Marta Barrachina supera el 50% del cens en avals del PPCS

 

“És el moment de sumar esforços. La meua mà està tendida als meus companys per a sumar forces i crear una única candidatura per a renovar el PP provincial”. Així s’ha pronunciat la candidata a presidir el Partit Popular de la província de Castelló, Marta Barrachina, qui avui, acompanyada del seu equip i de múltiples càrrecs i representants públics de la formació, ha lliurat al president del Comité Organitzador del XV Congrés Provincial del Partit Popular de Castelló, Luis Martínez, un total de 1.219 avals, és a dir, ha recollit la gran majoria dels suports, superant més el 50% del cens.

“Gràcies, un milió de gràcies a tots els que han dipositat la seua confiança en el projecte que tinc l’honor d’encapçalar. La vostra força és la meua, els vostres desitjos ja són ordres per a mi. Us promet que no defalliré fins a recuperar la confiança dels castellonencs perquè la nostra organització puga aconseguir les institucions i desenvolupar les polítiques d’ocupació i generació d’oportunitats i riquesa que necessiten les persones que formem esta gran terra que és la província de Castelló”, ha subratllat.

I en este sentit, ha insistit en la necessitat de buscar “la integració” de totes les candidatures en una sola. “Tots els meus companys tenen la meua admiració i respecte. Però pel bé de la nostra organització, i per tant, pel de tots els homes i dones que integrem este gran partit que és el PP, insistesc a tendir la mà per a treballar i dissenyar junts els fonaments del Partit Popular de Castelló en aquesta nova etapa” ha indicat.

“Així m’ho han traslladat els meus companys durant les reunions que he mantingut amb ells durant l’última setmana, i així ho torne a posar de manifest, donant compliment a la seua voluntat”, ha afegit Marta Barrachina, en el que representa “la tercera ocasió que apel·la a la unitat” des que el passat 26 de març s’anunciés la celebració del XV Congrés Provincial del Partit Popular de Castelló per al dia 8 de maig.

“Estic aclaparada per la resposta dels afiliats. I em sent molt afortunada de tenir l’equip de persones que tinc al meu costat, companys molt qualificats que m’han brindat tot el seu treball i coneixement. Però sobretot per poder haver fet el que crec que necessita el Partit Popular en estos moments per a ser una alternativa de govern: sortir al carrer i estar al costat dels militants i dels castellonencs. Ells donen sentit a este projecte que neix precisament pensant en ells. Gràcies per creure en mi”, ha afirmat.

“Tots junts tornarem a construir un gran Partit Popular, de proximitat i al servei de la província de Castelló. Recuperem la nostra essència. Hem demostrat que sabem escoltar els ciutadans d’esta província i que podem transformar les seues demandes en oportunitats, ocupació i benestar, enfront d’uns governs, els de l’esquerra, que només estan generant aturats i retallant drets i llibertats que són de tots i que són la base de la nostra democràcia”, ha conclòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sanitat indemnitza a la família d’un home mort per infart després d’arribar dos ambulàncies sense metge

La conselleria valenciana de Sanitat pagarà quasi 60.000 euros a la viuda i les dos filles d'un home de 57 anys que va morir d'un infart en el seu domicili d'Alacant després de rebre assistència inicial sense metge en dos ambulàncies.

El Centre de Fauna Salvatge del Saler atén un 20% més d’animals ferits en 2025

El Centre de Recuperació de Fauna Salvatge del Saler va atendre 9.310 animals ferits en 2025, un 20,7% més que l'any anterior, impulsat per l'arribada massiva de cries de falcia afectades per l'onada de calor.

Alacant presenta el projecte per a soterrar les vies que dividixen la ciutat

El Ministeri de Transports i l'Ajuntament d'Alacant presenten este dilluns el projecte de soterrament de les vies i el futur Parc Central, cridat a cosir barris i crear un gran pulmon verd amb vivendes i dotacions publiques.

El turista internacional gasta 140 euros al dia en la Comunitat Valenciana i allarga la seua estada a nou dies

El gasto mig diari del turista internacional en la Comunitat Valenciana ascendix a 140,1 euros en 2025 i l'estada mitjana aconseguix els 9,2 dies, amb diferències destacades segons el motiu del viatge i la destinació dins de la regió.

València alça el protocol per contaminació atmosfèrica després de millorar els nivells de pols

L'Ajuntament de València ha desactivat el protocol informatiu per contaminació atmosfèrica en millorar els nivells de partícules PM10, que havien superat el llindar diari recomanat.

Pluges generalitzades en la Comunitat Valenciana i forta vent en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana afronta un diumenge de cels coberts, pluges esteses i descens acusat de temperatures, amb ratxes de vent molt forts en el nord de Castelló i ruixats intensos en el sud d'Alacant.

Enercoop accelera la seua transformació en comunitat energètica amb microplantes solars urbanes

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica i les microplantes urbanes per a convertir-se en una gran comunitat energètica a Crevillent abans de 2030.

Rescaten a una dona d’una casa incendiada després de xocar un cotxe policial a Alaquàs

Una dona amb mobilitat reduïda és rescatada de la seua vivenda a Alaquàs després que un cotxe de la Policia Nacional xocara contra la casa i provocara un incendi en la planta baixa.