‘A la Lluna de Metrovalencia’, el nou servei nocturn de la línia 10

La Generalitat, a través de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), incorpora a partir de hui la nova Línia 10 al servei nocturn denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia’, per la qual cosa els tramvies circularan els divendres, dissabtes i vespres de festius fins al voltant de les 2 hores i 30 minuts, segons trajectes, entre l’estació d’Alacant i les parades de Ciutat Arts i Ciències-Justícia i Natzaret.

Des de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) es recorda a les persones usuàries que l’ús de mascareta és obligatori a l’interior dels vehicles per a continuar garantint un transport segur i que tant els vestíbuls de les estacions com les unitats de metre i tramvia compten amb dosificadors de gel hidroalcohòlic per al seu ús gratuït.

El servei nocturn de Metrovalencia es va posar en servei el desembre de 2018 i va deixar de funcionar el març de 2020, a conseqüència de la pandèmia. El mes de març de 2022, dos anys després i coincidint amb la menor incidència de COVID-19 i amb l’avanç de la vacunació, es va recuperar les circulacions nocturnes dels caps de setmana previs a les Falles i ara continuen amb normalitat, amb la incorporació de la nova Línia 10.

Característiques del servei

El servei nocturn previst ofereix els mateixos horaris que abans de la seua interrupció. La prolongació de l’horari permet que circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servei habitual abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda, Entroncament i Marítim-Serradora.

En direcció a Alboraia la freqüència de pas oscil·la entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. A més, cada 80 minuts hi ha trens en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria.

Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins tenen lloc entre les 2.30 i les 3.00 hores.

En les línies tramviàries, les unitats passen amb intervals de pas de 40 minuts en totes les línies, mentre que en els trams Primat Reig-Doctor Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.

En el cas de la Línia 10, la freqüència de pas de 40 minuts és entre Alacant i Natzaret i viceversa, mentre que entre Natzaret i Ciutat Arts i Ciències-Justícia i en sentit invers és de 20 minuts.

En línia 4 se circula entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servei que arribarà fins a Mas del Rosari.

Els últims passos per la parada de Benimaclet cap als diferents destins es produeix entorn de les 2.30 hores.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia, en facebook/metrovalencia.fgv i l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.