En menys d’un dia tindrà lloc els Oscar 2021

Enguany serà la 93 edició dels Premis de l'Acadèmia.

Donat que l'emergència sanitària pel coronavirus va començar a retardar l'arribada dels films a les sales i les dates d'estrena de les pel·lícules retardades i amb festivals importants, com el de Cannes, posposats, es va especular la possibilitat que els Premis Oscar 2021 també canviaren de data.

I així va ser. L'Acadèmia d'Arts i Ciències Cinematogràfiques de Hollywood va confirmar que la matinada del 25 al 26 d'abril tindrà lloc la gal·la número 93.

La dels Oscars 2021 serà una cerimònia 100% presencial encara que la pandèmia del coronavirus. Els màxims responsables de l'esdeveniment han dit en repetides ocasions que les cridades per Zoom no entren en els seus plans. Ara bé, s'han instal·lat dos seus a Europa, una a París i una altra a Londres, per a fer connexions per via satèl·lit per als qui no hagen pogut viatjar a Los Angeles. A Espanya la gala dels Oscars 2021 començarà a les 02.00 hores del diumenge 25 al dilluns 26 d'abril.

Com serà la cerimònia d'entre de premis?

Els productors han revelat que tindrà una estètica de cinema: la gala es transmetrà en 24 frames per segon i amb format panoràmic. A més utilitzaran enquadraments propis del cinema i prometen que seran «tres hores d'entreteniment basades en la sinceritat i l'optimisme».

Per què han triat organitzar un esdeveniment 100% presencial i no connectar amb els convidats per Zoom? Tal com ha aclarit Soderbergh, d'esta manera poden controlar millor la imatge i el so, i fer així que tot se senta més integrat en l'espectacle.

Pel·lícules nominades a 'Millor Pel·lícula'

– 'El padre': Anne sofreix la pèrdua progressiva del seu pare a mesura que la ment de l'ancià es deteriora, al mateix temps que s'aferra al dret de viure la seua vida.
– 'Judas y el mesías negro': una història real que gira entorn de Bill, un delinqüent que arriba a un acord amb l'FBI i s'infiltra en el partit 'Panteres Negres'.
– 'Mank': un biopic sobre Herman Mankiewicz, guionista de 'Ciutadà Kane'.
– 'Minari': el protagonista és David, qui veu com la seua vida fa un gir de180 graus quan la seua família decideix mudar-se a una zona rural d'Arkansas per a obrir una granja.
– 'Nomadland': després de perdre-ho tot en la recessió de 2008, una jove s'embarca en un viatge cap a l'Oest americà.
– 'Una joven prometedora': Cassie té l'oportunitat de solucionar tots els errors del seu passat venjant-se dels culpables.
– 'Sound of metal': la història d'un jove bateria d'una banda de música que comença a perdre l'audició.
– 'El juicio de los 7 de Chicago': un drama basat en fets reals en el qual set homes van ser acusats de conspirar contra la seguretat nacional.

Com veure els Oscar 2021 a Espanya?

En el canal Movistar Estrenes (dial 30) començarà a les 00.30 hores la tradicional 'Alfombra roja' amb l'arribada d'alguns nominats. A les 02.00 hores començarà la gala i es podrà seguir en directe. Durarà tres hores, així que finalitzarà a les 05.00 hores.

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.