Més de 700 persones del territori valencià han rebut la vacuna contra el coronavirus en la primera jornada

 

Més de 700 persones, entre residents i treballadors de diferents centres, han rebut este diumenge la primera dosi de la vacuna contra el coronavirus en el territori valencià, en una jornada que s’ha fet amb normalitat, han assegurat fonts de la Conselleria de Sanitat.

 

El primer valencià a rebre la vacuna ha sigut Batiste Martí, de 81 anys, i resident en la residència P.M.D Verge del Miracle de Rafelbunyol, en l’Horta Nord (València), qui després de rebre la primera dosi ha animat a totes les persones al fet que es vacunen perquè, segons ha dit, «ens ha costat molt arribar fins ací».

 

A les 09.53 hores arribaven al punt de distribució de València les primeres dosis, procedents de Guadalajara i baix estrictes mesures de seguretat, ja que agents de la Comandància de la Guàrdia Civil s’han fet càrrec de la vigilància del camió que les traslladava una volta ha creuat la província de Conca.

 

La vacunació ha acabat a les 15.00 hores

En la província d’Alacant, el primer vacunat ha sigut Salvador Brotons, de 65 anys, natural de Castalla i usuari de la residència de Sant Vicent del Raspeig, en l’Alacantí, mentres que en la de Castelló, la primera persona vacunada ha sigut Benilde Domingo Monferrer, de 86 anys, i usuària d’una residència de Borriana, en la Plana Baixa.

 

Passades les 15.00 hores de la vesprada s’ha donat per conclosa la vacunació d’esta primera jornada i els qui han rebut esta primera dosi, rebran la segona aproximadament el dilluns 18 de gener, amb el que quedaran immunitzades definitivament contra el coronavirus, han assenyalat les mateixes fonts.

Últimes notícies

El Museu de Belles Arts de València descobreix els anys de formació que van forjar el geni de Rubens

El Museu de Belles Arts de València presenta l’exposició 'Rubens. El floreixement d’un geni', que reconstrueix les influències i el context que van marcar els primers anys del mestre flamenc a Anvers.

La defensa d’Emilio Argüeso reclama un careo amb l’alcaldessa de Torrent per la telefonada del dia de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències, Emilio Argüeso, ha sol·licitat a la jutgessa un careo amb l’alcaldessa de Torrent per aclarir com va ser la telefonada que van mantindre el 29 d’octubre de 2024, en plena DANA, i el contingut exacte de la informació sobre el risc i una possible víctima.

Les víctimes de la DANA s’uniran demà a l’homenatge pels 20 anys de l’accident del metro de València

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 participarà este divendres en l’acte pel 20 aniversari de l’accident de Metrovalencia, que va causar 43 morts i 47 ferits, i fa una crida a la ciutadania a sumar-se a l’homenatge.

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.

Pavón i Bellido carreguen contra Barcala pel cas de les vivendes de protecció de Les Naus

Miguel Pavón i Natxo Bellido han responsabilitzat el govern de Luis Barcala de l’escàndal en l’adjudicació de vivendes de protecció pública a Les Naus, en la primera sessió de la comissió d’investigació de Les Corts sobre este cas.