Un nou positiu per coronavirus en el València CF, a punt de començar la temporada

 

A pesar de viure ja immersos en la coneguda com ‘nova normalitat’, el coronavirus no se n’ha anat de la societat. Els positius són cada volta majors en el nostre país i els equips de futbol no són una excepció, perquè diferents equips de la Lliga ja han registrat positius, com el mateix València amb anterioritat.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, és el cas del València CF, que este matí ha comunicat que un dels seus jugadors ha donat positiu en les proves del Covid-19. No obstant això, el club ha confirmat que, de moment, continua amb el seu pla d’entrenaments.

Tal com ha explicat l’equip de la capital valenciana per mitjà d’un comunicat, el positiu és «d’un dels futbolistes que està fent entrenaments de pretemporada amb el primer equip i ha quedat, en conseqüència, aïllat en sa casa, igual que els seus contactes més pròxims».

 

El club ha manifestat que continuaran amb la pretemporada tal com estava previst, és a dir, jugant divendres que ve contra el Vila-real i el dissabte amb el Llevant. 

 

Fonts oficials del València CF han confirmat que els altres jugadors han donat negatiu en este control però, que per protocol i per a confirmar els resultats la seua plantilla, tornarà a fer-los una mostra de PCR en les pròximes hores.

Últimes notícies

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.