Metrovalencia amplia els horaris pel partit entre el Valencia CF i l’Ajax este dimecres

Metrovalencia reforça els servicis per al partit entre el Valencia CF i l’Ajax | metrovalencia

 

La Generalitat facilita este dimecres, 2 d’octubre, servicis especials en la xarxa de Metrovalencia per a totes aquelles persones que es vulguen desplaçar des de Mestalla, després de presenciar el partit de la Champions League entre el València CF i l’Ajax d’Amsterdam. D’esta manera, reforçarà els seus servicis en les línies 1, 2, 3, 4, 5 i 7 amb la incorporació de metros i tramvies addicionals després de la finalització del partit.

 

Des de l’estació d’Aragó, la més pròxima a l’estadi, hi haurà metro de la Línia 5 a les 23.05 hores cap a Marítim-Serreria i a les 23.14 hores en direcció a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Ángel Guimerà. En la mateixa estació, però en la Línia 7, hi haurà un tren a les 23.08 hores cap a Torrent Avinguda.

 

Des de la també pròxima estació de Facultats hi haurà serveis a les 23.14 hores cap a Rafelbunyol i a les 23.12 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Àngel Guimerà.

 

Els citats transbords en l’estació d’Àngel Guimerà possibilitaran els desplaçaments en la Línia 1 a les 23.24 hores fins a Seminari. En la Línia 2, des de la mateixa estació, eixirà un tren a les 23.24 hores en direcció Torrent Avinguda i a les 23.26 hores amb destinació Paterna.

 

Respecte del tramvia, l’afició podrà desplaçar-se des de la parada de Benimaclet fins a la de Doctor Lluch, amb la unitat que té previst eixir a les 23.15 hores.

 

Els horaris es poden consultar en la pàgina web i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, a més de en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

 

Últimes notícies

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.

El PSPV acusa el PP de tindre la Comunitat paralitzada per un president en precari

El síndic del PSPV-PSOE, José Muñoz, acusa el PP de mantindre la Generalitat i les Corts pràcticament paralitzades per la situació d'interinitat de Pérez Llorca i per les lluites internes del partit.