Creen mascaretes i adorns nadalencs solidaris amb tela de fallera en Xàtiva

 

Els indumentaristes de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), llancen mascaretes i adorns nadalencs elaborats amb tela de fallera en una campanya solidària, amb el 10% dels ingressos per a l’Associació Espanyola Contra El Càncer (AECC).

 

Totes les creacions porten l’etiqueta ‘Indumentaristes Xàtiva’, des de mascaretes de microfibra homologades, fetes amb tela de fallera de diferents colors, a decoració de Nadal per a adornar la casa o penjar en l’arbre, com boles o figures d’àngels.

El preu és de 12 euros en el cas dels àngels, deu per a les boles i nou per a les mascaretes. Participen tots els indumentaristes de la ciutat «lluitant per un sector important en Xàtiva», destaca el consistori en un comunicat.

 

La intenció és decorar les cases «de la forma més valenciana possible», donar a conéixer un sector que patix les conseqüències de la crisi i «demanar a la gent que no s’oblide d’este col·lectiu», com ha manifestat Teresa Sanz, representant de la Falles, en la presentació.

 

Des d’este dijous es poden adquirir els productes en els establiments adherits: Art & Trossa, l’Andana, Ambient Faller, Mercedes Montagud, Vicent Blasco, Pepi Albert i Inma Saurina, amb la col·laboració de Junta Local Fallera i l’Ajuntament de Xàtiva.

Últimes notícies

Compromís acusa Catalá d’un relat interessat sobre l’incendi de la Devesa de El Saler

Compromís ha acusat l’alcaldessa de València, María José Catalá, de mentir sobre la gestió prèvia a l’incendi de la Devesa de El Saler i d’usar els bombers en la batalla política. La coalició sosté que els projectes i contractes que exhibix l’equip de govern ja estaven en marxa amb l’anterior executiu.

Gandia es concentra per Ceuta i l’alcalde reclama unitat per damunt de les sigles

L’alcalde de Gandia, José Manuel Prieto, ha encapçalat una concentració institucional de suport a Ceuta i ha demanat unitat política per damunt de les sigles i els partidismes, amb serenitat i en defensa de la convivència.

El PP acusa el PSPV d’intentar espantar els valencians perquè no isquen a concentrar-se per Ceuta

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha acusat el PSPV-PSOE d’intentar desmotivar i espantar els valencians perquè no acudisquen a les concentracions convocades per la FEMP en suport a Ceuta, i ha qualificat aquestes actuacions de pràctiques mafioses. Pastor també ha criticat la doble condició de Diana Morant com a ministra i candidata a la Generalitat.

El PP rebutja valorar l’escrit de Mazón sobre la DANA perquè són “escrits de part”

El síndic del PP en Les Corts, Nando Pastor, ha rebutjat pronunciar-se sobre l’escrit que Carlos Mazón ha enviat al jutjat pel cas de la gestió de la DANA, amb l’argument que el partit no comenta “escrits de part” ni tan sols decisions judicials.

Pérez Llorca defensa que el curs escolar ha de començar amb normalitat malgrat les protestes

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat a Agost que no veu cap motiu perquè el curs 2026-27 no comence amb normalitat, malgrat les manifestacions convocades per sindicats educatius com STEPV el 12 de setembre.

Pérez Llorca responsabilitza l’Ajuntament de Villena de la retallada en seguretat del MUVI

El president Juanfran Pérez Llorca ha assegurat que la reducció del 70 % del pressupost de seguretat del Museu de Villena és decisió municipal i ha traslladat la solidaritat de la Generalitat al poble per la pèrdua del seu llegat.

Harvey Elliott aposta per tornar el València CF a Europa amb gana i motivació

Harvey Elliott, nou migpunt del València CF cedit pel Liverpool, s'ha marcat el repte d'ajudar l'equip a tornar a Europa i ha fixat entre deu i vint gols o assistències com a exigència personal per a esta temporada.

Etta Eyong rebutja ofertes milionàries i continua al Levante malgrat l’interés del Valencia

El director esportiu del Levante, Héctor Rodas, ha explicat que el club ha rebut ofertes econòmicament molt potents per Etta Eyong, inclosos contactes del Valencia CF, però el davanter camerunés ha decidit quedar-se i lluitar per la permanència.