Sanitat registra 765 nous casos de coronavirus

Ejemplo de shortcode con estilo
Un total de 3.706.897 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.096.117 persones. […]

Un total de 3.706.897 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.096.117 persones. Per províncies: 365.863 a Castelló, 1.107.290 a Alacant i 1.622.964 a València. 

 

D’altra banda, des de l’última actualització, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 765 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 489.978 persones. Per províncies, 112 a Castelló (50.739 en total); 375 a Alacant (177.059 en total) i 278 a València (262.176 en total). El total de casos no assignats es manté en 4.

 

A més, s’han registrat 2.154 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 477.223 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 49.592 a Castelló, 170.356 a Alacant i 257.217 a València. El total d’altes no assignades es manté en 58.

 

Els hospitals valencians tenen, actualment, 543 persones ingressades, 87 d’elles en l’UCI: 75 a la província de Castelló, 10 en UCI; 205 a la província d’Alacant, 33 d’elles en l’UCI; i 263 a la província de València, 44 d’elles en UCI. A més, s’han registrat 18 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.593: 
820 a la província de Castelló, 2.888 en la d’Alacant i 3.885 en la de València. 

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 16.616 casos actius, la qual cosa suposa un 3,31% del total de positius. Dels brots registrats, un té 10 o més casos associats i és d’origen social:

• València: 11 casos. Origen social

Últimes notícies

Valencia Basket remunta davant del Fenerbahçe en una victòria clau

Valencia Basket ha guanyat el Fenerbahçe després de deixar escapar 16 punts d’avantatge. Xavi Albert ha destacat el valor del triomf i la capacitat de l’equip per a reaccionar.

El Villarreal goleja el Manacor i avança en la Copa del Rei

El Villarreal ha guanyat 0-5 el CE Manacor a Na Capellera i s’ha classificat per a la següent ronda de la Copa del Rei Mapfre.

El Valencia Basket supera al Fenerbahce amb un final decisiu

El Valencia Basket ha guanyat 86-78 el Fenerbahce en la huitena jornada de l’Eurolliga, després de resistir la remuntada visitant. TJ Shorts i Armori Brooks han liderat la reacció final.

El Elche remunta davant el Pinatar i avança en la Copa del Rei

El conjunt il·licità ha guanyat 1-3 la UD Pinatar a Lo Pagán, després de començar perdent, en la primera ronda de la Copa del Rei Mapfre.

La vacuna del meningococ B s’incorpora als 12 anys a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana incorpora una dosi contra el meningococ B als 12 anys i amplia la vacunació del VPH i del VRS.

Vox expulsa Juanma Badenas i Cecilia Herrero de la formació

El Comité de Garantías de Vox ha expulsat Juanma Badenas i Cecilia Herrero. El seu pas al grup de no adscrits figura en l’orde del ple municipal de divendres.

El Centre del Carme dedica a Halloween una visita a l’obra de Segrelles

El Centre del Carme ha organitzat per al 28 d’octubre una visita guiada sobre el terror en l’obra de José Segrelles. L’exposició es podrà vore fins a gener de 2027.

Alicante Smartphone Film Festival repartirà 2.000 euros en premis al novembre

El festival celebrarà la cinquena edició del 16 al 21 de novembre a Alacant, amb projeccions, tallers i més de 200 curtmetratges rebuts.