El Nadal arriba a Tavernes de la Valldigna amb nombroses novetats

 

Dins de la campanya nadalenca #ATavernesMésNadal, l’Ajuntament ha preparat un gran ventall d’activitats per a totes les edats i públic, que donaran inici amb l’encesa de llums i la presentació de l’arbre de Nadal reciclat que lluïx en el Passeig del País Valencià.

 

Este arbre reciclat ha estat confeccionat pels membres de la Fundació Integra Valldigna, amb el material de plàstic cedit pels veïns del carrer la Barca després que l’utilitzaren per a engalanar el carrer durant les festes del municipi. Tots ells estaran presents en un esdeveniment que també servirà per encendre i presentar la nova ornamentació lumínica de Tavernes per a este Nadal. L’alcalde, Jordi Juan, i la corporació municipal, representaran l’Ajuntament en este acte que espera reunir a bona part de la població.

 

L’acte tindrà lloc en el Passeig del País Valencià de Tavernes de la Valldigna, el dimarts 18 de desembre, a les 19:00 hores.

 

Una nova edició del Festivern 

 

A més de fomentar un oci per a tot el món i promoure les compres al comerç local, l’alcalde, Jordi Juan, destaca l’impacte turístic, mediàtic i econòmic que proporcionen esdeveniments com el Festivern, inclosos en una programació que «pretén potenciar a Tavernes no sols com a un reclam turístic per a les vacances d’estiu, sinó, també, per a les vacances d’hivern».

Al llarg d’este període nadalenc, Tavernes de la Valldigna, com s’ha indicat, torna a ser la seu del Festivern. El Festival d’hivern de les comarques centrals valencianes celebra del 29 al 31 de desembre la seua XIV edició en la què destaca, al seu cartell, bandes com Els Catarres, Zoo, La Fúmiga, Auxili, Narco o Talco, entre altres. El tret d’eixida del Festivern vindrà de la mà d’un concert de benvinguda, a càrrec de Nuc, que l’Ajuntament organitza a la Plaça Major el divendres 28 de desembre. Dos zones d’acampada, en les què s’han augmentat els punts de recollida de fem i de reciclatge respecte a les anteriors edicions, més activitats esportives com les competicions de pilota, futbol sala o bàsquet i el tradicional correbars completen un festival en el què s’espera una assistència, al voltant, de quinze mil persones.

 

Un mercadet lúdic amb l’Associació de Comerciants de Tavernes

 

Però, no sols de Festivern viu el Nadal a Tavernes. Activitats d’oci, culturals, de promoció del comerç local o esportives són, també, protagonistes de la programació nadalenca. Així del 14 al 16 de desembre, la Regidoria de Turisme organitza la Fira de Nadal, al Passeig del País Valencià, que no s’oblida de la xicalla ja que comptarà amb la presència del Pare Noel i tallers de pintura i de ninots. El mateix diumenge 16 de desembre, també al Passeig del País Valencià, l’Associació de Comerciants de Tavernes traurà els seus productes amb l’organització d’un mercadet lúdic.

 

Últimes notícies

Una altra nit sufocant a la Comunitat amb fins a 36 graus

La Comunitat Valenciana ha encadenat una nova nit tòrrida, amb mínimes de fins a 35-36 graus en municipis com Agullent, Parcent o Tàrbena i una forta sensació de basca a la costa.

Reventons càlids al sud d’Alacant amb ratxes de fins a 119 km/h i caiguda d’arbres

Els reventons càlids de la vesprada de dijous al sud d’Alacant han deixat ratxes de fins a 119 km/h i han provocat 24 incidents per caiguda d’arbres i elements en la via pública.

Pet Shop Boys convertixen el Roig Arena en una pista de ball global i nostàlgica

El duo britànic Pet Shop Boys ha fet vibrar un Roig Arena ple fins la bandera amb el tour 'Dreamworld', un repàs de 40 anys de grans èxits plens de ball, melancolia i nostàlgia pop.

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.