Marta Barrachina supera el 50% del cens en avals del PPCS

 

“És el moment de sumar esforços. La meua mà està tendida als meus companys per a sumar forces i crear una única candidatura per a renovar el PP provincial”. Així s’ha pronunciat la candidata a presidir el Partit Popular de la província de Castelló, Marta Barrachina, qui avui, acompanyada del seu equip i de múltiples càrrecs i representants públics de la formació, ha lliurat al president del Comité Organitzador del XV Congrés Provincial del Partit Popular de Castelló, Luis Martínez, un total de 1.219 avals, és a dir, ha recollit la gran majoria dels suports, superant més el 50% del cens.

“Gràcies, un milió de gràcies a tots els que han dipositat la seua confiança en el projecte que tinc l’honor d’encapçalar. La vostra força és la meua, els vostres desitjos ja són ordres per a mi. Us promet que no defalliré fins a recuperar la confiança dels castellonencs perquè la nostra organització puga aconseguir les institucions i desenvolupar les polítiques d’ocupació i generació d’oportunitats i riquesa que necessiten les persones que formem esta gran terra que és la província de Castelló”, ha subratllat.

I en este sentit, ha insistit en la necessitat de buscar “la integració” de totes les candidatures en una sola. “Tots els meus companys tenen la meua admiració i respecte. Però pel bé de la nostra organització, i per tant, pel de tots els homes i dones que integrem este gran partit que és el PP, insistesc a tendir la mà per a treballar i dissenyar junts els fonaments del Partit Popular de Castelló en aquesta nova etapa” ha indicat.

“Així m’ho han traslladat els meus companys durant les reunions que he mantingut amb ells durant l’última setmana, i així ho torne a posar de manifest, donant compliment a la seua voluntat”, ha afegit Marta Barrachina, en el que representa “la tercera ocasió que apel·la a la unitat” des que el passat 26 de març s’anunciés la celebració del XV Congrés Provincial del Partit Popular de Castelló per al dia 8 de maig.

“Estic aclaparada per la resposta dels afiliats. I em sent molt afortunada de tenir l’equip de persones que tinc al meu costat, companys molt qualificats que m’han brindat tot el seu treball i coneixement. Però sobretot per poder haver fet el que crec que necessita el Partit Popular en estos moments per a ser una alternativa de govern: sortir al carrer i estar al costat dels militants i dels castellonencs. Ells donen sentit a este projecte que neix precisament pensant en ells. Gràcies per creure en mi”, ha afirmat.

“Tots junts tornarem a construir un gran Partit Popular, de proximitat i al servei de la província de Castelló. Recuperem la nostra essència. Hem demostrat que sabem escoltar els ciutadans d’esta província i que podem transformar les seues demandes en oportunitats, ocupació i benestar, enfront d’uns governs, els de l’esquerra, que només estan generant aturats i retallant drets i llibertats que són de tots i que són la base de la nostra democràcia”, ha conclòs.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.