La llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà el dijous

La llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà este dijous 17 de juny.

Així ho va anunciar recentment el sindicat CSIF, després de reclamar en diverses ocasions la publicació del llistat provisional.

D’esta manera, en només dos dies es posa punt final a l’espera de les més de 395.000 persones que es van inscriure en el procés abans que s’esgotara el termini de sol·licituds.

Quasi 4 mesos després d’eixa data, la llista d’admesos de la borsa d’ocupació de Correus 2021 es publicarà, de manera provisional, este dijous.

Termini d’al·legacions per a la borsa de treball de Correus

 

En publicar-se el llistat provisional d’admesos i exclosos en el procés de selecció, Correus obrirà un termini perquè els candidats que ho estimen oportú puguen presentar possibles al·legacions.

Transcorregut este termini, l’empresa publicarà finalment les borses configurades amb les persones que les integraran de manera definitiva.

I quan arrancaran les noves bosses?

 

L’inici de les noves borses d’ocupació de Correus és una altra de les incògnites per resoldre.

Com publiquem en Portalparados, la previsió apuntava a l’1 de juny com a data d’inici.

No obstant això, els retards en la configuració de la llista provisional d’admesos va impedir que així anara.

Esgotada esta data, CSIF va proposar recentment el pròxim 1 de juliol.

En un comunicat publicat este mateix dimarts, el sindicat ha anunciat que exigirà a Correus que anuncie la nova data prevista per a arrancar estes noves borses d’ocupació.

Punxa ací per a accedir a la secció de ‘Persones i Talent’ de la pàgina web de Correus.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La UPV inaugura un museu permanent amb les escenes guanyadores de La Ciència als Falles

La UPV ha inaugurat una seu permanent del museu Ciència i Falles en el poal morat de la Ciutat Politècnica de la Innovació, amb ninots i escenes premiades de 2024 i 2025. La mostra creixerà amb cada edició del concurs i reforça el pont entre divulgació científica i tradició fallera.

Les vivendes turístiques de València aconseguixen el 100% d’ocupació en el cap de setmana prefalles

Les 4.786 vivendes d'ús turístic de València estan completes el divendres, dissabte i diumenge previs a Falles; entre setmana l'ocupació baixa al 71%.

Un monstre rosa de 4 metres visibilitza la soledat en una falla experimental

La comissió Mestre Bellver-Mariano Ribera plantarà enguany Monstruosa soledat, un gran monstre rosa i amable per fora que deixa veure un interior trist. L'obra, de Pepitagrilla, convida a abraçar-ho i a deixar missatges per a acompanyar la seua soledat.

Marissa, fallera major nord-americana de Els Somnis: les Falles se senten i era ara o mai

Marissa Lynn, estatunidenc d'Ohio i veïna de València, és la fallera major de la comissió Els Somnis. Defén que les Falles se senten i decidix viure-les en família.

Detenen a Alacant a un home i a una dona amb orde d’expulsió després d’eixir de presó

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a dos persones amb sanció governativa d'expulsió després de complir les seues condemnes; l'home va ser escortat i expulsat. La dona havia complit prop de 20 anys per tràfic de drogues i els dos tenen prohibida l'entrada durant cinc anys

La Comunitat comença el dia este dissabte amb cels nuvolosos, pluges febles i màximes a la baixa

Dissabte amb cels nuvolosos en la Comunitat Valenciana, pluges febles al matí i descens de les màximes. La cota de neu baixarà a 700-900 m al nord, amb vent del nord-oest i ratxes fortes a l'interior.

Un mort en la CV-941 i set ferits en un xoc entre dos cotxes i un autobús a Santa Pola

Set persones van resultar ferides en un xoc entre dos turismes i un autobús en la N-332 al seu pas per Santa Pola. Hores després, un home va morir en la CV-941 a San Miguel de les Salinas.

Les temperatures màximes pugen fins a 6 graus i freguen els 26 a Elx

Les màximes han repuntat de forma generalitzada en la Comunitat Valenciana, amb els majors ascensos a Alacant. Elx ha aconseguit 25,6 graus i diverses localitats han superat els 25.