Més de 700 persones del territori valencià han rebut la vacuna contra el coronavirus en la primera jornada

 

Més de 700 persones, entre residents i treballadors de diferents centres, han rebut este diumenge la primera dosi de la vacuna contra el coronavirus en el territori valencià, en una jornada que s’ha fet amb normalitat, han assegurat fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

El primer valencià a rebre la vacuna ha sigut Batiste Martí, de 81 anys, i resident en la residència P.M.D Verge del Miracle de Rafelbunyol, en l’Horta Nord (València), qui després de rebre la primera dosi ha animat a totes les persones al fet que es vacunen perquè, segons ha dit, «ens ha costat molt arribar fins ací».

 

A les 09.53 hores arribaven al punt de distribució de València les primeres dosis, procedents de Guadalajara i baix estrictes mesures de seguretat, ja que agents de la Comandància de la Guàrdia Civil s’han fet càrrec de la vigilància del camió que les traslladava una volta ha creuat la província de Conca.

 

La vacunació ha acabat a les 15.00 hores

En la província d’Alacant, el primer vacunat ha sigut Salvador Brotons, de 65 anys, natural de Castalla i usuari de la residència de Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí, mentres que en la de Castelló, la primera persona vacunada ha sigut Benilde Domingo Monferrer, de 86 anys, i usuària d’una residència de Borriana, en la Plana Baixa.

 

Passades les 15.00 hores de la vesprada s’ha donat per conclosa la vacunació d’esta primera jornada i els qui han rebut esta primera dosi, rebran la segona aproximadament el dilluns 18 de gener, amb el que quedaran immunitzades definitivament contra el coronavirus, han assenyalat les mateixes fonts.

Últimes notícies

Hereu reclama normalitzar al més prompte possible la vida a Ceuta i esquiva valorar el paper de Marroc

El ministre d'Indústria i Turisme, Jordi Hereu, ha defensat a Castelló que la prioritat ara és recuperar la normalitat social, econòmica i urbana a Ceuta, i ha evitat pronunciar-se sobre l'informe policial que apunta a una possible implicació de Marroc en l'entrada massiva de migrants.

Hereu exigix més sensibilitat de Brussel·les amb la ceràmica de Castelló

El ministre Jordi Hereu ha demanat a la Comissió Europea un ‘benchmark’ específic per a la indústria ceràmica i ha reclamat més sensibilitat amb l’impacte de les seues decisions sobre un sector clau per a Castelló.

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.