El Nadal arriba a Tavernes de la Valldigna amb nombroses novetats

 

Dins de la campanya nadalenca #ATavernesMésNadal, l’Ajuntament ha preparat un gran ventall d’activitats per a totes les edats i públic, que donaran inici amb l’encesa de llums i la presentació de l’arbre de Nadal reciclat que lluïx en el Passeig del País Valencià.

 

Este arbre reciclat ha estat confeccionat pels membres de la Fundació Integra Valldigna, amb el material de plàstic cedit pels veïns del carrer la Barca després que l’utilitzaren per a engalanar el carrer durant les festes del municipi. Tots ells estaran presents en un esdeveniment que també servirà per encendre i presentar la nova ornamentació lumínica de Tavernes per a este Nadal. L’alcalde, Jordi Juan, i la corporació municipal, representaran l’Ajuntament en este acte que espera reunir a bona part de la població.

 

L’acte tindrà lloc en el Passeig del País Valencià de Tavernes de la Valldigna, el dimarts 18 de desembre, a les 19:00 hores.

 

Una nova edició del Festivern 

 

A més de fomentar un oci per a tot el món i promoure les compres al comerç local, l’alcalde, Jordi Juan, destaca l’impacte turístic, mediàtic i econòmic que proporcionen esdeveniments com el Festivern, inclosos en una programació que «pretén potenciar a Tavernes no sols com a un reclam turístic per a les vacances d’estiu, sinó, també, per a les vacances d’hivern».

Al llarg d’este període nadalenc, Tavernes de la Valldigna, com s’ha indicat, torna a ser la seu del Festivern. El Festival d’hivern de les comarques centrals valencianes celebra del 29 al 31 de desembre la seua XIV edició en la què destaca, al seu cartell, bandes com Els Catarres, Zoo, La Fúmiga, Auxili, Narco o Talco, entre altres. El tret d’eixida del Festivern vindrà de la mà d’un concert de benvinguda, a càrrec de Nuc, que l’Ajuntament organitza a la Plaça Major el divendres 28 de desembre. Dos zones d’acampada, en les què s’han augmentat els punts de recollida de fem i de reciclatge respecte a les anteriors edicions, més activitats esportives com les competicions de pilota, futbol sala o bàsquet i el tradicional correbars completen un festival en el què s’espera una assistència, al voltant, de quinze mil persones.

 

Un mercadet lúdic amb l’Associació de Comerciants de Tavernes

 

Però, no sols de Festivern viu el Nadal a Tavernes. Activitats d’oci, culturals, de promoció del comerç local o esportives són, també, protagonistes de la programació nadalenca. Així del 14 al 16 de desembre, la Regidoria de Turisme organitza la Fira de Nadal, al Passeig del País Valencià, que no s’oblida de la xicalla ja que comptarà amb la presència del Pare Noel i tallers de pintura i de ninots. El mateix diumenge 16 de desembre, també al Passeig del País Valencià, l’Associació de Comerciants de Tavernes traurà els seus productes amb l’organització d’un mercadet lúdic.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alabés i Vila-real es juguen permanència i Champions en el debut de Quique Sánchez Flores

Mendizorroza obri la jornada 28 amb un dol d'objectius oposats: l'Alabés busca oxigen per a la salvació i el Vila-real vol afermar-se en la zona Champions.

Bernabé proposa que les línies C-1 i C-2 de Rodalia arriben a l’Estació del Nord de València

Pilar Bernabé ha oferit que Renfe habilite l'arribada de les línies C-1 i C-2 a València Nord si l'Ajuntament el recolza tècnicament. Defén un operatiu ja provat amb eixides per Bailèn i Alacant i una reducció d'afluència en hores crítiques.

L’aeroport d’Alacant bat rècord al febrer amb 1,2 milions de passatgers i 8.002 vols

La terminal d'Alacant-Elx Miguel Hernández va registrar una mica més de 1,2 milions de viatgers al febrer (+5,3% interanual) i una xifra històrica de 8.002 operacions. L'internacional va créixer un 7,3% i va compensar la caiguda del 7,5% del trànsit nacional

Agricultura ha invertit 26,4 milions a Chiva pels danys de la dana

El Ministeri d'Agricultura ha destinat 26,4 milions a Chiva entre ajudes directes i obres per a recuperar vivers, regadius, parcel·les i camins danyats per la dana. Les actuacions continuen en marxa i la xifra final d'inversió pot augmentar.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb zones per a frenar inundacions

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 quilòmetres amb zones de laminació, senderes i reforestació.

Mor un home de 59 anys després d’un tret al balcó de la seua casa a Alacant

Un home de 59 anys, de nacionalitat colombiana, ha mort en la nit d'este dimecres després de rebre un tret mentres era al balcó de la seua vivenda a Alacant. El succés va ocórrer sobre les 22.00 a Carolines Altes; la Policia investiga i no hi ha detencions.

El Monnegre serà el corredor verd més llarg d’Alacant amb 20 km i zones inundables

La Generalitat destinarà 3,5 milions per a transformar el riu Monnegre en un corredor verd de 20 km amb zones de laminació i àrees inundables per a mitigar riuades.

Condemnat a 11 anys de presó per set robatoris en vivendes d’Alacant i El Campello

L'Audiència Provincial d'Alacant ha confirmat 11 anys de presó per a un home que va assaltar set vivendes entre gener i febrer de 2025. El tribunal manté els atenuants de reparació del mal i alteració mental i l'agreujant de reincidència.