L’Ajuntament de Torrent distribueix botelletes per a netejar les miccions de gossos

 

L’Ajuntament de Torrent continua treballant en la campanya de benestar animal que va posar en marxa per a conscienciar sobre el cens de mascotes i insistir en la responsabilitat que tenen els propietaris de mantindre neta la via pública. En aquesta fase de la campanya, el consistori distribuirà, de manera gratuïta, botelletes perquè les persones que disposen d’animals de companyia isquen al carrer amb les mateixes i aboquen el contingut sobre les miccions. D’aquesta manera s’aconsegueix evitar la deterioració del mobiliari urbà i les males olors, mantenint una ciutat neta per a tots i totes.

 

Per a recollir les botelletes, els i les propietàries hauran de registrar a les seues mascotes en el cens municipal d’animals de companyia, recordant l’obligació de censar als animals, principalment gossos i gats, en el termini de tres mesos des del naixement o un mes després de la seua adquisició. La inscripció pot realitzar-se gratuïtament en el TDIC, planta baixa de l’Ajuntament de Torrent; o bé de manera electrònica en www.torrent.es. En el cas que el gos ja estiga inscrit, es pot recollir l’envàs presentant la placa acreditativa. A més, s’entregarà un portaborses per a la recollida d’excrements.

 

Les botelletes han de contindre detergents enzimàtics, vinagre o derivats d’àcid cítric, i abocar el contingut sobre les miccions. Igualment, l’ajuntament recorda la prohibició d’utilitzar lleixius o productes amoníacs.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.