La llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà el dijous

La llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà este dijous 17 de juny.

Així ho va anunciar recentment el sindicat CSIF, després de reclamar en diverses ocasions la publicació del llistat provisional.

D’esta manera, en només dos dies es posa punt final a l’espera de les més de 395.000 persones que es van inscriure en el procés abans que s’esgotara el termini de sol·licituds.

Quasi 4 mesos després d’eixa data, la llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà, de manera provisional, este dijous.

Termini d’al·legacions per a la borsa de treball de Correus

 

En publicar-se el llistat provisional d’admesos i exclosos en el procés de selecció, Correus obrirà un termini perquè els candidats que ho estimen oportú puguen presentar possibles al·legacions.

Transcorregut este termini, l’empresa publicarà finalment les borses configurades amb les persones que les integraran de manera definitiva.

I quan arrancaran les noves bosses?

 

L’inici de les noves borses d’ocupació de Correus és una altra de les incògnites per resoldre.

Com publiquem en Portalparados, la previsió apuntava a l’1 de juny com a data d’inici.

No obstant això, els retards en la configuració de la llista provisional d’admesos va impedir que així anara.

Esgotada esta data, CSIF va proposar recentment el pròxim 1 de juliol.

En un comunicat publicat este mateix dimarts, el sindicat ha anunciat que exigirà a Correus que anuncie la nova data prevista per a arrancar estes noves borses d’ocupació.

Punxa ací per a accedir a la secció de ‘Persones i Talent’ de la pàgina web de Correus.

Últimes notícies

El Defensor del Poble obri una investigació per l’actuació policial en una protesta docent a València

El Defensor del Poble ha sol·licitat a la Direcció General de la Policia un informe detallat i material audiovisual sobre l'actuació d'un agent que presumptament va agredir a una mestra durant una manifestació de docents a València.

El Govern responsabilitza a l’Ajuntament de València de gestionar l’acampada de docents

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana sosté que és l'Ajuntament de València qui ha d'autoritzar i, si és el cas, retirar l'acampada de docents en la plaça de la Verge, en el marc de la vaga indefinida iniciada l'11 de maig.

Callosa de Segura declara tres dies de dol per l’últim crim masclista

L'Ajuntament de Callosa de Segura ha decretat tres dies de dol oficial per l'últim crim masclista i ha cridat la ciutadania a guardar un minut de silenci davant el consistori.

La Generalitat rebutja una negociació bilateral del finançament i reclama el CPFF

La Generalitat insistix que la reforma del finançament autonòmic ha de debatre's de manera multilateral en el Consell de Política Fiscal i Financera i descarta reunions bilaterals amb Hisenda.

Detinguda la parella de la dona assassinada per escanyament a Callosa de Segura

La Guàrdia Civil ha detingut a la parella d'una dona trobada morta per escanyament a Callosa de Segura, en un presumpte nou cas de violència masclista.

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament convoca una vaga de famílies el 5 de juny

La Plataforma en Defensa de l’Ensenyament Públic convoca una vaga de famílies el 5 de juny per a buidar les aules i recolzar al professorat en la quarta setmana de vaga indefinida.

Assassinada una dona per presumpta violència masclista a Callosa de Segura

Una dona va ser assassinada per escanyament a Callosa de Segura, Alacant, i el principal sospitós és la seua parella sentimental, investigat per un possible cas de violència masclista.

L’Estat eleva a 170.300 milions les transferències a comunitats i reforça el finançament autonòmic

L'Estat transferirà este any 170.300 milions a les comunitats autònomes, un 7,7% més, i 29.247 milions a les entitats locals, en màxims històrics, mentres diverses autonomies del PP rebutgen les reunions bilaterals propostes per Hisenda.