‘A la Lluna de Metrovalencia’, el nou servei nocturn de la línia 10

La Generalitat, a través de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV), incorpora a partir de hui la nova Línia 10 al servei nocturn denominat ‘A la Lluna de Metrovalencia’, per la qual cosa els tramvies circularan els divendres, dissabtes i vespres de festius fins al voltant de les 2 hores i 30 minuts, segons trajectes, entre l’estació d’Alacant i les parades de Ciutat Arts i Ciències-Justícia i Natzaret.

Des de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) es recorda a les persones usuàries que l’ús de mascareta és obligatori a l’interior dels vehicles per a continuar garantint un transport segur i que tant els vestíbuls de les estacions com les unitats de metre i tramvia compten amb dosificadors de gel hidroalcohòlic per al seu ús gratuït.

El servei nocturn de Metrovalencia es va posar en servei el desembre de 2018 i va deixar de funcionar el març de 2020, a conseqüència de la pandèmia. El mes de març de 2022, dos anys després i coincidint amb la menor incidència de COVID-19 i amb l’avanç de la vacunació, es va recuperar les circulacions nocturnes dels caps de setmana previs a les Falles i ara continuen amb normalitat, amb la incorporació de la nova Línia 10.

Característiques del servei

El servei nocturn previst ofereix els mateixos horaris que abans de la seua interrupció. La prolongació de l’horari permet que circulen trens amb una freqüència de pas entre 10 i 20 minuts pel centre de la ciutat, a partir de l’últim servei habitual abans de mitjanit, en aquells trams en direcció a Aeroport, Torrent, Torrent Avinguda, Entroncament i Marítim-Serradora.

En direcció a Alboraia la freqüència de pas oscil·la entre 15 i 30 minuts. Cada 40 minuts, els trens circulen en direcció a les estacions de Seminari i Paterna. A més, cada 80 minuts hi ha trens en direcció a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja de Túria.

Els últims passos pel centre de la ciutat de València, en l’estació d’Àngel Guimerà, cap als diferents destins tenen lloc entre les 2.30 i les 3.00 hores.

En les línies tramviàries, les unitats passen amb intervals de pas de 40 minuts en totes les línies, mentre que en els trams Primat Reig-Doctor Lluch i Marítim-Grau Canyamelar la freqüència és de 20 minuts.

En el cas de la Línia 10, la freqüència de pas de 40 minuts és entre Alacant i Natzaret i viceversa, mentre que entre Natzaret i Ciutat Arts i Ciències-Justícia i en sentit invers és de 20 minuts.

En línia 4 se circula entre Doctor Lluch i Vicent Andrés Estellés, excepte l’últim tramvia en servei que arribarà fins a Mas del Rosari.

Els últims passos per la parada de Benimaclet cap als diferents destins es produeix entorn de les 2.30 hores.

Tots aquells usuaris que desitgen ampliar la informació d’horaris i freqüències d’aquest servei poden consultar en la pàgina web www.metrovalencia.es i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, així com en @metrovalencia, en facebook/metrovalencia.fgv i l’App oficial de Metrovalencia.

Últimes notícies

Arriben ruixats forts amb pedra i vent al sud de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana espera este dimecres un augment dels núvols i ruixats amb tronada i pedra, sobretot intensos al sud, amb un descens marcat de les temperatures i vent del nord moderat amb ratxes molt fortes en punts exposats.

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.