11.7 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Mil sanitaris es tatuen un símbol de la lluita enfront del coronavirus

 

Uns 120 sanitaris s’han tatuat este dilluns un símbol que un estudi va crear per a homenatjar la seua faena durant la pandèmia del coronavirus. Són la primera tanda dels més de mil professionals que passaran per este centre a marcar la seua pell amb este disseny especial i han explicat: «Representarà el que hem viscut, alguna cosa que ens ha unit molt i que hem superat al final entre tots els companys».

 

Deu artistes tatuadors han dedicat tot este dilluns, des de les 10.00 hores del matí fins a les 21.00 hores de la nit, a tatuar a un centenar de sanitaris el símbol que l’estudi de tatuatges Noble Art va dissenyar per a obsequiar als sanitaris d’Espanya en homenatge i agraïment a la seua faena durant la crisi sanitària del Covid-19.

 

Es tracta d’una imatge d’un cor i una tireta que mil sanitaris podran portar en la seua pell gratuïtament. Segons ha explicat el CEO de l’estudi, Matías Noble, la tireta «representa la part més infantil dels sanitaris, mentres que el cor és la passió amb la que es dediquen al treball».

 

«La idea del tatuatge va eixir durant la quarantena, amb la finalitat d’aportar un poc de motivació als sanitaris. Al final s’han apuntat unes mil persones, més 800 en llista d’espera, hui hem començat amb 120», ha explicat, abans de detallar que seguiran amb la iniciativa un o dos dilluns al mes.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.