Una mare de Calp demana ajuda per a curar la malaltia del seu fill

Xiquet malalt de Calp

L’objectiu final de la iniciativa és recaptar fins a 26.000 euros | GoFundme

 

Una mare de Calp, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha llançat una iniciativa per a recaptar la quantitat de diners suficients per a curar la malaltia del seu fill de 10 anys.

 

Segons informa ‘El periòdic’, José María patix espina bífida i el seu somni és poder caminar, jugar com els altres xiquets, córrer al costat del meu germà o simplement fer alguns passos cap a la cistella dels joguets.

 

En la campanya de recaptació explica que va nàixer amb un cos diferent als altres xiquets. Els metges ho diagnostiquen com mielomeningocele L5-S1 o espina bífida. El xiquet tenia crisi d’epilèpsia generalitzada amb convulsions greus, una estenosi congènita de la vàlvula pulmonar.

 

Per això, la seua família ha llançat esta bonica iniciativa a través de la plataforma GoFundMe per a fer realitat el seu somni. El xicotet ha sigut intervingut en diferents ocasions, com el passat 8 de març. 

 

Crisi econòmica a causa del coronavirus

I és que es tracta d’una operació que, a pesar de ser inclosa en la Seguretat Social, també comporta despeses paral·leles de rehabilitació que la família haurà d’assumir i que són molt elevades. 

 

La crisi econòmica derivada del coronavirus va reduir dràsticament els ingressos familiars i la seua mare no pot costejar totes les teràpies. A demés, l’operació implica tractaments intensius de 4 voltes per setmana amb fisioterapeutes especialitzats.

 

L’objectiu final de la iniciativa és recaptar fins a 26.000 euros i de moment han conseguit més de 7.000 euros.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.