Més de 40.000 sanitaris rebran la gratificació que reconeix el seu esforç en la primera ona

 

Més de 40.000 professionals sanitaris rebran la compensació econòmica de 43,7 milions d’euros per l’esforç fet durant la primera ona de la pandèmia, segons ha detallat la Conselleria de Sanitat Universal.

 

La Generalitat Valenciana ha destinat a esta compensació, que afecta la major part de la plantilla, 43 milions d’euros i es beneficiaran d’ella «tots aquells treballadors que van estar en primera línia en els mesos més durs de la pandèmia», ha remarcat en un comunicat.

 

Els professionals d’unitats de crítics, medicina interna, urgències o atenció primària en totes les seues categories són alguns dels grups que percebran la compensació. També tots aquells treballadors que van patir el contagi del Covid-19 o van estar aïllats,i tots aquells que, voluntàriament o per necessitats organitzatives, van haver d’enfrontar-se en primera línia al virus.

 

A estes compensacions s’han oposat els sindicats representatius de la sanitat valenciana, que han defensat que es gratifique també a tots aquells que no van estar en primera línia. Amb este reconeixement, el territori valencià a se suma a l’esforç econòmic per a agrair l’imprescindible paper que els i les professionals de la Sanitat van fer en els pitjors moments de la primera ona. Amb la valenciana són sis les autonomies que han decidit gratificar l’innegable esforç del sistema sanitari públic i el seu personal.

Anuncios

Últimes notícies

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.

Educació fixa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga servici mínim en la vaga

Educació proposa que tot el professorat de 2n de Batxillerat siga considerat servici mínim en la vaga indefinida des de l'11 de maig per a assegurar les avaluacions i l'accés a la EBAU.

Les matriculacions de turismes cauen un 15,7% a l’abril en la Comunitat Valenciana enfront de l’avanç nacional

Les matriculacions de turismes i tot terrenys baixen un 15,7% a l'abril en la Comunitat Valenciana, mentres el mercat espanyol creix un 7,8%, impulsat pels vehicles electrificats.

La Comunitat Valenciana duplica les morts en carretera a l’abril fins a deu conductors morts

Deu conductors van morir en les carreteres de la Comunitat Valenciana a l'abril, sis més que en 2025, la qual cosa la situa com la regió amb major increment de sinistres mortals a Espanya.

La Generalitat accelera 117 vivendes protegides a Benidorm amb lloguer per davall del mercat

La Generalitat construïx 117 vivendes protegides a Benidorm dins del Pla Viu, destinades a lloguer assequible sobre sòl públic i amb prioritat per a jóvens i persones amb discapacitat.

Pérez Llorca reforça la integració de les arts a les aules com a via d’inclusió de l’alumnat

Juanfran Pérez Llorca destaca el programa Innov@arts i el seu projecte Innova@cant com a exemple de com la música i les arts impulsen creativitat, inclusió i desenrotllament integral de l'alumnat.