El Nadal arriba a Tavernes de la Valldigna amb nombroses novetats

 

Dins de la campanya nadalenca #ATavernesMésNadal, l’Ajuntament ha preparat un gran ventall d’activitats per a totes les edats i públic, que donaran inici amb l’encesa de llums i la presentació de l’arbre de Nadal reciclat que lluïx en el Passeig del País Valencià.

 

Este arbre reciclat ha estat confeccionat pels membres de la Fundació Integra Valldigna, amb el material de plàstic cedit pels veïns del carrer la Barca després que l’utilitzaren per a engalanar el carrer durant les festes del municipi. Tots ells estaran presents en un esdeveniment que també servirà per encendre i presentar la nova ornamentació lumínica de Tavernes per a este Nadal. L’alcalde, Jordi Juan, i la corporació municipal, representaran l’Ajuntament en este acte que espera reunir a bona part de la població.

 

L’acte tindrà lloc en el Passeig del País Valencià de Tavernes de la Valldigna, el dimarts 18 de desembre, a les 19:00 hores.

 

Una nova edició del Festivern 

 

A més de fomentar un oci per a tot el món i promoure les compres al comerç local, l’alcalde, Jordi Juan, destaca l’impacte turístic, mediàtic i econòmic que proporcionen esdeveniments com el Festivern, inclosos en una programació que «pretén potenciar a Tavernes no sols com a un reclam turístic per a les vacances d’estiu, sinó, també, per a les vacances d’hivern».

Al llarg d’este període nadalenc, Tavernes de la Valldigna, com s’ha indicat, torna a ser la seu del Festivern. El Festival d’hivern de les comarques centrals valencianes celebra del 29 al 31 de desembre la seua XIV edició en la què destaca, al seu cartell, bandes com Els Catarres, Zoo, La Fúmiga, Auxili, Narco o Talco, entre altres. El tret d’eixida del Festivern vindrà de la mà d’un concert de benvinguda, a càrrec de Nuc, que l’Ajuntament organitza a la Plaça Major el divendres 28 de desembre. Dos zones d’acampada, en les què s’han augmentat els punts de recollida de fem i de reciclatge respecte a les anteriors edicions, més activitats esportives com les competicions de pilota, futbol sala o bàsquet i el tradicional correbars completen un festival en el què s’espera una assistència, al voltant, de quinze mil persones.

 

Un mercadet lúdic amb l’Associació de Comerciants de Tavernes

 

Però, no sols de Festivern viu el Nadal a Tavernes. Activitats d’oci, culturals, de promoció del comerç local o esportives són, també, protagonistes de la programació nadalenca. Així del 14 al 16 de desembre, la Regidoria de Turisme organitza la Fira de Nadal, al Passeig del País Valencià, que no s’oblida de la xicalla ja que comptarà amb la presència del Pare Noel i tallers de pintura i de ninots. El mateix diumenge 16 de desembre, també al Passeig del País Valencià, l’Associació de Comerciants de Tavernes traurà els seus productes amb l’organització d’un mercadet lúdic.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’Hospital General de València tanca dos banys per una forta olor després d’un abocament químic

L'Hospital General de València ha clausurat dos banys d'ús professional després d'un abocament accidental de colorant amb anilina que va generar una forta olor, mentres analitza mostres de les aigües residuals.

Avís groc per ratxes de fins a 80 km/h en la mitat nord de Castelló este diumenge

Aemet activa l'avís groc per vents del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i litoral nord de Castelló, amb pluges i notable descens tèrmic.

Les màximes en la Comunitat Valenciana depassen els 30 graus i Xàtiva lidera amb 30,7

Les temperatures màximes en la Comunitat Valenciana han depassat els 30 graus en diversos municipis, amb Xàtiva al capdavant en aconseguir els 30,7 graus segons Avamet i 29,7 segons Aemet.

Un home atés per inhalació de fum després d’un incendi en una vivenda d’Alcoi

Un incendi originat presumptament en un calefactor en una vivenda d'Alcoi ha provocat una intensa fumera, el desallotjament preventiu de diversos veïns i l'atenció sanitària a un home per inhalació de fum.

Detonen de forma controlada una bomba de la Guerra Civil trobada en un solar de València

Una bomba d'aviació de més de 50 quilos de la Guerra Civil ha sigut trobada en un solar de València i detonada de manera controlada en una zona aïllada del port, després d'un operatiu coordinat entre Policia Nacional i Autoritat Portuària.

Paiporta s’alia amb el Teatre Nacional de Catalunya per a reforçar la seua reconstrucció cultural després de la dana

L'Ajuntament de Paiporta i el Teatre Nacional de Catalunya firmen un acord per a impulsar la reconstrucció cultural del municipi, reforçar les arts escèniques en català i acompanyar la reparació dels seus principals equipaments.

Pérez Llorca ressalta l’avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d’Alacant

La Generalitat subratlla l'avanç de les obres de la futura Estació Central del TRAM d'Alacant, una infraestructura clau per a la intermodalitat que preveu entrar en servici a principis de 2029.

Justícia reforça el jutjat que instruïx la causa de la DANA a Catarroja

La Conselleria de Justícia garantix la continuïtat dels recursos humans en el jutjat de Catarroja que instruïx la causa de la DANA i convertix 200 reforços judicials en places estructurals a partir de juliol.