Més de 40.000 sanitaris rebran la gratificació que reconeix el seu esforç en la primera ona

 

Més de 40.000 professionals sanitaris rebran la compensació econòmica de 43,7 milions d’euros per l’esforç fet durant la primera ona de la pandèmia, segons ha detallat la Conselleria de Sanitat Universal.

 

La Generalitat Valenciana ha destinat a esta compensació, que afecta la major part de la plantilla, 43 milions d’euros i es beneficiaran d’ella «tots aquells treballadors que van estar en primera línia en els mesos més durs de la pandèmia», ha remarcat en un comunicat.

 

Els professionals d’unitats de crítics, medicina interna, urgències o atenció primària en totes les seues categories són alguns dels grups que percebran la compensació. També tots aquells treballadors que van patir el contagi del Covid-19 o van estar aïllats,i tots aquells que, voluntàriament o per necessitats organitzatives, van haver d’enfrontar-se en primera línia al virus.

 

A estes compensacions s’han oposat els sindicats representatius de la sanitat valenciana, que han defensat que es gratifique també a tots aquells que no van estar en primera línia. Amb este reconeixement, el territori valencià a se suma a l’esforç econòmic per a agrair l’imprescindible paper que els i les professionals de la Sanitat van fer en els pitjors moments de la primera ona. Amb la valenciana són sis les autonomies que han decidit gratificar l’innegable esforç del sistema sanitari públic i el seu personal.

Últimes notícies

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.