Sanitat decreta l’aïllament de l’Hèrcules CF per dos positius per Covid-19

 

L’Hèrcules CF ha anunciat esta vesprada, a través d’un comunicat oficial, el cessament de la seua activitat esportiva, seguint el protocol marcat per les autoritats sanitàries, a conseqüència de dos casos positius de coronavirus en la seua plantilla en els últims dies.

 

Tal com ha publicat el diari ‘Información’, el club alacantí informa en l’escrit que tota la plantilla, després de les últimes proves PCR fetes, ha donat diagnòstic negatiu a excepció dels dos casos, que ja han sigut aïllats en els seus respectius domicilis.

 

El club alacantí ha explicat que en la nit del passat diumenge un component de la seua plantilla va presentar símptomes de febra i d’inestabilitat compatibles amb els símptomes del Covid-19. Des d’eixe moment, es va aïllar en el seu domicili i ja no va tindre relació amb la resta de la plantilla

 

Ara, l’equip està a l’espera que les autoritats sanitàries els comuniquen el seu retorn al camp, ja que de moment, Sanitat ha comunicat el cessament de l’activitat esportiva del primer equip.

Últimes notícies

El PSPV defén que Diana Morant puga ser alhora candidata i ministra pel seu treball pels valencians

El PSPV sosté que és positiu que Diana Morant siga alhora candidata a la Generalitat i ministra, perquè considera que així reforça la defensa dels interessos de la Comunitat Valenciana enfront de les polítiques de Vox i del PP.

Extremadura i Comunitat Valenciana amplien la bretxa salarial dels seus docents enfront d’altres autonomies

Un informe d'UGT assenyala que Extremadura i Comunitat Valenciana són les regions on més s'eixampla la bretxa salarial dels docents, mentres que Astúries i Catalunya retallen distàncies i milloren les seues condicions retributives.

Xoc de xifres en la quarta vaga mèdica setmanal en la Comunitat Valenciana

La quarta vaga mèdica setmanal de l'any arranca en la Comunitat Valenciana amb un fort xoc de xifres: els convocants parlen de prop del 90% de seguiment, mentres Sanitat ho situa en el 7,96%. Les protestes s'estendran tota la setmana amb manifestacions i concentracions en les tres províncies.

La planta d’Almussafes acoblarà des de 2028 el nou Ford Bast

La fàbrica de Ford a Almussafes produirà a partir de 2028 el Bast, un SUV compacte i robust amb diferents opcions de propulsió, reforçant el pes industrial de la planta valenciana.

Awa Fam deixa el València Basket per a fer el salt a la WNBA sense haver sigut encara dominant

La pivot alacantina Awa Fam s'acomiada del València Basket i del bàsquet europeu per a iniciar la seua carrera en la WNBA i en la nova lliga privada Project B després de dos anys de creixement sense arribar encara a ser dominant.

Víctor Chust deixa clar el pla de l’Elx: anar a Girona per la victòria

Víctor Chust assegura que l'Elx no eixirà a especular davant el Girona malgrat que li n'hi ha prou amb empatar per a aconseguir la permanència. El central aposta per un partit jugat com una final, amb màxima intensitat fins al final.

Matías Moreno promet que el Llevant ho donarà tot per la permanència

El defensa argentí del Llevant, Matías Moreno, agraïx el suport de l'afició després del triomf davant el Mallorca i assegura que l'equip es deixarà la vida davant el Betis per a certificar la permanència en LaLiga.

Detingut a Alacant per un any d’assetjament a la seua exparella amb pintades sexuals en el cotxe

La Policia Nacional ha detingut a Cocentaina a un home de 47 anys acusat d'un any d'assetjament a la seua exparella mitjançant pintades sexuals en el seu cotxe i notes vexatòries en el seu entorn personal i laboral, que van obligar la víctima a rebre atenció psicològica.