‘La mort de Guillem’, Millor Llargmetratge en els Premis de l’Audiovisual Valencià

 

La pel·lícula ‘La mort de Guillem‘ va rebre anit el premi al Millor Llargmetratge dels Premis de l’Audiovisual Valencià, en una gala en la que també s’ha reconegut a esta pel·lícula en les categories de Millor Actriu Protagonista, per a Glòria March, i Millor Guió, per a Alfred Pérez-Fargas i Roger Danés.

 

La Conselleria d’Educació, Cultura i Esport, mitjançant l’Institut Valencià de Cultura, i l’Acadèmia Valenciana de l’Audiovisual han organitzat la tercera edició dels Premis de l’Audiovisual Valencià. Núria Roca ha presentat la cerimònia, en la que s’han rendit homenatges a Luis García Berlanga i Ennio Morricone. Els grups La Fumiga i Peter Gun & The Paper Hats han posat el toc musical a la gala.

 

A l’acte han assistit al conseller d’Educació, Cultura i Esport, Vicent Marzà; la consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, Rosa Pérez Garijo; la secretària autonòmica de Cultura i Esport, Raquel Tamarit; el president de l’Acadèmia Valenciana de l’Audiovisual, Pep Llopis, entre altres personalitats.

 

L’actriu Empar Ferrer ha rebut el Premi d’Honor que atorga Cultura de la Generalitat per la seua extensa trajectòria i la profunda vinculació al sector audiovisual valencià. Empar Ferrer ha interpretat multitud de papers en pel·lícules i sèries de televisió. L’actriu compta amb una trajectòria molt extensa en el món del cinema amb una trentena de pel·lícules com: ‘Con el culo al aire’, ‘Soldados de Salamina’, Volavérunt, ‘El viaje de Carol’ o ‘Las 13 rosas’.

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.