Mercadona controlarà l’aforament i obligarà a mantindre un metre de distància pel coronavirus

Mercadona coronavirus

Els clients hauran de mantindre la distància mínima de seguretat en les cues | Agència EFE

 

Mercadona ha emés un comunicat en el que anuncia les mesures que adoptarà per a evitar la propagació del coronavirus, entre les que es troba el control de l’aforament en els supermercats i l’obligació dels clients d’estar separats, com a mínim un metre.

 

D’esta manera, cada supermercat de Mercadona tindrà concretat l’aforament màxim que garantisca la distància preventiva d’un metre. A demés, no es permetrà l’accés a més persones una volta complet l’aforament i mentres altres clients no abandonen el local.

 

De la mateixa forma, en el carrer d’accés al supermercat, estarà marcada la distància entre les persones mentres esperen el seu torn, que haurà de respectar-se per a poder entrar. També estaran marcades estes distàncies en la línia de caixes. 

 

L’horari d’obertura serà de 09.00 a 20.00 hores però s’anirà adaptant a les circumstàncies canviants. En este cas, les modificacions seran comunicades en cada moment.

 

No s’admeten devolucions

Mercadona vol deixar clar que les botigues estaran proveïdes per a reforçar i garantir el subministrament de productes bàsics i de primera necessitat i que els clients puguen fer la seua compra diària. Amb l’objectiu de protegir la seguretat alimentària, afirma que no s’admeten devolucions de producte.

 

Entre les recomanacions generals, aconsellen que només acudisca una persona a fer la compra i que no forme part dels grups de risc (persones majors o amb malalties cròniques). També, recomanen que la compra siga ràpida i que no es guarden productes bàsics en grans quantitats de manera innecessària. 

 

Higiene dels treballadors i dels establiments

Mercadona recorda que ha adoptat mesures internes per a reforçar la salut i seguretat dels seus treballadors, entre les que es troba l’entrega per part de l’empresa dels utensilis d’higiene i prevenció necessaris. Igualment, s’han reforçat els processos de desinfecció i neteja diaris de les seues instal·lacions amb servicis externs.

Últimes notícies

Funzo encén les Fogueres dAlacant amb un pregó que reclama als jóvens mantindre la festa viva

El cantant alacantí Funzo pronuncia el pregó de les Fogueres de Sant Joan 2026 i apel·la als jóvens a assumir la responsabilitat de mantindre vives les tradicions, combinant identitat i modernitat.

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.