‘Nits de Terrassa’ en el Centre Cívic Roís de Corella de Gandia

 

La regidora delegada de l’àrea de Convivència de l’Ajuntament de Gandia, Liduvina Gil, acompanyada de la gerent del restaurant Paradís de Glòria, Gloria Díaz Donet, han presentat este matí la programació de les ‘NITS DE TERRASSA’, una extensa programació amb monòlegs, música i cinema per als mesos de juliol i agost, des de les 22 hores, en el Centre Cívic Roís de Corella

 

«Dilluns vam presentar el Casal d’Estiu per a xiquets de 4 a 12 anys, del 13 de Juliol al 7 d’agost, una programació que ens demanaren els nostres consellers del Consell de la Infància de Gandia. En la mateixa línia de retornar a la normalitat dins de totes les mesures de seguretat, és un plaer col·laborar amb les activitats del Centre Cívic Roís de Corella, organitzades des de l’àrea de Convivència junt amb el restaurant Paradís de Glòria», ha destacat Gil. 

 

Per la seua banda, Díaz ha mostrat la seua satisfacció per poder col·laborar amb l’Ajuntament de Gandia en esta programació. «Fa ja una any aproximadament que em  vaig fer càrrec del restaurant del Centre Cívic Roís de Corella i volem oferir una programació lúdica per a totes les persones del barri Roís de Corella que vullguen disfrutar d’este magnífic entorn». En este sentit, els assistents podran sopar mentres veuen les actuacions reservant al telèfon 606 60 49 17 (Av. Esclaves, s/n). O prendre una consumició fins que s’òmpliga l’aforament. S’han pres totes les mesures preventives pel Covid-19 i és obligatori l’ús de mascaretes

 

Programa

  • Dissabte 11 de juliol, 22 h, monòleg de Carol Tomàs.
  • Dissabte 18 de juliol, 22 h, Cinema: ‘Spiderman: lejos de casa’. No recomanada per a menors de 7 anys.
  • Dissabte 25 de juliol, 22 h, música: ‘Acoustic Experience’ (Elena i Raül), amb cançons de diverses èpoques.
  • Dissabte 8 d’agost, 22 h, monòleg: ‘Amor Tajados’, amb Mónica Zamora i Quique González.
  • Divendres 14 d’agost, 22 h, Nit de rock amb la Sede 2.0.
  • Dissabte 22 d’agost, cinema: ‘Astérix: el seccreto de la poción màgica’. Públic familiar.
  • Dissabte 29 d’agost, música: ‘Sonsera’, amb les millors versions rumberes.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.