Moll Autos celebra la seua Fira de vehicles Km 0 i Ocasió a Gandia

Moll Autos

Imatge de la Fira de Moll Autos | Moll Autos

 

El conegut grup empresarial Moll Autos, amb concessionaris a Gandia (València) i Dénia (Alacant) prepara per als dies 7, 8 i 9 de Març la seua fira de vehicles de Quilòmetre 0 i Ocasió a Gandia.

 

Amb una flota de més de 200 vehicles en stock de quilòmetre 0, ocasió, gerència i segona mà, Moll Autos es prepara per a l’esdeveniment rebaixant els preus de tots aquests cotxes fins a arribar a preus de cost.

 

D’aquesta manera, durant 3 dies, tots els clients interessats tindran a la seua disposició vehicles de totes les marques amb preus inèdits, sent possible trobar vertaderes oportunitats i gangues.

 

A més, cal assenyalar que tots els cotxes han sigut auditats per Moll Autos, assegurant la seua fiabilitat i garantia, a més de posar a la disposició dels possibles interessats tot el servei de Postvenda del grup.

 

La fira es realitzarà de 09.00 a 13.30 hores i de 16.00 a 20.30 hores el dijous i divendres, mentre que el dissabte l’horari serà de 09.00 a 13.30 hores. A causa de l’alta demanda de sol·licituds, Moll Autos ha decidit posar a la disposició de tots els clients un servei de cita prèvia a través de la pàgina: mollautos.es/eventos/feriavo/

 

Amb aquest servei, el client podrà triar el dia i l’hora quina li convinga, per a evitar així saturacions en l’exposició, i assegurar la millor atenció al client per part de l’equip comercial.

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.