Metrovalencia oferirà servici la Nit de Cap d’Any

Estació d'Alameda de Metrovalencia

Metrovalencia oferirà servici de metro i tramvia la Nit de Cap d’Any | Wikipedia

Metrovalencia oferirà servici ininterromput de metro i tramvia per a la Nit de Cap d’Any durant 24 hores, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Estos servicis s’incrementaran en un 37% respecte a 2018 amb la finalitat de facilitar la mobilitat per València i l’àrea metropolitana durant tota la jornada de l’últim dia de l’any i l’inici de 2020. Hi haurà 167 metros i tramvies en circulació davant dels 122 de l’any passat. 

 

D’esta manera, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha programat per segon any consecutiu un dispositiu de Metrovalencia per a la Nit de Cap d’Any que enllaçarà amb l’inici de les circulacions ordinàries de l’1 de gener, pel que els desplaçaments estaran coberts durant tota la nit.

 

Algunes línies només tindran servici fins a les 3 de la matinada

Les destinacions a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja del Túria comptaran amb servici fins a les 3 hores de la matinada aproximadament des de les estacions de la ciutat de València, prenent com a referència l’estació d’Àngel Guimerà, a on confluïxen les línies 1, 2, 3, 5 i 9.

 

A partir d’eixa franja horària i fins a l’inici del servici de l’1 de gener, els trens acabaran destinació en Aeroport, Marítim-Serreria, Alboraia-Peris Aragó, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda amb una freqüència de 40 minuts, que es reduiran a 20 minuts en els trams comuns subterranis, ha explicat la Generalitat.

 

El tramvia també circularà la Nit de Cap d’Any

En les línies 4,6 i 8 de tramvia se circularà tota la nit amb una freqüència de pas a les seues destinacions de 40 minuts, tenint en compte que l’L4 tindrà com a final Vicent Andrés Estellés, excepte dos unitats que arribaran a Mas del Rosari. Per part seua, l’L8 tindrà una freqüència de 60 minuts entre les 23.35 i les 00.35 hores, entre les 02.35 i les 03.35 hores i des de les 7.55 hores fins a enllaçar amb el servici regular de l’1 de gener.

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) recomana als seus usuaris que s’informen dels horaris i trajectes a través de la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i servici d’Atenció al Client 900 46 10 46, i a través de les xarxes socials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dilluns amb calor extrema a l’interior i tempestes vespertines a la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta este dilluns un episodi de calor molt intensa a l’interior de València i Alacant, amb màximes pròximes als 40 graus i possibles tempestes vespertines, segons Aemet.

Tallada la línia C2 de Rodalia entre Xàtiva i Algemesí per un problema en la catenària

La circulació ferroviària entre Xàtiva i Algemesí està interrompuda per una falta de tensió en la catenària, amb un pla alternatiu per carretera entre Xàtiva i Benifaió.

Nova nit tòrrida a la Comunitat amb mínimes pròximes als 30 graus i humitat del 99 %

La Comunitat Valenciana ha patit una altra nit tòrrida, amb mínimes que quasi arriben als 30 graus en diverses localitats i una humitat relativa de fins al 99 %, que ha incrementat de manera notable la sensació de basca.

Aemet activa avís taronja per 39 graus i tempestes en l’interior de València

Aemet ha activat per a esta vesprada l’avís taronja per temperatures de fins a 39 graus i l’avís groc per tempestes i calor en diverses zones de València i Alacant.

Ferran Torres dedica el gol del Mundial a tot Espanya: “Ha sigut de 47 milions de persones”

El valencià Ferran Torres ha assegurat després de marcar en la final del Mundial 2026 que el gol és de tota Espanya i ha recordat les crítiques patides durant el torneig, destacant que el destí estava escrit.

Ràfegues de fins a 94 km/h a Zarra i 19 litres en mitja hora a Ayora per les tempestes

Les tempestes desta vesprada a linterior sud de la província de València han deixat ratxes molt fortes de vent a Zarra i una intensa precipitació a Ayora, on shan recollit 19,4 litres per metre quadrat en només mitja hora.

Tres ferits en un accident múltiple al túnel de la Font Roja, a l’A-7 d’Alcoi

Tres persones, entre elles un menor de 16 anys, han resultat ferides en un accident de trànsit a l’A-7, dins dels túnels de la Font Roja a Alcoi, en què s’han vist implicats una moto i diversos vehicles.

Zarra arriba als 39 graus en una nova jornada de calor intens a la Comunitat

Zarra ha registrat 39,3 graus en un diumenge de calor generalitzada a l’interior de València, amb previsions de màximes de fins a 40 graus dilluns.