Metrovalencia oferirà servici la Nit de Cap d’Any

Estació d'Alameda de Metrovalencia

Metrovalencia oferirà servici de metro i tramvia la Nit de Cap d’Any | Wikipedia

Metrovalencia oferirà servici ininterromput de metro i tramvia per a la Nit de Cap d’Any durant 24 hores, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Estos servicis s’incrementaran en un 37% respecte a 2018 amb la finalitat de facilitar la mobilitat per València i l’àrea metropolitana durant tota la jornada de l’últim dia de l’any i l’inici de 2020. Hi haurà 167 metros i tramvies en circulació davant dels 122 de l’any passat. 

 

D’esta manera, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha programat per segon any consecutiu un dispositiu de Metrovalencia per a la Nit de Cap d’Any que enllaçarà amb l’inici de les circulacions ordinàries de l’1 de gener, pel que els desplaçaments estaran coberts durant tota la nit.

 

Algunes línies només tindran servici fins a les 3 de la matinada

Les destinacions a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja del Túria comptaran amb servici fins a les 3 hores de la matinada aproximadament des de les estacions de la ciutat de València, prenent com a referència l’estació d’Àngel Guimerà, a on confluïxen les línies 1, 2, 3, 5 i 9.

 

A partir d’eixa franja horària i fins a l’inici del servici de l’1 de gener, els trens acabaran destinació en Aeroport, Marítim-Serreria, Alboraia-Peris Aragó, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda amb una freqüència de 40 minuts, que es reduiran a 20 minuts en els trams comuns subterranis, ha explicat la Generalitat.

 

El tramvia també circularà la Nit de Cap d’Any

En les línies 4,6 i 8 de tramvia se circularà tota la nit amb una freqüència de pas a les seues destinacions de 40 minuts, tenint en compte que l’L4 tindrà com a final Vicent Andrés Estellés, excepte dos unitats que arribaran a Mas del Rosari. Per part seua, l’L8 tindrà una freqüència de 60 minuts entre les 23.35 i les 00.35 hores, entre les 02.35 i les 03.35 hores i des de les 7.55 hores fins a enllaçar amb el servici regular de l’1 de gener.

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) recomana als seus usuaris que s’informen dels horaris i trajectes a través de la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i servici d’Atenció al Client 900 46 10 46, i a través de les xarxes socials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alan Matturro s’acomiada del Llevant amb un missatge que deixa la porta oberta

El central uruguaià Alan Matturro s’ha acomiadat del Llevant després d’una temporada cedit i torna al Genoa, tot agraint el suport de l’afició amb un significatiu ‘gràcies i fins prompte’.

Pepelu demana un objectiu clar per al Valencia des del primer dia de pretemporada

Pepelu ha defensat que el Valencia marque un objectiu ambiciós des de l’inici de la pretemporada i ha destacat el valor emocional de l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla.

Rescatades dues pateres amb 24 migrants davant la costa d’Alacant i detinguts dos patrons

Salvament Marítim ha rescatat 24 migrants en dues pateres davant la costa d’Alacant entre diumenge i dimarts, quatre d’ells menors, i la Policia Nacional ha detingut dos adults com a presumptes patrons.

Kameron Taylor continuarà al Valencia Basket com a mínim fins 2028

El Valencia Basket ha ampliat i millorat el contracte de l’aler nord-americà Kameron Taylor, clau en l’última temporada, fins a la campanya 2027-28.

Bolaños defensa la regularització d’immigrants i assegura que el decret és sòlid

Félix Bolaños manté la seua confiança absoluta en el decret de regularització d’immigrants, tot i la possible consulta del Suprem al Tribunal de Justícia de la UE. El ministre insistix que la norma respecta el dret europeu i rebutja que genere un efecte crida.

El Elche inicia la pretemporada amb quatre absències destacades al Martínez Valero

El Elche ha començat la pretemporada amb proves mèdiques al Martínez Valero sense Osorio, Affengruber, Sangaré ni Diaby, absents per diversos motius. El nou tècnic, Martín Anselmi, ha tingut la primera presa de contacte amb la plantilla.

Un nou silló ergonòmic acosta el bany a la mar a persones amb paràlisi cerebral al Cabanyal

La platja del Cabanyal ha estrenat una prova pilot amb un silló ergonòmic adaptat a cadires amfíbies per facilitar el bany a persones amb paràlisi cerebral, en un projecte pioner en Europa impulsat per l'Ajuntament de València.

Pérez Llorca assegura que els pressupostos autonòmics tiraran avant “quasi amb tota seguretat”

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, confia que els pressupostos de la Comunitat Valenciana s’aprovaran quasi amb tota seguretat després del debat d’esmenes. També ha defensat el recurs del Consell contra el decret estatal de regularització de persones migrades i ha apel·lat al respecte a la justícia.