Mil sanitaris es tatuen un símbol de la lluita enfront del coronavirus

 

Uns 120 sanitaris s’han tatuat este dilluns un símbol que un estudi va crear per a homenatjar la seua faena durant la pandèmia del coronavirus. Són la primera tanda dels més de mil professionals que passaran per este centre a marcar la seua pell amb este disseny especial i han explicat: «Representarà el que hem viscut, alguna cosa que ens ha unit molt i que hem superat al final entre tots els companys».

 

Deu artistes tatuadors han dedicat tot este dilluns, des de les 10.00 hores del matí fins a les 21.00 hores de la nit, a tatuar a un centenar de sanitaris el símbol que l’estudi de tatuatges Noble Art va dissenyar per a obsequiar als sanitaris d’Espanya en homenatge i agraïment a la seua faena durant la crisi sanitària del Covid-19.

 

Es tracta d’una imatge d’un cor i una tireta que mil sanitaris podran portar en la seua pell gratuïtament. Segons ha explicat el CEO de l’estudi, Matías Noble, la tireta «representa la part més infantil dels sanitaris, mentres que el cor és la passió amb la que es dediquen al treball».

 

«La idea del tatuatge va eixir durant la quarantena, amb la finalitat d’aportar un poc de motivació als sanitaris. Al final s’han apuntat unes mil persones, més 800 en llista d’espera, hui hem començat amb 120», ha explicat, abans de detallar que seguiran amb la iniciativa un o dos dilluns al mes.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.