Moll Autos celebra la seua Fira de vehicles Km 0 i Ocasió a Gandia

Moll Autos

Imatge de la Fira de Moll Autos | Moll Autos

 

El conegut grup empresarial Moll Autos, amb concessionaris a Gandia (València) i Dénia (Alacant) prepara per als dies 7, 8 i 9 de Març la seua fira de vehicles de Quilòmetre 0 i Ocasió a Gandia.

 

Amb una flota de més de 200 vehicles en stock de quilòmetre 0, ocasió, gerència i segona mà, Moll Autos es prepara per a l’esdeveniment rebaixant els preus de tots aquests cotxes fins a arribar a preus de cost.

 

D’aquesta manera, durant 3 dies, tots els clients interessats tindran a la seua disposició vehicles de totes les marques amb preus inèdits, sent possible trobar vertaderes oportunitats i gangues.

 

A més, cal assenyalar que tots els cotxes han sigut auditats per Moll Autos, assegurant la seua fiabilitat i garantia, a més de posar a la disposició dels possibles interessats tot el servei de Postvenda del grup.

 

La fira es realitzarà de 09.00 a 13.30 hores i de 16.00 a 20.30 hores el dijous i divendres, mentre que el dissabte l’horari serà de 09.00 a 13.30 hores. A causa de l’alta demanda de sol·licituds, Moll Autos ha decidit posar a la disposició de tots els clients un servei de cita prèvia a través de la pàgina: mollautos.es/eventos/feriavo/

 

Amb aquest servei, el client podrà triar el dia i l’hora quina li convinga, per a evitar així saturacions en l’exposició, i assegurar la millor atenció al client per part de l’equip comercial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.