Un nou positiu per coronavirus en el València CF, a punt de començar la temporada

 

A pesar de viure ja immersos en la coneguda com ‘nova normalitat’, el coronavirus no se n’ha anat de la societat. Els positius són cada volta majors en el nostre país i els equips de futbol no són una excepció, perquè diferents equips de la Lliga ja han registrat positius, com el mateix València amb anterioritat.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, és el cas del València CF, que este matí ha comunicat que un dels seus jugadors ha donat positiu en les proves del Covid-19. No obstant això, el club ha confirmat que, de moment, continua amb el seu pla d’entrenaments.

Tal com ha explicat l’equip de la capital valenciana per mitjà d’un comunicat, el positiu és «d’un dels futbolistes que està fent entrenaments de pretemporada amb el primer equip i ha quedat, en conseqüència, aïllat en sa casa, igual que els seus contactes més pròxims».

 

El club ha manifestat que continuaran amb la pretemporada tal com estava previst, és a dir, jugant divendres que ve contra el Vila-real i el dissabte amb el Llevant. 

 

Fonts oficials del València CF han confirmat que els altres jugadors han donat negatiu en este control però, que per protocol i per a confirmar els resultats la seua plantilla, tornarà a fer-los una mostra de PCR en les pròximes hores.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.