MetroValència recupera els horaris normals a partir de l’1 de setembre

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) restablix este dimarts que ve, dia 1 de setembre, els horaris habituals de MetroValència, una volta conclòs el període estival. Esta mesura afectarà tant les sis línies de metro com a les tres de tramvia existents en la xarxa d’FGV en la província de València.

 

Els nous horaris que entren en vigor permeten incrementar el número de trens en circulació, ha informat la Generalitat en un comunicat. Esta informació ja està exposada en les estacions de la xarxa de MetroValència a la disposició dels clients.

 

Les persones que ho desitgen poden consultar els horaris en la pàgina web i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46.

 

Horaris diferents durant l’estiu

En estiu es reduïx sempre la freqüència del servici. Els horaris de juliol són igual que els de la resta de l’any fins a les 15.00 hores, aproximadament. En canvi, en agost, l’horari de dilluns a dissabte correspon al d’un dissabte de la resta de l’any. D’esta manera, en el període estival sempre es conseguix una certa reducció de costos.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

València i Celta es juguen Europa en un dol decisiu a Mestalla

València i Celta s'enfronten a Mestalla en un xoc directe pels llocs europeus, amb els locals a l'alça i els gallecs obligats a reaccionar després de tres jornades sense guanyar.

Corberán avisa d’un dol exigent davant un Celta en gran moment

Carlos Corberán destaca el gran nivell del Cèltic, en quarts de l'Europa League i en zona europea, i anticipa un partit molt exigent a Mestalla, on el València busca sumar tres punts clau.

El València Basket busca afermar la segona plaça davant un Riu Breogán a l’alça

El València Basket rep al Riu Breogán en el Roig Arena amb la segona plaça de la Lliga Endesa en joc i un calendari exigent que a penes li deixa descans.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en una caiguda a Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure's i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona rural de difícil accés a Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers. L'operatiu va haver de superar un riu per a evacuar al ferit fins al punt on esperava l'ambulància.

Rescatat un home de 74 anys després de clavar-se una falç en caure en una zona aïllada de Sot de Chera

Un home de 74 anys va resultar ferit en caure i clavar-se una falç en l'abdomen en una zona aïllada de Sot de Chera, la qual cosa va obligar a un complex rescat per part dels bombers.

Nate Reuvers, MVP de la jornada 35 de l’Eurolliga després d’una exhibició històrica

Nate Reuvers, pivot del València Basket, és triat MVP de la jornada 35 de l'Eurolliga després de firmar a Bolonya 33 punts, 10 rebots i 44 de valoració, el rècord de la temporada.

Mor el capità d’un vaixell després d’una parada cardiorespiratòria enfront de la costa de Castelló

El capità d'un vaixell, un home de 59 anys que navegava a 54 milles de la costa de Castelló, mor després de patir una parada cardiorespiratòria malgrat els intents de reanimació.

Detinguda a Sant Vicent del Raspeig per arrancar les arracades d’or a una anciana

La Guàrdia Civil ha detingut a Sant Vicent del Raspeig a una dona de 43 anys acusada d'arrancar les arracades d'or a una anciana de 88 anys, causant-li esquinçaments en els lòbuls de les orelles. La investigació seguix oberta davant la sospita de més víctimes vinculades al seu treball sanitari.