Marina d’Or tanca i presenta un ERO temporal que afecta a 240 treballadors

Imatge de Marina D’or a Oropesa del Mar | Cedida

 

El complex turístic Marina d’Or, en Oropesa, en la Plana Alta (Castelló), ha presentat un ERTO que afectarà  240 treballadors a causa de la crisi del coronavirus i l’estat d’alarma que ja va provocar el tancament de totes les seues instal·lacions, que estan ja totalment buides.

 

Segons han informat  fonts de Marina d’Or, la situació d’excepcionalitat els ha obligat a prendre esta mesura que afecta la seua plantilla i que s‘adopta de manera indefinida davant la incertesa de la duració de la crisi i l’estat d’alarma.

 

Dissabte passat, el complex va decidir, com a mesura de prevenció, tancar tot el seu complex «fins a un altre avís» amb l’objectiu d’alinear-se amb «els esforços que tots hem de fer en resposta a la recomanació del Govern i les autoritats sanitàries».

 

A esta hora, encara que esperaven que l’eixida de turistes i clients poguera allargar-se uns dies, ja no queda ningú en les instal·lacions amb les que compta el grup turístic a Oropesa. Marina d’Or ha informat els clients que ja tingueren reserves que es podran modificar les seues dates «sense cap cost extra» fins al 31 de desembre de 2020. La companyia assumix ja totes les pèrdues del tancament durant la Setmana Santa i també mostra la seua incertesa davant les vacances estivals.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.