La Junta Central Fallera crearà un nou compte d’Instagram després de ser piratejat l’oficial

 

A menys de dos setmanes de la celebració (virtual) de les Falles, la Junta Central Fallera (JCF) es veu obligada a obrir un nou perfil en la xarxa social d’Instagram en els pròxims dies, després què el seu compte oficial haja sigut piratejat per alguna persona o grup organitzat.

 

Segons ha informat María Tomás, vicepresidenta de comunicació de la JCF, la necessitat de crear-se un nou compte és per a poder fer viure als fallers, de forma virtual, les Falles 2021 amb actes en línia. Per això, la Junta té la intenció de recaptar en pocs dies a un gran número de seguidors i fer-los arribar la festa a les seues cases a través de les pantalles.

 

La JCF ha explicat que el cas del pirateig del seu compte d’Instagram ja està posat en mans judicials i que tenen l’esperança de recuperar el seu compte original, encara que no siga a temps per a celebrar les Falles 2021. No obstant això, la Junta compta amb els canals oficials de Facebook, Twitter i la seua pàgina web per a difondre els actes festius i les retransmissions, a on té un gran número de seguidors.

Últimes notícies

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.

Obliguen una gestant subrogada de Mèxic a pagar 150 euros al mes pel fill que va tindre

Un jutge d’Alacant ha fixat una pensió d’aliments de 150 euros al mes a una gestant subrogada de Mèxic pel xiquet de dos anys que va tindre per a un veí de la província. El pare manté la guarda individual i l’exercici exclusiu de la pàtria potestat, mentre que la mare no tindrà règim de visites ni comunicacions.