Més de 700 persones del territori valencià han rebut la vacuna contra el coronavirus en la primera jornada

 

Més de 700 persones, entre residents i treballadors de diferents centres, han rebut este diumenge la primera dosi de la vacuna contra el coronavirus en el territori valencià, en una jornada que s’ha fet amb normalitat, han assegurat fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

El primer valencià a rebre la vacuna ha sigut Batiste Martí, de 81 anys, i resident en la residència P.M.D Verge del Miracle de Rafelbunyol, en l’Horta Nord (València), qui després de rebre la primera dosi ha animat a totes les persones al fet que es vacunen perquè, segons ha dit, «ens ha costat molt arribar fins ací».

 

A les 09.53 hores arribaven al punt de distribució de València les primeres dosis, procedents de Guadalajara i baix estrictes mesures de seguretat, ja que agents de la Comandància de la Guàrdia Civil s’han fet càrrec de la vigilància del camió que les traslladava una volta ha creuat la província de Conca.

 

La vacunació ha acabat a les 15.00 hores

En la província d’Alacant, el primer vacunat ha sigut Salvador Brotons, de 65 anys, natural de Castalla i usuari de la residència de Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí, mentres que en la de Castelló, la primera persona vacunada ha sigut Benilde Domingo Monferrer, de 86 anys, i usuària d’una residència de Borriana, en la Plana Baixa.

 

Passades les 15.00 hores de la vesprada s’ha donat per conclosa la vacunació d’esta primera jornada i els qui han rebut esta primera dosi, rebran la segona aproximadament el dilluns 18 de gener, amb el que quedaran immunitzades definitivament contra el coronavirus, han assenyalat les mateixes fonts.

Últimes notícies

El sacerdot d’Oriola expulsat pel papa qualifica de injusta la seua reducció a l’estat laïcal

El sacerdot alacantí Francisco José Vegara ha denunciat que el decret del papa León XIV que l’expulsa de l’estat clerical és injust i l’ha deixat sense dret de defensa. L’Església li retreu el rebuig públic a reconéixer els papes Francisco i León XIV i el seu magisteri.

Pablo Martínez deixa el Levante i queda lliure després de no rebre oferta de renovació

El capità del Levante Pablo Martínez ha acabat contracte este 30 de juny i el club no li ha oferit renovar, per la qual cosa queda lliure des de l’1 de juliol després de 155 partits com a granota.

Parejo, Pedraza, Partey i Rafa Marín tanquen etapa al Vila-real CF este 30 de juny

El Vila-real CF ha confirmat este dimarts la marxa de Dani Parejo, Alfonso Pedraza, Thomas Partey i Rafa Marín en finalitzar el seu contracte el 30 de juny, amb especial pes emocional per les eixides de Parejo i Pedraza per la seua llarga trajectòria al club.

Pradilla, davant una millora del València Basket després de l’oferta del Real Madrid

El València Basket ha reaccionat a l’oferta del Real Madrid per Jaime Pradilla amb una millora de contracte i espera la decisió del jugador, en un estiu marcat també per les eixides de Pedro Martínez, Jean Montero i Papi Badio.

Sis banderes negres per a la costa valenciana per contaminació i mala gestió

Ecologistas en Acción ha atorgat sis banderes negres a la Comunitat Valenciana, repartides entre les tres províncies, per contaminants i mala gestió del litoral.

El Valencia Basket dona per feta la marxa de Pedro Martínez al Real Madrid

El Valencia Basket ha assumit que Pedro Martínez abandonarà el club rumb al Real Madrid després d’haver conquistat la Lliga Endesa fa només una setmana.

Un simulacre de terratrémol a la Nucia forma 115 agents en emergències sísmices

L’IVASPE ha organitzat este dimarts i dimecres a la Nucia un curs amb simulacre de terratrémol per a 115 agents, posant el focus en la resposta coordinada davant catàstrofes sísmices.

Maria Giner, nova regidora més jove de València en substitució de Sergi Campillo

Maria Giner, de 28 anys, ha pres possessió com a nova regidora de Compromís per València en substitució de Sergi Campillo i s’ha convertit en l’edil més jove de l’actual mandat, amb l’habitatge com a eix central de la seua acció política.