La llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà el dijous

La llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà este dijous 17 de juny.

Així ho va anunciar recentment el sindicat CSIF, després de reclamar en diverses ocasions la publicació del llistat provisional.

D’esta manera, en només dos dies es posa punt final a l’espera de les més de 395.000 persones que es van inscriure en el procés abans que s’esgotara el termini de sol·licituds.

Quasi 4 mesos després d’eixa data, la llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà, de manera provisional, este dijous.

Termini d’al·legacions per a la borsa de treball de Correus

 

En publicar-se el llistat provisional d’admesos i exclosos en el procés de selecció, Correus obrirà un termini perquè els candidats que ho estimen oportú puguen presentar possibles al·legacions.

Transcorregut este termini, l’empresa publicarà finalment les borses configurades amb les persones que les integraran de manera definitiva.

I quan arrancaran les noves bosses?

 

L’inici de les noves borses d’ocupació de Correus és una altra de les incògnites per resoldre.

Com publiquem en Portalparados, la previsió apuntava a l’1 de juny com a data d’inici.

No obstant això, els retards en la configuració de la llista provisional d’admesos va impedir que així anara.

Esgotada esta data, CSIF va proposar recentment el pròxim 1 de juliol.

En un comunicat publicat este mateix dimarts, el sindicat ha anunciat que exigirà a Correus que anuncie la nova data prevista per a arrancar estes noves borses d’ocupació.

Punxa ací per a accedir a la secció de ‘Persones i Talent’ de la pàgina web de Correus.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescaten a una dona bloquejada en una via ferrata d’Argelita per una fallada en el mosquetó

Bombers del Consorci de Castelló han rescatat en la via ferrata d'Argelita a una dona que va quedar bloquejada a uns 20 metres d'altura per un problema amb el mosquetó dels seus caps d'ancoratge.

El SanSan 2026 tanca edició després de cancel·lar la seua primera jornada pel vent

El SanSan Festival 2026 conclou esta nit a Benicàssim després de reprogramar part dels concerts anul·lats el dijous per les fortes ratxes de vent i mantindre sense canvis el cartell del dissabte.

Queden en llibertat els dos germans detinguts per la presumpta violació d’una dona en un cotxe a València

La jutgessa de Violència sobre la Dona de València deixa en llibertat provisional als dos germans detinguts per una presumpta violació en un cotxe en el barri de Malilla al no existir denúncia de la víctima.

El major telescopi de la Comunitat ja observa el cel en l’Alt Túria

El Centre Astronòmic de l'Alt Túria estrena el telescopi més gran i avançat de la Comunitat Valenciana, un equip d'última generació clau per a la divulgació, la investigació i la defensa planetària.

Les màximes superen els 26 graus en un Dissabte Sant estable i quasi estiuenc

La Comunitat Valenciana viu un Dissabte Sant estable, amb cels buidats, vent fluix i màximes que superen els 26 graus en diversos municipis de l'interior de València. El diumenge continuarà l'ambient quasi estiuenc, amb temperatures en lleuger ascens i brises en el litoral.

La Reial Societat derrota al Llevant i es fica de ple en la baralla per la Champions

La Reial Societat va véncer 2-0 al Llevant amb gols de Jon Martín i Brais Méndez després d'un partit dominat d'inici a fi, i s'acosta als llocs de Lliga de Campions.

Jorge Crivillés culmina l’exigent travessia del Riu de la Plata

Jorge Crivillés completa la travessia nadant del Riu de la Plata, més de 40 quilòmetres entre l'Uruguai i l'Argentina, primer repte de la Triple Corona de la Fi del Món.

Ivace+i impulsa un projecte per a transformar residus agrícoles en compostos bioactivos

La Conselleria d'Innovació finança a través de Ivace+i el projecte VALHORTA, que convertix residus hortofructícoles en compostos bioactivos i cel·lulosa per a envasos sostenibles.