‘A la Lluna de Metrovalencia’, el nou servei nocturn de la línia 10

La Generalitat, a través de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), incorpora a partir de hui la nova Línia 10 al servei nocturn denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia’, per la qual cosa els tramvies circularan els divendres, dissabtes i vespres de festius fins al voltant de les 2 hores i 30 minuts, segons trajectes, entre l’estació d’Alacant i les parades de Ciutat Arts i Ciències-Justícia i Natzaret.

Des de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) es recorda a les persones usuàries que l’ús de mascareta és obligatori a l’interior dels vehicles per a continuar garantint un transport segur i que tant els vestíbuls de les estacions com les unitats de metre i tramvia compten amb dosificadors de gel hidroalcohòlic per al seu ús gratuït.

El servei nocturn de Metrovalencia es va posar en servei el desembre de 2018 i va deixar de funcionar el març de 2020, a conseqüència de la pandèmia. El mes de març de 2022, dos anys després i coincidint amb la menor incidència de COVID-19 i amb l’avanç de la vacunació, es va recuperar les circulacions nocturnes dels caps de setmana previs a les Falles i ara continuen amb normalitat, amb la incorporació de la nova Línia 10.

Característiques del servei

El servei nocturn previst ofereix els mateixos horaris que abans de la seua interrupció. La prolongació de l’horari permet que circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servei habitual abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda, Entroncament i Marítim-Serradora.

En direcció a Alboraia la freqüència de pas oscil·la entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. A més, cada 80 minuts hi ha trens en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria.

Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins tenen lloc entre les 2.30 i les 3.00 hores.

En les línies tramviàries, les unitats passen amb intervals de pas de 40 minuts en totes les línies, mentre que en els trams Primat Reig-Doctor Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.

En el cas de la Línia 10, la freqüència de pas de 40 minuts és entre Alacant i Natzaret i viceversa, mentre que entre Natzaret i Ciutat Arts i Ciències-Justícia i en sentit invers és de 20 minuts.

En línia 4 se circula entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servei que arribarà fins a Mas del Rosari.

Els últims passos per la parada de Benimaclet cap als diferents destins es produeix entorn de les 2.30 hores.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia, en facebook/metrovalencia.fgv i l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.

Nou campus gratuït de programació i IA a Alacant impulsat per la Generalitat i Fundación Telefónica

El nou campus 42 Alicante oferirà a partir de 2027 formació tecnològica gratuïta en programació, IA i ciberseguretat, amb una inversió pública de 10,3 milions en quatre anys.

Les màximes es disparen més de 9 graus i freguen els 40 a Teresa de Cofrentes

Les temperatures màximes han pujat més de 9 graus en moltes zones de la Comunitat Valenciana i han arribat als 39,2 a Teresa de Cofrentes, segons Aemet i Avamet.