11.6 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Norwegian habilita vols especials des d’Alacant per a repatriar ciutadans noruecs al seu país

La companyia Norwegian farà vols per a que els noruecs tornen a casa

Avió de la companyia | Norwegian.com

 

La companyia aèria Norwegian ha anunciat este dilluns que amb la finalitat de repatriar a la major quantitat possible de passatgers en els pròxims dies, enviarà el seu model d’avió de major volum, el Boeing 787-9 Dreamliner, amb capacitat per a 344 passatgers, a operar en algunes rutes de curt radi. En concret, demà dimarts eixiran vols des d’Alacant i Màlaga amb destinació Oslo.

 

En un comunicat, Norwegian ha indicat que eixos vols se sumaran a les operacions habituals entre Espanya i Noruega. «Norwegian està treballant per a implementar solucions similars en altres rutes», ha indicat.

 

I és que com ha informat la mateixa Norwegian, a les 08.00 hores d’este dilluns s’han implementat controls de fronteres en Noruega i només es permetrà l’entrada als ciutadans noruecs (als qui se’ls recomana tornar a casa al més prompte possible) a demés dels ciutadans de l’Espai Econòmic Europeu (la Unió Europea, més Islàndia, Liechtenstein i el Regne Unit) amb ocupació o residència en Noruega, i també a les seues famílies.

  

 

Últimes notícies

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema