En menys d’un dia tindrà lloc els Oscar 2021

Enguany serà la 93 edició dels Premis de l'Acadèmia.

Donat que l'emergència sanitària pel coronavirus va començar a retardar l'arribada dels films a les sales i les dates d'estrena de les pel·lícules retardades i amb festivals importants, com el de Cannes, posposats, es va especular la possibilitat que els Premis Oscar 2021 també canviaren de data.

I així va ser. L'Acadèmia d'Arts i Ciències Cinematogràfiques de Hollywood va confirmar que la matinada del 25 al 26 d'abril tindrà lloc la gal·la número 93.

La dels Oscars 2021 serà una cerimònia 100% presencial encara que la pandèmia del coronavirus. Els màxims responsables de l'esdeveniment han dit en repetides ocasions que les cridades per Zoom no entren en els seus plans. Ara bé, s'han instal·lat dos seus a Europa, una a París i una altra a Londres, per a fer connexions per via satèl·lit per als qui no hagen pogut viatjar a Los Angeles. A Espanya la gala dels Oscars 2021 començarà a les 02.00 hores del diumenge 25 al dilluns 26 d'abril.

Com serà la cerimònia d'entre de premis?

Els productors han revelat que tindrà una estètica de cinema: la gala es transmetrà en 24 frames per segon i amb format panoràmic. A més utilitzaran enquadraments propis del cinema i prometen que seran «tres hores d'entreteniment basades en la sinceritat i l'optimisme».

Per què han triat organitzar un esdeveniment 100% presencial i no connectar amb els convidats per Zoom? Tal com ha aclarit Soderbergh, d'esta manera poden controlar millor la imatge i el so, i fer així que tot se senta més integrat en l'espectacle.

Pel·lícules nominades a 'Millor Pel·lícula'

– 'El padre': Anne sofreix la pèrdua progressiva del seu pare a mesura que la ment de l'ancià es deteriora, al mateix temps que s'aferra al dret de viure la seua vida.
– 'Judas y el mesías negro': una història real que gira entorn de Bill, un delinqüent que arriba a un acord amb l'FBI i s'infiltra en el partit 'Panteres Negres'.
– 'Mank': un biopic sobre Herman Mankiewicz, guionista de 'Ciutadà Kane'.
– 'Minari': el protagonista és David, qui veu com la seua vida fa un gir de180 graus quan la seua família decideix mudar-se a una zona rural d'Arkansas per a obrir una granja.
– 'Nomadland': després de perdre-ho tot en la recessió de 2008, una jove s'embarca en un viatge cap a l'Oest americà.
– 'Una joven prometedora': Cassie té l'oportunitat de solucionar tots els errors del seu passat venjant-se dels culpables.
– 'Sound of metal': la història d'un jove bateria d'una banda de música que comença a perdre l'audició.
– 'El juicio de los 7 de Chicago': un drama basat en fets reals en el qual set homes van ser acusats de conspirar contra la seguretat nacional.

Com veure els Oscar 2021 a Espanya?

En el canal Movistar Estrenes (dial 30) començarà a les 00.30 hores la tradicional 'Alfombra roja' amb l'arribada d'alguns nominats. A les 02.00 hores començarà la gala i es podrà seguir en directe. Durarà tres hores, així que finalitzarà a les 05.00 hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.

El Consell recorrerà la regularització d’immigrants en alertar de tensió en els servicis públics

El Consell anuncia que recorrerà la regularització d'immigrants impulsada pel Govern en considerar que generarà un efecte anomenada, una pressió afegida sobre la sanitat, l'educació i la vivenda, i que no arriba amb finançament extra.