Metrovalencia amplia els horaris pel partit entre el Valencia CF i l’Ajax este dimecres

Metrovalencia reforça els servicis per al partit entre el Valencia CF i l’Ajax | metrovalencia

 

La Generalitat facilita este dimecres, 2 d’octubre, servicis especials en la xarxa de Metrovalencia per a totes aquelles persones que es vulguen desplaçar des de Mestalla, després de presenciar el partit de la Champions League entre el València CF i l’Ajax d’Amsterdam. D’esta manera, reforçarà els seus servicis en les línies 1, 2, 3, 4, 5 i 7 amb la incorporació de metros i tramvies addicionals després de la finalització del partit.

 

Des de l’estació d’Aragó, la més pròxima a l’estadi, hi haurà metro de la Línia 5 a les 23.05 hores cap a Marítim-Serreria i a les 23.14 hores en direcció a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Ángel Guimerà. En la mateixa estació, però en la Línia 7, hi haurà un tren a les 23.08 hores cap a Torrent Avinguda.

 

Des de la també pròxima estació de Facultats hi haurà serveis a les 23.14 hores cap a Rafelbunyol i a les 23.12 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Àngel Guimerà.

 

Els citats transbords en l’estació d’Àngel Guimerà possibilitaran els desplaçaments en la Línia 1 a les 23.24 hores fins a Seminari. En la Línia 2, des de la mateixa estació, eixirà un tren a les 23.24 hores en direcció Torrent Avinguda i a les 23.26 hores amb destinació Paterna.

 

Respecte del tramvia, l’afició podrà desplaçar-se des de la parada de Benimaclet fins a la de Doctor Lluch, amb la unitat que té previst eixir a les 23.15 hores.

 

Els horaris es poden consultar en la pàgina web i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, a més de en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

 

Últimes notícies

Pérez Llorca defensa que ja havia pujat les hores de matemàtiques abans del Pisa

Juanfran Pérez Llorca assegura a Crevillent que el seu Consell ja havia incrementat les hores de matemàtiques i limitat l’ús de mòbils abans de conéixer els resultats de l’informe Pisa, i anuncia 3 milions per a acabar el teatre Chapí. El president defensa també un pla per a millorar les condicions del professorat i reforçar l’educació especial, la FP i la climatització dels centres.

Noves ajudes de fins a 20.000 euros per a negocis en municipis afectats per la dana

La Generalitat ha obert la segona convocatòria EMDANA, amb 3,26 milions en ajudes de fins a 20.000 euros per a autònoms i pimes que inicien negocis en municipis afectats per la dana.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i assumix el repte de fitxar pel València

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de set anys al càrrec de director esportiu per a incorporar-se al València, club que definix com ‘alguna cosa diferent’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà ara la direcció esportiva del club navarrés.

685.000 euros per a recuperar la zona cremada de la Serra Calderona

La Generalitat ha iniciat la primera fase de recuperació de les àrees afectades per lincendi de la Serra Calderona, amb una inversió de 684.594 euros i un termini dexecució de sis mesos, centrada en la vegetació cremada i els camins forestals.

Carbonell admet més pressupost al València Basket però reconeix rivals per davant

El director general del València Basket, Enric Carbonell, assegura que l’exigència i l’ambició es mantenen intactes, tot i que admet que hi ha clubs amb més pressupost i que el projecte continua sent deficitari cobert per l’aportació de Juan Roig.

Una avaria tècnica a l’Estació del Nord complica tres línies de Rodalia

Una avaria entre el pantògraf i la catenària a l’eixida de l’Estació del Nord ha afectat este dilluns les línies C1, C2 i C6 de Rodalia i un Euromed València-Figueres, amb retards de fins a 40 minuts i dos trens suprimits.

El nou Valencia busca reaccionar a Mendizorrotza davant un Alavés invicte a casa

El Valencia inicia la seua nova etapa a Mendizorrotza, on l'Alavés ha guanyat tots els partits, amb la banqueta i l'estructura esportiva en plena remodelació.

Educació reunirà divendres les autonomies amb el PISA 2025 de fons

El Ministeri d Educació ha convocat per a divendres la conferència sectorial amb les comunitats per repartir fons de FP i abordar el Pla d Educació Inclusiva, en plena polèmica pels resultats de l informe PISA 2025.