Un Col·legi de Metges demana voluntaris per a convéncer a dones que no avorten

 

El Col·legi Oficial de Metges de Madrid (ICOMEM),  ha recollit una petició de voluntaris perquè dissuadisquen a dones que no avorten, segons han publicat El País i la Cadena SER. En la pàgina 5 de Sèniors, la revista que l’entitat envia a metges jubilats, han detallat els secrets de la iniciativa Ambulància Vida.

Es tracta d’una activitat vinculada al grup conservador ‘Hazte sentir‘, famós pel seu polèmic autobús, que dins del marc legal té com a objectiu convéncer a les dones que no avorten.

En el butlletí s’ha fet una crida al fet que se sumen a l’equip d’este nou vehicle en el qual es presten serveis com deixar-li a les embarassades que escolten el batec del fetus o en el qual se’ls mostra una reproducció de plàstic d’un de 12 de mesos.

 

Una iniciativa “a títol individual”

 

Des de l’entitat han atribuït esta petició a una “iniciativa individual” i han assenyalat que esta no es correspon amb la postura oficial del Col·legi, sinó a la del responsable d’esta revista, José Ramos. Es tracta d’un membre de la Junta Directiva del Col·legi, en qualitat de vocal de Metges Jubilats. El butlletí ja ha sigut retirat de la pàgina web de l’organització.

Segon ha pogut confirmar la SER, des del Col·legi Oficial de Metges de Madrid un portaveu ha detallat que ”ell tindrà aqueixes conviccions o li hauran demanat el favor i, coneixent-li, estic convençuda que ho ha fet sense pensar que tinguera la major transcendència”.

Segons l’agència EFE, el Col·legi ha decidit retirar esta publicació perquè no representa el posicionament d’esta institució i consideren que tot es deu a un malentés.

Creuen també que Ramos va actuar “de bona fe” quan li van demanar col·laborar amb esta iniciativa i va pensar que podria interessar als metges jubilats i, per això, ho va publicar en un butlletí d’àmbit intern.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.