Un nou positiu per coronavirus en el València CF, a punt de començar la temporada

 

A pesar de viure ja immersos en la coneguda com ‘nova normalitat’, el coronavirus no se n’ha anat de la societat. Els positius són cada volta majors en el nostre país i els equips de futbol no són una excepció, perquè diferents equips de la Lliga ja han registrat positius, com el mateix València amb anterioritat.

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, és el cas del València CF, que este matí ha comunicat que un dels seus jugadors ha donat positiu en les proves del Covid-19. No obstant això, el club ha confirmat que, de moment, continua amb el seu pla d’entrenaments.

Tal com ha explicat l’equip de la capital valenciana per mitjà d’un comunicat, el positiu és «d’un dels futbolistes que està fent entrenaments de pretemporada amb el primer equip i ha quedat, en conseqüència, aïllat en sa casa, igual que els seus contactes més pròxims».

 

El club ha manifestat que continuaran amb la pretemporada tal com estava previst, és a dir, jugant divendres que ve contra el Vila-real i el dissabte amb el Llevant. 

 

Fonts oficials del València CF han confirmat que els altres jugadors han donat negatiu en este control però, que per protocol i per a confirmar els resultats la seua plantilla, tornarà a fer-los una mostra de PCR en les pròximes hores.

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.