Mil sanitaris es tatuen un símbol de la lluita enfront del coronavirus

 

Uns 120 sanitaris s’han tatuat este dilluns un símbol que un estudi va crear per a homenatjar la seua faena durant la pandèmia del coronavirus. Són la primera tanda dels més de mil professionals que passaran per este centre a marcar la seua pell amb este disseny especial i han explicat: «Representarà el que hem viscut, alguna cosa que ens ha unit molt i que hem superat al final entre tots els companys».

 

Deu artistes tatuadors han dedicat tot este dilluns, des de les 10.00 hores del matí fins a les 21.00 hores de la nit, a tatuar a un centenar de sanitaris el símbol que l’estudi de tatuatges Noble Art va dissenyar per a obsequiar als sanitaris d’Espanya en homenatge i agraïment a la seua faena durant la crisi sanitària del Covid-19.

 

Es tracta d’una imatge d’un cor i una tireta que mil sanitaris podran portar en la seua pell gratuïtament. Segons ha explicat el CEO de l’estudi, Matías Noble, la tireta «representa la part més infantil dels sanitaris, mentres que el cor és la passió amb la que es dediquen al treball».

 

«La idea del tatuatge va eixir durant la quarantena, amb la finalitat d’aportar un poc de motivació als sanitaris. Al final s’han apuntat unes mil persones, més 800 en llista d’espera, hui hem començat amb 120», ha explicat, abans de detallar que seguiran amb la iniciativa un o dos dilluns al mes.

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.