Metrovalencia instal·la més de 4.000 suports informatius amb la incorporació de la Línia 10

La posada en servei de la nova Línia 10 de Metrovalencia, la que uneix amb tramvia el centre de València, des del carrer Alacant, amb el barri de Natzaret, implica un important canvi i instal·lació de diferents suports informatius perquè les persones usuàries de Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) puguen orientar-se i desplaçar-se amb la major facilitat i comoditat possible per la xarxa.

FGV ha adjudicat per 99.220 euros, IVA inclòs, la contractació de tota la senyalèctica que és necessària instal·lar en l’actual xarxa de Metrovalencia per la nova connexió Alacant-Natzaret i pel canvi de denominació de 23 estacions i parades, uns canvis que s’han fet coincidir en el temps per motius d’eficiència econòmica.

Estacions, parades, vestíbuls, andanes i unitats de metro i tramvia estan acollint de manera progressiva un total de 4.220 suports informatius, 719 de la pròpia Línia 10 i 3.501 en les nou línies que componen la resta de la xarxa de Metrovalencia.

D’aquesta manera, en les nou línies de Metrovalencia que no són la nova L10 s’estan canviant o instal·lant 450 plans de metro en estacions de metro, tant subterrànies com de superfície, 150 plans de tramvia, altres 150 plans integrats en vitrines i 1.320 plans d’entorn urbà en les 62 unitats de metre i 47 de tramvia.

Quant als denominats ‘termòmetres‘, els indicadors d’estacions i parades de les línies semblants en el seu disseny a aquests instruments mèdics, es col·loquen de diferent tipologia. Així, hi ha 345 en les andanes de metro i vestíbuls en superfície d’horaris; 110 en les andanes d’estacions de metro subterrànies en metacrilat; 90 horitzontals en les andanes soterrades; 64 verticals en els vestíbuls d’estacions subterrànies; 62 en el qual s’unifiquen la informació de la línia amb el nom de l’estació i les indicacions d’eixida al carrer en andanes soterrades; 50 en les màquines automàtiques d’expedició de títols en el metre i 710 dins de les unitats de metro.

D’altra banda, en la pròpia Línia 10 s’han instal·lat 719 elements informatius en una completa varietat de suports que comprenen plans, cartells, avisos, horaris, tarifes, pictogrames, logotips i altres dispositius.

Tots aquests punts informatius es distribueixen per les tres estacions subterrànies de la Línia 10 (Alacant, Russafa i Estimat Granell-Montolivet), les cinc en superfície (Quatre Carreres, Ciutat Arts i Cièncias-Justícia, Oceanogràfic, Moreres i Natzaret) i en l’estació de Bailèn de la Línia 7 que serveix de connexió de la futura línia amb la resta de la xarxa de Metrovalencia, a través d’un canó per als vianants que pot ser utilitzat per les persones usuàries del metre i pels ciutadans i ciutadanes en general.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.