Marta Barrachina supera el 50% del cens en avals del PPCS

 

“És el moment de sumar esforços. La meua mà està tendida als meus companys per a sumar forces i crear una única candidatura per a renovar el PP provincial”. Així s’ha pronunciat la candidata a presidir el Partit Popular de la província de Castelló, Marta Barrachina, qui avui, acompanyada del seu equip i de múltiples càrrecs i representants públics de la formació, ha lliurat al president del Comité Organitzador del XV Congrés Provincial del Partit Popular de Castelló, Luis Martínez, un total de 1.219 avals, és a dir, ha recollit la gran majoria dels suports, superant més el 50% del cens.

“Gràcies, un milió de gràcies a tots els que han dipositat la seua confiança en el projecte que tinc l’honor d’encapçalar. La vostra força és la meua, els vostres desitjos ja són ordres per a mi. Us promet que no defalliré fins a recuperar la confiança dels castellonencs perquè la nostra organització puga aconseguir les institucions i desenvolupar les polítiques d’ocupació i generació d’oportunitats i riquesa que necessiten les persones que formem esta gran terra que és la província de Castelló”, ha subratllat.

I en este sentit, ha insistit en la necessitat de buscar “la integració” de totes les candidatures en una sola. “Tots els meus companys tenen la meua admiració i respecte. Però pel bé de la nostra organització, i per tant, pel de tots els homes i dones que integrem este gran partit que és el PP, insistesc a tendir la mà per a treballar i dissenyar junts els fonaments del Partit Popular de Castelló en aquesta nova etapa” ha indicat.

“Així m’ho han traslladat els meus companys durant les reunions que he mantingut amb ells durant l’última setmana, i així ho torne a posar de manifest, donant compliment a la seua voluntat”, ha afegit Marta Barrachina, en el que representa “la tercera ocasió que apel·la a la unitat” des que el passat 26 de març s’anunciés la celebració del XV Congrés Provincial del Partit Popular de Castelló per al dia 8 de maig.

“Estic aclaparada per la resposta dels afiliats. I em sent molt afortunada de tenir l’equip de persones que tinc al meu costat, companys molt qualificats que m’han brindat tot el seu treball i coneixement. Però sobretot per poder haver fet el que crec que necessita el Partit Popular en estos moments per a ser una alternativa de govern: sortir al carrer i estar al costat dels militants i dels castellonencs. Ells donen sentit a este projecte que neix precisament pensant en ells. Gràcies per creure en mi”, ha afirmat.

“Tots junts tornarem a construir un gran Partit Popular, de proximitat i al servei de la província de Castelló. Recuperem la nostra essència. Hem demostrat que sabem escoltar els ciutadans d’esta província i que podem transformar les seues demandes en oportunitats, ocupació i benestar, enfront d’uns governs, els de l’esquerra, que només estan generant aturats i retallant drets i llibertats que són de tots i que són la base de la nostra democràcia”, ha conclòs.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.