‘La mort de Guillem’, Millor Llargmetratge en els Premis de l’Audiovisual Valencià

 

La pel·lícula ‘La mort de Guillem‘ va rebre anit el premi al Millor Llargmetratge dels Premis de l’Audiovisual Valencià, en una gala en la que també s’ha reconegut a esta pel·lícula en les categories de Millor Actriu Protagonista, per a Glòria March, i Millor Guió, per a Alfred Pérez-Fargas i Roger Danés.

 

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, mitjançant l’Institut Valencià de Cultura, i l’Acadèmia Valenciana de l’Audiovisual han organitzat la tercera edició dels Premis de l’Audiovisual Valencià. Núria Roca ha presentat la cerimònia, en la que s’han rendit homenatges a Luis García Berlanga i Ennio Morricone. Els grups La Fumiga i Peter Gun & The Paper Hats han posat el toc musical a la gala.

 

A l’acte han assistit al conseller d’Educació, Cultura i Esport, Vicent Marzà; la consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, Rosa Pérez Garijo; la secretària autonòmica de Cultura i Esport, Raquel Tamarit; el president de l’Acadèmia Valenciana de l’Audiovisual, Pep Llopis, entre altres personalitats.

 

L’actriu Empar Ferrer ha rebut el Premi d’Honor que atorga Cultura de la Generalitat per la seua extensa trajectòria i la profunda vinculació al sector audiovisual valencià. Empar Ferrer ha interpretat multitud de papers en pel·lícules i sèries de televisió. L’actriu compta amb una trajectòria molt extensa en el món del cinema amb una trentena de pel·lícules com: ‘Con el culo al aire’, ‘Soldados de Salamina’, Volavérunt, ‘El viaje de Carol’ o ‘Las 13 rosas’.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.