Metrovalencia oferirà servici la Nit de Cap d’Any

Estació d'Alameda de Metrovalencia

Metrovalencia oferirà servici de metro i tramvia la Nit de Cap d’Any | Wikipedia

Metrovalencia oferirà servici ininterromput de metro i tramvia per a la Nit de Cap d’Any durant 24 hores, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Estos servicis s’incrementaran en un 37% respecte a 2018 amb la finalitat de facilitar la mobilitat per València i l’àrea metropolitana durant tota la jornada de l’últim dia de l’any i l’inici de 2020. Hi haurà 167 metros i tramvies en circulació davant dels 122 de l’any passat. 

 

D’esta manera, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha programat per segon any consecutiu un dispositiu de Metrovalencia per a la Nit de Cap d’Any que enllaçarà amb l’inici de les circulacions ordinàries de l’1 de gener, pel que els desplaçaments estaran coberts durant tota la nit.

 

Algunes línies només tindran servici fins a les 3 de la matinada

Les destinacions a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja del Túria comptaran amb servici fins a les 3 hores de la matinada aproximadament des de les estacions de la ciutat de València, prenent com a referència l’estació d’Àngel Guimerà, a on confluïxen les línies 1, 2, 3, 5 i 9.

 

A partir d’eixa franja horària i fins a l’inici del servici de l’1 de gener, els trens acabaran destinació en Aeroport, Marítim-Serreria, Alboraia-Peris Aragó, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda amb una freqüència de 40 minuts, que es reduiran a 20 minuts en els trams comuns subterranis, ha explicat la Generalitat.

 

El tramvia també circularà la Nit de Cap d’Any

En les línies 4,6 i 8 de tramvia se circularà tota la nit amb una freqüència de pas a les seues destinacions de 40 minuts, tenint en compte que l’L4 tindrà com a final Vicent Andrés Estellés, excepte dos unitats que arribaran a Mas del Rosari. Per part seua, l’L8 tindrà una freqüència de 60 minuts entre les 23.35 i les 00.35 hores, entre les 02.35 i les 03.35 hores i des de les 7.55 hores fins a enllaçar amb el servici regular de l’1 de gener.

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) recomana als seus usuaris que s’informen dels horaris i trajectes a través de la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i servici d’Atenció al Client 900 46 10 46, i a través de les xarxes socials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.