Un jutjat insta Sanitat a vacunar a metges de la privada en Castelló «sense demora» respecte a la pública

 

Un acte del Jutjat contenciós administratiu número 2 de Castelló dóna la raó al recurs presentat pel Col·legi de Metges de Castelló (COMCAS) en el que sol·licitava a la Conselleria de Sanitat que vacune als metges que exercixen l’activitat privada a la província de Castelló, al mateix temps que li insta a vacunar ja, «sense dilació, discriminació o cap demora respecte al que exercix la seua activitat en la sanitat pública».

 

La magistrada recull en el seu acte que «és procedent adoptar la mesura cautelar» presentada pel COMCAS i acorda «requerir a la Conselleria de Sanitat al fet que remoga qualsevol impediment que obstaculitze o dificulte la vacunació contra el Covid-19 de tot el personal mèdic que exercix l’activitat privada a la província de Castelló, siga com siga el seu vincle, amb el mateix ordre, prelació i altres circumstàncies que s’aplicarien al personal sanitari públic, procedint a la vacunació del personal contemplat en la fase II de la Instrucció Autonòmica de 5 de gener de 2021 -personal sanitari de primera línia que exercix la seua activitat en l’àmbit privat-».

 

La decisió de la magistrada s’adopta després d’haver conegut les al·legacions presentades per la Conselleria de Sanitat al recurs presentat pel COMCAS, segons ha informat el Col·legi de Metges de Castelló en un comunicat. El Col·legi de Metges de Castelló valora «positivament» la decisió judicial i insta la Conselleria de Sanitat que inicie ja la vacunació dels facultatius que treballen en la sanitat privada i que fixe un calendari de vacunació amb dates i centres en els que es procedirà a esta.

 

Des de la Junta de Govern del COMCAS, òrgan que va acordar interposar el recurs el passat 26 de gener, confien que es recupere el temps i es vacune a uns professionals «que també s’impliquen a fons en la missió d’atallar la pandèmia».

Últimes notícies

Suspenen la gala pirotècnica de diumenge a València per la inseguretat a la plaça

El sector pirotècnic ha decidit cancel·lar l’espectacle inaugural del festival internacional de focs artificials d’este diumenge a la plaça de l’Ajuntament de València per la falta de garanties de seguretat derivades de l’acampada pel dret a la vivenda.

Milers de persones omplin València en una Processó Cívica tranquil·la i sense incidents

La Processó Cívica de la Senyera del 9 d’Octubre ha recorregut el centre de València amb normalitat i sense incidents destacats, en una jornada marcada per la convivència amb l’acampada pel dret a la vivenda i la suspensió de la mascletà.

Pérez Llorca encapçalarà la delegació valenciana en el primer míting electoral de Feijóo a Madrid

Juanfran Pérez Llorca liderarà este dissabte la delegació del PPCV que viatjarà a Madrid per a donar suport a Alberto Núñez Feijóo en el seu primer míting electoral de precampanya, amb una àmplia mobilització de militants i simpatitzants valencians.

L’inici del pont del Pilar ja col·lapsa diverses carreteres valencianes

L’arrancada del pont del Pilar ha deixat ja trànsit molt intens en les principals eixides i accessos de València, Castelló i Alacant, especialment a l’AP-7, l’A-3 i l’A-7, segons la DGT. Diversos accidents en altres punts d’Espanya, inclòs un a Gandia, empitjoren la situació viària.

Buchanan patix una lesió muscular al bíceps femoral dret i és baixa per al Villarreal

Tajon Buchanan ha patit una lesió muscular al bíceps femoral de la cama dreta i és baixa indefinida per al Villarreal, que no ha fixat termini de recuperació.

El Madrid busca reconciliar-se amb el Bernabéu davant un Vila-real llançat

El Real Madrid torna al Santiago Bernabéu després del paró de seleccions obligat a oferir una versió convincent davant un Vila-real en ratxa, amb dos triomfs seguits i la vista també posada en la Champions.

Detingut a Alcoi un quart membre d’una trama que portava embarassades a Espanya per a regularitzar-se

La Guàrdia Civil ha detingut a Alcoi un home de 38 anys, de nacionalitat brasilera, acusat de gestionar la logística d’una xarxa que portava dones embarassades al final de la gestació perquè els seus fills nasqueren a Espanya i així obtindre la nacionalitat. La investigació, iniciada a Burgos, ha permés desmantellar l’organització i continua oberta, sense descartar noves detencions.

Desmantellada una trama de frau de 70 milions d’euros en l’IVA a Espanya

La Agencia Tributaria ha liderat una macrooperació, amb registres a València i Màlaga i coordinació europea, contra una xarxa que ha defraudat 70 milions en IVA mitjançant frau carrusel.