La Mutant inaugura la temporada este cap de setmana amb l’obra ‘Lázaro’

 

La regidora d’Acció Cultural de l’Ajuntament de València, Maite Ibáñez, al costat de la coordinadora artística de La Mutant, Marta Banyuls, ha presentat este dimecres la nova temporada de la sala.

 

El centre avança l’inici de la seua programació de tardor per a reubicar els espectacles que van ser suspesos a conseqüència de la pandèmia del coronavirus, i per a apostar per noves propostes escèniques. Ibáñez ha destacat de la nova programació, que s’estendrà fins a finals del mes de desembre, «la recuperació dels espectacles ajornats, ja que ens vam comprometre amb el sector a no cancel·lar sinó posposar».

 

Els espectacles són una sèrie de muntatges i certàmens que, units a un bon nombre de propostes noves, fan d’esta programació -que es farà fins a finals de desembre- un dels reptes «més ambiciosos» als que s’ha enfrontat l’espai municipal.

 

En esta nova temporada La Mutant, a pesar de l’atípic de la situació, es manté fidel a la seua filosofia eclèctica en la que totes les arts troben punts de convivència. Bona mostra d’això la trobem en l’espectacle que obri la programació este mateix cap de setmana, Lázaro (4, 5 i 6 de setembre), a on el jove Roberto Hoyo imagina, a ritme d’hip hop, una revisió contemporània del Lazarillo de Tormes amb un profund sentiment de rebel·lia contra el que s’establix.

Últimes notícies

Xefs de 14 països es jugaran diumenge a Sueca el títol de millor paella del món

Sueca reunirà este diumenge al Passeig de l'Estació 40 xefs de 14 països i cinc continents per a competir pel títol de millor paella del món en la 65a edició del Concurs Internacional de Paella Valenciana.

L’oferta final de Ford Almussafes: pujada salarial lligada a l’IPC i gratificació de 1.000 euros anuals

La direcció de Ford Almussafes ha plantejat una oferta final per al període 2027-2030 amb salaris lligats a l’IPC real, una gratificació anual de 1.000 euros i fins a huit dissabtes obligatoris si la producció ho exigix.

Pérez Llorca reclama a Sánchez que deixe de discriminar la Comunitat Valenciana en inversions i finançament

Juanfran Pérez Llorca confia que la visita de Pedro Sánchez a Alacant servisca perquè el Govern central assumisca que no pot continuar discriminant la Comunitat Valenciana en inversions, infraestructures, aigua i finançament sanitari.

Pérez Llorca es veu tranquil davant la candidatura del PP a la Generalitat

Juanfran Pérez Llorca assegura que està 'absolutament tranquil' davant la seua possible candidatura del PP per a revalidar la Presidència de la Generalitat i remarca que va assumir el càrrec sense exigir res a canvi. El president defensa la seua gestió i sosté que cap altre president interí ha oferit tantes 'realitats' als municipis.

Pérez Llorca reivindica que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes malgrat les crítiques dels EUA

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, assegura que s’ha garantit el futur de Ford Almussafes i resta importància a les crítiques dels Estats Units a l’aliança amb Geely. Indústria remarca que el projecte continua sent estratègic per al Consell.

Catalá defensa que l’assentament del circuit està controlat i acusa Sánchez per la seua política migratòria

María José Catalá assegura que l’assentament del vell circuit de Fórmula 1 està controlat pels Servicis Socials, sense menors, i responsabilitza Pedro Sánchez de la situació per una política migratòria que qualifica de portes obertes.

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.