Creen mascaretes i adorns nadalencs solidaris amb tela de fallera en Xàtiva

 

Els indumentaristes de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), llancen mascaretes i adorns nadalencs elaborats amb tela de fallera en una campanya solidària, amb el 10% dels ingressos per a l’Associació Espanyola Contra El Càncer (AECC).

 

Totes les creacions porten l’etiqueta ‘Indumentaristes Xàtiva’, des de mascaretes de microfibra homologades, fetes amb tela de fallera de diferents colors, a decoració de Nadal per a adornar la casa o penjar en l’arbre, com boles o figures d’àngels.

El preu és de 12 euros en el cas dels àngels, deu per a les boles i nou per a les mascaretes. Participen tots els indumentaristes de la ciutat «lluitant per un sector important en Xàtiva», destaca el consistori en un comunicat.

 

La intenció és decorar les cases «de la forma més valenciana possible», donar a conéixer un sector que patix les conseqüències de la crisi i «demanar a la gent que no s’oblide d’este col·lectiu», com ha manifestat Teresa Sanz, representant de la Falles, en la presentació.

 

Des d’este dijous es poden adquirir els productes en els establiments adherits: Art & Trossa, l’Andana, Ambient Faller, Mercedes Montagud, Vicent Blasco, Pepi Albert i Inma Saurina, amb la col·laboració de Junta Local Fallera i l’Ajuntament de Xàtiva.

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.