Mercadona controlarà l’aforament i obligarà a mantindre un metre de distància pel coronavirus

Mercadona coronavirus

Els clients hauran de mantindre la distància mínima de seguretat en les cues | Agència EFE

 

Mercadona ha emés un comunicat en el que anuncia les mesures que adoptarà per a evitar la propagació del coronavirus, entre les que es troba el control de l’aforament en els supermercats i l’obligació dels clients d’estar separats, com a mínim un metre.

 

D’esta manera, cada supermercat de Mercadona tindrà concretat l’aforament màxim que garantisca la distància preventiva d’un metre. A demés, no es permetrà l’accés a més persones una volta complet l’aforament i mentres altres clients no abandonen el local.

 

De la mateixa forma, en el carrer d’accés al supermercat, estarà marcada la distància entre les persones mentres esperen el seu torn, que haurà de respectar-se per a poder entrar. També estaran marcades estes distàncies en la línia de caixes. 

 

L’horari d’obertura serà de 09.00 a 20.00 hores però s’anirà adaptant a les circumstàncies canviants. En este cas, les modificacions seran comunicades en cada moment.

 

No s’admeten devolucions

Mercadona vol deixar clar que les botigues estaran proveïdes per a reforçar i garantir el subministrament de productes bàsics i de primera necessitat i que els clients puguen fer la seua compra diària. Amb l’objectiu de protegir la seguretat alimentària, afirma que no s’admeten devolucions de producte.

 

Entre les recomanacions generals, aconsellen que només acudisca una persona a fer la compra i que no forme part dels grups de risc (persones majors o amb malalties cròniques). També, recomanen que la compra siga ràpida i que no es guarden productes bàsics en grans quantitats de manera innecessària. 

 

Higiene dels treballadors i dels establiments

Mercadona recorda que ha adoptat mesures internes per a reforçar la salut i seguretat dels seus treballadors, entre les que es troba l’entrega per part de l’empresa dels utensilis d’higiene i prevenció necessaris. Igualment, s’han reforçat els processos de desinfecció i neteja diaris de les seues instal·lacions amb servicis externs.

Últimes notícies

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.

Pérez Llorca demana al professorat que pare la vaga i negocie amb la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca insta el professorat en vaga indefinida a reflexionar, acceptar la proposta educativa de la Generalitat i treballar conjuntament per millorar el sistema.

Els missatges de Mazón en la dana: instrucció als consellers per a “inundar de dades” els mitjans

Carlos Mazón va ordenar als seus consellers el dia de la dana del 29 d’octubre de 2024 que inundaren de dades els mitjans per a, segons ell, transmetre sensació d’alerta i calma a la ciutadania. Els missatges de Whatsapp han arribat al jutjat de Catarroja a través de la declaració com a testimoni de Susana Camarero.

La rebaixa d’impostos facilita el relleu en l’empresa familiar però l’IVEFA reclama suport al reemprenedor

La reforma fiscal del Consell ha ampliat les bonificacions en successions i donacions per a empreses familiars fins al quart grau, però l’IVEFA reclama un autèntic xec relleu i més suport al reemprenedor per a garantir la continuïtat dels negocis.

El professorat valencià es decanta per suspendre la vaga indefinida i mantindre la pressió

STEPV, CCOO PV i UGT-PV aposten per suspendre la vaga indefinida del professorat valencià i continuar la negociació amb Educació, mentre la base sindical vota en consulta fins a les 20 hores.