Norwegian habilita vols especials des d’Alacant per a repatriar ciutadans noruecs al seu país

La companyia Norwegian farà vols per a que els noruecs tornen a casa

Avió de la companyia | Norwegian.com

 

La companyia aèria Norwegian ha anunciat este dilluns que amb la finalitat de repatriar a la major quantitat possible de passatgers en els pròxims dies, enviarà el seu model d’avió de major volum, el Boeing 787-9 Dreamliner, amb capacitat per a 344 passatgers, a operar en algunes rutes de curt radi. En concret, demà dimarts eixiran vols des d’Alacant i Màlaga amb destinació Oslo.

 

En un comunicat, Norwegian ha indicat que eixos vols se sumaran a les operacions habituals entre Espanya i Noruega. «Norwegian està treballant per a implementar solucions similars en altres rutes», ha indicat.

 

I és que com ha informat la mateixa Norwegian, a les 08.00 hores d’este dilluns s’han implementat controls de fronteres en Noruega i només es permetrà l’entrada als ciutadans noruecs (als qui se’ls recomana tornar a casa al més prompte possible) a demés dels ciutadans de l’Espai Econòmic Europeu (la Unió Europea, més Islàndia, Liechtenstein i el Regne Unit) amb ocupació o residència en Noruega, i també a les seues famílies.

  

 

Últimes notícies

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.