Norwegian habilita vols especials des d’Alacant per a repatriar ciutadans noruecs al seu país

La companyia Norwegian farà vols per a que els noruecs tornen a casa

Avió de la companyia | Norwegian.com

 

La companyia aèria Norwegian ha anunciat este dilluns que amb la finalitat de repatriar a la major quantitat possible de passatgers en els pròxims dies, enviarà el seu model d’avió de major volum, el Boeing 787-9 Dreamliner, amb capacitat per a 344 passatgers, a operar en algunes rutes de curt radi. En concret, demà dimarts eixiran vols des d’Alacant i Màlaga amb destinació Oslo.

 

En un comunicat, Norwegian ha indicat que eixos vols se sumaran a les operacions habituals entre Espanya i Noruega. «Norwegian està treballant per a implementar solucions similars en altres rutes», ha indicat.

 

I és que com ha informat la mateixa Norwegian, a les 08.00 hores d’este dilluns s’han implementat controls de fronteres en Noruega i només es permetrà l’entrada als ciutadans noruecs (als qui se’ls recomana tornar a casa al més prompte possible) a demés dels ciutadans de l’Espai Econòmic Europeu (la Unió Europea, més Islàndia, Liechtenstein i el Regne Unit) amb ocupació o residència en Noruega, i també a les seues famílies.

  

 

Últimes notícies

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.

Volkswagen tria València per a estrenar l’ID.Polo, el seu urbà elèctric fet a Espanya

Volkswagen ha presentat a València l’ID.Polo, el seu primer urbà 100 % elèctric fabricat a Espanya, amb un preu d’eixida de 17.900 euros. El model manté l’ADN clàssic del Polo i oferix fins a 449 quilòmetres d’autonomia.

Gueye destaca la seua versatilitat i potència física en el seu aterratge al València Basket

L’ala-pívot Mouhamadou Gueye s’ha presentat com a nou jugador del València Basket destacant la seua versatilitat i capacitat atlètica, que confia que li permetran tindre un impacte immediat en el Roig Arena. El jugador, que afronta la seua primera experiència a Europa, ha assegurat que el procés d’adaptació avança de manera positiva gràcies al suport del vestidor.

Rodri demana perdó al vestidor del València pel seu comentari despectiu

Rodri Hernández ha telefonat al capità del València, José Luis Gayà, per a demanar perdó pels comentaris despectius que va fer a la banqueta de Mestalla, captats pel programa 'El Día Después'. El migcampista del Barcelona havia qualificat els jugadors valencianistes de 'molt roïns' i 'molt fluixos' durant el partit que va acabar amb un 0-5.

El port d’Alacant mou més de 2,2 milions de tones fins a agost

El port d’Alacant ha mogut 2,23 milions de tones fins a agost i ha incrementat un 32% el trànsit de contenidors, reforçant el seu paper logístic.

Extingit l’incendi de la Devesa de El Saler després de gairebé dues setmanes

Els Bombers de València han donat per extingit l’incendi forestal declarat el 27 d’agost a la Devesa de El Saler, que ha cremat 37 hectàrees i va obligar a desallotjar 160 persones. L’Ajuntament recorda que el foc va ser intencionat i posa el focus ara en la recuperació de la zona.

Barrachina reclama a Madrid les obres pendents per protegir els rius després de la dana

El conseller Miguel Barrachina ha exigit al Govern espanyol que execute les obres de protecció de causos pendents després de la dana d’octubre de 2024, mentres la Generalitat assumix actuacions que són competència estatal en diversos municipis de la província de València.

Ford defensa l’acord amb Geely a Almussafes davant les crítiques de Trump

Ford ha eixit al pas de les crítiques del Govern de Donald Trump per la seua col·laboració amb empreses xineses i ha defensat amb fermesa l’acord amb Geely per al futur de la planta d’Almussafes, clau per a milers de llocs de treball.