8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Més de 40.000 sanitaris rebran la gratificació que reconeix el seu esforç en la primera ona

 

Més de 40.000 professionals sanitaris rebran la compensació econòmica de 43,7 milions d’euros per l’esforç fet durant la primera ona de la pandèmia, segons ha detallat la Conselleria de Sanitat Universal.

 

La Generalitat Valenciana ha destinat a esta compensació, que afecta la major part de la plantilla, 43 milions d’euros i es beneficiaran d’ella «tots aquells treballadors que van estar en primera línia en els mesos més durs de la pandèmia», ha remarcat en un comunicat.

 

Els professionals d’unitats de crítics, medicina interna, urgències o atenció primària en totes les seues categories són alguns dels grups que percebran la compensació. També tots aquells treballadors que van patir el contagi del Covid-19 o van estar aïllats,i tots aquells que, voluntàriament o per necessitats organitzatives, van haver d’enfrontar-se en primera línia al virus.

 

A estes compensacions s’han oposat els sindicats representatius de la sanitat valenciana, que han defensat que es gratifique també a tots aquells que no van estar en primera línia. Amb este reconeixement, el territori valencià a se suma a l’esforç econòmic per a agrair l’imprescindible paper que els i les professionals de la Sanitat van fer en els pitjors moments de la primera ona. Amb la valenciana són sis les autonomies que han decidit gratificar l’innegable esforç del sistema sanitari públic i el seu personal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.