L’Ajuntament de València proposa a Sanitat una Cavalcada de Reis restringida a causa de la pandèmia

 

L’Ajuntament de València ha anunciat que este Nadal no hi haurà una Cavalcada de Reis multitudinària com la de tots els anys, ja que l’augment d’infectats per coronavirus en la capital valenciana ho impedix.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, ha assegurat que el consistori ha presentat una proposta a la Conselleria de Sanitats perquè els reis macs puguen arribar al cap i casal.

 

Galiana només ha explicat que la idea seria celebrar una cavalcada amb restriccions, és a dir, duent a terme un seguiment de l’aforament, per evitar aglomeracions.

 

Una cavalcada més reduïda

En la reunió mantinguda amb la secretaria autonòmica de Salut Pública, Isaura Navarro, Carlos Galiana ha posat sobre la taula una celebració més reduïda, això si, l’edil no ha volgut anunciar el pla perquè assegura que l’Ajuntament de València no el va a fer públic fins que Sanitat no done la seua aprovació.

 

El regidor Galiana només ha avançat que «els Reis han d’anar en carrossa, si la idea que haguera portat a estudi haguera sigut mostrar-ho per internet, no m’haguera reunit amb la secretària autonòmica».

 

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

CaixaBank preveu una moderació del ritme de noves hipoteques malgrat el creixement del crèdit

CaixaBank anticipa que la producció de noves hipoteques es frenarà en els pròxims trimestres, malgrat que el crèdit per a vivenda continua creixent i manté taxes positives en balanç.

Les Corts tomben recuperar el Dia de la institució i blindar per sempre les VPO

El ple de Les Corts, amb la majoria de PP i Vox, rebutja recuperar el 25 d'abril com a Dia de la institució i descarta que les VPO siguen permanents i s'adjudiquen per sorteig, mentres recolza mesures per al calçat i la ceràmica valenciana.

El Centre de Tecnificació serà la nova seu de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

La fase final de la Copa del Rei d'handbol es disputarà del 5 al 7 de juny en el Centre de Tecnificació d'Alacant, que substituïx al pavelló Pitiu Rochel i reforça el seu paper com a escenari esportiu clau a la ciutat.

Avís groc per fortes tempestes i graníssol este divendres a l’interior de València

La Aemet activa per a este divendres l'avís groc a l'interior de la província de València per tempestes fortes que poden deixar fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibles pedregades.

València defén que hi ha menys trànsit que en 2019 enfront de les crítiques del PSPV

L'Ajuntament de València assegura que el trànsit és hui inferior al de 2019 i que més de la mitat dels cotxes arriben de fora, mentres el PSPV denuncia una ciutat embossada per la política procotxe.

Marcelino vol certificar davant l’afició la classificació del Vila-real per a la Champions

Marcelino dona per virtualment aconseguit la passada del Vila-real a la Lliga de Campions per segon any seguit, però aspira a segellar-ho ja en La Ceràmica enfront del Llevant.

L’ensenyança concertada exigix a Educació desbloquejar una negociació que seguix paralitzada

Docents i personal de l'ensenyança concertada en la Comunitat Valenciana es concentren per a denunciar el bloqueig de la negociació amb la Conselleria d'Educació i reclamar avanços reals en les seues condicions laborals.

Pérez Llorca defén que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana en la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca sosté en Les Corts que la seua prioritat nacional és la reconstrucció després de la dana i retrau al Govern central la falta d'obres i inversions en la Comunitat Valenciana.