El Nadal arriba a Tavernes de la Valldigna amb nombroses novetats

 

Dins de la campanya nadalenca #ATavernesMésNadal, l’Ajuntament ha preparat un gran ventall d’activitats per a totes les edats i públic, que donaran inici amb l’encesa de llums i la presentació de l’arbre de Nadal reciclat que lluïx en el Passeig del País Valencià.

 

Este arbre reciclat ha estat confeccionat pels membres de la Fundació Integra Valldigna, amb el material de plàstic cedit pels veïns del carrer la Barca després que l’utilitzaren per a engalanar el carrer durant les festes del municipi. Tots ells estaran presents en un esdeveniment que també servirà per encendre i presentar la nova ornamentació lumínica de Tavernes per a este Nadal. L’alcalde, Jordi Juan, i la corporació municipal, representaran l’Ajuntament en este acte que espera reunir a bona part de la població.

 

L’acte tindrà lloc en el Passeig del País Valencià de Tavernes de la Valldigna, el dimarts 18 de desembre, a les 19:00 hores.

 

Una nova edició del Festivern 

 

A més de fomentar un oci per a tot el món i promoure les compres al comerç local, l’alcalde, Jordi Juan, destaca l’impacte turístic, mediàtic i econòmic que proporcionen esdeveniments com el Festivern, inclosos en una programació que «pretén potenciar a Tavernes no sols com a un reclam turístic per a les vacances d’estiu, sinó, també, per a les vacances d’hivern».

Al llarg d’este període nadalenc, Tavernes de la Valldigna, com s’ha indicat, torna a ser la seu del Festivern. El Festival d’hivern de les comarques centrals valencianes celebra del 29 al 31 de desembre la seua XIV edició en la què destaca, al seu cartell, bandes com Els Catarres, Zoo, La Fúmiga, Auxili, Narco o Talco, entre altres. El tret d’eixida del Festivern vindrà de la mà d’un concert de benvinguda, a càrrec de Nuc, que l’Ajuntament organitza a la Plaça Major el divendres 28 de desembre. Dos zones d’acampada, en les què s’han augmentat els punts de recollida de fem i de reciclatge respecte a les anteriors edicions, més activitats esportives com les competicions de pilota, futbol sala o bàsquet i el tradicional correbars completen un festival en el què s’espera una assistència, al voltant, de quinze mil persones.

 

Un mercadet lúdic amb l’Associació de Comerciants de Tavernes

 

Però, no sols de Festivern viu el Nadal a Tavernes. Activitats d’oci, culturals, de promoció del comerç local o esportives són, també, protagonistes de la programació nadalenca. Així del 14 al 16 de desembre, la Regidoria de Turisme organitza la Fira de Nadal, al Passeig del País Valencià, que no s’oblida de la xicalla ja que comptarà amb la presència del Pare Noel i tallers de pintura i de ninots. El mateix diumenge 16 de desembre, també al Passeig del País Valencià, l’Associació de Comerciants de Tavernes traurà els seus productes amb l’organització d’un mercadet lúdic.

 

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.