Una mare de Calp demana ajuda per a curar la malaltia del seu fill

Xiquet malalt de Calp

L’objectiu final de la iniciativa és recaptar fins a 26.000 euros | GoFundme

 

Una mare de Calp, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha llançat una iniciativa per a recaptar la quantitat de diners suficients per a curar la malaltia del seu fill de 10 anys.

 

Segons informa ‘El periòdic’, José María patix espina bífida i el seu somni és poder caminar, jugar com els altres xiquets, córrer al costat del meu germà o simplement fer alguns passos cap a la cistella dels joguets.

 

En la campanya de recaptació explica que va nàixer amb un cos diferent als altres xiquets. Els metges ho diagnostiquen com mielomeningocele L5-S1 o espina bífida. El xiquet tenia crisi d’epilèpsia generalitzada amb convulsions greus, una estenosi congènita de la vàlvula pulmonar.

 

Per això, la seua família ha llançat esta bonica iniciativa a través de la plataforma GoFundMe per a fer realitat el seu somni. El xicotet ha sigut intervingut en diferents ocasions, com el passat 8 de març. 

 

Crisi econòmica a causa del coronavirus

I és que es tracta d’una operació que, a pesar de ser inclosa en la Seguretat Social, també comporta despeses paral·leles de rehabilitació que la família haurà d’assumir i que són molt elevades. 

 

La crisi econòmica derivada del coronavirus va reduir dràsticament els ingressos familiars i la seua mare no pot costejar totes les teràpies. A demés, l’operació implica tractaments intensius de 4 voltes per setmana amb fisioterapeutes especialitzats.

 

L’objectiu final de la iniciativa és recaptar fins a 26.000 euros i de moment han conseguit més de 7.000 euros.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.