‘Nits de Terrassa’ en el Centre Cívic Roís de Corella de Gandia

 

La regidora delegada de l’àrea de Convivència de l’Ajuntament de Gandia, Liduvina Gil, acompanyada de la gerent del restaurant Paradís de Glòria, Gloria Díaz Donet, han presentat este matí la programació de les ‘NITS DE TERRASSA’, una extensa programació amb monòlegs, música i cinema per als mesos de juliol i agost, des de les 22 hores, en el Centre Cívic Roís de Corella

 

«Dilluns vam presentar el Casal d’Estiu per a xiquets de 4 a 12 anys, del 13 de Juliol al 7 d’agost, una programació que ens demanaren els nostres consellers del Consell de la Infància de Gandia. En la mateixa línia de retornar a la normalitat dins de totes les mesures de seguretat, és un plaer col·laborar amb les activitats del Centre Cívic Roís de Corella, organitzades des de l’àrea de Convivència junt amb el restaurant Paradís de Glòria», ha destacat Gil. 

 

Per la seua banda, Díaz ha mostrat la seua satisfacció per poder col·laborar amb l’Ajuntament de Gandia en esta programació. «Fa ja una any aproximadament que em  vaig fer càrrec del restaurant del Centre Cívic Roís de Corella i volem oferir una programació lúdica per a totes les persones del barri Roís de Corella que vullguen disfrutar d’este magnífic entorn». En este sentit, els assistents podran sopar mentres veuen les actuacions reservant al telèfon 606 60 49 17 (Av. Esclaves, s/n). O prendre una consumició fins que s’òmpliga l’aforament. S’han pres totes les mesures preventives pel Covid-19 i és obligatori l’ús de mascaretes

 

Programa

  • Dissabte 11 de juliol, 22 h, monòleg de Carol Tomàs.
  • Dissabte 18 de juliol, 22 h, Cinema: ‘Spiderman: lejos de casa’. No recomanada per a menors de 7 anys.
  • Dissabte 25 de juliol, 22 h, música: ‘Acoustic Experience’ (Elena i Raül), amb cançons de diverses èpoques.
  • Dissabte 8 d’agost, 22 h, monòleg: ‘Amor Tajados’, amb Mónica Zamora i Quique González.
  • Divendres 14 d’agost, 22 h, Nit de rock amb la Sede 2.0.
  • Dissabte 22 d’agost, cinema: ‘Astérix: el seccreto de la poción màgica’. Públic familiar.
  • Dissabte 29 d’agost, música: ‘Sonsera’, amb les millors versions rumberes.
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els 120 decibels d’una mascletà: riscos i per què convé mantindre distància

Les mascletaes poden registrar pics pròxims a 120 dB en el punt de tret. La distància reduïx l'impacte: uns 30 m per a adults i més per a xiquets.

Les víctimes de la DANA demanen al TSJCV ignorar l’aforament de Carlos Mazón i mantindre la investigació a Catarroja

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la DANA ha demanat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que permeta investigar-lo en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca reivindica els seus 100 dies amb normalitat i mesures en marxa

El president ha defés que en els seus primers cent dies s'ha recuperat una normalitat necessària i s'ha donat estabilitat al Consell. Ha assegurat que més de la mitat dels seus compromisos d'investidura ja estan en marxa, amb baixada d'impostos, reforç de l'atenció primària, estratègia contra el càncer i suport a la reconstrucció després de la DANA.

Aemet ha establit l’avís groc este dimarts en la Comunitat Valenciana per pluges de fins a 20 l/m² en una hora

Aemet ha activat per a este dimarts l'avís groc per pluges en punts d'Alacant, Castelló i València, amb llindars de 20 l/m² en una hora i fins a 60 en 12 segons zona i horari.

Pérez Llorca demana enteniment a Extremadura i Aragó per a un govern de dretes

Juanfran Pérez Llorca ha instat les forces de la dreta a entendre's a Extremadura i Aragó per a articular govern, en considerar que les urnes van apuntar a eixa majoria. Ha demanat acords ràpids i ha admés que no és el més indicat per a donar consells, malgrat que en la Comunitat Valenciana governa amb suport de Vox.

Les víctimes de la DANA demanen investigar a Mazón a Catarroja sense aplicar el seu aforament

L'acusació popular de la Associació Víctimes de la dana 29-O ha sol·licitat al TSJCV que no aplique l'aforament de Carlos Mazón i que la investigació seguisca en el jutjat de Catarroja.

Pérez Llorca acusa el PSPV d’intentar aombrar el Pla Viu i anuncia més control

El president defén que el Pla Viu ja beneficia a desenes de municipis i situa la vivenda com una emergència. Avanza una llei del sòl i més control en adjudicacions.

El Roig Arena complix sis mesos amb 930.000 assistents i 182 esdeveniments

El recinte multiusos de València ha tancat el seu primer mig any amb 182 esdeveniments i 930.000 assistents. El balanç combina esport, concerts i cites corporatives.