L’Ajuntament de Torrent distribueix botelletes per a netejar les miccions de gossos

 

L’Ajuntament de Torrent continua treballant en la campanya de benestar animal que va posar en marxa per a conscienciar sobre el cens de mascotes i insistir en la responsabilitat que tenen els propietaris de mantindre neta la via pública. En aquesta fase de la campanya, el consistori distribuirà, de manera gratuïta, botelletes perquè les persones que disposen d’animals de companyia isquen al carrer amb les mateixes i aboquen el contingut sobre les miccions. D’aquesta manera s’aconsegueix evitar la deterioració del mobiliari urbà i les males olors, mantenint una ciutat neta per a tots i totes.

 

Per a recollir les botelletes, els i les propietàries hauran de registrar a les seues mascotes en el cens municipal d’animals de companyia, recordant l’obligació de censar als animals, principalment gossos i gats, en el termini de tres mesos des del naixement o un mes després de la seua adquisició. La inscripció pot realitzar-se gratuïtament en el TDIC, planta baixa de l’Ajuntament de Torrent; o bé de manera electrònica en www.torrent.es. En el cas que el gos ja estiga inscrit, es pot recollir l’envàs presentant la placa acreditativa. A més, s’entregarà un portaborses per a la recollida d’excrements.

 

Les botelletes han de contindre detergents enzimàtics, vinagre o derivats d’àcid cítric, i abocar el contingut sobre les miccions. Igualment, l’ajuntament recorda la prohibició d’utilitzar lleixius o productes amoníacs.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.