7.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

La Junta Central Fallera crearà un nou compte d’Instagram després de ser piratejat l’oficial

 

A menys de dos setmanes de la celebració (virtual) de les Falles, la Junta Central Fallera (JCF) es veu obligada a obrir un nou perfil en la xarxa social d’Instagram en els pròxims dies, després què el seu compte oficial haja sigut piratejat per alguna persona o grup organitzat.

 

Segons ha informat María Tomás, vicepresidenta de comunicació de la JCF, la necessitat de crear-se un nou compte és per a poder fer viure als fallers, de forma virtual, les Falles 2021 amb actes en línia. Per això, la Junta té la intenció de recaptar en pocs dies a un gran número de seguidors i fer-los arribar la festa a les seues cases a través de les pantalles.

 

La JCF ha explicat que el cas del pirateig del seu compte d’Instagram ja està posat en mans judicials i que tenen l’esperança de recuperar el seu compte original, encara que no siga a temps per a celebrar les Falles 2021. No obstant això, la Junta compta amb els canals oficials de Facebook, Twitter i la seua pàgina web per a difondre els actes festius i les retransmissions, a on té un gran número de seguidors.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.