12.8 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

Una mare de Calp demana ajuda per a curar la malaltia del seu fill

Xiquet malalt de Calp

L’objectiu final de la iniciativa és recaptar fins a 26.000 euros | GoFundme

 

Una mare de Calp, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant), ha llançat una iniciativa per a recaptar la quantitat de diners suficients per a curar la malaltia del seu fill de 10 anys.

 

Segons informa ‘El periòdic’, José María patix espina bífida i el seu somni és poder caminar, jugar com els altres xiquets, córrer al costat del meu germà o simplement fer alguns passos cap a la cistella dels joguets.

 

En la campanya de recaptació explica que va nàixer amb un cos diferent als altres xiquets. Els metges ho diagnostiquen com mielomeningocele L5-S1 o espina bífida. El xiquet tenia crisi d’epilèpsia generalitzada amb convulsions greus, una estenosi congènita de la vàlvula pulmonar.

 

Per això, la seua família ha llançat esta bonica iniciativa a través de la plataforma GoFundMe per a fer realitat el seu somni. El xicotet ha sigut intervingut en diferents ocasions, com el passat 8 de març. 

 

Crisi econòmica a causa del coronavirus

I és que es tracta d’una operació que, a pesar de ser inclosa en la Seguretat Social, també comporta despeses paral·leles de rehabilitació que la família haurà d’assumir i que són molt elevades. 

 

La crisi econòmica derivada del coronavirus va reduir dràsticament els ingressos familiars i la seua mare no pot costejar totes les teràpies. A demés, l’operació implica tractaments intensius de 4 voltes per setmana amb fisioterapeutes especialitzats.

 

L’objectiu final de la iniciativa és recaptar fins a 26.000 euros i de moment han conseguit més de 7.000 euros.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Desmantellat un punt de venda de drogues al costat d’un saló d’apostes a Guardamar

Un home de 40 anys ha sigut detingut després de desmantellar-se un punt de venda de cocaïna i MDMA al costat d'un saló d'apostes a Guardamar. Es van confiscar drogues, material de tall i útils de dosificat; el jutjat va decretar la seua llibertat amb mesures cautelars.

El vent deixa ratxes de 117 km/h a Alcoi i hi ha avís taronja a Castelló

Les ratxes més intenses s'han mesurat a Alcoi, amb 117 km/h, i s'han registrat valors molt alts a Ayora, Xert, La Torre de les Maçanes i Buñol. Aemet manté avisos per vent este dijous a Castelló, amb nivell taronja a l'interior nord.

Agents dels EUA i el Canadà descobrixen la joia amagada de la Costa Blanca

Una quinzena d'agents dels EUA i el Canadà recorre durant tres dies la Costa Blanca per a conéixer la seua oferta de golf, gastronomia i cultura. L'objectiu és posicionar el destí a Amèrica del Nord i tancar aliances comercials.

Tancament temporal del trànsit de trens entre Catalunya i Comunitat Valenciana per fort vent

El trànsit ferroviari entre Catalunya i la Comunitat Valenciana romandrà tancat d'11.00 a 16.00 per ratxes molt fortes de vent. Adif ha avisat de possibles canvis segons evolucione el temps.

El detingut per l’assassinat de la seua exmuller i filla a Xilxes passarà demà a disposició judicial

L'arrestat, inicialment detingut per infringir una orde d'allunyament, afronta la imputació per dos assassinats. Les diligències seguixen sota secret i s'analitzen les cambres municipals.

Vent protagonista hui en la Comunitat Valenciana, amb baixada de temperatures i cels buidats

Ratxes molt fortes assotaran les tres províncies amb cel poc nuvolós o buidat i un descens de les màximes. Demà pujaran a l'interior i la mar continuarà mogut.

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.