Labora busca a 62 persones per a treballar en la cadena hotelera Magic Costa Blanca

Magic Costa Blanca hotel

Unes de les instal·lacions de Magic Costa Blanca | Magic Costa Blanca – Twitter

 

El Servei Valencià d’Ocupació i Formació, Labora, ha oferit 62 vacants per a treballar en establiments de la cadena Magic Costa Blanca de Benidorm, Alfàs del Pi, Finestrat, Gandia i la Vila Joiosa. Les persones interessades han d’inscriure’s en les ofertes a través del portal GVAJobs de Labora, informa aquest servei a través d’un comunicat.

 

A Benidorm, es busca cobrir amb urgència dos llocs de pastisser/a (codi d’oferta: 517189) i altres dos de responsable de partida (codi d’oferta: 517190).

 

Així mateix, també s’ofereixen els següents llocs: 10 cambrers/eres de pis (codi d’oferta: 519645), 10 ajudants de cuina (517187), 5 ‘fregachines’ (517188), 4 esteticistes (518174), 2 perruquers/eres (521495), 2 cuiners/eres – responsables de partida (515381), 2 esteticistes-massatgistes o quiromassatgistes (519871), 1 duty manager o subdirector/a d’hotel (515847) i 1 coordinador/a de serveis tècnics (521492).

 

En el cas de Finestrat, urgeix incorporar a 2 persones en llocs de responsable segon d’animació (codi ofereix: 517397). A més, també es busca: 2 responsables de bar (517396), 2 mecànics reparadors de maquinària industrial (517025), 2 segons maîtres (517395), 2 pintors (517022) i 2 obrers (517024).

 

L’oferta de Gandia contempla 2 recepcionistes, amb coneixements dels idiomes rus i anglés (codi ofereix: 515386) i 1 tècnic/a de control de qualitat alimentària amb funcions administratives (521490); mentre que per a la Vila Joiosa la cadena hotelera cerca 3 persones per a realitzar atenció telefònica de la central de reserves (codi ofereix: 520148) i 1 encarregat/a de selecció de personal (516306).

 

Finalment, en Alfàs del Pi es necessita cobrir amb urgència un lloc de treball de recepcionista amb coneixements d’anglés (codi oferta: 515384).

 

Per a conéixer els requisits concrets de cada lloc, les persones aspirants han d’entrar en GVAJobs a través de la web de Labora (consultar ací) i buscar l’oferta pel codi. La inscripció es realitza a través de la mateixa oferta i es recomana adjuntar el currículum en format PDF.

 

Magic Costa Blanca és una empresa hostalera valenciana amb seu a Benidorm, que fundada per la família García en 1974. Actualment, compta amb 13 establiments en les principals destinacions turístiques de Llevant, entre ells apartaments, hotels, ressorts, hotels apartament i fins i tot allotjaments tematitzats com el complex Magic Robin Hood. Els seus establiments, situats a Benidorm, Finestrat, l’Alfàs del Pi i Gandia, són 3, 4 i 5 estreles.

 

La mercantil té a càrrec seu en temporada alta a més de 1.600 persones empleades. Amb la seua col·laboració amb Labora, Magic Costa Blanca pretén seleccionar nou personal per a reforçar els seus serveis d’atenció per als períodes de major demanda turística.

Últimes notícies

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.