16.3 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

La Junta Central Fallera crearà un nou compte d’Instagram després de ser piratejat l’oficial

 

A menys de dos setmanes de la celebració (virtual) de les Falles, la Junta Central Fallera (JCF) es veu obligada a obrir un nou perfil en la xarxa social d’Instagram en els pròxims dies, després què el seu compte oficial haja sigut piratejat per alguna persona o grup organitzat.

 

Segons ha informat María Tomás, vicepresidenta de comunicació de la JCF, la necessitat de crear-se un nou compte és per a poder fer viure als fallers, de forma virtual, les Falles 2021 amb actes en línia. Per això, la Junta té la intenció de recaptar en pocs dies a un gran número de seguidors i fer-los arribar la festa a les seues cases a través de les pantalles.

 

La JCF ha explicat que el cas del pirateig del seu compte d’Instagram ja està posat en mans judicials i que tenen l’esperança de recuperar el seu compte original, encara que no siga a temps per a celebrar les Falles 2021. No obstant això, la Junta compta amb els canals oficials de Facebook, Twitter i la seua pàgina web per a difondre els actes festius i les retransmissions, a on té un gran número de seguidors.

Últimes notícies

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.

Ascer preveu tancar 2025 amb estabilitat en les vendes i demana revisar els costos per CO₂

Ascer preveu un 2025 estable gràcies a l'estirada del mercat nacional i a unes exportacions contingudes, i demana revisar els costos del CO₂ davant un impacte de 150 milions. La patronal alerta sobre canvis en cogeneració, reclama una reunió amb el Govern i veu 2026 condicionat per energia i normativa.

Pérez Llorca evita la confrontació amb Bernabé per la dana i l’emplaça al diàleg

El president ha evitat contestar a les crítiques de Pilar Bernabé per la gestió de la dana i la postdana i l'ha cridada a obrir vies d'entesa. Ha assenyalat que la ciutadania ja valora la gestió i ha reivindicat una comissió mixta després de la seua reunió amb Pedro Sánchez.

Bernabé promet un protocol antiassetjament infal·lible en el PSOE i exemplaritat per a protegir les dones

Bernabé ha anunciat que el PSOE reforçarà el seu protocol enfront de l'assetjament sexual per a fer-lo 'infal·lible' i actuar de manera 'exemplaritzant'. També ha carregat contra la gestió de la dana i el paper de Mazón.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’acudir a Moncloa com a president de Vox

La líder del PSPV-PSOE ha retret a Juanfran Pérez Llorca que acudira a la reunió amb Pedro Sánchez alineat amb els postulats de Vox i sense defendre, al seu juí, les prioritats de la societat valenciana.

Morant demana als edils d’Almussafes respecte a la denunciant i acatar el decidit

La ministra i líder del PSPV-PSOE ha instat els regidors d'Almussafes a respectar a la denunciant d'assetjament sexual i laboral i complir les resolucions del partit. Ha defés la prioritat de protegir la víctima i la tolerància zero davant la violència contra les dones.

El PP assegura que Feijóo col·laborarà amb la justícia encara que no té constància de la citació

El PP ha reiterat que Alberto Núñez Feijóo declararà i respondrà a totes les preguntes, malgrat no haver rebut notificació formal. La jutgessa ha fixat la seua compareixença com a testimoni i s'han sol·licitat les seues comunicacions del 29 d'octubre vinculades a Carlos Mazón.