Labora busca a 62 persones per a treballar en la cadena hotelera Magic Costa Blanca

Magic Costa Blanca hotel

Unes de les instal·lacions de Magic Costa Blanca | Magic Costa Blanca – Twitter

 

El Servei Valencià d’Ocupació i Formació, Labora, ha oferit 62 vacants per a treballar en establiments de la cadena Magic Costa Blanca de Benidorm, Alfàs del Pi, Finestrat, Gandia i la Vila Joiosa. Les persones interessades han d’inscriure’s en les ofertes a través del portal GVAJobs de Labora, informa aquest servei a través d’un comunicat.

 

A Benidorm, es busca cobrir amb urgència dos llocs de pastisser/a (codi d’oferta: 517189) i altres dos de responsable de partida (codi d’oferta: 517190).

 

Així mateix, també s’ofereixen els següents llocs: 10 cambrers/eres de pis (codi d’oferta: 519645), 10 ajudants de cuina (517187), 5 ‘fregachines’ (517188), 4 esteticistes (518174), 2 perruquers/eres (521495), 2 cuiners/eres – responsables de partida (515381), 2 esteticistes-massatgistes o quiromassatgistes (519871), 1 duty manager o subdirector/a d’hotel (515847) i 1 coordinador/a de serveis tècnics (521492).

 

En el cas de Finestrat, urgeix incorporar a 2 persones en llocs de responsable segon d’animació (codi ofereix: 517397). A més, també es busca: 2 responsables de bar (517396), 2 mecànics reparadors de maquinària industrial (517025), 2 segons maîtres (517395), 2 pintors (517022) i 2 obrers (517024).

 

L’oferta de Gandia contempla 2 recepcionistes, amb coneixements dels idiomes rus i anglés (codi ofereix: 515386) i 1 tècnic/a de control de qualitat alimentària amb funcions administratives (521490); mentre que per a la Vila Joiosa la cadena hotelera cerca 3 persones per a realitzar atenció telefònica de la central de reserves (codi ofereix: 520148) i 1 encarregat/a de selecció de personal (516306).

 

Finalment, en Alfàs del Pi es necessita cobrir amb urgència un lloc de treball de recepcionista amb coneixements d’anglés (codi oferta: 515384).

 

Per a conéixer els requisits concrets de cada lloc, les persones aspirants han d’entrar en GVAJobs a través de la web de Labora (consultar ací) i buscar l’oferta pel codi. La inscripció es realitza a través de la mateixa oferta i es recomana adjuntar el currículum en format PDF.

 

Magic Costa Blanca és una empresa hostalera valenciana amb seu a Benidorm, que fundada per la família García en 1974. Actualment, compta amb 13 establiments en les principals destinacions turístiques de Llevant, entre ells apartaments, hotels, ressorts, hotels apartament i fins i tot allotjaments tematitzats com el complex Magic Robin Hood. Els seus establiments, situats a Benidorm, Finestrat, l’Alfàs del Pi i Gandia, són 3, 4 i 5 estreles.

 

La mercantil té a càrrec seu en temporada alta a més de 1.600 persones empleades. Amb la seua col·laboració amb Labora, Magic Costa Blanca pretén seleccionar nou personal per a reforçar els seus serveis d’atenció per als períodes de major demanda turística.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.