Metrovalencia amplia els horaris pel partit entre el Valencia CF i l’Ajax este dimecres

Metrovalencia reforça els servicis per al partit entre el Valencia CF i l’Ajax | metrovalencia

 

La Generalitat facilita este dimecres, 2 d’octubre, servicis especials en la xarxa de Metrovalencia per a totes aquelles persones que es vulguen desplaçar des de Mestalla, després de presenciar el partit de la Champions League entre el València CF i l’Ajax d’Amsterdam. D’esta manera, reforçarà els seus servicis en les línies 1, 2, 3, 4, 5 i 7 amb la incorporació de metros i tramvies addicionals després de la finalització del partit.

 

Des de l’estació d’Aragó, la més pròxima a l’estadi, hi haurà metro de la Línia 5 a les 23.05 hores cap a Marítim-Serreria i a les 23.14 hores en direcció a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Ángel Guimerà. En la mateixa estació, però en la Línia 7, hi haurà un tren a les 23.08 hores cap a Torrent Avinguda.

 

Des de la també pròxima estació de Facultats hi haurà serveis a les 23.14 hores cap a Rafelbunyol i a les 23.12 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Àngel Guimerà.

 

Els citats transbords en l’estació d’Àngel Guimerà possibilitaran els desplaçaments en la Línia 1 a les 23.24 hores fins a Seminari. En la Línia 2, des de la mateixa estació, eixirà un tren a les 23.24 hores en direcció Torrent Avinguda i a les 23.26 hores amb destinació Paterna.

 

Respecte del tramvia, l’afició podrà desplaçar-se des de la parada de Benimaclet fins a la de Doctor Lluch, amb la unitat que té previst eixir a les 23.15 hores.

 

Els horaris es poden consultar en la pàgina web i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, a més de en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

 

Últimes notícies

Les temperatures del migdia cauen a valors no vistos des de juny en molts pobles valencians

Les temperatures registrades a les 13 hores en molts municipis de la Comunitat Valenciana han sigut les més baixes des de juny, amb 19 graus a Ares del Maestrat. Segons Aemet, el valor més alt s’ha donat a Castelló, amb 30,4 graus.

Turistes desallotjats per l’incendi d’El Saler: ‘No volem tornar a casa sense les nostres coses’

Uns 130 desallotjats per l’incendi d’El Saler, molts d’ells turistes allotjats en càmpings, han passat la nit al pavelló de la Fonteta i reclamen tornar per a recuperar les seues pertinences.

Confirmen dos anys de presó per l’agressió sexual a una menor de 16 anys a València

El TSJCV ha confirmat la condemna de dos anys de presó a un home per agredir sexualment una menor de 16 anys, filla de la seua parella, amb la qual convivía a València. El tribunal rebutja el recurs de l’acusat i dona plena credibilitat al relat de la víctima.

Les proves amb 5G reforcen les comunicacions d’emergències a la Comunitat Valenciana

La Generalitat, a través d’ISTEC, ha impulsat proves pilot i projectes europeus amb 5G i satèl·lits per a reforçar la connectivitat dels servicis públics i d’emergència i garantir respostes més segures i resilients.

Detenen a Elx un presumpte sicari reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua

Un home de 26 anys, reclamat per Xile i amenaçat amb cadena perpètua per un presumpte crim per encàrrec el 2024, ha sigut detingut a Elx gràcies a un dispositiu de la Policia Nacional coordinat a través d'Interpol.

A presó dos detinguts per robar 32.000 euros a un saló de jocs d’Alzira

Tres hòmens de 26, 32 i 36 anys han sigut detinguts per assaltar a punta de pistola un recaptador d’un saló de jocs d’Alzira i furtar-li 32.000 euros. Dos d’ells han ingressat en presó provisional, i el tercer està relacionat amb altres robatoris violents en la província de València.

Localitzen un cadàver al pantà de Bellús on buscaven un home desaparegut

Han trobat este divendres de matí un cadàver al pantà de Bellús, on des de dijous es buscava un home desaparegut. La Guàrdia Civil treballa ara en la identificació del cos.

La investigació confirma indicis que l’incendi d’El Saler ha sigut provocat

Les primeres perquisicions sobre l’incendi al parc natural de la Devesa de El Saler descarten causes naturals i apunten a un origen intencionat, segons ha explicat la delegada del Govern, Pilar Bernabé.