Una mare de Calp demana ajuda per a curar la malaltia del seu fill

Xiquet malalt de Calp

L’objectiu final de la iniciativa és recaptar fins a 26.000 euros | GoFundme

 

Una mare de Calp, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha llançat una iniciativa per a recaptar la quantitat de diners suficients per a curar la malaltia del seu fill de 10 anys.

 

Segons informa ‘El periòdic’, José María patix espina bífida i el seu somni és poder caminar, jugar com els altres xiquets, córrer al costat del meu germà o simplement fer alguns passos cap a la cistella dels joguets.

 

En la campanya de recaptació explica que va nàixer amb un cos diferent als altres xiquets. Els metges ho diagnostiquen com mielomeningocele L5-S1 o espina bífida. El xiquet tenia crisi d’epilèpsia generalitzada amb convulsions greus, una estenosi congènita de la vàlvula pulmonar.

 

Per això, la seua família ha llançat esta bonica iniciativa a través de la plataforma GoFundMe per a fer realitat el seu somni. El xicotet ha sigut intervingut en diferents ocasions, com el passat 8 de març. 

 

Crisi econòmica a causa del coronavirus

I és que es tracta d’una operació que, a pesar de ser inclosa en la Seguretat Social, també comporta despeses paral·leles de rehabilitació que la família haurà d’assumir i que són molt elevades. 

 

La crisi econòmica derivada del coronavirus va reduir dràsticament els ingressos familiars i la seua mare no pot costejar totes les teràpies. A demés, l’operació implica tractaments intensius de 4 voltes per setmana amb fisioterapeutes especialitzats.

 

L’objectiu final de la iniciativa és recaptar fins a 26.000 euros i de moment han conseguit més de 7.000 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.