7.6 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Marina d’Or tanca i presenta un ERO temporal que afecta a 240 treballadors

Imatge de Marina D’or a Oropesa del Mar | Cedida

 

El complex turístic Marina d’Or, en Oropesa, en la Plana Alta (Castelló), ha presentat un ERTO que afectarà  240 treballadors a causa de la crisi del coronavirus i l’estat d’alarma que ja va provocar el tancament de totes les seues instal·lacions, que estan ja totalment buides.

 

Segons han informat  fonts de Marina d’Or, la situació d’excepcionalitat els ha obligat a prendre esta mesura que afecta la seua plantilla i que s‘adopta de manera indefinida davant la incertesa de la duració de la crisi i l’estat d’alarma.

 

Dissabte passat, el complex va decidir, com a mesura de prevenció, tancar tot el seu complex «fins a un altre avís» amb l’objectiu d’alinear-se amb «els esforços que tots hem de fer en resposta a la recomanació del Govern i les autoritats sanitàries».

 

A esta hora, encara que esperaven que l’eixida de turistes i clients poguera allargar-se uns dies, ja no queda ningú en les instal·lacions amb les que compta el grup turístic a Oropesa. Marina d’Or ha informat els clients que ja tingueren reserves que es podran modificar les seues dates «sense cap cost extra» fins al 31 de desembre de 2020. La companyia assumix ja totes les pèrdues del tancament durant la Setmana Santa i també mostra la seua incertesa davant les vacances estivals.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.