Un jutjat insta Sanitat a vacunar a metges de la privada en Castelló «sense demora» respecte a la pública

Ejemplo de shortcode con estilo
  Un acte del Jutjat contenciós administratiu número 2 de Castelló dóna la raó al recurs presentat pel Col·legi de Metges de Castelló (COMCAS) en el que sol·licitava a la Conselleria de Sanitat que vacune als metges que exercixen l’activitat privada a la província de Castelló, al mateix temps que li insta a vacunar ja, […]

 

Un acte del Jutjat contenciós administratiu número 2 de Castelló dóna la raó al recurs presentat pel Col·legi de Metges de Castelló (COMCAS) en el que sol·licitava a la Conselleria de Sanitat que vacune als metges que exercixen l’activitat privada a la província de Castelló, al mateix temps que li insta a vacunar ja, «sense dilació, discriminació o cap demora respecte al que exercix la seua activitat en la sanitat pública».

 

La magistrada recull en el seu acte que «és procedent adoptar la mesura cautelar» presentada pel COMCAS i acorda «requerir a la Conselleria de Sanitat al fet que remoga qualsevol impediment que obstaculitze o dificulte la vacunació contra el Covid-19 de tot el personal mèdic que exercix l’activitat privada a la província de Castelló, siga com siga el seu vincle, amb el mateix ordre, prelació i altres circumstàncies que s’aplicarien al personal sanitari públic, procedint a la vacunació del personal contemplat en la fase II de la Instrucció Autonòmica de 5 de gener de 2021 -personal sanitari de primera línia que exercix la seua activitat en l’àmbit privat-».

 

La decisió de la magistrada s’adopta després d’haver conegut les al·legacions presentades per la Conselleria de Sanitat al recurs presentat pel COMCAS, segons ha informat el Col·legi de Metges de Castelló en un comunicat. El Col·legi de Metges de Castelló valora «positivament» la decisió judicial i insta la Conselleria de Sanitat que inicie ja la vacunació dels facultatius que treballen en la sanitat privada i que fixe un calendari de vacunació amb dates i centres en els que es procedirà a esta.

 

Des de la Junta de Govern del COMCAS, òrgan que va acordar interposar el recurs el passat 26 de gener, confien que es recupere el temps i es vacune a uns professionals «que també s’impliquen a fons en la missió d’atallar la pandèmia».

Últimes notícies

Valencia Basket remunta davant del Fenerbahçe en una victòria clau

Valencia Basket ha guanyat el Fenerbahçe després de deixar escapar 16 punts d’avantatge. Xavi Albert ha destacat el valor del triomf i la capacitat de l’equip per a reaccionar.

El Villarreal goleja el Manacor i avança en la Copa del Rei

El Villarreal ha guanyat 0-5 el CE Manacor a Na Capellera i s’ha classificat per a la següent ronda de la Copa del Rei Mapfre.

El Valencia Basket supera al Fenerbahce amb un final decisiu

El Valencia Basket ha guanyat 86-78 el Fenerbahce en la huitena jornada de l’Eurolliga, després de resistir la remuntada visitant. TJ Shorts i Armori Brooks han liderat la reacció final.

El Elche remunta davant el Pinatar i avança en la Copa del Rei

El conjunt il·licità ha guanyat 1-3 la UD Pinatar a Lo Pagán, després de començar perdent, en la primera ronda de la Copa del Rei Mapfre.

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.