Un mort i 21 persones contagiades en el brot d’una residència en Alcoi

 

Igual que durant la primera onada de coronavirus, els brots en les residències de majors en esta segona onada continuen presents en el territori valencià, ja que són diferents les que registren o han registrat casos. Ara, és en Alcoi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant), a on s’ha confirmat un nou focus en el centre de Mariola de Preventori.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, en la residència hi ha contagiats un total de 21 persones i s’ha confirmat la mort d’un dels residents. Del total de casos positius, 16 són usuaris i els altres 5 són membres del personal. Quant a l’estat dels contagiats, dels residents, dos d’ells estan ingressats en l‘Hospital Verge de la Lliris amb evolució favorable i els altres es troben bé, mentres que algun dels treballadors sí que té símptomes.

 

Una volta confirmat el brot, ràpidament s’ha activat en el centre de majors el protocol de seguretat i de neteja establit per la Conselleria de Sanitat, amb la finalitat de controlar el focus i evitar que es propague per la residència.

Últimes notícies

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.

Wizz Air obrirà set noves rutes entre Espanya i Itàlia des de setembre

Wizz Air estrenarà set rutes que uniran Milà, Nàpols i Catània amb diverses ciutats espanyoles des de setembre i desembre, amb tarifes des de 24,99 euros.

Detinguts a Xàtiva dos sospitosos d’un intent d’homicidi a tirs contra una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva a dos hòmens acusats d'intentar matar als ocupants d'una vivenda de l'el Real de Gandia, contra la façana del qual es van efectuar cinc trets.

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.