El Nadal arriba a Tavernes de la Valldigna amb nombroses novetats

 

Dins de la campanya nadalenca #ATavernesMésNadal, l’Ajuntament ha preparat un gran ventall d’activitats per a totes les edats i públic, que donaran inici amb l’encesa de llums i la presentació de l’arbre de Nadal reciclat que lluïx en el Passeig del País Valencià.

 

Este arbre reciclat ha estat confeccionat pels membres de la Fundació Integra Valldigna, amb el material de plàstic cedit pels veïns del carrer la Barca després que l’utilitzaren per a engalanar el carrer durant les festes del municipi. Tots ells estaran presents en un esdeveniment que també servirà per encendre i presentar la nova ornamentació lumínica de Tavernes per a este Nadal. L’alcalde, Jordi Juan, i la corporació municipal, representaran l’Ajuntament en este acte que espera reunir a bona part de la població.

 

L’acte tindrà lloc en el Passeig del País Valencià de Tavernes de la Valldigna, el dimarts 18 de desembre, a les 19:00 hores.

 

Una nova edició del Festivern 

 

A més de fomentar un oci per a tot el món i promoure les compres al comerç local, l’alcalde, Jordi Juan, destaca l’impacte turístic, mediàtic i econòmic que proporcionen esdeveniments com el Festivern, inclosos en una programació que «pretén potenciar a Tavernes no sols com a un reclam turístic per a les vacances d’estiu, sinó, també, per a les vacances d’hivern».

Al llarg d’este període nadalenc, Tavernes de la Valldigna, com s’ha indicat, torna a ser la seu del Festivern. El Festival d’hivern de les comarques centrals valencianes celebra del 29 al 31 de desembre la seua XIV edició en la què destaca, al seu cartell, bandes com Els Catarres, Zoo, La Fúmiga, Auxili, Narco o Talco, entre altres. El tret d’eixida del Festivern vindrà de la mà d’un concert de benvinguda, a càrrec de Nuc, que l’Ajuntament organitza a la Plaça Major el divendres 28 de desembre. Dos zones d’acampada, en les què s’han augmentat els punts de recollida de fem i de reciclatge respecte a les anteriors edicions, més activitats esportives com les competicions de pilota, futbol sala o bàsquet i el tradicional correbars completen un festival en el què s’espera una assistència, al voltant, de quinze mil persones.

 

Un mercadet lúdic amb l’Associació de Comerciants de Tavernes

 

Però, no sols de Festivern viu el Nadal a Tavernes. Activitats d’oci, culturals, de promoció del comerç local o esportives són, també, protagonistes de la programació nadalenca. Així del 14 al 16 de desembre, la Regidoria de Turisme organitza la Fira de Nadal, al Passeig del País Valencià, que no s’oblida de la xicalla ja que comptarà amb la presència del Pare Noel i tallers de pintura i de ninots. El mateix diumenge 16 de desembre, també al Passeig del País Valencià, l’Associació de Comerciants de Tavernes traurà els seus productes amb l’organització d’un mercadet lúdic.

 

Últimes notícies

Miramar i Pego freguen els 40 graus i se situen entre les màximes d’Espanya

Miramar, Pego i Sagunt han registrat este dijous algunes de les temperatures més altes d’Espanya, mentre les tronades han provocat desploms tèrmics de fins a 19,6 graus en punts de la Comunitat Valenciana.

El Valencia fitxa Pablo Maffeo cedit amb opció de compra per a dos temporades

El lateral dret Pablo Maffeo arriba al Valencia cedit per l’Olympiacos amb una opció de compra per a dos temporades, després de destacar al Mallorca i cobrir la vacant en el flanc dret defensiu.

Més de 50 intervencions de bombers per les fortes ratxes de vent a la Ribera

Les tempestes amb ratxes de més de 100 km/h han obligat els bombers a actuar en més de 50 servicis a la Ribera, sobretot per arbres caiguts i danys en estructures. Aemet explica que es tracta de reventons humits i Emergències insta a telefonar al 112 si es veu fum.

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.