Labora busca a 62 persones per a treballar en la cadena hotelera Magic Costa Blanca

Magic Costa Blanca hotel

Unes de les instal·lacions de Magic Costa Blanca | Magic Costa Blanca – Twitter

 

El Servei Valencià d’Ocupació i Formació, Labora, ha oferit 62 vacants per a treballar en establiments de la cadena Magic Costa Blanca de Benidorm, Alfàs del Pi, Finestrat, Gandia i la Vila Joiosa. Les persones interessades han d’inscriure’s en les ofertes a través del portal GVAJobs de Labora, informa aquest servei a través d’un comunicat.

 

A Benidorm, es busca cobrir amb urgència dos llocs de pastisser/a (codi d’oferta: 517189) i altres dos de responsable de partida (codi d’oferta: 517190).

 

Així mateix, també s’ofereixen els següents llocs: 10 cambrers/eres de pis (codi d’oferta: 519645), 10 ajudants de cuina (517187), 5 ‘fregachines’ (517188), 4 esteticistes (518174), 2 perruquers/eres (521495), 2 cuiners/eres – responsables de partida (515381), 2 esteticistes-massatgistes o quiromassatgistes (519871), 1 duty manager o subdirector/a d’hotel (515847) i 1 coordinador/a de serveis tècnics (521492).

 

En el cas de Finestrat, urgeix incorporar a 2 persones en llocs de responsable segon d’animació (codi ofereix: 517397). A més, també es busca: 2 responsables de bar (517396), 2 mecànics reparadors de maquinària industrial (517025), 2 segons maîtres (517395), 2 pintors (517022) i 2 obrers (517024).

 

L’oferta de Gandia contempla 2 recepcionistes, amb coneixements dels idiomes rus i anglés (codi ofereix: 515386) i 1 tècnic/a de control de qualitat alimentària amb funcions administratives (521490); mentre que per a la Vila Joiosa la cadena hotelera cerca 3 persones per a realitzar atenció telefònica de la central de reserves (codi ofereix: 520148) i 1 encarregat/a de selecció de personal (516306).

 

Finalment, en Alfàs del Pi es necessita cobrir amb urgència un lloc de treball de recepcionista amb coneixements d’anglés (codi oferta: 515384).

 

Per a conéixer els requisits concrets de cada lloc, les persones aspirants han d’entrar en GVAJobs a través de la web de Labora (consultar ací) i buscar l’oferta pel codi. La inscripció es realitza a través de la mateixa oferta i es recomana adjuntar el currículum en format PDF.

 

Magic Costa Blanca és una empresa hostalera valenciana amb seu a Benidorm, que fundada per la família García en 1974. Actualment, compta amb 13 establiments en les principals destinacions turístiques de Llevant, entre ells apartaments, hotels, ressorts, hotels apartament i fins i tot allotjaments tematitzats com el complex Magic Robin Hood. Els seus establiments, situats a Benidorm, Finestrat, l’Alfàs del Pi i Gandia, són 3, 4 i 5 estreles.

 

La mercantil té a càrrec seu en temporada alta a més de 1.600 persones empleades. Amb la seua col·laboració amb Labora, Magic Costa Blanca pretén seleccionar nou personal per a reforçar els seus serveis d’atenció per als períodes de major demanda turística.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.