‘Nits de Terrassa’ en el Centre Cívic Roís de Corella de Gandia

 

La regidora delegada de l’àrea de Convivència de l’Ajuntament de Gandia, Liduvina Gil, acompanyada de la gerent del restaurant Paradís de Glòria, Gloria Díaz Donet, han presentat este matí la programació de les ‘NITS DE TERRASSA’, una extensa programació amb monòlegs, música i cinema per als mesos de juliol i agost, des de les 22 hores, en el Centre Cívic Roís de Corella

 

«Dilluns vam presentar el Casal d’Estiu per a xiquets de 4 a 12 anys, del 13 de Juliol al 7 d’agost, una programació que ens demanaren els nostres consellers del Consell de la Infància de Gandia. En la mateixa línia de retornar a la normalitat dins de totes les mesures de seguretat, és un plaer col·laborar amb les activitats del Centre Cívic Roís de Corella, organitzades des de l’àrea de Convivència junt amb el restaurant Paradís de Glòria», ha destacat Gil. 

 

Per la seua banda, Díaz ha mostrat la seua satisfacció per poder col·laborar amb l’Ajuntament de Gandia en esta programació. «Fa ja una any aproximadament que em  vaig fer càrrec del restaurant del Centre Cívic Roís de Corella i volem oferir una programació lúdica per a totes les persones del barri Roís de Corella que vullguen disfrutar d’este magnífic entorn». En este sentit, els assistents podran sopar mentres veuen les actuacions reservant al telèfon 606 60 49 17 (Av. Esclaves, s/n). O prendre una consumició fins que s’òmpliga l’aforament. S’han pres totes les mesures preventives pel Covid-19 i és obligatori l’ús de mascaretes

 

Programa

  • Dissabte 11 de juliol, 22 h, monòleg de Carol Tomàs.
  • Dissabte 18 de juliol, 22 h, Cinema: ‘Spiderman: lejos de casa’. No recomanada per a menors de 7 anys.
  • Dissabte 25 de juliol, 22 h, música: ‘Acoustic Experience’ (Elena i Raül), amb cançons de diverses èpoques.
  • Dissabte 8 d’agost, 22 h, monòleg: ‘Amor Tajados’, amb Mónica Zamora i Quique González.
  • Divendres 14 d’agost, 22 h, Nit de rock amb la Sede 2.0.
  • Dissabte 22 d’agost, cinema: ‘Astérix: el seccreto de la poción màgica’. Públic familiar.
  • Dissabte 29 d’agost, música: ‘Sonsera’, amb les millors versions rumberes.

Últimes notícies

Mestalla s’acomiadarà del Valencia CF en la jornada 37 davant l’Elx

El Valencia CF ha confirmat que no ha demanat a LaLiga acabar la campanya 2026-27 a Mestalla i que l’últim partit oficial a l’estadi serà en la jornada 37 davant l’Elche, fet que li dona una setmana més per al trasllat al Nou Mestalla.

Beques reforçades i matrícules gratis per a qui aprove primer de carrera a la Comunitat Valenciana

El Consell ha detallat a la Universitat Jaume I les línies del seu pla fins 2030 per enfortir el sistema universitari i investigador, amb més beques i incentius a l’esforç acadèmic. També prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per estabilitzar i modernitzar el sistema.

La nova llei de ciència i el Pla 2030 blindaran el futur de les universitats valencianes

La Generalitat ha detallat a l’UJI la seua estratègia per a donar estabilitat al sistema universitari valencià, impulsar la investigació i reforçar les beques i la cultura de l’esforç.

Beca gratuïta i nova Llei de Ciència: així vol el Consell reforçar les universitats valencianes

El Consell prepara una nova Llei de Ciència i un Pla 2030 per a donar estabilitat al sistema universitari valencià i anuncia la gratuïtat de matrícula per a qui aprove tot primer curs.

Les noves beques i la matrícula gratis marquen l’estratègia del Consell per a la universitat valenciana

El Consell aposta per una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove tot primer per a reforçar el sistema universitari valencià, tal com ha explicat Juanfran Pérez Llorca en la presa de possessió del nou rector de l’UJI, Jesús Lancis.

Beques més fortes i matrícula gratis si s’aprova tot: així vol el Consell reforçar la universitat valenciana

El Consell ha detallat a Castelló la seua estratègia per a reforçar el sistema universitari valencià, amb una nova Llei de Ciència, el Pla 2030, més beques i matrícula gratis per a qui aprove totes les assignatures del primer curs.

OWN València espera més de 20.000 aficionats als videojocs del 3 al 5 de juliol

El festival de videojocs, e-sports i cultura digital OWN reunix del 3 al 5 de juliol a Fira València més de 20.000 assistents i les principals companyies del sector.

València cedeix el relleu dels Gay Games a Perth, seu de l’edició de 2030

València, amfitriona dels Gay Games 2026 amb prop de deu mil participants, ha fet el traspàs simbòlic de seu a Perth, ciutat australiana que acollirà l’edició de 2030, amb un balanç positiu en economia i imatge de ciutat oberta i inclusiva.