Marta Barrachina supera el 50% del cens en avals del PPCS

 

“És el moment de sumar esforços. La meua mà està tendida als meus companys per a sumar forces i crear una única candidatura per a renovar el PP provincial”. Així s’ha pronunciat la candidata a presidir el Partit Popular de la província de Castelló, Marta Barrachina, qui avui, acompanyada del seu equip i de múltiples càrrecs i representants públics de la formació, ha lliurat al president del Comité Organitzador del XV Congrés Provincial del Partit Popular de Castelló, Luis Martínez, un total de 1.219 avals, és a dir, ha recollit la gran majoria dels suports, superant més el 50% del cens.

“Gràcies, un milió de gràcies a tots els que han dipositat la seua confiança en el projecte que tinc l’honor d’encapçalar. La vostra força és la meua, els vostres desitjos ja són ordres per a mi. Us promet que no defalliré fins a recuperar la confiança dels castellonencs perquè la nostra organització puga aconseguir les institucions i desenvolupar les polítiques d’ocupació i generació d’oportunitats i riquesa que necessiten les persones que formem esta gran terra que és la província de Castelló”, ha subratllat.

I en este sentit, ha insistit en la necessitat de buscar “la integració” de totes les candidatures en una sola. “Tots els meus companys tenen la meua admiració i respecte. Però pel bé de la nostra organització, i per tant, pel de tots els homes i dones que integrem este gran partit que és el PP, insistesc a tendir la mà per a treballar i dissenyar junts els fonaments del Partit Popular de Castelló en aquesta nova etapa” ha indicat.

“Així m’ho han traslladat els meus companys durant les reunions que he mantingut amb ells durant l’última setmana, i així ho torne a posar de manifest, donant compliment a la seua voluntat”, ha afegit Marta Barrachina, en el que representa “la tercera ocasió que apel·la a la unitat” des que el passat 26 de març s’anunciés la celebració del XV Congrés Provincial del Partit Popular de Castelló per al dia 8 de maig.

“Estic aclaparada per la resposta dels afiliats. I em sent molt afortunada de tenir l’equip de persones que tinc al meu costat, companys molt qualificats que m’han brindat tot el seu treball i coneixement. Però sobretot per poder haver fet el que crec que necessita el Partit Popular en estos moments per a ser una alternativa de govern: sortir al carrer i estar al costat dels militants i dels castellonencs. Ells donen sentit a este projecte que neix precisament pensant en ells. Gràcies per creure en mi”, ha afirmat.

“Tots junts tornarem a construir un gran Partit Popular, de proximitat i al servei de la província de Castelló. Recuperem la nostra essència. Hem demostrat que sabem escoltar els ciutadans d’esta província i que podem transformar les seues demandes en oportunitats, ocupació i benestar, enfront d’uns governs, els de l’esquerra, que només estan generant aturats i retallant drets i llibertats que són de tots i que són la base de la nostra democràcia”, ha conclòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.