Mor el cantant Àlex Casademunt en un accident de trànsit

Tragèdia en el món artístic i cultural. El conegut cantant Àlex Casademunt, que va saltar a la fama fa dos dècades per la seua participació en la primera edició d”Operación Triunfo’, ha mort amb només 39 anys este dimarts, 2 de març, en un fatídic accident de moto, segons ha publicat en Twitter Telegenia, l’agència de representació amb la que treballava: «Sentim molt la notícia de la defunció d’Àlex Casademunt. Molts ànims a tota la família i als seus amics. Descansa en pau», ha escrit la companyia en el seu compte oficial.

 

El sinistre ha tingut lloc en la ciutat de Mataró (Catañunya), a on l’artista vivia actualment. En concret, eren prop de les 22.00 hores de la nit quan Casademunt xocava amb la seua moto contra un autobús prop del Mataró Park, segons ‘El Caso’. Un equip mèdic es desplaçava immediatament al lloc dels fets, sense poder fer desgraciadament res per a salvar-li la vida.

 

 

‘Operación Triunfo’, el seu trampolí

Casademunt va nàixer l’any 1981. El seu trampolí va estar, sense dubte, el famós programa Operación Triunfo‘, que el portaria a destacar més tard formant part del grup musical ‘Fórmula abierta’, al costat de Mireia Montávez, Geno Machado i Javián Antón. Tots junts van arrasar en el panorama musical de principis dels 2000 amb el tema ‘Te quiero más’. 

 

L’any 2003 decidia començar la seua carrera musical en solitari. I també es va atrevir amb la televisió, com a presentador a formats com ‘Los Lunnis’ o ‘Mira quién baila!’. De fet, al llarg dels últims anys havia passat per diferents cadenes i programes.

 

Tampoc se li van resistir els musicals: el 2010 Àlex conseguia entrar a formar part dels intèrprets del musical de ‘Mamma Mia’. I dos anys després, s’embarcava de nou en la música amb un projecte molt especial, al costat del seu germà, Joan Casademunt. El seu últim pas el va fer el 2016, tornant als escenaris amb el mític grup ‘Fórmula Abierta’. 

 

Sens dubte molts recordarem els èxits de Casademunt, que deixa, a part del seu llegat professional, Bruna, una preciosa filla de només dos anys. El record del seu sentit de l’humor i espontaneïtat seguirà sempre viu,

 

 

 

 

Missatges de dol de Chenoa, David Bisbal i molts altres artistes

Després de confirmar-se la seua tràgica mort, han sigut molts els que han compartit missatges de condol i afecte per a la seua família, entre els que destaquen els seus companys d”Operación Triunfo’, com Chenoa o David Bisbal, incrèduls davant d’una pèrdua tan sentida com la d’Àlex.

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València va reviure els seus mals com a visitant davant el cuer

El València va caure 1-0 en el Carlos Tartiere i va tornar a evidenciar la seua debilitat fora de Mestalla, sobretot a pilota parada. L'equip de Carlos Corberán va encadenar la seua segona derrota del curs davant l'Oviedo.

Eder Sarabia afronta el seu moment més delicat a l’Elx després d’onze jornades sense guanyar

La ratxa sense victòries, l'absència de triomfs a domicili i la golejada encaixada davant el Reial Madrid col·loquen el projecte de Sarabia sota màxima pressió.

Presó per a la dona detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Un jutjat ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança, per a la dona de 48 anys investigada per ruixar amb líquid inflamable a la seua parella a Chiva. S'obrin diligències paral·leles per possibles maltractaments de l'home cap a ella, mentres la víctima seguix ingressada amb pronòstic reservat.

El Consell repartix 15.000 detectors de submissió química en les Falles

La Generalitat ha activat el repartiment de 15.000 adhesius amb coixinets per a detectar FLZ, benzodiazepines, ketamina i GHB durant els dies grans de les Falles. El dispositiu s'acompanya d'un bus d'atenció i Punts Violeta amb horaris ampliats i coordinació policial.

El cara a cara de les xarangues a València accelera l’evolució musical de les Falles

El cara a cara entre xarangues guanya terreny a València com a símbol de l'evolució musical de les Falles. Telotocotó i Pintant-la mesuraran forces a L'Eliana i creixen els concursos amb esperit de germanor.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai pel vent

València ha començat el dia amb 382 monuments infantils plantats que obrin els cinc dies grans de les Falles 2026. El vent ha provocat caigudes de peces i treballs de reforç, encara que s'espera millora al llarg del dia.

Banc mundial de sons d’aus aconseguix 1.192 espècies sota coordinació espanyola

El nou banc acústic global, coordinat per biòlegs espanyols, reunix gravacions anotades de cinc continents per a impulsar la identificació automàtica d'aus.

El vent tomba la rematada de la falla Oltá a València i complica la plantá en diversos municipis

Les ratxes des d'anit han derrocat la rematada de la falla Oltá-Juan Ramón Jiménez a València i estan retardant la plantá a Burjassot, Manises i Bétera. La comissió de Oltá espera a l'artista per a reparar mentres l'infantil es va plantar sense problemes.