La música del confinament torna als balcons valencians per a celebrar el 9 d’Octubre

Ejemplo de shortcode con estilo
  La música que va sonar des dels balcons de moltes ciutats i pobles del territori valencià per a alleujar les mesures de confinament imposades pel coronavirus ha tornat este divendres, però en esta ocasió per a celebrar el 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.   D’esta forma, des dels balcons del carrer Cavallers […]

 

La música que va sonar des dels balcons de moltes ciutats i pobles del territori valencià per a alleujar les mesures de confinament imposades pel coronavirus ha tornat este divendres, però en esta ocasió per a celebrar el 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana.

 

D’esta forma, des dels balcons del carrer Cavallers de València, intèrprets de l’Agrupació Musical Carrera de la Font de Sant Lluís estan tocant algunes peces per a amenitzar els moments previs a l’alt institucional del 9 d’Octubre que se celebra en el Palau de la Generalitat. La música continuarà sonant en acabar la cerimònia.

 

Entre les composicions que integren el repertori, figuren ‘El tio Ramón’, de Salvador Salvà; ‘Pérez Barceló’, de Bernabé Sanchis; ‘Febrer’, de Juan Calatayud; ‘Ragón Falez’, d’Emilio Cebrián; ‘Xàbia’, de Salvador Salvà; i ‘València’, de José Padilla. En una segona part, s’escoltaran també ‘Festa en Benidorm’ (Rafael Domenech) i ‘Fet a posta’ (Miguel Picó).

 

Últimes notícies

Rescatats dos xiquets perduts en muntanyes de Benidorm i Elda

Dos xiquets de 8 i 10 anys han sigut rescatats amb els seus pares en muntanyes de Benidorm i Elda. Els bombers també han auxiliat quatre excursionistes en altres rescats.

Aguirre celebra el triomf del València davant l’Elx després de la derrota

El València ha guanyat 0-1 a Elx i Javier Aguirre ha destacat la importància dels tres punts després de l’última derrota i abans del pròxim partit davant del Real Madrid.

Sadiq dona al Valencia la primera victòria de l’era Aguirre davant l’Elche

Un gol de Sadiq en la segona part ha donat al Valencia la primera victòria de l’era Javier Aguirre. L’Elche continua sense guanyar a casa esta temporada.

El Valencia Basket arrasa el MoraBanc Andorra amb un últim quart demolidor

El Valencia Basket ha guanyat 79-111 el MoraBanc Andorra després d’un parcial final d’11-34. Armoni Brooks ha anotat 23 punts.

Juan Carlos Ferrero s’incorpora a l’equip tècnic de Ben Sheltton per a la temporada 2027

Juan Carlos Ferrero s’unirà a l’equip tècnic de Ben Shelton en 2027, junt amb Bryan Shelton. El nord-americà és el número quatre del món.

L’Acero i l’Hércules B es reparteixen els punts sense gols a Sagunt

El CD Acero i l’Hércules B han empatat 0-0 a El Fornás, en la novena jornada del grup VI de Tercera Federació. Els locals han tingut les millors ocasions, però no han pogut marcar.

Novembre comença amb màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

El primer dia de novembre ha deixat màximes superiors als 26 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana. València ha registrat 26,3 graus.

Mor als 81 anys Miquel Navarro, referent de l’escultura valenciana

L’escultor de Mislata ha mort als 81 anys. La seua obra, present en museus internacionals, ha convertit paisatges urbans en escultures.