L’Ajuntament de Morella suspén tots els actes públics per l’augment de casos positius en coronavirus

 

L’Ajuntament de Morella, en la comarca dels Ports (Castelló), ha decidit suspendre tots els actes públics organitzats en la localitat per als pròxims dies davant l’augment continuat de casos positius de coronavirus, que també es produïx en altres poblacions de la comarca.

 

Segons fonts municipals, les últimes PCR practicades a veïns dels Ports confirmen esta tendència a l’alça de positius.

 

Amb els últims resultats coneguts este dijous, l’Ajuntament ha decretat la suspensió de tots els actes públics organitzats per als pròxims dies, que es reprendran quan la situació siga més favorable.

 

Des del consistori s’ha tornat a recordar a la ciutadania la importància de seguir les mesures de distància social, higiene i ús de la mascareta i mantindre la quarantena d’aquelles persones que se’ls ha fet la prova PCR, independentment del resultat. A demés, els Servicis Socials de Morella estan a la disposició de les persones que ho necessiten.

 

L’ajuntament també ha aclarit que informarà, d’acord amb les autoritats sanitàries, de noves mesures en cas de què siguen necessàries. 

Últimes notícies

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.

Vint anys de l’accident de metro de València: 43 morts, 47 ferits i 13 responsables polítics assenyalats

Es complixen vint anys de l’accident de metro de València de 2006, amb 43 morts i 47 ferits, un llarg recorregut polític, social i judicial i 13 responsables polítics assenyalats per Les Corts.

Més de 35.700 contribuents fan la declaració de la Renda amb l’ajuda de l’Agència Tributària Valenciana

L’assistència de l’ATV en la campanya de l’IRPF 2025 creix un 18,7 % i reforça l’atenció presencial i telefònica