juanfran Pérez Llorca defensa que el PP no es plega davant ningú, reivindica els pressupostos de la Generalitat per a 2026 i nega discriminacions en matèria d’immigració, mentres marca distàncies amb Vox i critica Compromís.

Óscar López defensa que el rescat de Plus Ultra ha complit tots els requisits legals

Óscar López assegura a Alacant que el préstec públic a Plus Ultra ha superat tots els informes i filtres exigits i qualifica l’operació de correcta, també en relació amb el paper de José Luis Rodríguez Zapatero.

Més de 300 professionals treballen en el primer rodatge de Good Films a la Ciutat de la Llum

El primer rodatge de Good Films Studios Spain a la Ciutat de la Llum d’Alacant compta amb més de 300 professionals, el 60 % dels quals són de la Comunitat Valenciana, i preveu un fort impacte econòmic i laboral.

Morant acusa a Pérez Llorca de fer “apartheid en llei” amb els pressupostos de 2026

Diana Morant ha acusat Juanfran Pérez Llorca de convertir l’apartheid en llei amb els pressupostos de la Generalitat de 2026, que el PP ha aprovat amb el suport de Vox, i que qualifica de retallades i racistes.

Morant reivindica Zapatero com a president dels drets davant les acusacions pel cas Plus Ultra

Diana Morant defensa a València que José Luis Rodríguez Zapatero serà recordat com el president dels drets i qualifica de sospitoses les acusacions que l’afecten pel préstec a Plus Ultra.

Quasi 29.000 persones migrants ja cotitzen en la Seguretat Social a la Comunitat Valenciana

Un total de 28.700 persones de les 167.000 sol·licituds de regularització presentades a la Comunitat Valenciana ja han començat a treballar i cotitzar, segons ha informat la ministra Elma Saiz després d’una reunió amb agents socials a València.

El 16 de setembre serà el Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana

El Consell ha anunciat que fixarà el 16 de setembre com a Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat Valenciana, data vinculada a l’atemptat d’ETA a Mutxamel en 1991.

Óscar López acusa Feijóo d’“agorer” i de “banyar Espanya de fang”

Óscar López ha acusat Alberto Núñez Feijóo de ser “un agorer” que ha “inundat Espanya de fang” i de liderar una oposició “fallida”, durant una visita als estudis Ciudad de la Luz d’Alacant.