12.3 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

MetroValència recupera els horaris normals a partir de l’1 de setembre

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) restablix este dimarts que ve, dia 1 de setembre, els horaris habituals de MetroValència, una volta conclòs el període estival. Esta mesura afectarà tant les sis línies de metro com a les tres de tramvia existents en la xarxa d’FGV en la província de València.

 

Els nous horaris que entren en vigor permeten incrementar el número de trens en circulació, ha informat la Generalitat en un comunicat. Esta informació ja està exposada en les estacions de la xarxa de MetroValència a la disposició dels clients.

 

Les persones que ho desitgen poden consultar els horaris en la pàgina web i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46.

 

Horaris diferents durant l’estiu

En estiu es reduïx sempre la freqüència del servici. Els horaris de juliol són igual que els de la resta de l’any fins a les 15.00 hores, aproximadament. En canvi, en agost, l’horari de dilluns a dissabte correspon al d’un dissabte de la resta de l’any. D’esta manera, en el període estival sempre es conseguix una certa reducció de costos.

Últimes notícies

València demanarà a la Generalitat que el 16 de març siga festiu escolar per Falles

El Consell Escolar Municipal ha acordat sol·licitar que el 16 de març de 2026 siga no lectiu a València. La mesura permetria completar la setmana de Falles i es compensaria ampliant el curs fins al 22 de juny.

Marcelino recalca que el Vila-real pot ser a prop, però veu difícil disputar-li la Lliga a Madrid i Barça

El tècnic, abans de mesurar-se al Barcelona, va defendre la bona ratxa en Lliga i va admetre que les eliminacions van fer mal, amb baixes i dubtes que condicionen.

El València Basket presentarà una queixa davant l’Eurolliga per insults racistes d’aficionats del Maccabi

València Basket presentarà este divendres una queixa davant l'Eurolliga per insults racistes i violència verbal patits davant Maccabi. Aportarà proves gràfiques.

Sarabia considera injust el format de la Copa del Rei

Eder Sarabia va carregar contra el sistema de la Copa del Rei pel distint nombre de partits i l'absència de sorteig pur. Va reafirmar que l'Elx anirà pel torneig.

La Generalitat demana activar com més prompte millor la comissió mixta després de la DANA

La Generalitat ha demanat al Govern activar com més prompte millor la comissió mixta per a la recuperació després de la DANA. Martínez Mus va enviar una carta al ministre per a fixar composició i funcionament i emplaça a reunir-se abans de gener.

La jutgessa de la dana rebutja citar a Rufián a petició d’una acusació

La instructora de la causa per la gestió de la dana ha denegat citar a Gabriel Rufián i als pares de la menor morta. Considera que la corda exhibida no és prova i que repetir declaracions seria injustificat i perjudicial.

El PP aprova en solitari el pressupost de la Diputació d’Alacant per a 2026: 360,8 milions

El ple ha aprovat uns comptes de 360,8 milions, quasi un 8% més que l'any anterior, amb el vot exclusiu del PP i el rebuig de PSOE, Compromís i Vox.

Barrachina veu indispensable la reunió en Moncloa i lamenta un resultat decebedor

El portaveu del Govern valencià qualifica d'imprescindible la trobada entre Juanfran Pérez Llorca i el president del Govern, però critica que a penes va haver-hi avanços i que una única petició es va atendre amb 14 mesos de retard.