Metrovalencia oferirà servici la Nit de Cap d’Any

Estació d'Alameda de Metrovalencia

Metrovalencia oferirà servici de metro i tramvia la Nit de Cap d’Any | Wikipedia

Metrovalencia oferirà servici ininterromput de metro i tramvia per a la Nit de Cap d’Any durant 24 hores, segons ha informat la Generalitat en un comunicat. Estos servicis s’incrementaran en un 37% respecte a 2018 amb la finalitat de facilitar la mobilitat per València i l’àrea metropolitana durant tota la jornada de l’últim dia de l’any i l’inici de 2020. Hi haurà 167 metros i tramvies en circulació davant dels 122 de l’any passat. 

 

D’esta manera, Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha programat per segon any consecutiu un dispositiu de Metrovalencia per a la Nit de Cap d’Any que enllaçarà amb l’inici de les circulacions ordinàries de l’1 de gener, pel que els desplaçaments estaran coberts durant tota la nit.

 

Algunes línies només tindran servici fins a les 3 de la matinada

Les destinacions a Picassent, Bétera, Llíria, Rafelbunyol i Riba-roja del Túria comptaran amb servici fins a les 3 hores de la matinada aproximadament des de les estacions de la ciutat de València, prenent com a referència l’estació d’Àngel Guimerà, a on confluïxen les línies 1, 2, 3, 5 i 9.

 

A partir d’eixa franja horària i fins a l’inici del servici de l’1 de gener, els trens acabaran destinació en Aeroport, Marítim-Serreria, Alboraia-Peris Aragó, Paterna, Seminari i Torrent Avinguda amb una freqüència de 40 minuts, que es reduiran a 20 minuts en els trams comuns subterranis, ha explicat la Generalitat.

 

El tramvia també circularà la Nit de Cap d’Any

En les línies 4,6 i 8 de tramvia se circularà tota la nit amb una freqüència de pas a les seues destinacions de 40 minuts, tenint en compte que l’L4 tindrà com a final Vicent Andrés Estellés, excepte dos unitats que arribaran a Mas del Rosari. Per part seua, l’L8 tindrà una freqüència de 60 minuts entre les 23.35 i les 00.35 hores, entre les 02.35 i les 03.35 hores i des de les 7.55 hores fins a enllaçar amb el servici regular de l’1 de gener.

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) recomana als seus usuaris que s’informen dels horaris i trajectes a través de la pàgina web www.metrovalencia.es, en el telèfon gratuït d’informació i servici d’Atenció al Client 900 46 10 46, i a través de les xarxes socials.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.

PP i Vox imposen en Les Corts el seu dictamen sobre la dana entre dures crítiques de l’oposició

PP i Vox acorden en Les Corts un dictamen de 126 pàgines sobre la dana de 2024 que responsabilitza a l'Estat i a la Generalitat, mentres l'oposició el qualifica d'ignomínia i el compara amb l'informe del metre de 2006.

València llança la campanya de l’Orgull 2026 amb el lema La meta que compartim

València presenta la campanya institucional de l'Orgull LGTBIQ+ 2026, centrada en l'esport i vinculada als XII Gai Games que se celebraran a la ciutat entre el 27 de juny i el 4 de juliol.

L’Enforne Alacant reforça el seu lateral dret amb el portugués Rafael Vasconcelos fins a 2028

L'Enforne Alacant incorpora a l'internacional portugués Rafael Vasconcelos, cedit pel Sporting de Portugal fins a 2028, per a reforçar el lateral dret i la primera línia.