Mil sanitaris es tatuen un símbol de la lluita enfront del coronavirus

 

Uns 120 sanitaris s’han tatuat este dilluns un símbol que un estudi va crear per a homenatjar la seua faena durant la pandèmia del coronavirus. Són la primera tanda dels més de mil professionals que passaran per este centre a marcar la seua pell amb este disseny especial i han explicat: «Representarà el que hem viscut, alguna cosa que ens ha unit molt i que hem superat al final entre tots els companys».

 

Deu artistes tatuadors han dedicat tot este dilluns, des de les 10.00 hores del matí fins a les 21.00 hores de la nit, a tatuar a un centenar de sanitaris el símbol que l’estudi de tatuatges Noble Art va dissenyar per a obsequiar als sanitaris d’Espanya en homenatge i agraïment a la seua faena durant la crisi sanitària del Covid-19.

 

Es tracta d’una imatge d’un cor i una tireta que mil sanitaris podran portar en la seua pell gratuïtament. Segons ha explicat el CEO de l’estudi, Matías Noble, la tireta «representa la part més infantil dels sanitaris, mentres que el cor és la passió amb la que es dediquen al treball».

 

«La idea del tatuatge va eixir durant la quarantena, amb la finalitat d’aportar un poc de motivació als sanitaris. Al final s’han apuntat unes mil persones, més 800 en llista d’espera, hui hem començat amb 120», ha explicat, abans de detallar que seguiran amb la iniciativa un o dos dilluns al mes.

Últimes notícies

On vore l’eclipsi solar a la Comunitat Valenciana: 9 punts oficials i fins a 60.000 persones

La Comunitat Valenciana ha habilitat nou punts oficials per a observar l’eclipsi solar, amb aforaments que van de 600 a 60.000 persones, principalment a les platges de Castelló i València i en diversos municipis d’interior.

Parcs naturals tancats i màximes restriccions per l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha declarat el nivell 3 de preemergència per risc d’incendis en tota la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, amb el tancament dels parcs naturals i la prohibició de transitar per senders i encendre foc. Les acampades i activitats a l’aire lliure en zones forestals també queden fortament limitades.

Com evitar lesions oculars durant l’eclipsi solar amb ulleres adequades

Mirar l’eclipsi solar sense protecció adequada pot causar lesions irreversibles als ulls. Sanitat reforça urgències i Oftalmologia i recomana ulleres homologades i supervisió dels menors.

La valenciana Natalia Palomares triomfa com a única ballarina europea de Shakira

La valenciana Natalia Palomares és l’única ballarina europea que acompanya Shakira en la gira mundial 'Las mujeres ya no lloran', un espectacle que, segons destaca, transforma el dolor en poder inspirador. La seua trajectòria passa per deixar el Grau de Dret per la dansa i arribar a escenaris com la final del Mundial de futbol.

Caiguda múltiple en una prova ciclista a Estivella amb dos ferits greus

Una col·lisió entre dos ciclistes que lideraven el pilot en una prova a Estivella ha provocat una caiguda múltiple amb prop de 40 afectats i dos corredors ferits greus.

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.