Mor el cantant Àlex Casademunt en un accident de trànsit

Tragèdia en el món artístic i cultural. El conegut cantant Àlex Casademunt, que va saltar a la fama fa dos dècades per la seua participació en la primera edició d»Operación Triunfo’, ha mort amb només 39 anys este dimarts, 2 de març, en un fatídic accident de moto, segons ha publicat en Twitter Telegenia, l’agència de representació amb la que treballava: «Sentim molt la notícia de la defunció d’Àlex Casademunt. Molts ànims a tota la família i als seus amics. Descansa en pau», ha escrit la companyia en el seu compte oficial.

 

El sinistre ha tingut lloc en la ciutat de Mataró (Catañunya), a on l’artista vivia actualment. En concret, eren prop de les 22.00 hores de la nit quan Casademunt xocava amb la seua moto contra un autobús prop del Mataró Park, segons ‘El Caso’. Un equip mèdic es desplaçava immediatament al lloc dels fets, sense poder fer desgraciadament res per a salvar-li la vida.

 

 

‘Operación Triunfo’, el seu trampolí

Casademunt va nàixer l’any 1981. El seu trampolí va estar, sense dubte, el famós programa Operación Triunfo‘, que el portaria a destacar més tard formant part del grup musical ‘Fórmula abierta’, al costat de Mireia Montávez, Geno Machado i Javián Antón. Tots junts van arrasar en el panorama musical de principis dels 2000 amb el tema ‘Te quiero más’. 

 

L’any 2003 decidia començar la seua carrera musical en solitari. I també es va atrevir amb la televisió, com a presentador a formats com ‘Los Lunnis’ o ‘Mira quién baila!’. De fet, al llarg dels últims anys havia passat per diferents cadenes i programes.

 

Tampoc se li van resistir els musicals: el 2010 Àlex conseguia entrar a formar part dels intèrprets del musical de ‘Mamma Mia’. I dos anys després, s’embarcava de nou en la música amb un projecte molt especial, al costat del seu germà, Joan Casademunt. El seu últim pas el va fer el 2016, tornant als escenaris amb el mític grup ‘Fórmula Abierta’. 

 

Sens dubte molts recordarem els èxits de Casademunt, que deixa, a part del seu llegat professional, Bruna, una preciosa filla de només dos anys. El record del seu sentit de l’humor i espontaneïtat seguirà sempre viu,

 

 

 

 

Missatges de dol de Chenoa, David Bisbal i molts altres artistes

Després de confirmar-se la seua tràgica mort, han sigut molts els que han compartit missatges de condol i afecte per a la seua família, entre els que destaquen els seus companys d»Operación Triunfo’, com Chenoa o David Bisbal, incrèduls davant d’una pèrdua tan sentida com la d’Àlex.

 

 

Últimes notícies

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.

Brugué plantarà cara al Barça: el Levante rep el líder sense por ni complexos

El capità del Levante, Roger Brugué, ha assegurat que l’equip rebrà el Barça, líder invicte, sense por ni complexos després d’encadenar sis triomfs seguits a casa. El davanter destaca la unió del vestidor i l’actuació clau del porter Mathew Ryan en l’últim empat a Màlaga.

Nit asfixiant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, mentre gran part del litoral valencià ha encadenat una altra nit tòrrida amb temperatures nocturnes superiors als 25 graus.

Villarreal busca la revanxa europea al camp del Borussia Dortmund

El Villarreal debuta en la nova Champions al camp del Borussia Dortmund, on va caure 4-0 fa un any, encara sense haver guanyat en Lliga amb Íñigo Pérez.

Giorgeta i Pérez Galdós tornen al trànsit complet abans de la ‘vuelta al cole’

Les avingudes de Giorgeta i Pérez Galdós recuperen entre dilluns i dimarts dos carrils per sentit abans de l’inici del curs escolar, mentres la reurbanització entra en la fase final.