‘Máxima FM’ tanca de manera definitiva

'Máxima FM' deixarà d'emetre's de manera definitiva per decisió del grup Prisa

‘Máxima FM’ deixarà d’emetre’s de manera definitiva per decisió del grup Prisa | MÁXIMA FM

 

Després de pràcticament 20 anys en antena, ‘Máxima FM’ es troba en el seu declivi definitiu. Els apassionats per la música electrònica s’han sorprés amb la decisió del grup Prisa de cancel·lar l’emissora ‘Máxima FM’, que havia sigut, fins ara, un dels referents radiofònics d’este gènere musical en Espanya.

 

Però la veritat és que la cadena ja havia sigut retirada de diferents províncies, i només podia ser sintonitzada en Castelló, Barcelona, Girona i Màlaga. I, a partir d’ara, la seua cancel·lació és total.

 

Una nova emissora com a substituta

Fet i fet, una nova emissora l’ha substituïda, ‘Los 40 Dance’. Alguns dels seus interlocutors són José Manuel Duro, Arturo Grao, Abel Ramos, Albert Neve i Dany BPM, i estrenen la nova cadena musical amb ‘Los 40 Dance Independance’. La seua emissió és recent, amb motiu de les festes del Pilar en Saragossa.

 

A més a més, el nou espai tindrà la intenció de mantindre l’essència de la música electrònica de ‘Máxima FM’, però afegint-li programes i continguts nous que resulten més atractius per a l’audiència. D’eixa manera, el grup Prisa augmenta l’’Universo 40’, a on es troben totes les emissores que són de l’empresa multimèdia espanyola.  

 

'Los 40 Dance' serà la substituta de la cadena de música electrònica

‘Los 40 Dance’ és la substituta de la cadena de música electrònica | TWITTER

 

Un exemple d’això va ser la substitució de ‘M80’ per ‘Los 40 Classic’, que va començar el passat mes de gener i, fins al dia de hui, està obtenint molt bons resultats d’audiència.

 

Un dels motius pels que Prisa s’ha vist obligat a prendre eixa decisió dràstica han sigut els pèssims resultats que ‘Máxima FM’ ha tingut durant els últims anys. Si fa un any va conseguir una mitjana de 308.000 oients diaris, últimament, la xifra rondava els 135.000, sent una baixada considerable d’audiència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.