22.2 C
València
Dimarts, 10 febrer, 2026

Metrovalencia oferirà servici la Nit de Cap d’Any

Estació d'Alameda de Metrovalencia

Metrovalencia oferirà servici de metro i tramvia la Nit de Cap d’Any | Wikipedia

Metrovalencia oferirà servici ininterromput de metro i tramvia per a la Nit de Cap d’Any durant 24 hores, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Estos servicis s’incrementaran en un 37% respecte a 2018 amb la finalitat de facilitar la mobilitat per València i l’àrea metropolitana durant tota la jornada de l’últim dia de l’any i l’inici de 2020. Hi haurà 167 metros i tramvies en circulació davant dels 122 de l’any passat. 

 

D’esta manera, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha programat per segon any consecutiu un dispositiu de Metrovalencia per a la Nit de Cap d’Any que enllaçarà amb l’inici de les circulacions ordinàries de l’1 de gener, pel que els desplaçaments estaran coberts durant tota la nit.

 

Algunes línies només tindran servici fins a les 3 de la matinada

Les destinacions a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja del Túria comptaran amb servici fins a les 3 hores de la matinada aproximadament des de les estacions de la ciutat de València, prenent com a referència l’estació d’Àngel Guimerà, a on confluïxen les línies 1, 2, 3, 5 i 9.

 

A partir d’eixa franja horària i fins a l’inici del servici de l’1 de gener, els trens acabaran destinació en Aeroport, Marítim-Serreria, Alboraia-Peris Aragó, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda amb una freqüència de 40 minuts, que es reduiran a 20 minuts en els trams comuns subterranis, ha explicat la Generalitat.

 

El tramvia també circularà la Nit de Cap d’Any

En les línies 4,6 i 8 de tramvia se circularà tota la nit amb una freqüència de pas a les seues destinacions de 40 minuts, tenint en compte que l’L4 tindrà com a final Vicent Andrés Estellés, excepte dos unitats que arribaran a Mas del Rosari. Per part seua, l’L8 tindrà una freqüència de 60 minuts entre les 23.35 i les 00.35 hores, entre les 02.35 i les 03.35 hores i des de les 7.55 hores fins a enllaçar amb el servici regular de l’1 de gener.

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) recomana als seus usuaris que s’informen dels horaris i trajectes a través de la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i servici d’Atenció al Client 900 46 10 46, i a través de les xarxes socials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA demana a l’escorta de Mazón la factura del mòbil per a acreditar l’hora en què va cessar el seu...

La magistrada que investiga la gestió de la DANA ha reclamat a l'escorta de Carlos Mazón la factura del seu telèfon per a fixar quan va prescindir del seu servici. També ha ordenat acarar missatges i trucades d'alts càrrecs d'Emergències dels dies 28 i 29 d'octubre de 2024.

L’Audiència de València rebutja aprofundir en l’actuació dels agents de la CHJ el 29-O

L'Audiència Provincial ha desestimat el recurs que demanava més detall sobre el treball dels agents de la CHJ durant les riuades del 29-O i ha avalat el criteri de la jutgessa instructora.

Pérez Llorca defén la col·laboració públic-privada i anuncia canvis fiscals i menys traves

El president ha reivindicat la col·laboració públic-privada davant AVE, ha criticat la proposta de finançament autonòmic i ha avançat una reforma de l'Impost de Successions i Donacions al costat de mesures de simplificació administrativa.

Els hotels de la Comunitat Valenciana superen per primera vegada els 10 milions de clients

La planta hotelera de la Comunitat bat el seu rècord amb més de 10 milions de clients i 31,6 milions de pernoctacions en 2025. Benidorm concentra el 36,4% del total.

Augmenten les reserves d’aigua: el Xúquer aconseguix el 57,3% i el Segura puja al 39,4%

Les pluges han impulsat amb força les reserves del Xúquer i del Segura, que se situen en el 57,3% i el 39,4% de la seua capacitat. El conjunt dels embassaments puja al 77,3%.

Boluda (AVE) llança un ‘ja n’hi ha prou’ davant el clima de confrontació política

Vicente Boluda, president d'AVE, ha denunciat un clima 'insostenible i corrosiu' de confrontació política i ha reclamat pactes. Ha demanat alinear al públic i el privat per a atraure inversió i accelerar projectes.

Feijóo es declara raonablement satisfet amb el resultat a Aragó i alerta de polarització

El líder del PP valora que el seu partit ampliara la distància amb el PSOE i aconseguira el 34% a Aragó, però evita extrapolar el resultat a Espanya. Advertix, a més, sobre les causes i els responsables de la polarització.

El Govern ha aprovat un decret llei per a topar preus en emergències i evitar abusos

El Govern ha aprovat un decret llei que limita preus en emergències amb dos topalls i devolucions automàtiques. El Consell de Ministres activarà la seua aplicació.