‘A la Lluna de Metrovalencia’, el nou servei nocturn de la línia 10

La Generalitat, a través de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), incorpora a partir de hui la nova Línia 10 al servei nocturn denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia’, per la qual cosa els tramvies circularan els divendres, dissabtes i vespres de festius fins al voltant de les 2 hores i 30 minuts, segons trajectes, entre l’estació d’Alacant i les parades de Ciutat Arts i Ciències-Justícia i Natzaret.

Des de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) es recorda a les persones usuàries que l’ús de mascareta és obligatori a l’interior dels vehicles per a continuar garantint un transport segur i que tant els vestíbuls de les estacions com les unitats de metre i tramvia compten amb dosificadors de gel hidroalcohòlic per al seu ús gratuït.

El servei nocturn de Metrovalencia es va posar en servei el desembre de 2018 i va deixar de funcionar el març de 2020, a conseqüència de la pandèmia. El mes de març de 2022, dos anys després i coincidint amb la menor incidència de COVID-19 i amb l’avanç de la vacunació, es va recuperar les circulacions nocturnes dels caps de setmana previs a les Falles i ara continuen amb normalitat, amb la incorporació de la nova Línia 10.

Característiques del servei

El servei nocturn previst ofereix els mateixos horaris que abans de la seua interrupció. La prolongació de l’horari permet que circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servei habitual abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda, Entroncament i Marítim-Serradora.

En direcció a Alboraia la freqüència de pas oscil·la entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. A més, cada 80 minuts hi ha trens en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria.

Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins tenen lloc entre les 2.30 i les 3.00 hores.

En les línies tramviàries, les unitats passen amb intervals de pas de 40 minuts en totes les línies, mentre que en els trams Primat Reig-Doctor Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.

En el cas de la Línia 10, la freqüència de pas de 40 minuts és entre Alacant i Natzaret i viceversa, mentre que entre Natzaret i Ciutat Arts i Ciències-Justícia i en sentit invers és de 20 minuts.

En línia 4 se circula entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servei que arribarà fins a Mas del Rosari.

Els últims passos per la parada de Benimaclet cap als diferents destins es produeix entorn de les 2.30 hores.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia, en facebook/metrovalencia.fgv i l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.

Condemnat a més de dos anys de presó un policia que va fingir el robatori de la seua moto per a cobrar l’assegurança

L'Audiència Provincial de València imposa dos anys i un mes de presó a un agent que va fingir el robatori de la seua motocicleta per a cobrar més de 13.200 euros del segur, encara que la pena queda suspesa.

El Govern central confirma que seguix avant la nova Comandància de la Guàrdia Civil a Alacant

La delegada del Govern assegura que la nova Comandància de la Guàrdia Civil d'Alacant continuarà la seua tramitació en figurar en el Pla d'Infraestructures Estratègiques i comptar ja amb terrenys.