19.9 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

‘Nits de Terrassa’ en el Centre Cívic Roís de Corella de Gandia

 

La regidora delegada de l’àrea de Convivència de l’Ajuntament de Gandia, Liduvina Gil, acompanyada de la gerent del restaurant Paradís de Glòria, Gloria Díaz Donet, han presentat este matí la programació de les ‘NITS DE TERRASSA’, una extensa programació amb monòlegs, música i cinema per als mesos de juliol i agost, des de les 22 hores, en el Centre Cívic Roís de Corella

 

«Dilluns vam presentar el Casal d’Estiu per a xiquets de 4 a 12 anys, del 13 de Juliol al 7 d’agost, una programació que ens demanaren els nostres consellers del Consell de la Infància de Gandia. En la mateixa línia de retornar a la normalitat dins de totes les mesures de seguretat, és un plaer col·laborar amb les activitats del Centre Cívic Roís de Corella, organitzades des de l’àrea de Convivència junt amb el restaurant Paradís de Glòria», ha destacat Gil. 

 

Per la seua banda, Díaz ha mostrat la seua satisfacció per poder col·laborar amb l’Ajuntament de Gandia en esta programació. «Fa ja una any aproximadament que em  vaig fer càrrec del restaurant del Centre Cívic Roís de Corella i volem oferir una programació lúdica per a totes les persones del barri Roís de Corella que vullguen disfrutar d’este magnífic entorn». En este sentit, els assistents podran sopar mentres veuen les actuacions reservant al telèfon 606 60 49 17 (Av. Esclaves, s/n). O prendre una consumició fins que s’òmpliga l’aforament. S’han pres totes les mesures preventives pel Covid-19 i és obligatori l’ús de mascaretes

 

Programa

  • Dissabte 11 de juliol, 22 h, monòleg de Carol Tomàs.
  • Dissabte 18 de juliol, 22 h, Cinema: ‘Spiderman: lejos de casa’. No recomanada per a menors de 7 anys.
  • Dissabte 25 de juliol, 22 h, música: ‘Acoustic Experience’ (Elena i Raül), amb cançons de diverses èpoques.
  • Dissabte 8 d’agost, 22 h, monòleg: ‘Amor Tajados’, amb Mónica Zamora i Quique González.
  • Divendres 14 d’agost, 22 h, Nit de rock amb la Sede 2.0.
  • Dissabte 22 d’agost, cinema: ‘Astérix: el seccreto de la poción màgica’. Públic familiar.
  • Dissabte 29 d’agost, música: ‘Sonsera’, amb les millors versions rumberes.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.