Anuncios

Marina d’Or tanca i presenta un ERO temporal que afecta a 240 treballadors

Imatge de Marina D’or a Oropesa del Mar | Cedida

 

El complex turístic Marina d’Or, en Oropesa, en la Plana Alta (Castelló), ha presentat un ERTO que afectarà  240 treballadors a causa de la crisi del coronavirus i l’estat d’alarma que ja va provocar el tancament de totes les seues instal·lacions, que estan ja totalment buides.

 

Anuncios

Segons han informat  fonts de Marina d’Or, la situació d’excepcionalitat els ha obligat a prendre esta mesura que afecta la seua plantilla i que s‘adopta de manera indefinida davant la incertesa de la duració de la crisi i l’estat d’alarma.

 

Dissabte passat, el complex va decidir, com a mesura de prevenció, tancar tot el seu complex «fins a un altre avís» amb l’objectiu d’alinear-se amb «els esforços que tots hem de fer en resposta a la recomanació del Govern i les autoritats sanitàries».

 

A esta hora, encara que esperaven que l’eixida de turistes i clients poguera allargar-se uns dies, ja no queda ningú en les instal·lacions amb les que compta el grup turístic a Oropesa. Marina d’Or ha informat els clients que ja tingueren reserves que es podran modificar les seues dates «sense cap cost extra» fins al 31 de desembre de 2020. La companyia assumix ja totes les pèrdues del tancament durant la Setmana Santa i també mostra la seua incertesa davant les vacances estivals.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios