14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Mercadona controlarà l’aforament i obligarà a mantindre un metre de distància pel coronavirus

Mercadona coronavirus

Els clients hauran de mantindre la distància mínima de seguretat en les cues | Agència EFE

 

Mercadona ha emés un comunicat en el que anuncia les mesures que adoptarà per a evitar la propagació del coronavirus, entre les que es troba el control de l’aforament en els supermercats i l’obligació dels clients d’estar separats, com a mínim un metre.

 

D’esta manera, cada supermercat de Mercadona tindrà concretat l’aforament màxim que garantisca la distància preventiva d’un metre. A demés, no es permetrà l’accés a més persones una volta complet l’aforament i mentres altres clients no abandonen el local.

 

De la mateixa forma, en el carrer d’accés al supermercat, estarà marcada la distància entre les persones mentres esperen el seu torn, que haurà de respectar-se per a poder entrar. També estaran marcades estes distàncies en la línia de caixes. 

 

L’horari d’obertura serà de 09.00 a 20.00 hores però s’anirà adaptant a les circumstàncies canviants. En este cas, les modificacions seran comunicades en cada moment.

 

No s’admeten devolucions

Mercadona vol deixar clar que les botigues estaran proveïdes per a reforçar i garantir el subministrament de productes bàsics i de primera necessitat i que els clients puguen fer la seua compra diària. Amb l’objectiu de protegir la seguretat alimentària, afirma que no s’admeten devolucions de producte.

 

Entre les recomanacions generals, aconsellen que només acudisca una persona a fer la compra i que no forme part dels grups de risc (persones majors o amb malalties cròniques). També, recomanen que la compra siga ràpida i que no es guarden productes bàsics en grans quantitats de manera innecessària. 

 

Higiene dels treballadors i dels establiments

Mercadona recorda que ha adoptat mesures internes per a reforçar la salut i seguretat dels seus treballadors, entre les que es troba l’entrega per part de l’empresa dels utensilis d’higiene i prevenció necessaris. Igualment, s’han reforçat els processos de desinfecció i neteja diaris de les seues instal·lacions amb servicis externs.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.