La Mutant inaugura la temporada este cap de setmana amb l’obra ‘Lázaro’

 

La regidora d’Acció Cultural de l’Ajuntament de València, Maite Ibáñez, al costat de la coordinadora artística de La Mutant, Marta Banyuls, ha presentat este dimecres la nova temporada de la sala.

 

El centre avança l’inici de la seua programació de tardor per a reubicar els espectacles que van ser suspesos a conseqüència de la pandèmia del coronavirus, i per a apostar per noves propostes escèniques. Ibáñez ha destacat de la nova programació, que s’estendrà fins a finals del mes de desembre, «la recuperació dels espectacles ajornats, ja que ens vam comprometre amb el sector a no cancel·lar sinó posposar».

 

Els espectacles són una sèrie de muntatges i certàmens que, units a un bon nombre de propostes noves, fan d’esta programació -que es farà fins a finals de desembre- un dels reptes «més ambiciosos» als que s’ha enfrontat l’espai municipal.

 

En esta nova temporada La Mutant, a pesar de l’atípic de la situació, es manté fidel a la seua filosofia eclèctica en la que totes les arts troben punts de convivència. Bona mostra d’això la trobem en l’espectacle que obri la programació este mateix cap de setmana, Lázaro (4, 5 i 6 de setembre), a on el jove Roberto Hoyo imagina, a ritme d’hip hop, una revisió contemporània del Lazarillo de Tormes amb un profund sentiment de rebel·lia contra el que s’establix.

Últimes notícies

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.

La castellonenca Sara Monforte continuara al banquet de l’Espanyol fins a 2028

L’entrenadora castellonenca Sara Monforte amplia el seu contracte amb el primer equip femení de l’Espanyol fins al 30 de juny de 2028, després de consolidar el conjunt perico en la Lliga F amb una permanència solvent.

Pérez Llorca demana deixar de costat l’estratègia política i centrar-se en l’educació

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, insta els sindicats docents a no alçar-se de la taula de negociació i defensa que l’acord és possible si es deixen de banda les estratègies polítiques i s’atén el que és important: l’educació pública.

Pérez Llorca insta Diana Morant a centrar-se en presentar els pressupostos d’Espanya

Juanfran Pérez Llorca reprova a Diana Morant que critique els comptes de la Generalitat de 2026 i li reclama que el seu govern presente d’una vegada els pressupostos generals d’Espanya i garantisca una millor financiació per a la Comunitat Valenciana.

La jutgessa de la dana reny als manifestants i els recorda que ja són acusació particular

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana insta almenys dos manifestants, personats com a acusació particular, a canalitzar les seues peticions de prova i protestes per via judicial i no amb altaveus davant del jutjat.

Barcala assegura que només queden quatre flecos per a les llicències de les fogueres d’Alacant

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, garantix que les subvencions a les fogueres ja estan abonades, que les de les barraques es pagaran en els pròxims dies i que les llicències estan pràcticament resoltes, a l’espera de quatre detalls tècnics.

Barcala es ratifica i manté el silenci sobre el cas de Les Naus a la Platja de Sant Joan

L’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, reitera que no farà cap declaració sobre el cas de Les Naus, malgrat la comissió municipal i la investigació judicial per les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, i participa en l’homenatge a l’enginyer Florentino Regalado.