Mor el cantant Àlex Casademunt en un accident de trànsit

Tragèdia en el món artístic i cultural. El conegut cantant Àlex Casademunt, que va saltar a la fama fa dos dècades per la seua participació en la primera edició d”Operación Triunfo’, ha mort amb només 39 anys este dimarts, 2 de març, en un fatídic accident de moto, segons ha publicat en Twitter Telegenia, l’agència de representació amb la que treballava: «Sentim molt la notícia de la defunció d’Àlex Casademunt. Molts ànims a tota la família i als seus amics. Descansa en pau», ha escrit la companyia en el seu compte oficial.

 

El sinistre ha tingut lloc en la ciutat de Mataró (Catañunya), a on l’artista vivia actualment. En concret, eren prop de les 22.00 hores de la nit quan Casademunt xocava amb la seua moto contra un autobús prop del Mataró Park, segons ‘El Caso’. Un equip mèdic es desplaçava immediatament al lloc dels fets, sense poder fer desgraciadament res per a salvar-li la vida.

 

 

‘Operación Triunfo’, el seu trampolí

Casademunt va nàixer l’any 1981. El seu trampolí va estar, sense dubte, el famós programa Operación Triunfo‘, que el portaria a destacar més tard formant part del grup musical ‘Fórmula abierta’, al costat de Mireia Montávez, Geno Machado i Javián Antón. Tots junts van arrasar en el panorama musical de principis dels 2000 amb el tema ‘Te quiero más’. 

 

L’any 2003 decidia començar la seua carrera musical en solitari. I també es va atrevir amb la televisió, com a presentador a formats com ‘Los Lunnis’ o ‘Mira quién baila!’. De fet, al llarg dels últims anys havia passat per diferents cadenes i programes.

 

Tampoc se li van resistir els musicals: el 2010 Àlex conseguia entrar a formar part dels intèrprets del musical de ‘Mamma Mia’. I dos anys després, s’embarcava de nou en la música amb un projecte molt especial, al costat del seu germà, Joan Casademunt. El seu últim pas el va fer el 2016, tornant als escenaris amb el mític grup ‘Fórmula Abierta’. 

 

Sens dubte molts recordarem els èxits de Casademunt, que deixa, a part del seu llegat professional, Bruna, una preciosa filla de només dos anys. El record del seu sentit de l’humor i espontaneïtat seguirà sempre viu,

 

 

 

 

Missatges de dol de Chenoa, David Bisbal i molts altres artistes

Després de confirmar-se la seua tràgica mort, han sigut molts els que han compartit missatges de condol i afecte per a la seua família, entre els que destaquen els seus companys d”Operación Triunfo’, com Chenoa o David Bisbal, incrèduls davant d’una pèrdua tan sentida com la d’Àlex.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Barcelona frega el títol de Lliga mentres mitja taula baralla per la permanència

El Barcelona disposa de la seua primera opció matemàtica per a proclamar-se campió de Lliga mentres fins a deu equips, del Sevilla al València, seguixen atrapats en una ajustada baralla per la permanència.

Koldo García es defén en el Suprem i nega els pagaments mensuals i les mossegades atribuïdes per Aldama

Koldo García nega davant el Suprem haver cobrat 10.000 euros mensuals de Víctor de Aldama, rebutja les mossegades lligades a contractes de màscares i resta importància a la seua relació amb Pedro Sánchez.

Primeres retencions en les eixides de les grans ciutats pel pont de maig

Les eixides i accessos a grans ciutats registren trànsit lent i xicotetes retencions per l'inici del pont de l'1 de maig, agreujades per diversos accidents. La DGT preveu més de 6 milions de desplaçaments i advertix d'una franja horària especialment desfavorable.

Vilaplana i Polo declararan en el Congrés per la comissió de la dana el 18 de maig

La periodista Maribel Vilaplana i el president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, Miguel Polo, compareixeran el 18 de maig davant la comissió del Congrés que investiga la dana d'octubre de 2024 a València.

Desarticulat un clan familiar de droga a Sant Vicent amb set detinguts

Set membres d'un mateix clan familiar han sigut detinguts i llocs en llibertat amb càrrecs després de desmantellar un punt de tràfic de drogues en el centre de Sant Vicent del Raspeig, on es van intervindre drogues, armes prohibides i una plantació interior de marihuana.

La vaga mèdica deixa prop de 270.000 pacients sense atendre en la Comunitat Valenciana

La vaga mèdica intermitent en la Comunitat Valenciana ha provocat que quasi 270.000 pacients no hagen sigut atesos des de desembre, amb milers de cirurgies i consultes ajornades i un fort xoc entre sindicats i Conselleria per les xifres de seguiment.

Va unir Municipalista porta a les Corts més de 11.000 firmes per a rebaixar la barrera electoral del 5 al 3 per cent

Va unir Municipalista registra en Les Corts més de 11.000 firmes per a tramitar una iniciativa legislativa popular que rebaixe la barrera electoral del 5 al 3 per cent i compute els vots per província.

CCOO denuncia que l’Hospital de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada

CCOO assegura que el Departament de Salut de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada, mentres l'hospital defén que la mesura ha reduït les llistes d'espera.