La Mutant inaugura la temporada este cap de setmana amb l’obra ‘Lázaro’

 

La regidora d’Acció Cultural de l’Ajuntament de València, Maite Ibáñez, al costat de la coordinadora artística de La Mutant, Marta Banyuls, ha presentat este dimecres la nova temporada de la sala.

 

El centre avança l’inici de la seua programació de tardor per a reubicar els espectacles que van ser suspesos a conseqüència de la pandèmia del coronavirus, i per a apostar per noves propostes escèniques. Ibáñez ha destacat de la nova programació, que s’estendrà fins a finals del mes de desembre, «la recuperació dels espectacles ajornats, ja que ens vam comprometre amb el sector a no cancel·lar sinó posposar».

 

Els espectacles són una sèrie de muntatges i certàmens que, units a un bon nombre de propostes noves, fan d’esta programació -que es farà fins a finals de desembre- un dels reptes «més ambiciosos» als que s’ha enfrontat l’espai municipal.

 

En esta nova temporada La Mutant, a pesar de l’atípic de la situació, es manté fidel a la seua filosofia eclèctica en la que totes les arts troben punts de convivència. Bona mostra d’això la trobem en l’espectacle que obri la programació este mateix cap de setmana, Lázaro (4, 5 i 6 de setembre), a on el jove Roberto Hoyo imagina, a ritme d’hip hop, una revisió contemporània del Lazarillo de Tormes amb un profund sentiment de rebel·lia contra el que s’establix.

Últimes notícies

Quatre detinguts a Borriana per vendre contractes falsos a estrangers per a empadronar-se

La Guàrdia Civil ha detingut tres hòmens i una dona a Borriana per un suposat entramat d’empadronaments il·legals d’estrangers mitjançant contractes de lloguer falsos, amb 36 delictes atribuïts i almenys 26 persones empadronades de manera irregular.

Pérez Llorca alerta que retallar el Tajo-Segura posa en risc el menjar a Espanya i Europa

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, defensa en el VIII Congrés Nacional de l’Aigua a Elx que el trasvasament Tajo-Segura és clau per a la seguretat alimentària d’Espanya i Europa i acusa el Govern central de posar en risc milers de llocs de treball amb els retalls.

La UPV acosta la ciència a la taula amb la gastronomia valenciana

La Universitat Politècnica de València ha llançat 'Un mos de Ciència', una iniciativa audiovisual que explica els secrets científics de plats i productes emblemàtics de la gastronomia valenciana, amb la col·laboració de Consum.

Pablo Ruz acusa Pedro Sánchez d’haver anat a Elx per a ‘amagar-se’

L’alcalde d’Elx, Pablo Ruz, ha qualificat de ‘un poc estranya’ la visita de Pedro Sánchez a la companyia aeroespacial PLD Space i ha insinuat que el president del Govern s’ha desplaçat a la ciutat ‘a amagar-se’. En contrast, ha elogiat la presència del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, per a explicar una ‘inversió complitda’ i comprometre’s amb els regants sense aigua.

Els derbis de Buñol i Vila-real centren la segona jornada del grup VI

La segona jornada del grup VI de Tercera Federació estarà marcada pels derbis Levante B-Buñol i Villarreal C-Roda, amb diversos duels directes per l’estrena triomfal i la permanència.

Els servicis digitals ja impulsen les exportacions espanyoles per damunt del turisme

Les exportacions espanyoles de servicis digitals han crescut un 66,8 % des de 2019 i ja han superat les vendes turístiques, segons un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie. Els servicis professionals i informàtics concentren la major part d’estes exportacions, amb Espanya guanyant lleugerament pes en el mercat mundial.

Cap de setmana estable i més calor a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana enceta este divendres un cap de setmana de temps estable, amb cels poc nuvolosos i temperatures en augment. El vent bufarà fluix, encara que es reforçarà en alguns trams del litoral de València i Castelló.

Controlat l’incendi en dues naus industrials a Montserrat després de tota la nit de treball

Els bombers han controlat de matí un incendi declarat anit en una nau química de Montserrat que s’ha estés a una nau fustera. Desenes d’efectius han treballat tota la nit per evitar que el foc afectara més instal·lacions.