En menys d’un dia tindrà lloc els Oscar 2021

Enguany serà la 93 edició dels Premis de l'Acadèmia.

Donat que l'emergència sanitària pel coronavirus va començar a retardar l'arribada dels films a les sales i les dates d'estrena de les pel·lícules retardades i amb festivals importants, com el de Cannes, posposats, es va especular la possibilitat que els Premis Oscar 2021 també canviaren de data.

I així va ser. L'Acadèmia d'Arts i Ciències Cinematogràfiques de Hollywood va confirmar que la matinada del 25 al 26 d'abril tindrà lloc la gal·la número 93.

La dels Oscars 2021 serà una cerimònia 100% presencial encara que la pandèmia del coronavirus. Els màxims responsables de l'esdeveniment han dit en repetides ocasions que les cridades per Zoom no entren en els seus plans. Ara bé, s'han instal·lat dos seus a Europa, una a París i una altra a Londres, per a fer connexions per via satèl·lit per als qui no hagen pogut viatjar a Los Angeles. A Espanya la gala dels Oscars 2021 començarà a les 02.00 hores del diumenge 25 al dilluns 26 d'abril.

Com serà la cerimònia d'entre de premis?

Els productors han revelat que tindrà una estètica de cinema: la gala es transmetrà en 24 frames per segon i amb format panoràmic. A més utilitzaran enquadraments propis del cinema i prometen que seran «tres hores d'entreteniment basades en la sinceritat i l'optimisme».

Per què han triat organitzar un esdeveniment 100% presencial i no connectar amb els convidats per Zoom? Tal com ha aclarit Soderbergh, d'esta manera poden controlar millor la imatge i el so, i fer així que tot se senta més integrat en l'espectacle.

Pel·lícules nominades a 'Millor Pel·lícula'

– 'El padre': Anne sofreix la pèrdua progressiva del seu pare a mesura que la ment de l'ancià es deteriora, al mateix temps que s'aferra al dret de viure la seua vida.
– 'Judas y el mesías negro': una història real que gira entorn de Bill, un delinqüent que arriba a un acord amb l'FBI i s'infiltra en el partit 'Panteres Negres'.
– 'Mank': un biopic sobre Herman Mankiewicz, guionista de 'Ciutadà Kane'.
– 'Minari': el protagonista és David, qui veu com la seua vida fa un gir de180 graus quan la seua família decideix mudar-se a una zona rural d'Arkansas per a obrir una granja.
– 'Nomadland': després de perdre-ho tot en la recessió de 2008, una jove s'embarca en un viatge cap a l'Oest americà.
– 'Una joven prometedora': Cassie té l'oportunitat de solucionar tots els errors del seu passat venjant-se dels culpables.
– 'Sound of metal': la història d'un jove bateria d'una banda de música que comença a perdre l'audició.
– 'El juicio de los 7 de Chicago': un drama basat en fets reals en el qual set homes van ser acusats de conspirar contra la seguretat nacional.

Com veure els Oscar 2021 a Espanya?

En el canal Movistar Estrenes (dial 30) començarà a les 00.30 hores la tradicional 'Alfombra roja' amb l'arribada d'alguns nominats. A les 02.00 hores començarà la gala i es podrà seguir en directe. Durarà tres hores, així que finalitzarà a les 05.00 hores.

Últimes notícies

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.

Detingut a València per cobrar per empadronar il·legalment a estrangers

La Policia Nacional deté a València a un home de 42 anys acusat de falsedat documental i d'afavorir la immigració irregular mitjançant contractes de lloguer falsos per a empadronar a estrangers a canvi de diners.