9.5 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

MetroValència recupera els horaris normals a partir de l’1 de setembre

 

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) restablix este dimarts que ve, dia 1 de setembre, els horaris habituals de MetroValència, una volta conclòs el període estival. Esta mesura afectarà tant les sis línies de metro com a les tres de tramvia existents en la xarxa d’FGV en la província de València.

 

Els nous horaris que entren en vigor permeten incrementar el número de trens en circulació, ha informat la Generalitat en un comunicat. Esta informació ja està exposada en les estacions de la xarxa de MetroValència a la disposició dels clients.

 

Les persones que ho desitgen poden consultar els horaris en la pàgina web i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46.

 

Horaris diferents durant l’estiu

En estiu es reduïx sempre la freqüència del servici. Els horaris de juliol són igual que els de la resta de l’any fins a les 15.00 hores, aproximadament. En canvi, en agost, l’horari de dilluns a dissabte correspon al d’un dissabte de la resta de l’any. D’esta manera, en el període estival sempre es conseguix una certa reducció de costos.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.