L’Ajuntament de València proposa a Sanitat una Cavalcada de Reis restringida a causa de la pandèmia

 

L’Ajuntament de València ha anunciat que este Nadal no hi haurà una Cavalcada de Reis multitudinària com la de tots els anys, ja que l’augment d’infectats per coronavirus en la capital valenciana ho impedix.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, el regidor de Cultura Festiva, Carlos Galiana, ha assegurat que el consistori ha presentat una proposta a la Conselleria de Sanitats perquè els reis macs puguen arribar al cap i casal.

 

Galiana només ha explicat que la idea seria celebrar una cavalcada amb restriccions, és a dir, duent a terme un seguiment de l’aforament, per evitar aglomeracions.

 

Una cavalcada més reduïda

En la reunió mantinguda amb la secretaria autonòmica de Salut Pública, Isaura Navarro, Carlos Galiana ha posat sobre la taula una celebració més reduïda, això si, l’edil no ha volgut anunciar el pla perquè assegura que l’Ajuntament de València no el va a fer públic fins que Sanitat no done la seua aprovació.

 

El regidor Galiana només ha avançat que «els Reis han d’anar en carrossa, si la idea que haguera portat a estudi haguera sigut mostrar-ho per internet, no m’haguera reunit amb la secretària autonòmica».

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Emergències reconeix el treball del voluntariat en el Dia de la Protecció Civil

El conseller Juan Carlos Valderrama ha posat en valor el paper del voluntariat en la Comunitat Valenciana amb motiu del Dia Internacional de la Protecció Civil. La xarxa suma 185 agrupacions i les ajudes per a equips i assegurances han crescut enfront de 2024.

Pérez Llorca complix tres mesos amb 133 actes i el focus en la baixada d’impostos

El president ha tancat el seu primer trimestre amb 133 actes i una agenda centrada en la rebaixa fiscal, el diàleg institucional i mesures per a jóvens, vivenda, sanitat i agricultura.

Controlat l’incendi en una nau industrial abandonada de Biar

Els bombers han donat per controlat l'incendi declarat el dijous en una nau abandonada de Biar. Es va controlar a les 22.40 del dissabte i seguixen les labors d'extinció, sense ferits.

Les Corts constituiran la comissió per a investigar les VPP d’Alacant i debatran sobre els ‘privilegis’ dels expresidents

Les Corts constituiran el dijous la comissió que investigarà les adjudicacions de VPP a Alacant i debatran la proposta de Compromís per a suprimir privilegis als expresidents. El ple inclourà la segona sessió de control, noves comissions sol·licitades per l'oposició i votacions pendents en transparència.

L’extrem Tunde renova amb el Llevant fins a juny de 2029

El Llevant i Kareem Tunde seguiran vinculats fins a juny de 2029 després d'ampliar l'extrem el seu contracte per tres temporades més. El jove ja ha sumat deu partits amb el primer equip des del seu debut al desembre.

SISPYL, el sistema que fa més segurs els barandats d’algeps laminat en un terratrémol

La UPV ha patentat SISPYL, un aïllament sísmic per a barandats d'algeps laminat que ha sigut validat a escala real i reduïx danys en desacoblar-los de l'estructura. El sistema manté les prestacions enfront del foc i ha despertat l'interés de multinacionals.

La Comunitat Valenciana inicia març amb núvols, temperatures sense canvis i pluges febles

L'inici de març arriba amb intervals nuvolosos i possibles pluges febles en el sud de València, que poden aconseguir el nord d'Alacant, amb pols en suspensió en el sud. Demà la nuvolositat augmentarà de sud a nord i les precipitacions podrien ser més persistents en el sud de València i nord d'Alacant.

Detinguts dos promotors a Elx per estafar més de 163.000 euros en reformes sense executar

La Policia Nacional ha detingut a Elx a dos administradors d'una empresa de reformes després de cobrar més de 163.000 euros i executar menys del 18% de dos obres. Una de les vivendes va quedar sense sostre.