‘Máxima FM’ tanca de manera definitiva

'Máxima FM' deixarà d'emetre's de manera definitiva per decisió del grup Prisa

‘Máxima FM’ deixarà d’emetre’s de manera definitiva per decisió del grup Prisa | MÁXIMA FM

 

Després de pràcticament 20 anys en antena, ‘Máxima FM’ es troba en el seu declivi definitiu. Els apassionats per la música electrònica s’han sorprés amb la decisió del grup Prisa de cancel·lar l’emissora ‘Máxima FM’, que havia sigut, fins ara, un dels referents radiofònics d’este gènere musical en Espanya.

 

Però la veritat és que la cadena ja havia sigut retirada de diferents províncies, i només podia ser sintonitzada en Castelló, Barcelona, Girona i Màlaga. I, a partir d’ara, la seua cancel·lació és total.

 

Una nova emissora com a substituta

Fet i fet, una nova emissora l’ha substituïda, ‘Los 40 Dance’. Alguns dels seus interlocutors són José Manuel Duro, Arturo Grao, Abel Ramos, Albert Neve i Dany BPM, i estrenen la nova cadena musical amb ‘Los 40 Dance Independance’. La seua emissió és recent, amb motiu de les festes del Pilar en Saragossa.

 

A més a més, el nou espai tindrà la intenció de mantindre l’essència de la música electrònica de ‘Máxima FM’, però afegint-li programes i continguts nous que resulten més atractius per a l’audiència. D’eixa manera, el grup Prisa augmenta l’’Universo 40’, a on es troben totes les emissores que són de l’empresa multimèdia espanyola.  

 

'Los 40 Dance' serà la substituta de la cadena de música electrònica

‘Los 40 Dance’ és la substituta de la cadena de música electrònica | TWITTER

 

Un exemple d’això va ser la substitució de ‘M80’ per ‘Los 40 Classic’, que va començar el passat mes de gener i, fins al dia de hui, està obtenint molt bons resultats d’audiència.

 

Un dels motius pels que Prisa s’ha vist obligat a prendre eixa decisió dràstica han sigut els pèssims resultats que ‘Máxima FM’ ha tingut durant els últims anys. Si fa un any va conseguir una mitjana de 308.000 oients diaris, últimament, la xifra rondava els 135.000, sent una baixada considerable d’audiència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.