‘Nits de Terrassa’ en el Centre Cívic Roís de Corella de Gandia

 

La regidora delegada de l’àrea de Convivència de l’Ajuntament de Gandia, Liduvina Gil, acompanyada de la gerent del restaurant Paradís de Glòria, Gloria Díaz Donet, han presentat este matí la programació de les ‘NITS DE TERRASSA’, una extensa programació amb monòlegs, música i cinema per als mesos de juliol i agost, des de les 22 hores, en el Centre Cívic Roís de Corella

 

«Dilluns vam presentar el Casal d’Estiu per a xiquets de 4 a 12 anys, del 13 de Juliol al 7 d’agost, una programació que ens demanaren els nostres consellers del Consell de la Infància de Gandia. En la mateixa línia de retornar a la normalitat dins de totes les mesures de seguretat, és un plaer col·laborar amb les activitats del Centre Cívic Roís de Corella, organitzades des de l’àrea de Convivència junt amb el restaurant Paradís de Glòria», ha destacat Gil. 

 

Per la seua banda, Díaz ha mostrat la seua satisfacció per poder col·laborar amb l’Ajuntament de Gandia en esta programació. «Fa ja una any aproximadament que em  vaig fer càrrec del restaurant del Centre Cívic Roís de Corella i volem oferir una programació lúdica per a totes les persones del barri Roís de Corella que vullguen disfrutar d’este magnífic entorn». En este sentit, els assistents podran sopar mentres veuen les actuacions reservant al telèfon 606 60 49 17 (Av. Esclaves, s/n). O prendre una consumició fins que s’òmpliga l’aforament. S’han pres totes les mesures preventives pel Covid-19 i és obligatori l’ús de mascaretes

 

Programa

  • Dissabte 11 de juliol, 22 h, monòleg de Carol Tomàs.
  • Dissabte 18 de juliol, 22 h, Cinema: ‘Spiderman: lejos de casa’. No recomanada per a menors de 7 anys.
  • Dissabte 25 de juliol, 22 h, música: ‘Acoustic Experience’ (Elena i Raül), amb cançons de diverses èpoques.
  • Dissabte 8 d’agost, 22 h, monòleg: ‘Amor Tajados’, amb Mónica Zamora i Quique González.
  • Divendres 14 d’agost, 22 h, Nit de rock amb la Sede 2.0.
  • Dissabte 22 d’agost, cinema: ‘Astérix: el seccreto de la poción màgica’. Públic familiar.
  • Dissabte 29 d’agost, música: ‘Sonsera’, amb les millors versions rumberes.
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’Audiència de València confirma que Francis Puig i Adell Bover aniran a juí per estafa i falsedat

L'Audiència de València rebutja els recursos de Francis Puig i Juan Enrique Adell Bover i ratifica l'orde de processament per presumpta estafa, falsedat documental i apropiació indeguda en subvencions per a la promoció del valencià.

Casa 47 encarrega el projecte de 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel

Casa 47 ha adjudicat la redacció del projecte per a construir 30 vivendes de lloguer assequible a Utiel, en la zona residencial de La Celadilla, que s'incorporaran al parc estatal de vivenda assequible.

El PPCV acusa Hisenda de falta de voluntat pel retard en les noves deduccions en la renda

El PPCV denuncia que Hisenda ha tardat huit dies a habilitar les caselles per a aplicar les noves deduccions autonòmiques en la renda en la Comunitat Valenciana i assegura que este retard perjudica contribuents amb rendes baixes i mitjanes.

Mercadona obri el seu supermercat número 72 a Portugal amb una nova botiga en Covilhã

Mercadona reforça la seua expansió a Portugal amb l'obertura del seu supermercat número 72 en Covilhã, primera botiga en el districte de Castelo Branco i generadora de 65 ocupacions indefinides.

El Consell negocia amb els sindicats un nou model de teletreball en l’Administració valenciana

La Generalitat ha presentat als sindicats una proposta per a renovar la regulació del teletreball en l'Administració valenciana, amb l'objectiu de fer-la més àgil, flexible i menys burocràtica.

La romeria de la Santa Faç serà Bé d’Interés Cultural immaterial després de la decisió del Consell

El Consell aprovarà este divendres la declaració de la romeria de la Santa Faç com a Bé d'Interés Cultural immaterial, la qual cosa reforçarà la seua protecció, reconeixement institucional i accés a ajudes públiques, en un context de tensions polítiques a Alacant per la gestió de vivendes públiques.

Catalá reclama que la policia autonòmica assumisca els mesuraments de soroll en els festivals de València

L'alcaldessa de València insistix que la sentència sobre contaminació acústica a la Ciutat de les Arts i les Ciències ha de complir-se i proposa que els mesuraments les realitze la policia autonòmica, mentres es desplacen esdeveniments a nous recintes.

Metges valencians convoquen una asseguda i manifestació a València el 29 d’abril

Els metges de la Comunitat Valenciana convoquen una setmana de vaga del 27 al 30 d'abril que inclou una asseguda i manifestació a València el dia 29 per a reclamar millores laborals i assistencials.