Mercadona controlarà l’aforament i obligarà a mantindre un metre de distància pel coronavirus

Mercadona coronavirus

Els clients hauran de mantindre la distància mínima de seguretat en les cues | Agència EFE

 

Mercadona ha emés un comunicat en el que anuncia les mesures que adoptarà per a evitar la propagació del coronavirus, entre les que es troba el control de l’aforament en els supermercats i l’obligació dels clients d’estar separats, com a mínim un metre.

 

D’esta manera, cada supermercat de Mercadona tindrà concretat l’aforament màxim que garantisca la distància preventiva d’un metre. A demés, no es permetrà l’accés a més persones una volta complet l’aforament i mentres altres clients no abandonen el local.

 

De la mateixa forma, en el carrer d’accés al supermercat, estarà marcada la distància entre les persones mentres esperen el seu torn, que haurà de respectar-se per a poder entrar. També estaran marcades estes distàncies en la línia de caixes. 

 

L’horari d’obertura serà de 09.00 a 20.00 hores però s’anirà adaptant a les circumstàncies canviants. En este cas, les modificacions seran comunicades en cada moment.

 

No s’admeten devolucions

Mercadona vol deixar clar que les botigues estaran proveïdes per a reforçar i garantir el subministrament de productes bàsics i de primera necessitat i que els clients puguen fer la seua compra diària. Amb l’objectiu de protegir la seguretat alimentària, afirma que no s’admeten devolucions de producte.

 

Entre les recomanacions generals, aconsellen que només acudisca una persona a fer la compra i que no forme part dels grups de risc (persones majors o amb malalties cròniques). També, recomanen que la compra siga ràpida i que no es guarden productes bàsics en grans quantitats de manera innecessària. 

 

Higiene dels treballadors i dels establiments

Mercadona recorda que ha adoptat mesures internes per a reforçar la salut i seguretat dels seus treballadors, entre les que es troba l’entrega per part de l’empresa dels utensilis d’higiene i prevenció necessaris. Igualment, s’han reforçat els processos de desinfecció i neteja diaris de les seues instal·lacions amb servicis externs.

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.