L’Ajuntament de Torrent distribueix botelletes per a netejar les miccions de gossos

 

L’Ajuntament de Torrent continua treballant en la campanya de benestar animal que va posar en marxa per a conscienciar sobre el cens de mascotes i insistir en la responsabilitat que tenen els propietaris de mantindre neta la via pública. En aquesta fase de la campanya, el consistori distribuirà, de manera gratuïta, botelletes perquè les persones que disposen d’animals de companyia isquen al carrer amb les mateixes i aboquen el contingut sobre les miccions. D’aquesta manera s’aconsegueix evitar la deterioració del mobiliari urbà i les males olors, mantenint una ciutat neta per a tots i totes.

 

Per a recollir les botelletes, els i les propietàries hauran de registrar a les seues mascotes en el cens municipal d’animals de companyia, recordant l’obligació de censar als animals, principalment gossos i gats, en el termini de tres mesos des del naixement o un mes després de la seua adquisició. La inscripció pot realitzar-se gratuïtament en el TDIC, planta baixa de l’Ajuntament de Torrent; o bé de manera electrònica en www.torrent.es. En el cas que el gos ja estiga inscrit, es pot recollir l’envàs presentant la placa acreditativa. A més, s’entregarà un portaborses per a la recollida d’excrements.

 

Les botelletes han de contindre detergents enzimàtics, vinagre o derivats d’àcid cítric, i abocar el contingut sobre les miccions. Igualment, l’ajuntament recorda la prohibició d’utilitzar lleixius o productes amoníacs.

Últimes notícies

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.

Sis onades d’aire saharià des de maig calfen un inici d’estiu extrem a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha encadenat sis onades intenses d’aire saharià des de maig, amb nits boiroses, mar a quasi 30 graus i anomalies de temperatura que obliguen a extremar la vigilància de cara a la tardor.

Quarta petició d’Espanya a la UE per afrontar grans desastres naturals

El Govern espanyol ha demanat per quarta vegada el suport de la Unió Europea davant grans desastres naturals, esta volta pels greus incendis forestals que afecten diverses comunitats. L’executiu ha declarat l’emergència d’interés nacional a la Comunitat de Madrid i la província d’Àvila.

Murcia i la Comunitat Valenciana reforcen la vigilància davant el nou virus dels cítrics

La Regió de Múrcia i la Comunitat Valenciana han intensificat la coordinació científica i l’intercanvi de dades per controlar la clorosi nervial groga dels cítrics i limitar-ne l’impacte sobre les collites.

Geely injecta 221 milions per entrar en el 34 % de la planta Ford d’Almussafes

Geely Holding ha invertit 221 milions d’euros per adquirir el 34 % de la nova empresa conjunta amb Ford que gestionarà la planta d’Almussafes a partir de 2027, una operació que valora la societat en 650 milions.

El Consell qüestiona la defensa de Morant a Zapatero pel cas Plus Ultra

Miguel Barrachina ha qualificat dinexplicable la defensa que, al seu juí, fa Diana Morant de José Luis Rodríguez Zapatero, investigat per una presumpta trama de tràfic dinfluències vinculada a Plus Ultra.

Comiat emocionant a Roberto Bautista en el seu club de Castelló

El tennista castellonenc Roberto Bautista ha anunciat el seu adeu al tennis professional en un acte emotiu al club Plana Sport de Castelló, on ha repassat la seua trajectòria i ha confirmat que encara disputarà un últim partit d’exhibició en desembre.