17.6 C
València
Dilluns, 23 febrer, 2026

L’Ajuntament de València proposa a Sanitat una Cavalcada de Reis restringida a causa de la pandèmia

 

L’Ajuntament de València ha anunciat que este Nadal no hi haurà una Cavalcada de Reis multitudinària com la de tots els anys, ja que l’augment d’infectats per coronavirus en la capital valenciana ho impedix.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, ha assegurat que el consistori ha presentat una proposta a la Conselleria de Sanitats perquè els reis macs puguen arribar al cap i casal.

 

Galiana només ha explicat que la idea seria celebrar una cavalcada amb restriccions, és a dir, duent a terme un seguiment de l’aforament, per evitar aglomeracions.

 

Una cavalcada més reduïda

En la reunió mantinguda amb la secretaria autonòmica de Salut Pública, Isaura Navarro, Carlos Galiana ha posat sobre la taula una celebració més reduïda, això si, l’edil no ha volgut anunciar el pla perquè assegura que l’Ajuntament de València no el va a fer públic fins que Sanitat no done la seua aprovació.

 

El regidor Galiana només ha avançat que «els Reis han d’anar en carrossa, si la idea que haguera portat a estudi haguera sigut mostrar-ho per internet, no m’haguera reunit amb la secretària autonòmica».

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les tres diputacions de la Comunitat abordaran els servicis d’assistència a municipis

La Diputació d'Alacant celebrarà el divendres la primera trobada dels SAM amb Castelló i València per a compartir models, detectar millores i donar continuïtat amb un protocol.

Barcones acusa el PP de voler pervertir el sistema de Protecció Civil

La directora general ha defés al Senat que l'emergència d'interés nacional es declara per Interior a petició autonòmica i ha retret al PP intentar canviar les regles del sistema.

ACAIP denuncia indefensió dels funcionaris després d’una nova agressió a la presó de Picassent

ACAIP-UGT ha denunciat la indefensió dels funcionaris després de l'agressió a un treballador a Picassent, ocorreguda amb dos efectius en lloc de tres. El sindicat reclama protocol, reconeixement com a autoritat i reforços en mòduls conflictius.

Dos jóvens d’Elda creen una sabatilla 100% impresa en 3d i sacsegen el sector del calçat

Callnak Brand, fundada a l'agost a Elda, rep comandes del seu primer model fet íntegrament amb impressió 3d, reciclable i fabricat amb cadena local

La Generalitat detecta empadronats no beneficiaris en vivendes públiques d’Alacant

La Generalitat ha alertat al jutjat que en la promoció pública Els Naus hi ha persones empadronades que no van ser adjudicatàries. La conselleria ha reforçat el control i estudia exercir el dret de tanteig si es planteja una venda.

Un assessor sosté que va estar amb Mazón 25 minuts en el seu despatx abans d’anar al Cecopi

Josep Lanuza va declarar que el expresident va arribar al Palau entre les 19.32 i les 19.42, va romandre uns 25 minuts i va eixir a les 20.00 cap al Cecopi. La seua versió xoca amb la dels escortes i situa l'És-alert de les 20.11 quan ja anaven en ruta.

La setmana comença amb cel poc nuvolós i mínimes a l’alça en la Comunitat Valenciana

Cels poc nuvolosos i boires puntuals marquen l'inici de setmana en la Comunitat Valenciana. Les mínimes pugen lleugerament i les màximes es mantenen.

Les víctimes de la DANA lamenten en Les Corts que la descoordinació va agreujar la tragèdia

Associacions de víctimes han exposat en Les Corts que la falta d'avisos i la descoordinació van agreujar la DANA del 29-O. Reclamen responsabilitats i plans clars.