Amb l’arribada de maig arriba el primer cap de setmana amb bars i restaurants oberts fins a les 22 hores

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este cap de setmana és el primer des del 6 de gener en què la restauració té permés obrir fins a les 10 de la nit, coincidint amb el toc de queda. Una mesura que és molt celebrada tant pel sector com la clientela. És per eixe motiu que, es preveu que l’interior dels […]

 

Este cap de setmana és el primer des del 6 de gener en què la restauració té permés obrir fins a les 10 de la nit, coincidint amb el toc de queda. Una mesura que és molt celebrada tant pel sector com la clientela.

És per eixe motiu que, es preveu que l’interior dels establiments, amb un aforament autoritzat d’un terç, i les terrasses, al 100% de capacitat, s’òmpliguen al màxim de la capacitat permesa. El principal motiu és celebrar en família el Dia de la Mare, les comunions dels xiquets i xiquetes o simplement gaudir d’un sopar entre amics, sempre amb taules de sis persones com a màxim.

El sector hosteler, per la seua part, aplaudeix la relaxació de les restriccions, però considera que es podria aprofitar l’aforament a l’interior perquè continuen limitats al 30% i no poden fer ús de les barres. No obstant això, els propietaris esperen que la gent s’adapte a este nou horari i avance l’hora de sopar per a poder complir el toc de queda.

L’oci nocturn també té permés obrir les portes fins a les 10 de la nit, sempre que la llicència permeta que duguen a terme activitats de restauració. Encara que la patronal de l’oci i el turisme ha valorat molt positivament esta nova mesura, també ha demanat que s’amplie el toc de queda de les 10 a les 11 de la nit perquè l’horari de tancament no coincidisca amb el dels bars i restaurants. Això sí, sepre amb control.

Mesures actuals en la restauració

Estes són les mesures que afecten els bars i restaurants fins al 9 de maig:

L’aforament permés a l’interior dels locals és del 30% i a les terrasses a l’aire lliure del 100%.
L’horari de tancament d’estos establiments serà a les 22.00 hores.
L’ocupació de taules ha de ser com a màxim de 6 persones per taula o agrupació de taules.
La distància entre taules serà de 2 metres a l’interior i 1,5 metres a les terrasses exteriors.
El consum s’ha de fer sempre assegut a taula.
L’ús de mascareta és necessari quan no s’estiga consumint.

 

L’ús de la barra.

No fumar ni usar qualsevol dispositiu d’inhalació de tabac
No ballar, ni en interiors ni en exteriors.

 

Últimes notícies

El MICOF vol acostar el Col·legi als farmacèutics i recuperar-ne la confiança

El nou president del MICOF vol recuperar la confiança dels prop de 5.200 col·legiats i reforçar el paper de les farmàcies valencianes.

El menor detenido por missatges de Blocus Valencia passa a disposició de la Fiscalia

El menor detingut per la seua relació amb Blocus Valencia passarà este diumenge a disposició de la Fiscalia. És la quarta detenció a Valencia vinculada al cas.

Novembre arranca amb pluges febles al sud de València i el nord d’Alacant

El primer dia de novembre porta núvols i pluges febles o moderades al sud de València i al nord d’Alacant. Les màximes pujaran hui, però baixaran dilluns.

València ha passat una vesprada sense incidents destacats

El centre de València ha viscut una vesprada tranquil·la, tot i la vigilància policial davant d’una convocatòria de disturbis vinculada a Blocus.

Detenen un menor per difondre missatges de Blocus Valencia

Un menor ha sigut detingut per difondre missatges de Blocus Valencia que convidaven a entrar en altres aplicacions i xats. És la cinquena detenció davant d’una convocatòria de possibles disturbis.

El buit de les víctimes mortals de la dana de 2024 centra la manifestació pel segon aniversari

Més de 3.500 persones han recorregut el centre de València en el segon aniversari de la dana, en homenatge a les 234 víctimes mortals.

Presó provisional sense fiança per a un altre detingut a Valencia per la seua relació amb Blocus

Un jutjat de Catarroja ha decretat presó provisional sense fiança per a un detingut a Alfafar, investigat per la seua vinculació amb Blocus.

València recorda les víctimes de la dana amb una pancarta de 233 morts

La marxa pel segon aniversari de la dana ha començat a València amb el record de les 233 persones mortes i la reclamació de responsabilitats.