La llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà el dijous

La llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà este dijous 17 de juny.

Així ho va anunciar recentment el sindicat CSIF, després de reclamar en diverses ocasions la publicació del llistat provisional.

D’esta manera, en només dos dies es posa punt final a l’espera de les més de 395.000 persones que es van inscriure en el procés abans que s’esgotara el termini de sol·licituds.

Quasi 4 mesos després d’eixa data, la llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà, de manera provisional, este dijous.

Termini d’al·legacions per a la borsa de treball de Correus

 

En publicar-se el llistat provisional d’admesos i exclosos en el procés de selecció, Correus obrirà un termini perquè els candidats que ho estimen oportú puguen presentar possibles al·legacions.

Transcorregut este termini, l’empresa publicarà finalment les borses configurades amb les persones que les integraran de manera definitiva.

I quan arrancaran les noves bosses?

 

L’inici de les noves borses d’ocupació de Correus és una altra de les incògnites per resoldre.

Com publiquem en Portalparados, la previsió apuntava a l’1 de juny com a data d’inici.

No obstant això, els retards en la configuració de la llista provisional d’admesos va impedir que així anara.

Esgotada esta data, CSIF va proposar recentment el pròxim 1 de juliol.

En un comunicat publicat este mateix dimarts, el sindicat ha anunciat que exigirà a Correus que anuncie la nova data prevista per a arrancar estes noves borses d’ocupació.

Punxa ací per a accedir a la secció de ‘Persones i Talent’ de la pàgina web de Correus.

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.