Metrovalencia amplia els horaris pel partit entre el Valencia CF i l’Ajax este dimecres

Metrovalencia reforça els servicis per al partit entre el Valencia CF i l’Ajax | metrovalencia

 

La Generalitat facilita este dimecres, 2 d’octubre, servicis especials en la xarxa de Metrovalencia per a totes aquelles persones que es vulguen desplaçar des de Mestalla, després de presenciar el partit de la Champions League entre el València CF i l’Ajax d’Amsterdam. D’esta manera, reforçarà els seus servicis en les línies 1, 2, 3, 4, 5 i 7 amb la incorporació de metros i tramvies addicionals després de la finalització del partit.

 

Des de l’estació d’Aragó, la més pròxima a l’estadi, hi haurà metro de la Línia 5 a les 23.05 hores cap a Marítim-Serreria i a les 23.14 hores en direcció a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Ángel Guimerà. En la mateixa estació, però en la Línia 7, hi haurà un tren a les 23.08 hores cap a Torrent Avinguda.

 

Des de la també pròxima estació de Facultats hi haurà serveis a les 23.14 hores cap a Rafelbunyol i a les 23.12 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Àngel Guimerà.

 

Els citats transbords en l’estació d’Àngel Guimerà possibilitaran els desplaçaments en la Línia 1 a les 23.24 hores fins a Seminari. En la Línia 2, des de la mateixa estació, eixirà un tren a les 23.24 hores en direcció Torrent Avinguda i a les 23.26 hores amb destinació Paterna.

 

Respecte del tramvia, l’afició podrà desplaçar-se des de la parada de Benimaclet fins a la de Doctor Lluch, amb la unitat que té previst eixir a les 23.15 hores.

 

Els horaris es poden consultar en la pàgina web i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, a més de en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

 

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.