La Junta Central Fallera crearà un nou compte d’Instagram després de ser piratejat l’oficial

 

A menys de dos setmanes de la celebració (virtual) de les Falles, la Junta Central Fallera (JCF) es veu obligada a obrir un nou perfil en la xarxa social d’Instagram en els pròxims dies, després què el seu compte oficial haja sigut piratejat per alguna persona o grup organitzat.

 

Segons ha informat María Tomás, vicepresidenta de comunicació de la JCF, la necessitat de crear-se un nou compte és per a poder fer viure als fallers, de forma virtual, les Falles 2021 amb actes en línia. Per això, la Junta té la intenció de recaptar en pocs dies a un gran número de seguidors i fer-los arribar la festa a les seues cases a través de les pantalles.

 

La JCF ha explicat que el cas del pirateig del seu compte d’Instagram ja està posat en mans judicials i que tenen l’esperança de recuperar el seu compte original, encara que no siga a temps per a celebrar les Falles 2021. No obstant això, la Junta compta amb els canals oficials de Facebook, Twitter i la seua pàgina web per a difondre els actes festius i les retransmissions, a on té un gran número de seguidors.

Últimes notícies

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.

Rovira defensa els pressupostos de 2026 com a útils i justos i reclama ajuda a Pedro Sánchez

El conseller d’Economia, Hisenda i Administració Pública, José Antonio Rovira, defensa que els pressupostos de la Generalitat per a 2026, de 33.305 milions, són útils i justos per als valencians i exigeix al Govern un fons de nivellació i el pagament del deute pendent en dependència i sanitat.

Detingut un home per la mort violenta d’un jove valencià a Casp

La Guàrdia Civil deté un home per la seua presumpta implicació en l’homicidi d’un jove valencià de 27 anys en una baralla a Casp (Saragossa), després d’un ampli dispositiu de busca per camins i zona de muntanya.

Una professora d’Alcoi agredida per impedir que un home sense autorització s’emportara un alumne

Una professora del CEIP El Romeral d’Alcoi ha sigut agredida presumptament per la parella de la mare d’un alumne en negar-se a entregar-li el xiquet sense l’autorització familiar requerida. El centre va activar el protocol d’agressió al professorat i el pla PREVI, i la comunitat educativa ha reaccionat amb una concentració de rebuig.