16.1 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

‘Máxima FM’ tanca de manera definitiva

'Máxima FM' deixarà d'emetre's de manera definitiva per decisió del grup Prisa

‘Máxima FM’ deixarà d’emetre’s de manera definitiva per decisió del grup Prisa | MÁXIMA FM

 

Després de pràcticament 20 anys en antena, ‘Máxima FM’ es troba en el seu declivi definitiu. Els apassionats per la música electrònica s’han sorprés amb la decisió del grup Prisa de cancel·lar l’emissora ‘Máxima FM’, que havia sigut, fins ara, un dels referents radiofònics d’este gènere musical en Espanya.

 

Però la veritat és que la cadena ja havia sigut retirada de diferents províncies, i només podia ser sintonitzada en Castelló, Barcelona, Girona i Màlaga. I, a partir d’ara, la seua cancel·lació és total.

 

Una nova emissora com a substituta

Fet i fet, una nova emissora l’ha substituïda, ‘Los 40 Dance’. Alguns dels seus interlocutors són José Manuel Duro, Arturo Grao, Abel Ramos, Albert Neve i Dany BPM, i estrenen la nova cadena musical amb ‘Los 40 Dance Independance’. La seua emissió és recent, amb motiu de les festes del Pilar en Saragossa.

 

A més a més, el nou espai tindrà la intenció de mantindre l’essència de la música electrònica de ‘Máxima FM’, però afegint-li programes i continguts nous que resulten més atractius per a l’audiència. D’eixa manera, el grup Prisa augmenta l’’Universo 40’, a on es troben totes les emissores que són de l’empresa multimèdia espanyola.  

 

'Los 40 Dance' serà la substituta de la cadena de música electrònica

‘Los 40 Dance’ és la substituta de la cadena de música electrònica | TWITTER

 

Un exemple d’això va ser la substitució de ‘M80’ per ‘Los 40 Classic’, que va començar el passat mes de gener i, fins al dia de hui, està obtenint molt bons resultats d’audiència.

 

Un dels motius pels que Prisa s’ha vist obligat a prendre eixa decisió dràstica han sigut els pèssims resultats que ‘Máxima FM’ ha tingut durant els últims anys. Si fa un any va conseguir una mitjana de 308.000 oients diaris, últimament, la xifra rondava els 135.000, sent una baixada considerable d’audiència.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

PLD Space firma la primera missió espacial privada espanyola amb Sateliot per a 2027

PLD Space i Sateliot han tancat un contracte per a llançar en 2027 dos satèl·lits 5G D2D amb el coet Miura 5 des de la Guaiana Francesa. Suposa la primera missió espacial privada cent per cent espanyola.

Intervenen 608 quilos de marihuana en una empresa de La Safor que exportava a Europa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha intervingut 608 quilos de marihuana en una empresa de cànem a La Safor. El negoci exportava a Europa i presentava indicis d'explotació laboral i manipulació prohibida.

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 i van afectar 16.670 treballadors en la Comunitat Valenciana

Els ERTO van caure un 37,6% en 2025 fins a 4.506 procediments i van afectar 124.921 treballadors. En la Comunitat Valenciana va haver-hi 16.670 afectats i 762 empreses amb expedients.

Emergències alça totes les alertes per vent i fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana

Emergències de la Generalitat ha establit este dimarts la fi de les alertes per vent i per fenòmens costaners en la Comunitat Valenciana després de 30 dies de ponent. Aemet encara preveu ratxes molt fortes a l'interior al matí i una millora el dimecres.

Cel poc nuvolós i pujada de temperatures, amb vent fort a l’interior este dimarts

Cels poc nuvolosos o buidats i lleuger ascens de les temperatures, amb vent de l'oest i nord-oest moderat a fort i ratxes molt fortes a l'interior al matí. Aemet preveu demà núvols alts, mínimes en descens i nou episodi de vent de l'oest.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana María en el seu centre de salut

Una concentració enfront del centre de salut ha condemnat l'assassinat d'Ana María, de 64 anys, presumptament a les mans del seu exmarit. El centre roman tancat i la Guàrdia Civil investiga.

Concentració a Benicàssim condemna l’assassinat atroç d’Ana en el centre de salut

Dons Progressistes de Benicàssim ha reunit desenes de persones per a repudiar l'assassinat d'Ana María, infermera de 64 anys, apunyalada en el seu treball. El presumpte autor ha sigut detingut; la investigació continua oberta i el centre roman tancat amb suport psicològic al personal.

Benicàssim decreta dos dies de dol i convoca un minut de silenci per l’assassinat d’una infermera

L'Ajuntament de Benicàssim ha decretat dos dies de dol per l'assassinat d'una infermera de 64 anys i ha convocat un minut de silenci per a demà a les 12.00. La seua exparella, de 70 anys, ja ha sigut detingut.