No s’ha alçat acta en el col·legi Galileu Galilei perquè els jóvens ja s’havien dispersat

 

La Policia Nacional no va estendre acta de sanció en el col·legi major Galileu Galilei de València la matinada d’este dissabte perquè quan van arribar al centre els jóvens allí concentrats ja s’estaven retirant a les seues habitacions i només quedaven grups de 3 a 5 persones amb mascaretes.

 

D’eixa manera consta en l’informe que el Cos Nacional de Policia ha remés a la Conselleria de Justícia, ha assegurat este dilluns en Orihuela, en el Baix Segura (Alacant), la consellera Gabriela Bravo, qui ha destacat la «bona actuació» del responsable del col·legi major en cridar a la Policia i ha animat a «denunciar» conductes que infringisquen les normes anticovid.

 

«La Policia no ha constatat en l’informe fets que pogueren ser objecte de sanció», ha indicat Bravo, qui ha recordat que este centre té obert un expedient sancionador perquè els responsables «no van adoptar ni van actuar com li és exigible» en relació a la festa il·legal que es va celebrar a l’octubre i va portar a suspendre les classes presencials a la Universitat Politècnica de València.

Últimes notícies

Veïns d’Alacant criden a manifestar-se contra el model turístic el 19 de setembre

Diverses plataformes de vivenda d’Alacant han convocat per al 19 de setembre una manifestació contra el model turístic actual i per una ciutat més habitable. Critiquen la precarietat laboral i l’encariment de la vivenda que, segons afirmen, genera el monocultiu turístic.

Schinocca defensa el mercat de l’Elx i la venda milionària d’Affengruber

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha tancat un mercat de fitxatges excel·lent, amb una plantilla compensada, i justifica la venda del central David Affengruber per prop de 12 milions d’euros.

Compromís acusa Mazón de burlar-se de les víctimes de la DANA

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón de continuar burlant-se de les víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i critica que el PP el mantinga com a diputat autonòmic aforat.

Extingit l’incendi de Segorbe després de cremar 630 hectàrees i desallotjar Gàtova

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló ha donat per extingit l’incendi declarat el 20 d’agost a Segorbe, que ha cremat 630 hectàrees de la Serra Calderona i ha obligat a desallotjar durant dos dies el municipi de Gàtova.

Una biotecnològica de Paterna obté 15 milions per avançar el diagnòstic de complicacions en l’embaràs

La biotecnològica iPremom, amb seu a Paterna, ha tancat una ronda inicial de 15 milions per impulsar MaiRa, una plataforma de diagnòstic molecular precoç de complicacions de l’embaràs com la preeclàmpsia.

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.