16.4 C
València
Dijous, 19 febrer, 2026

La Mutant inaugura la temporada este cap de setmana amb l’obra ‘Lázaro’

 

La regidora d’Acció Cultural de l’Ajuntament de València, Maite Ibáñez, al costat de la coordinadora artística de La Mutant, Marta Banyuls, ha presentat este dimecres la nova temporada de la sala.

 

El centre avança l’inici de la seua programació de tardor per a reubicar els espectacles que van ser suspesos a conseqüència de la pandèmia del coronavirus, i per a apostar per noves propostes escèniques. Ibáñez ha destacat de la nova programació, que s’estendrà fins a finals del mes de desembre, «la recuperació dels espectacles ajornats, ja que ens vam comprometre amb el sector a no cancel·lar sinó posposar».

 

Els espectacles són una sèrie de muntatges i certàmens que, units a un bon nombre de propostes noves, fan d’esta programació -que es farà fins a finals de desembre- un dels reptes «més ambiciosos» als que s’ha enfrontat l’espai municipal.

 

En esta nova temporada La Mutant, a pesar de l’atípic de la situació, es manté fidel a la seua filosofia eclèctica en la que totes les arts troben punts de convivència. Bona mostra d’això la trobem en l’espectacle que obri la programació este mateix cap de setmana, Lázaro (4, 5 i 6 de setembre), a on el jove Roberto Hoyo imagina, a ritme d’hip hop, una revisió contemporània del Lazarillo de Tormes amb un profund sentiment de rebel·lia contra el que s’establix.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Luís Castro: ‘Si haguérem jugat tota la nit tampoc haguérem marcat’

El tècnic del Llevant va lamentar la falta d'encert després de la derrota davant el Vila-real i va defendre el lliurament de l'equip. Va assenyalar el dol davant el Barça com una final i va explicar la situació de Etta Eyong i la seua clàusula.

Marcelino avisa després del 0-1 al Llevant: la tranquil·litat m’agrada poc

El Vila-real va guanyar 0-1 al Llevant i Marcelino va restar importància a l'avantatge de set punts sobre el Betis. Va celebrar la porteria a zero i va lamentar no sentenciar.

El Vila-real assalta el Ciutat amb un gol de Mikautadze i complica encara més la situació del Llevant

Una miqueta de Mikautadze en el 57 va donar la victòria al Vila-real en el Ciutat de València en el dol ajornat de la jornada 16. Els groguets es van afermar tercers i el Llevant va continuar penúltim.

Mikautadze decidix en Llevant i firma el seu octau gol en LaLiga

El davanter del Vila-real va donar la victòria a domicili amb el seu octau tant del curs. El seu encert li col·loca en el grup de huit gols després de 24 jornades.

Renúncia el regidor de Mobilitat de Castelló investigat per la gestió de multes

Cristian Ramírez ha deixat l'acta i totes les seues responsabilitats després de la reobertura de diligències per les multes de la zona ORA. Al·lega pressió política i prioritza la seua salut mental.

Tres associacions de víctimes del 29-O reclamen a Pérez Llorca mesures més enllà de les ajudes

Tres associacions d'afectats responen a l'ajuda de 80.000 euros per família de les 230 víctimes mortals i demanen reconeixement, responsabilitat i transparència, a més de prevenció i canvi de polítiques.

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.