Moll Autos celebra la seua Fira de vehicles Km 0 i Ocasió a Gandia

Moll Autos

Imatge de la Fira de Moll Autos | Moll Autos

 

El conegut grup empresarial Moll Autos, amb concessionaris a Gandia (València) i Dénia (Alacant) prepara per als dies 7, 8 i 9 de Març la seua fira de vehicles de Quilòmetre 0 i Ocasió a Gandia.

 

Amb una flota de més de 200 vehicles en stock de quilòmetre 0, ocasió, gerència i segona mà, Moll Autos es prepara per a l’esdeveniment rebaixant els preus de tots aquests cotxes fins a arribar a preus de cost.

 

D’aquesta manera, durant 3 dies, tots els clients interessats tindran a la seua disposició vehicles de totes les marques amb preus inèdits, sent possible trobar vertaderes oportunitats i gangues.

 

A més, cal assenyalar que tots els cotxes han sigut auditats per Moll Autos, assegurant la seua fiabilitat i garantia, a més de posar a la disposició dels possibles interessats tot el servei de Postvenda del grup.

 

La fira es realitzarà de 09.00 a 13.30 hores i de 16.00 a 20.30 hores el dijous i divendres, mentre que el dissabte l’horari serà de 09.00 a 13.30 hores. A causa de l’alta demanda de sol·licituds, Moll Autos ha decidit posar a la disposició de tots els clients un servei de cita prèvia a través de la pàgina: mollautos.es/eventos/feriavo/

 

Amb aquest servei, el client podrà triar el dia i l’hora quina li convinga, per a evitar així saturacions en l’exposició, i assegurar la millor atenció al client per part de l’equip comercial.

Últimes notícies

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.

Els majors de la Residència de Ferroviaris de Sant Joan viuen la cremà amb la visita de Juanfran Pérez Llorca

La Residència de Ferroviaris de Sant Joan d’Alacant ha celebrat la cremà de la seua foguera amb la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i de l’alcalde Santiago Román, en una iniciativa que acostava la festa als residents majors.