L’Ajuntament de Torrent distribueix botelletes per a netejar les miccions de gossos

 

L’Ajuntament de Torrent continua treballant en la campanya de benestar animal que va posar en marxa per a conscienciar sobre el cens de mascotes i insistir en la responsabilitat que tenen els propietaris de mantindre neta la via pública. En aquesta fase de la campanya, el consistori distribuirà, de manera gratuïta, botelletes perquè les persones que disposen d’animals de companyia isquen al carrer amb les mateixes i aboquen el contingut sobre les miccions. D’aquesta manera s’aconsegueix evitar la deterioració del mobiliari urbà i les males olors, mantenint una ciutat neta per a tots i totes.

 

Per a recollir les botelletes, els i les propietàries hauran de registrar a les seues mascotes en el cens municipal d’animals de companyia, recordant l’obligació de censar als animals, principalment gossos i gats, en el termini de tres mesos des del naixement o un mes després de la seua adquisició. La inscripció pot realitzar-se gratuïtament en el TDIC, planta baixa de l’Ajuntament de Torrent; o bé de manera electrònica en www.torrent.es. En el cas que el gos ja estiga inscrit, es pot recollir l’envàs presentant la placa acreditativa. A més, s’entregarà un portaborses per a la recollida d’excrements.

 

Les botelletes han de contindre detergents enzimàtics, vinagre o derivats d’àcid cítric, i abocar el contingut sobre les miccions. Igualment, l’ajuntament recorda la prohibició d’utilitzar lleixius o productes amoníacs.

Últimes notícies

El Vila-real CF demana començar la Lliga jugant fora per les obres a l’estadi de la Ceràmica

El Vila-real CF ha sol·licitat a LaLiga disputar com a visitant les tres primeres jornades del pròxim campionat per poder completar les obres de remodelació de l’estadi de la Ceràmica.

El desig d’un refugiat palestí a Alacant: reagrupar la seua família per a viure en pau

El refugiat palestí Karam Alzweidi, establit a Alacant, vol portar la seua família des de Gaza, especialment la mare, perquè puguen viure a Espanya amb dignitat, llibertat i pau, malgrat els obstacles burocràtics i la destrucció del consolat espanyol.

Així seran els dies grans de les Fogueres d’Alacant: mascletades, ‘plantà’ i ‘cremà’

Alacant enceta els dies grans de les Fogueres de Sant Joan amb la primera mascletà en Luceros, la ‘plantà’ de més de 180 monuments i la ‘cremà’ final en la nit del 24 al 25 de juny.

Carrasco assegura que PP i Vox ja han complit quasi tot el pacte de govern a Castelló

L’alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, afirma que el govern PP-Vox ja ha executat o té en marxa el 87% del seu acord de govern i destaca avanços en vivenda, empleu i rebaixa fiscal quan es complixen tres anys del mandat.

Catalá posa el focus en les urnes davant un possible congrés del PP valencià

L'alcaldessa de València, María José Catalá, rebutja entrar en el debat sobre un congrés regional del PP i insistix que la prioritat és preparar-se per a les pròximes eleccions, descartant alhora una candidatura seua a la Generalitat.

PSPV i Compromís acusen PP i Vox de tindre Les Corts segrestades i frenar el control al Consell

PSPV i Compromís denuncien que PP i Vox tenen Les Corts 'segrestades', amb unes 600 preguntes i peticions sense resposta i limitant la tasca de l'oposició. PP i Vox neguen el bloqueig i acusen l'esquerra de fer teatre parlamentari.

Alliberen un peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a El Campello

La Guàrdia Civil ha alliberat un jove peix lluna atrapat en una xarxa de pesca il·legal a la deriva davant la costa dEl Campello, on també han trobat sis dorades mortes i una gavina sense vida.

Els docents de la concertada protesten a Les Corts per exigir avanços en la jubilació parcial

Cinc sindicats de l’ensenyament concertat es concentren davant Les Corts en plena jornada de vaga per denunciar la falta d’avanços en la jubilació parcial, les plantilles i l’ordre de pagament delegat.