L’Ajuntament de València proposa a Sanitat una Cavalcada de Reis restringida a causa de la pandèmia

 

L’Ajuntament de València ha anunciat que este Nadal no hi haurà una Cavalcada de Reis multitudinària com la de tots els anys, ja que l’augment d’infectats per coronavirus en la capital valenciana ho impedix.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, ha assegurat que el consistori ha presentat una proposta a la Conselleria de Sanitats perquè els reis macs puguen arribar al cap i casal.

 

Galiana només ha explicat que la idea seria celebrar una cavalcada amb restriccions, és a dir, duent a terme un seguiment de l’aforament, per evitar aglomeracions.

 

Una cavalcada més reduïda

En la reunió mantinguda amb la secretaria autonòmica de Salut Pública, Isaura Navarro, Carlos Galiana ha posat sobre la taula una celebració més reduïda, això si, l’edil no ha volgut anunciar el pla perquè assegura que l’Ajuntament de València no el va a fer públic fins que Sanitat no done la seua aprovació.

 

El regidor Galiana només ha avançat que «els Reis han d’anar en carrossa, si la idea que haguera portat a estudi haguera sigut mostrar-ho per internet, no m’haguera reunit amb la secretària autonòmica».

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.