Anuncios

Noruega i Irlanda imposen quarantena per a tots els viatgers procedents d’Espanya

 

Els brots de coronavirus que s’estan produint per tot el territori afecten tant a nivell nacional com internacional. Entre d’altres, els governs de Noruega i Irlanda han anunciat recentment que els viatgers procedents d’Espanya hauran de fer una quarantena de 10 i 14 dies, respectivament, en arribar al país.

 

D’eixa manera ho ha anunciat este divendres el govern de Noruega, que apunta que els viatgers procedents d’Espanya hauran de fer una quarantena de 10 dies en arribar al país, una conseqüència directa del repunt de casos de Covid-19 que s’està vivint. Per tant, les persones que arribie al país nòrdic a partir d’este dissabte hauran de fer aïllament després de què el govern noruec haja exclòs Espanya dels estats europeus que considera que tenen un risc de contagi «baix». Noruega actualitza la informació cada 14 dies.

Anuncios

 

Per la seua banda, el govern de Dublín ha anunciat este mateix divendres que manté les seues restriccions sobre els viatges internacionals per a evitar rebrots de coronavirus. El govern de la capital irlandesa ha assegurat que només elimina la quarantena de 14 dies als viatgers que arriben a Irlanda des de 13 països europeus, entre els que no figuren importants destins vacacionals com Espanya o França, i tampoc el veí Regne Unit ni els Estats Units.

 

Les demandes d’Irlanda

Irlanda demana a tots els viatgers que arriben als aeroports i ports del país, inclosos els residents nacionals, que s’autoaïllen  o «restringisquen els seus moviments» durant dos setmanes si no estan en l’anomenada «llista verda». Això significa que hauran de «quedar-se en una casa designada» i «evitar a altres persones i situacions socials tant com siga possible», ha precisat el Ministeri de Sanitat.

 

En conseqüència, recomana que limiten l’ús del transport públic; que eviten visites socials i contactes «cara a cara» amb «persones de risc»; que efectuen compres «absolutament necessàries», suposat per al que és obligatori l’ús de proteccions facials.

 

La «restricció de moviments» de 14 dies, que no és obligatòria per llei, també s’aplica als «ciutadans irlandesos» que tornen al país, als asimptomàtics i als que han donat negatiu per coronavirus en un test efectuat en una altra jurisdicció.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios