La llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà el dijous

La llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà este dijous 17 de juny.

Així ho va anunciar recentment el sindicat CSIF, després de reclamar en diverses ocasions la publicació del llistat provisional.

D’esta manera, en només dos dies es posa punt final a l’espera de les més de 395.000 persones que es van inscriure en el procés abans que s’esgotara el termini de sol·licituds.

Quasi 4 mesos després d’eixa data, la llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà, de manera provisional, este dijous.

Termini d’al·legacions per a la borsa de treball de Correus

 

En publicar-se el llistat provisional d’admesos i exclosos en el procés de selecció, Correus obrirà un termini perquè els candidats que ho estimen oportú puguen presentar possibles al·legacions.

Transcorregut este termini, l’empresa publicarà finalment les borses configurades amb les persones que les integraran de manera definitiva.

I quan arrancaran les noves bosses?

 

L’inici de les noves borses d’ocupació de Correus és una altra de les incògnites per resoldre.

Com publiquem en Portalparados, la previsió apuntava a l’1 de juny com a data d’inici.

No obstant això, els retards en la configuració de la llista provisional d’admesos va impedir que així anara.

Esgotada esta data, CSIF va proposar recentment el pròxim 1 de juliol.

En un comunicat publicat este mateix dimarts, el sindicat ha anunciat que exigirà a Correus que anuncie la nova data prevista per a arrancar estes noves borses d’ocupació.

Punxa ací per a accedir a la secció de ‘Persones i Talent’ de la pàgina web de Correus.

Últimes notícies

Controlat l’incendi forestal de Serra i reobert el trànsit marítim al Port de Sagunt

L’incendi declarat este divendres a Serra s’ha estabilitzat cap a les 20.00 hores després d’una evolució positiva, fet que ha permés retirar els dos mitjans aeris del MITECO i reobrir el trànsit marítim al Port de Sagunt.

LIFE Intemares impulsa que quasi una quarta part de la mar espanyola estiga protegida

El projecte europeu LIFE Intemares ha ajudat a passar del 8 % al 22,5 % d’àrea marina protegida a Espanya des de 2017 i ha permés declarar 12 nous espais marins de la Red Natura 2000.

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Serra

Set mitjans aeris i nombroses unitats terrestres treballen en l’extinció d’un incendi forestal declarat esta vesprada al terme municipal de Serra, prop de la carretera CC-3341.

El professorat manté la pressió: STEPV i UGT veuen insuficients les mesures de la Generalitat

STEPV i UGT asseguren que la vaga indefinida del professorat valencià ha funcionat, però adverteixen que la mobilització continuarà perquè consideren insuficients les mesures anunciades per la Generalitat.

La Audiencia obliga la jutgessa a mantindre la transcripció de les declaracions del cas DANA

La Audiencia de València ha donat la raó a l’exconsellera de Justícia Salomé Pradas i ha ordenat a la jutgessa instructora del cas DANA que no interrompisca la transcripció de les declaracions a partir del 30 de juny de 2026. La decisió deixa sense efecte l’ordre inicial del jutjat de Catarroja, que preveia aturar este treball arran del cessament de quatre funcionàries assignades a la causa.

Paiporta afronta la renovació total del clavegueram amb 90 milions després de la DANA

Paiporta preveu reconstruir 22,46 quilometres de clavegueram en quatre anys amb una inversio de mes de 90 milions, en una actuacio considerada sense precedents a Espanya després de la DANA de 2024.

Colón estrena reforma este dilluns amb el nou segell urbà Valentia

La reurbanització del carrer Colón de València comença dilluns 15 de juny com a primera obra del Pla Valentia, amb cinc mesos de treballs, més espai per a vianants i un nou segell identitari al paviment.

Així serà el calendari escolar 2026-2027 a la Comunitat Valenciana

El curs 2026-2027 començarà el 9 de setembre en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i FP i acabarà el 18 de juny, amb 179 dies lectius i més flexibilitat per als ajuntaments.