16 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Més de 100 militars desinfecten els carrers de diferents localitats valencianes este dilluns

 

Diferents localitats valencianes, s’ompliran hui de militars davant de la situació d’Estat d’Alarma provocat pel coronavirus. En este sentit, el BIEM III de la Unitat Militar d’Emergències (UME) desplegarà este mateix dilluns 25 patrulles amb 110 militars.

 

D’esta manera ho ha confirmat l’Ajuntament de Sagunt a ‘Levante-EMV’. Les 25 patrulles es desplagaran en Sagunt, València ciutat, Paterna i Torrent per a desinfectar aquelles zones de major aglomeració de gent. Les autoritats insistixen en què la gent es quede en casa i només isca en cas de què siga estrictament necessari.

 

En la ciutat de València ja han començat a fer faenes de desinfecció i vigilància, especialment en l’Estació del Nord i en l’estació d’autobusos, zones molt concorregudes.

Últimes notícies

Desarticulada una xarxa de narcotràfic i blanqueig amb 25 detinguts i embargament milionari

Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han desmantellat una organització en el sud peninsular dedicada al tràfic de drogues i al blanqueig. Hi ha 25 detinguts i béns embargats per 6,11 milions, a més de droga, armes i prop de cent vehicles.

València Basket obri la segona fase de l’Eurolliga davant Casademont Zaragoza

València Basket obri la segona fase de l'Eurolliga femenina davant Casademont Zaragoza en el Roig Arena, primer dol d'una setmana amb doble enfrontament. Torna Cristina Ouviña i podria debutar Nia Coffey; Raquel Carrera seguix de baixa.

La Fe coordina un estudi europeu sobre un nou tractament contra l’infart de miocardi

L'Hospital La Fe coordina el projecte europeu Copernican per a comparar pilotes farmacoactivos enfront de stents en infart agut de miocardi. L'assaig inclourà 1.400 pacients i podria canviar les guies clíniques si confirma la seua hipòtesi.

La UPV prepara una nova edició de La Ciència als Falles per a monuments infantils

La UPV prepara una nova edició de La Ciència als Falles, que per tercer any premia escenes que acosten la ciència a la ciutadania. La convocatòria es dirigix en exclusiva a falles infantils i atorga premis de 800, 500 i 300 euros, amb els ninots guanyadors en el museu de la universitat.

Reial Madrid, Barcelona, Atlètic i Athletic entren en setzens de la Copa del Rei i seguixen cinc de la Comunitat

Els quatre participants de la Supercopa s'incorporen al sorteig i es creuaran amb rivals de Segona o Primera RFEF. Llevant, Vila-real, Elx, València i Eldense seguixen en competició.

El Vila-real iguala amb 7 les porteries a zero de la passada Lliga després del 2-0 al Getafe

El Vila-real suma la seua sèptima porteria a zero en Lliga després de véncer 2-0 al Getafe i iguala el total del curs passat. La millora percentual més que es duplica.

Gayà supera a Mestre i ja és el quart jugador del València amb més partits en Lliga

El capità che va aconseguir 324 partits de lliga davant el Sevilla i va avançar a Manolo Mestre per a situar-se quart en el rànquing històric del València. Només li superen Fernando Gómez, Ricardo Arias i David Albelda.

El PSPV acusa a la Generalitat de saltar-se la llei per no frenar l’assetjament immobiliari

El PSPV ha denunciat que la Generalitat ha frenat denúncies d'assetjament immobiliari en la Comunitat Valenciana i ha exigit aplicar la Llei de la Funció Social de la Vivenda.