3.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Una mare de Calp demana ajuda per a curar la malaltia del seu fill

Xiquet malalt de Calp

L’objectiu final de la iniciativa és recaptar fins a 26.000 euros | GoFundme

 

Una mare de Calp, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha llançat una iniciativa per a recaptar la quantitat de diners suficients per a curar la malaltia del seu fill de 10 anys.

 

Segons informa ‘El periòdic’, José María patix espina bífida i el seu somni és poder caminar, jugar com els altres xiquets, córrer al costat del meu germà o simplement fer alguns passos cap a la cistella dels joguets.

 

En la campanya de recaptació explica que va nàixer amb un cos diferent als altres xiquets. Els metges ho diagnostiquen com mielomeningocele L5-S1 o espina bífida. El xiquet tenia crisi d’epilèpsia generalitzada amb convulsions greus, una estenosi congènita de la vàlvula pulmonar.

 

Per això, la seua família ha llançat esta bonica iniciativa a través de la plataforma GoFundMe per a fer realitat el seu somni. El xicotet ha sigut intervingut en diferents ocasions, com el passat 8 de març. 

 

Crisi econòmica a causa del coronavirus

I és que es tracta d’una operació que, a pesar de ser inclosa en la Seguretat Social, també comporta despeses paral·leles de rehabilitació que la família haurà d’assumir i que són molt elevades. 

 

La crisi econòmica derivada del coronavirus va reduir dràsticament els ingressos familiars i la seua mare no pot costejar totes les teràpies. A demés, l’operació implica tractaments intensius de 4 voltes per setmana amb fisioterapeutes especialitzats.

 

L’objectiu final de la iniciativa és recaptar fins a 26.000 euros i de moment han conseguit més de 7.000 euros.

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.