18.2 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Creen mascaretes i adorns nadalencs solidaris amb tela de fallera en Xàtiva

 

Els indumentaristes de Xàtiva, en la comarca de la Costera (València), llancen mascaretes i adorns nadalencs elaborats amb tela de fallera en una campanya solidària, amb el 10% dels ingressos per a l’Associació Espanyola Contra El Càncer (AECC).

 

Totes les creacions porten l’etiqueta ‘Indumentaristes Xàtiva’, des de mascaretes de microfibra homologades, fetes amb tela de fallera de diferents colors, a decoració de Nadal per a adornar la casa o penjar en l’arbre, com boles o figures d’àngels.

El preu és de 12 euros en el cas dels àngels, deu per a les boles i nou per a les mascaretes. Participen tots els indumentaristes de la ciutat «lluitant per un sector important en Xàtiva», destaca el consistori en un comunicat.

 

La intenció és decorar les cases «de la forma més valenciana possible», donar a conéixer un sector que patix les conseqüències de la crisi i «demanar a la gent que no s’oblide d’este col·lectiu», com ha manifestat Teresa Sanz, representant de la Falles, en la presentació.

 

Des d’este dijous es poden adquirir els productes en els establiments adherits: Art & Trossa, l’Andana, Ambient Faller, Mercedes Montagud, Vicent Blasco, Pepi Albert i Inma Saurina, amb la col·laboració de Junta Local Fallera i l’Ajuntament de Xàtiva.

Últimes notícies

Ferrer, de Varry Brava, creu que el Benidorm Fest es consolida com a internacional enguany

Óscar Ferrer, de Varry Brava, veu en la desvinculació d'Eurovisió una oportunitat perquè el Benidorm Fest s'aferme com a festival internacional. Actua amb Miranda i el seu projecte Bailamama amb el tema 'Despert amandote'.

La família de Nino Bravo rescindix contractes i el museu de Aielo tanca per a obrir un nou cicle

La família ha rescindit els contractes de cessió amb l'Ajuntament de Aielo i el museu dedicat al cantant ha tancat. Busquen obrir un nou cicle per a impulsar projectes de major abast amb una transició ordenada.

Cuenca sosté que el ‘no confinar’ a Pradas en la DANA va ser només una reflexió

José Manuel Cuenca ha defés davant la comissió que el seu missatge 'de confinar, res' a la llavors consellera Salomé Pradas va ser una reflexió. Ha negat haver donat ordes durant la gestió de la DANA del 29 d'octubre de 2024.

El València de Corberán cau del 54% de punts al 33% entre la 24-25 i la 25-26

Després del 0-2 davant el Reial Madrid, el València de Carlos Corberán ha passat de convertir quasi el 54% dels punts en la 24-25 a un 33,3% en la 25-26. Amb 23 de 69 possibles, l'equip queda a 1 punt del descens i a 11 d'Europa.

Aguayo fixa l’ascens del Lucentum a l’ACB com a objectiu sense posar terminis

Roberto Aguayo, del grup Díaz Laso, va assegurar que l'ascens a l'ACB és la meta del Lucentum, sense urgències. Prioritza consolidar el club i anuncia dos fitxatges

Kervin Arriaga, al marge i baix protocol després del colp a Bilbao

L'hondureny del Llevant es va exercitar al marge després del colp al cap patit en San Mamés i seguirà el protocol de commoció. La seua presència en el derbi davant el València dependrà de la seua evolució esta setmana

Baptista cau davant Norrie en la primera ronda de Roterdam

Roberto Bautista ha caigut en primera ronda de Roterdam davant Cameron Norrie, sext favorit, per 6-7(3) i 1-6. Jaume Munar queda com a únic espanyol i es mesura esta nit a Nicolai Budkov Kjaer.

Els bombers han extingit un incendi a la sala de calderes de l’Hospital General de València

Una intervenció ràpida ha controlat un foc originat durant treballs de soldadura en un dels soterranis de l'Hospital General. Després s'ha ventilat la zona.