‘A la Lluna de Metrovalencia’, el nou servei nocturn de la línia 10

La Generalitat, a través de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), incorpora a partir de hui la nova Línia 10 al servei nocturn denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia’, per la qual cosa els tramvies circularan els divendres, dissabtes i vespres de festius fins al voltant de les 2 hores i 30 minuts, segons trajectes, entre l’estació d’Alacant i les parades de Ciutat Arts i Ciències-Justícia i Natzaret.

Des de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) es recorda a les persones usuàries que l’ús de mascareta és obligatori a l’interior dels vehicles per a continuar garantint un transport segur i que tant els vestíbuls de les estacions com les unitats de metre i tramvia compten amb dosificadors de gel hidroalcohòlic per al seu ús gratuït.

El servei nocturn de Metrovalencia es va posar en servei el desembre de 2018 i va deixar de funcionar el març de 2020, a conseqüència de la pandèmia. El mes de març de 2022, dos anys després i coincidint amb la menor incidència de COVID-19 i amb l’avanç de la vacunació, es va recuperar les circulacions nocturnes dels caps de setmana previs a les Falles i ara continuen amb normalitat, amb la incorporació de la nova Línia 10.

Característiques del servei

El servei nocturn previst ofereix els mateixos horaris que abans de la seua interrupció. La prolongació de l’horari permet que circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servei habitual abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda, Entroncament i Marítim-Serradora.

En direcció a Alboraia la freqüència de pas oscil·la entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. A més, cada 80 minuts hi ha trens en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria.

Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins tenen lloc entre les 2.30 i les 3.00 hores.

En les línies tramviàries, les unitats passen amb intervals de pas de 40 minuts en totes les línies, mentre que en els trams Primat Reig-Doctor Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.

En el cas de la Línia 10, la freqüència de pas de 40 minuts és entre Alacant i Natzaret i viceversa, mentre que entre Natzaret i Ciutat Arts i Ciències-Justícia i en sentit invers és de 20 minuts.

En línia 4 se circula entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servei que arribarà fins a Mas del Rosari.

Els últims passos per la parada de Benimaclet cap als diferents destins es produeix entorn de les 2.30 hores.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia, en facebook/metrovalencia.fgv i l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

El Valencia vol mantindre les bones sensacions en el amistós contra el Castelló a Paterna

El Valencia CF rep este dissabte el Castelló a l’estadi Antonio Puchades, en un nou amistós de pretemporada on vol confirmar el bon rendiment mostrat davant l’Eldense. El conjunt albinegre afronta la prova per calibrar el seu nivell davant un rival de categoria superior.

El Villarreal posa a prova la seua nova etapa en un amistós exigent a Eindhoven

El Villarreal visita este dissabte el PSV Eindhoven en el seu segon amistós de pretemporada, amb moltes baixes però amb la vista posada en la millora física i tàctica. Diversos jóvens del planter, com Macià, busquen guanyar-se minuts davant un rival d’alt nivell.

Un tauró gris de l’Oceanogràfic portarà el nom de Ferran Torres

L’Oceanogràfic de València ha posat el nom de Ferran Torres a un tauró gris com a reconeixement al seu compromís amb la conservació marina i la sensibilització sobre la protecció d’estes espècies amenaçades.

Morant nega haver comparat Feijóo amb Hitler i defensa que parlava de polítiques racistes

Diana Morant assegura que no ha comparat Alberto Núñez Feijóo amb Hitler, sinó que ha reflexionat sobre el paral·lelisme entre les polítiques nazis i la 'prioritat nacional' aprovada a la Comunitat Valenciana.

Aemet activa avís groc al litoral per temperatures de fins a 38 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte a la vesprada l’avís groc per calor al litoral de la Comunitat Valenciana, on s’esperen màximes de fins a 38 graus.

Ana Barceló renuncia a repetir com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027

Ana Barceló, portaveu del PSPV-PSOE a l’Ajuntament d’Alacant i exconsellera de Sanitat, ha anunciat que no tornarà a ser candidata a l’alcaldia en 2027. Continuarà com a portaveu fins als pròxims comicis municipals, una decisió que qualifica de personal i que va traslladar al partit en 2025.

València encadena 12 nits tòrrides seguides amb 27,5 graus de mínima

València ha encadenat 12 nits tòrrides consecutives amb una mínima de 27,5 graus i bat rècord al seu aeroport, mentre altres punts de la Comunitat Valenciana també pateixen mínimes sofocants.

El Castelló busca mesurar forces davant el València en un clàssic d’estiu a Paterna

El CD Castelló visita este dissabte la ciutat esportiva de Paterna per enfrontar-se al València CF en el segon amistós de la pretemporada, marcat per la greu lesió del central Fabrizio Brignani i el possible debut de diversos reforços albinegres.