L’Ajuntament de Torrent distribueix botelletes per a netejar les miccions de gossos

 

L’Ajuntament de Torrent continua treballant en la campanya de benestar animal que va posar en marxa per a conscienciar sobre el cens de mascotes i insistir en la responsabilitat que tenen els propietaris de mantindre neta la via pública. En aquesta fase de la campanya, el consistori distribuirà, de manera gratuïta, botelletes perquè les persones que disposen d’animals de companyia isquen al carrer amb les mateixes i aboquen el contingut sobre les miccions. D’aquesta manera s’aconsegueix evitar la deterioració del mobiliari urbà i les males olors, mantenint una ciutat neta per a tots i totes.

 

Per a recollir les botelletes, els i les propietàries hauran de registrar a les seues mascotes en el cens municipal d’animals de companyia, recordant l’obligació de censar als animals, principalment gossos i gats, en el termini de tres mesos des del naixement o un mes després de la seua adquisició. La inscripció pot realitzar-se gratuïtament en el TDIC, planta baixa de l’Ajuntament de Torrent; o bé de manera electrònica en www.torrent.es. En el cas que el gos ja estiga inscrit, es pot recollir l’envàs presentant la placa acreditativa. A més, s’entregarà un portaborses per a la recollida d’excrements.

 

Les botelletes han de contindre detergents enzimàtics, vinagre o derivats d’àcid cítric, i abocar el contingut sobre les miccions. Igualment, l’ajuntament recorda la prohibició d’utilitzar lleixius o productes amoníacs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.