Un nou positiu per coronavirus en el València CF, a punt de començar la temporada

 

A pesar de viure ja immersos en la coneguda com ‘nova normalitat’, el coronavirus no se n’ha anat de la societat. Els positius són cada volta majors en el nostre país i els equips de futbol no són una excepció, perquè diferents equips de la Lliga ja han registrat positius, com el mateix València amb anterioritat.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, és el cas del València CF, que este matí ha comunicat que un dels seus jugadors ha donat positiu en les proves del Covid-19. No obstant això, el club ha confirmat que, de moment, continua amb el seu pla d’entrenaments.

Tal com ha explicat l’equip de la capital valenciana per mitjà d’un comunicat, el positiu és «d’un dels futbolistes que està fent entrenaments de pretemporada amb el primer equip i ha quedat, en conseqüència, aïllat en sa casa, igual que els seus contactes més pròxims».

 

El club ha manifestat que continuaran amb la pretemporada tal com estava previst, és a dir, jugant divendres que ve contra el Vila-real i el dissabte amb el Llevant. 

 

Fonts oficials del València CF han confirmat que els altres jugadors han donat negatiu en este control però, que per protocol i per a confirmar els resultats la seua plantilla, tornarà a fer-los una mostra de PCR en les pròximes hores.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.