26.8 C
València
Divendres, 11 juliol, 2025

‘Máxima FM’ tanca de manera definitiva

'Máxima FM' deixarà d'emetre's de manera definitiva per decisió del grup Prisa

‘Máxima FM’ deixarà d’emetre’s de manera definitiva per decisió del grup Prisa | MÁXIMA FM

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Després de pràcticament 20 anys en antena, ‘Máxima FM’ es troba en el seu declivi definitiu. Els apassionats per la música electrònica s’han sorprés amb la decisió del grup Prisa de cancel·lar l’emissora ‘Máxima FM’, que havia sigut, fins ara, un dels referents radiofònics d’este gènere musical en Espanya.

 

Però la veritat és que la cadena ja havia sigut retirada de diferents províncies, i només podia ser sintonitzada en Castelló, Barcelona, Girona i Màlaga. I, a partir d’ara, la seua cancel·lació és total.

 

Una nova emissora com a substituta

Fet i fet, una nova emissora l’ha substituïda, ‘Los 40 Dance’. Alguns dels seus interlocutors són José Manuel Duro, Arturo Grao, Abel Ramos, Albert Neve i Dany BPM, i estrenen la nova cadena musical amb ‘Los 40 Dance Independance’. La seua emissió és recent, amb motiu de les festes del Pilar en Saragossa.

 

A més a més, el nou espai tindrà la intenció de mantindre l’essència de la música electrònica de ‘Máxima FM’, però afegint-li programes i continguts nous que resulten més atractius per a l’audiència. D’eixa manera, el grup Prisa augmenta l’’Universo 40’, a on es troben totes les emissores que són de l’empresa multimèdia espanyola.  

 

'Los 40 Dance' serà la substituta de la cadena de música electrònica

‘Los 40 Dance’ és la substituta de la cadena de música electrònica | TWITTER

 

Un exemple d’això va ser la substitució de ‘M80’ per ‘Los 40 Classic’, que va començar el passat mes de gener i, fins al dia de hui, està obtenint molt bons resultats d’audiència.

 

Un dels motius pels que Prisa s’ha vist obligat a prendre eixa decisió dràstica han sigut els pèssims resultats que ‘Máxima FM’ ha tingut durant els últims anys. Si fa un any va conseguir una mitjana de 308.000 oients diaris, últimament, la xifra rondava els 135.000, sent una baixada considerable d’audiència.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tempesta intensa deixa 32 litres per metre quadrat en menys d’una hora a Enguera, València

Una tempesta d'alta intensitat descarrega 32 litres per metre quadrat en la zona de La Matea, Enguera, València, amb avís taronja per fortes pluges i graníssol.

El València CF embene a la promesa Yarek Gasiorowski al PSV per deu milions d’euros

El València CF ha concretat la venda de la seua jove defensa central Yarek Gasiorowski al PSV Eindhoven per deu milions d'euros, incloent-hi un percentatge en futures vendes. Gasiorowski, format en la pedrera valencianista, ha disputat 35 partits oficials i és internacional en categories inferiors d'Espanya.

Cinc cossos en descomposició trobats en les costes valencianes en els últims dies

La Guàrdia Civil i Salvament Marítim van trobar cinc cossos en descomposició en aigües valencianes, possiblement víctimes d'un naufragi de pastera.

Cimera Empresarial destaca la importància del turisme i rebutja la imposició de reduir la jornada laboral

La Cimera Empresarial recalca el paper clau del turisme en l'economia espanyola i s'oposa a la reducció obligatòria de la jornada laboral, promovent un enfocament basat a guanyar més i augmentar la productivitat.

Consum impulsa la seua expansió a Catalunya amb 220 milions per a 60 noves botigues i millora logística a Zona Franca de Barcelona

Consum invertirà 220 milions d'euros fins a 2027 per a obrir 60 botigues a Catalunya i modernitzar la seua xarxa logística a la Zona Franca de Barcelona, generant més de 1100 ocupacions.

Cent taulells a Catarroja mostren el nivell de l’aigua després de la dana del 29 d’octubre

L'Ajuntament de Catarroja ha instal·lat cent taulells en diversos carrers per a assenyalar fins a quina altura va arribar l'aigua després de la dana del passat 29 d'octubre, com a record i senyal de la reconstrucció.

Dos hòmens moren ofegats en platges d’Alacant en incidents separats

Dos hòmens, de 73 i 46 anys, moren ofegats en platges diferents d'Alacant després de ser rescatats i atesos sense èxit per equips mèdics d'emergència.

L’escultura de Camilo Sesto finançada pels seus fans se situarà en el museu d’Alcoi

L'escultura de Camilo Sesto, sufragada pels seus seguidors de tot el món, s'instal·larà al pati interior del futur museu dedicat al cantant a Alcoi, Alacant.