Més de 40.000 sanitaris rebran la gratificació que reconeix el seu esforç en la primera ona

 

Més de 40.000 professionals sanitaris rebran la compensació econòmica de 43,7 milions d’euros per l’esforç fet durant la primera ona de la pandèmia, segons ha detallat la Conselleria de Sanitat Universal.

 

La Generalitat Valenciana ha destinat a esta compensació, que afecta la major part de la plantilla, 43 milions d’euros i es beneficiaran d’ella «tots aquells treballadors que van estar en primera línia en els mesos més durs de la pandèmia», ha remarcat en un comunicat.

 

Els professionals d’unitats de crítics, medicina interna, urgències o atenció primària en totes les seues categories són alguns dels grups que percebran la compensació. També tots aquells treballadors que van patir el contagi del Covid-19 o van estar aïllats,i tots aquells que, voluntàriament o per necessitats organitzatives, van haver d’enfrontar-se en primera línia al virus.

 

A estes compensacions s’han oposat els sindicats representatius de la sanitat valenciana, que han defensat que es gratifique també a tots aquells que no van estar en primera línia. Amb este reconeixement, el territori valencià a se suma a l’esforç econòmic per a agrair l’imprescindible paper que els i les professionals de la Sanitat van fer en els pitjors moments de la primera ona. Amb la valenciana són sis les autonomies que han decidit gratificar l’innegable esforç del sistema sanitari públic i el seu personal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.