Anuncios

Metrovalencia amplia els horaris pel partit entre el Valencia CF i l’Ajax este dimecres

Metrovalencia reforça els servicis per al partit entre el Valencia CF i l’Ajax | metrovalencia

 

La Generalitat facilita este dimecres, 2 d’octubre, servicis especials en la xarxa de Metrovalencia per a totes aquelles persones que es vulguen desplaçar des de Mestalla, després de presenciar el partit de la Champions League entre el València CF i l’Ajax d’Amsterdam. D’esta manera, reforçarà els seus servicis en les línies 1, 2, 3, 4, 5 i 7 amb la incorporació de metros i tramvies addicionals després de la finalització del partit.

 

Anuncios

Des de l’estació d’Aragó, la més pròxima a l’estadi, hi haurà metro de la Línia 5 a les 23.05 hores cap a Marítim-Serreria i a les 23.14 hores en direcció a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Ángel Guimerà. En la mateixa estació, però en la Línia 7, hi haurà un tren a les 23.08 hores cap a Torrent Avinguda.

 

Des de la també pròxima estació de Facultats hi haurà serveis a les 23.14 hores cap a Rafelbunyol i a les 23.12 hores cap a Aeroport, amb possibilitat d’enllaçar amb la L1 i L2 en Àngel Guimerà.

 

Els citats transbords en l’estació d’Àngel Guimerà possibilitaran els desplaçaments en la Línia 1 a les 23.24 hores fins a Seminari. En la Línia 2, des de la mateixa estació, eixirà un tren a les 23.24 hores en direcció Torrent Avinguda i a les 23.26 hores amb destinació Paterna.

 

Respecte del tramvia, l’afició podrà desplaçar-se des de la parada de Benimaclet fins a la de Doctor Lluch, amb la unitat que té previst eixir a les 23.15 hores.

 

Els horaris es poden consultar en la pàgina web i en el telèfon gratuït d’informació i Atenció al Client 900 46 10 46, a més de en @metrovalencia i en facebook/metrovalencia.fgv.

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes descarreguen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny i quasi 500 llamps a Alacant

Les tempestes d'este dissabte deixen més de 50 litres per metre quadrat a Estubeny, quasi 500 llamps sobretot a Alacant i diverses incidències ateses pels bombers.

La dona ingressada a Alacant per possible hantavirus dona negatiu en la primera PCR

La primera PCR realitzada a la dona ingressada en un hospital d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat resultat negatiu, encara que es manté el protocol amb una segona prova i l'aïllament preventiu.

La Policia Nacional investiga la violació d’una jove de 18 anys en la Marina de València

La Unitat de Família i Dona de la Policia Nacional investiga la violació amb penetració patida per una jove de 18 anys de matinada en la zona de l'aparcament de la Marina de València.

Elx i Alabés firmen un empat patit que deixa el descens encara obert

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit tibant marcat per la pluja i la por de fallar, un resultat que a penes millora la seua situació en la lluita per la permanència.

Elx i Alabés firmen un empat tibant que no buida el fantasma del descens

Elx i Esportiu Alabés empaten 1-1 en un partit marcat per la tensió i la necessitat de punts, un resultat que manté als dos equips molt prop del descens.

Corberán apel·la a la necessitat del València per a aconseguir el seu millor rendiment en la lluita per la salvació

Carlos Corberán insistix que el València ha de transformar la pressió per la permanència en motivació, defén la seua planificació d'entrenaments i analitza el repte davant l'Athletic.

Athletic i València es juguen Europa i la salvació en San Mamés

Athletic i València es mesuren en San Mamés en un dol clau: els bilbaïns apuren les seues opcions europees i els valencianistes busquen allunyar-se del descens.

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.
Anuncios