‘Máxima FM’ tanca de manera definitiva

'Máxima FM' deixarà d'emetre's de manera definitiva per decisió del grup Prisa

‘Máxima FM’ deixarà d’emetre’s de manera definitiva per decisió del grup Prisa | MÁXIMA FM

 

Després de pràcticament 20 anys en antena, ‘Máxima FM’ es troba en el seu declivi definitiu. Els apassionats per la música electrònica s’han sorprés amb la decisió del grup Prisa de cancel·lar l’emissora ‘Máxima FM’, que havia sigut, fins ara, un dels referents radiofònics d’este gènere musical en Espanya.

 

Però la veritat és que la cadena ja havia sigut retirada de diferents províncies, i només podia ser sintonitzada en Castelló, Barcelona, Girona i Màlaga. I, a partir d’ara, la seua cancel·lació és total.

 

Una nova emissora com a substituta

Fet i fet, una nova emissora l’ha substituïda, ‘Los 40 Dance’. Alguns dels seus interlocutors són José Manuel Duro, Arturo Grao, Abel Ramos, Albert Neve i Dany BPM, i estrenen la nova cadena musical amb ‘Los 40 Dance Independance’. La seua emissió és recent, amb motiu de les festes del Pilar en Saragossa.

 

A més a més, el nou espai tindrà la intenció de mantindre l’essència de la música electrònica de ‘Máxima FM’, però afegint-li programes i continguts nous que resulten més atractius per a l’audiència. D’eixa manera, el grup Prisa augmenta l’’Universo 40’, a on es troben totes les emissores que són de l’empresa multimèdia espanyola.  

 

'Los 40 Dance' serà la substituta de la cadena de música electrònica

‘Los 40 Dance’ és la substituta de la cadena de música electrònica | TWITTER

 

Un exemple d’això va ser la substitució de ‘M80’ per ‘Los 40 Classic’, que va començar el passat mes de gener i, fins al dia de hui, està obtenint molt bons resultats d’audiència.

 

Un dels motius pels que Prisa s’ha vist obligat a prendre eixa decisió dràstica han sigut els pèssims resultats que ‘Máxima FM’ ha tingut durant els últims anys. Si fa un any va conseguir una mitjana de 308.000 oients diaris, últimament, la xifra rondava els 135.000, sent una baixada considerable d’audiència.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.

Sindicats i Sanitat seguixen rutes paral·leles en la segona setmana de la vaga de metges

Els metges mantenen un seguiment similar i el Ministeri activa mesures pactades amb el Fòrum de la Professió Mèdica, la qual cosa aprofundix el xoc amb el comité de vaga.