Marina d’Or tanca i presenta un ERO temporal que afecta a 240 treballadors

Imatge de Marina D’or a Oropesa del Mar | Cedida

 

El complex turístic Marina d’Or, en Oropesa, en la Plana Alta (Castelló), ha presentat un ERTO que afectarà  240 treballadors a causa de la crisi del coronavirus i l’estat d’alarma que ja va provocar el tancament de totes les seues instal·lacions, que estan ja totalment buides.

 

Segons han informat  fonts de Marina d’Or, la situació d’excepcionalitat els ha obligat a prendre esta mesura que afecta la seua plantilla i que s‘adopta de manera indefinida davant la incertesa de la duració de la crisi i l’estat d’alarma.

 

Dissabte passat, el complex va decidir, com a mesura de prevenció, tancar tot el seu complex «fins a un altre avís» amb l’objectiu d’alinear-se amb «els esforços que tots hem de fer en resposta a la recomanació del Govern i les autoritats sanitàries».

 

A esta hora, encara que esperaven que l’eixida de turistes i clients poguera allargar-se uns dies, ja no queda ningú en les instal·lacions amb les que compta el grup turístic a Oropesa. Marina d’Or ha informat els clients que ja tingueren reserves que es podran modificar les seues dates «sense cap cost extra» fins al 31 de desembre de 2020. La companyia assumix ja totes les pèrdues del tancament durant la Setmana Santa i també mostra la seua incertesa davant les vacances estivals.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.