Mil sanitaris es tatuen un símbol de la lluita enfront del coronavirus

 

Uns 120 sanitaris s’han tatuat este dilluns un símbol que un estudi va crear per a homenatjar la seua faena durant la pandèmia del coronavirus. Són la primera tanda dels més de mil professionals que passaran per este centre a marcar la seua pell amb este disseny especial i han explicat: «Representarà el que hem viscut, alguna cosa que ens ha unit molt i que hem superat al final entre tots els companys».

 

Deu artistes tatuadors han dedicat tot este dilluns, des de les 10.00 hores del matí fins a les 21.00 hores de la nit, a tatuar a un centenar de sanitaris el símbol que l’estudi de tatuatges Noble Art va dissenyar per a obsequiar als sanitaris d’Espanya en homenatge i agraïment a la seua faena durant la crisi sanitària del Covid-19.

 

Es tracta d’una imatge d’un cor i una tireta que mil sanitaris podran portar en la seua pell gratuïtament. Segons ha explicat el CEO de l’estudi, Matías Noble, la tireta «representa la part més infantil dels sanitaris, mentres que el cor és la passió amb la que es dediquen al treball».

 

«La idea del tatuatge va eixir durant la quarantena, amb la finalitat d’aportar un poc de motivació als sanitaris. Al final s’han apuntat unes mil persones, més 800 en llista d’espera, hui hem començat amb 120», ha explicat, abans de detallar que seguiran amb la iniciativa un o dos dilluns al mes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.