Moll Autos celebra la seua Fira de vehicles Km 0 i Ocasió a Gandia

Moll Autos

Imatge de la Fira de Moll Autos | Moll Autos

 

El conegut grup empresarial Moll Autos, amb concessionaris a Gandia (València) i Dénia (Alacant) prepara per als dies 7, 8 i 9 de Març la seua fira de vehicles de Quilòmetre 0 i Ocasió a Gandia.

 

Amb una flota de més de 200 vehicles en stock de quilòmetre 0, ocasió, gerència i segona mà, Moll Autos es prepara per a l’esdeveniment rebaixant els preus de tots aquests cotxes fins a arribar a preus de cost.

 

D’aquesta manera, durant 3 dies, tots els clients interessats tindran a la seua disposició vehicles de totes les marques amb preus inèdits, sent possible trobar vertaderes oportunitats i gangues.

 

A més, cal assenyalar que tots els cotxes han sigut auditats per Moll Autos, assegurant la seua fiabilitat i garantia, a més de posar a la disposició dels possibles interessats tot el servei de Postvenda del grup.

 

La fira es realitzarà de 09.00 a 13.30 hores i de 16.00 a 20.30 hores el dijous i divendres, mentre que el dissabte l’horari serà de 09.00 a 13.30 hores. A causa de l’alta demanda de sol·licituds, Moll Autos ha decidit posar a la disposició de tots els clients un servei de cita prèvia a través de la pàgina: mollautos.es/eventos/feriavo/

 

Amb aquest servei, el client podrà triar el dia i l’hora quina li convinga, per a evitar així saturacions en l’exposició, i assegurar la millor atenció al client per part de l’equip comercial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CGT recolza investigar a Mazón després de l’informe de la jutgessa que apunta a negligència greu

CGT es persona davant el TSJCV i secunda investigar a Carlos Mazón després de l'exposició raonada de la jutgessa de Catarroja. L'escrit detalla omissions amb connexió a 230 defuncions.

Activen l’avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores este dijous en la Comunitat Valenciana

L'avís s'aplicarà en zones d'Alacant, València i Castelló, amb acumulats de 20 l/m² en una hora i 60 l/m² en 12 hores i possibilitat de tempesta.

Gamarra acusa el PSOE d’usar la política d’igualtat amb finalitats partidistes

Bufona Gamarra ha acusat el PSOE de convertir la política d'igualtat en 'un instrument partidista al servici del sanchismo' i de debilitar les institucions. La dirigent del PP ha reclamat menys propaganda, més eficàcia i un feminisme inclusiu orientat a resultats.

Aemet preveu activar avís groc per pluges de fins a 60 l/m² en 12 hores el divendres en la Comunitat

Aemet preveu activar el divendres l'avís groc per pluges en diverses zones de la Comunitat Valenciana, amb 20 l/m² en una hora i 60 en 12. Els ruixats podran anar amb tempesta.

Semaf convoca aturs en FGV després d’esgotar la negociació: calendari en Metrovalencia i TRAM

El sindicat de maquinistes Semaf ha anomenat a aturs en les xarxes d'FGV entre el 13 i el 26 de març després d'haver esgotat la negociació. Reclamen millores de seguretat i un tracte just en la negociació col·lectiva.

Pérez Llorca fixa per a abans de l’estiu la modernització de la depuradora de Pinedo

La Generalitat ha confirmat que la millora de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. La inversió de 37 milions busca més eficiència, menys olors i millor control d'abocaments.

El cens faller aconseguix un màxim històric: 128.675 inscrits i majoria femenina

El cens faller de 2026 ascendix a 128.675 persones, més de 8.000 que l'any anterior. Les dones lideren el conjunt amb el 56,13% del total.

Pérez Llorca s’estrena com president al balcó de l’Ajuntament per a la mascletà

Juanfran Pérez Llorca s'ha estrenat al balcó de l'Ajuntament de València en una mascletà de Drac que ha sortejat la pluja i el vent. El pirotècnic José María Enríquez ha parlat de 'miracle' després d'un tret de 160 quilos en cinc minuts i mig.