Marta Barrachina supera el 50% del cens en avals del PPCS

 

“És el moment de sumar esforços. La meua mà està tendida als meus companys per a sumar forces i crear una única candidatura per a renovar el PP provincial”. Així s’ha pronunciat la candidata a presidir el Partit Popular de la província de Castelló, Marta Barrachina, qui avui, acompanyada del seu equip i de múltiples càrrecs i representants públics de la formació, ha lliurat al president del Comité Organitzador del XV Congrés Provincial del Partit Popular de Castelló, Luis Martínez, un total de 1.219 avals, és a dir, ha recollit la gran majoria dels suports, superant més el 50% del cens.

“Gràcies, un milió de gràcies a tots els que han dipositat la seua confiança en el projecte que tinc l’honor d’encapçalar. La vostra força és la meua, els vostres desitjos ja són ordres per a mi. Us promet que no defalliré fins a recuperar la confiança dels castellonencs perquè la nostra organització puga aconseguir les institucions i desenvolupar les polítiques d’ocupació i generació d’oportunitats i riquesa que necessiten les persones que formem esta gran terra que és la província de Castelló”, ha subratllat.

I en este sentit, ha insistit en la necessitat de buscar “la integració” de totes les candidatures en una sola. “Tots els meus companys tenen la meua admiració i respecte. Però pel bé de la nostra organització, i per tant, pel de tots els homes i dones que integrem este gran partit que és el PP, insistesc a tendir la mà per a treballar i dissenyar junts els fonaments del Partit Popular de Castelló en aquesta nova etapa” ha indicat.

“Així m’ho han traslladat els meus companys durant les reunions que he mantingut amb ells durant l’última setmana, i així ho torne a posar de manifest, donant compliment a la seua voluntat”, ha afegit Marta Barrachina, en el que representa “la tercera ocasió que apel·la a la unitat” des que el passat 26 de març s’anunciés la celebració del XV Congrés Provincial del Partit Popular de Castelló per al dia 8 de maig.

“Estic aclaparada per la resposta dels afiliats. I em sent molt afortunada de tenir l’equip de persones que tinc al meu costat, companys molt qualificats que m’han brindat tot el seu treball i coneixement. Però sobretot per poder haver fet el que crec que necessita el Partit Popular en estos moments per a ser una alternativa de govern: sortir al carrer i estar al costat dels militants i dels castellonencs. Ells donen sentit a este projecte que neix precisament pensant en ells. Gràcies per creure en mi”, ha afirmat.

“Tots junts tornarem a construir un gran Partit Popular, de proximitat i al servei de la província de Castelló. Recuperem la nostra essència. Hem demostrat que sabem escoltar els ciutadans d’esta província i que podem transformar les seues demandes en oportunitats, ocupació i benestar, enfront d’uns governs, els de l’esquerra, que només estan generant aturats i retallant drets i llibertats que són de tots i que són la base de la nostra democràcia”, ha conclòs.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.