Mor Chiquito de la Calzada després de diversos dies ingressat per problemes greus

Gregorio Esteban Sánchez Fernández, más conocido como Chiquito de la Calzada, ha fallecido este sábado a los 85 años tras permanecer varios días ingresado en el Hospital Carlos Haya de Málaga. El humorista fue ingresado el pasado 31 de octubre debido a un fuerte dolor torácico.

 

Le diagnosticaron una angina de pecho por la que días más tarde, el 3 de noviembre, tuvo que ser sometido a un cateterismo como tratamiento, pero surgieron complicaciones que acabaron con el humorista en la Unidad de Cuidados Intensivos (UCI) con una grave infección.

 

Tras varios días en vigilancia, y a pesar de que en un momento todo parecía indicar que se recuperaba positivamente de la afección, el humorista sufrió un empeoramiento de su estado de salud, y finalmente ha fallecido. 

Últimes notícies

Bustinduy celebra la trobada entre Oltra i Rufián i augura una conversa ‘interessantíssima’ a València

El ministre de Drets Socials, Pablo Bustinduy, ha destacat que la conversa entre Mónica Oltra i Gabriel Rufián a València serà ‘interessantíssima’ i li agradaria assistir-hi. Compromís veu l’acte com un pas perquè Oltra recupere l’alcaldia.

Bernabé acusa el Consell de desatenció generalitzada durant la dana que va colpejar la Comunitat

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, assegura que hi hagué una desatenció generalitzada al Consell durant la dana i acusa el PP i la Generalitat de mantindre el màxim responsable polític de la catàstrofe del 29 d’octubre.

Bustinduy agraïx al professorat valencià la seua valentia en la defensa de l’escola pública

El ministre Pablo Bustinduy ha expressat la seua gratitud al professorat valencià en vaga indefinida per defensar l’educació pública i ha demanat a la Generalitat que escolte les seues reivindicacions.

La Diputació d’Alacant ix lliure d’irregularitats en els bons comerç, però l’oposició manté els dubtes

La comissió d’investigació de la Diputació d’Alacant ha conclòs, amb els vots del PP, que no hi hagué irregularitats en els bons comerç de 2022 i 2023. El PSPV i Compromís qüestionen la falta de documentació i anuncien que continuaran exigint responsabilitats.

Rodas continuarà al capdavant de la direcció esportiva del Llevant fins a 2028

El Llevant ha renovat fins a 2028 els contractes del director esportiu, Héctor Rodas, i del secretari tecnic, Jose Gila, després de l ascens a Primera i de garantir la permanencia el darrer curs.

L’advocat de Mazón demana prudència abans de lliurar els missatges requerits pel jutjat de la DANA

L’advocat de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, Ignacio Gally, ha explicat als jutjats de Catarroja que necessita estudiar tota la causa de la DANA abans de decidir si lliura els missatges del seu client o recorre alguna de les diligències acordades.

Nou govern a la vista a Callosa de Segura: PP, Vox i un edil trencat impulsen una moció de censura

PP, Vox i l’edil no adscrit José Antonio Illán han registrat una moció de censura a Callosa de Segura per desallotjar l’actual govern en minoria del PSOE i EUPV-Unidas Podemos i situar com a alcalde el popular Juan Antonio Franco.

Vagues en cadena en Metrovalencia des del 22 de juny per l’estancament del conveni

El Sindicat Independent Ferroviari ha convocat vagues en Metrovalencia i TRAM d’Alacant a partir del 22 de juny per bloqueig en el conveni col·lectiu d’FGV, que se sumen als paros ja actius de SEMAF.