7.7 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Labora busca a 62 persones per a treballar en la cadena hotelera Magic Costa Blanca

Magic Costa Blanca hotel

Unes de les instal·lacions de Magic Costa Blanca | Magic Costa Blanca – Twitter

 

El Servei Valencià d’Ocupació i Formació, Labora, ha oferit 62 vacants per a treballar en establiments de la cadena Magic Costa Blanca de Benidorm, Alfàs del Pi, Finestrat, Gandia i la Vila Joiosa. Les persones interessades han d’inscriure’s en les ofertes a través del portal GVAJobs de Labora, informa aquest servei a través d’un comunicat.

 

A Benidorm, es busca cobrir amb urgència dos llocs de pastisser/a (codi d’oferta: 517189) i altres dos de responsable de partida (codi d’oferta: 517190).

 

Així mateix, també s’ofereixen els següents llocs: 10 cambrers/eres de pis (codi d’oferta: 519645), 10 ajudants de cuina (517187), 5 ‘fregachines’ (517188), 4 esteticistes (518174), 2 perruquers/eres (521495), 2 cuiners/eres – responsables de partida (515381), 2 esteticistes-massatgistes o quiromassatgistes (519871), 1 duty manager o subdirector/a d’hotel (515847) i 1 coordinador/a de serveis tècnics (521492).

 

En el cas de Finestrat, urgeix incorporar a 2 persones en llocs de responsable segon d’animació (codi ofereix: 517397). A més, també es busca: 2 responsables de bar (517396), 2 mecànics reparadors de maquinària industrial (517025), 2 segons maîtres (517395), 2 pintors (517022) i 2 obrers (517024).

 

L’oferta de Gandia contempla 2 recepcionistes, amb coneixements dels idiomes rus i anglés (codi ofereix: 515386) i 1 tècnic/a de control de qualitat alimentària amb funcions administratives (521490); mentre que per a la Vila Joiosa la cadena hotelera cerca 3 persones per a realitzar atenció telefònica de la central de reserves (codi ofereix: 520148) i 1 encarregat/a de selecció de personal (516306).

 

Finalment, en Alfàs del Pi es necessita cobrir amb urgència un lloc de treball de recepcionista amb coneixements d’anglés (codi oferta: 515384).

 

Per a conéixer els requisits concrets de cada lloc, les persones aspirants han d’entrar en GVAJobs a través de la web de Labora (consultar ací) i buscar l’oferta pel codi. La inscripció es realitza a través de la mateixa oferta i es recomana adjuntar el currículum en format PDF.

 

Magic Costa Blanca és una empresa hostalera valenciana amb seu a Benidorm, que fundada per la família García en 1974. Actualment, compta amb 13 establiments en les principals destinacions turístiques de Llevant, entre ells apartaments, hotels, ressorts, hotels apartament i fins i tot allotjaments tematitzats com el complex Magic Robin Hood. Els seus establiments, situats a Benidorm, Finestrat, l’Alfàs del Pi i Gandia, són 3, 4 i 5 estreles.

 

La mercantil té a càrrec seu en temporada alta a més de 1.600 persones empleades. Amb la seua col·laboració amb Labora, Magic Costa Blanca pretén seleccionar nou personal per a reforçar els seus serveis d’atenció per als períodes de major demanda turística.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.