Sanitat notifica 441 nous casos de coronavirus en la Comunitat Valenciana

Un total de 3.947.606 persones han rebut ja una dosi de la vacuna contra el coronavirus en la Comunitat Valenciana. A més, en aquests moments, compten amb la pauta completa d’immunització (dues dosis per a Pfizer, Moderna i AstraZeneca; la monodosi de Janssen i una dosi de qualsevol vacuna en les persones amb antecedents d’haver passat la COVID) 3.445.156 persones.

D’altra banda, des de l’última actualització del divendres, la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública ha notificat 441 casos nous de coronavirus confirmats per prova PCR o a través de test d’antígens, que situen la xifra total de positius en 501.234 persones. Per províncies, 59 a Castelló (51.948 en total); 235 a Alacant (182.806 en total) i 147 a València (266.478 en total). Hi ha un total de 2 casos no assignats.

A més, s’han registrat 1.125 altes a pacients amb coronavirus. D’aquesta manera, el nombre de persones que han superat la malaltia des que va començar la pandèmia en la Comunitat Valenciana ascendeix a 495.610 persones. Per províncies, les altes es distribueixen així: 51.628 a Castelló, 178.949 a Alacant i 264.976 a València. El total d’altes no assignades es manté en 57.

Els hospitals valencians tenen, actualment, 391 persones ingressades, 93 d’elles en l’UCI: 62 a la província de Castelló, 9 en UCI; 166 a la província d’Alacant, 47 d’elles en l’UCI; i 163 a la província de València, 37 d’elles en UCI.

A més, s’han registrat 13 defuncions (tots ells en els últims 7 dies), per la qual cosa el total de decessos des de l’inici de la pandèmia se situa en 7.670: 830 a la província de Castelló, 2.919 en la d’Alacant i 3.921 en la de València.

D’acord amb les dades registrades, en aquests moments hi ha 9.405 casos actius, la qual cosa suposa un 1,83% del total de positius.

S’ha registrat un brot que tinguera 10 o més casos associats:

– Benilloba: 13 casos. Origen social.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un detingut i quatre investigats pel robatori de 63 tones de cítrics a Carcaixent

Un operatiu de l'Equip Roca de Sueca, amb suport de Policia Local i Guàrdies Rurals, ha destapat la sostracció de 63 tones de taronges a Carcaixent. Els autors formalitzaven vendes a través d'una empresa i van obtindre 14.613 euros, amb un detingut i quatre investigats.

En llibertat amb mesures cautelars el detingut per maltractament després de la caiguda de la seua parella

Un jutjat d'Alzira va acordar la llibertat amb ordes d'allunyament i prohibició de comunicació. No hi ha indicis que ho vinculen a la caiguda; se li investiga per maltractament habitual.

El bar de Paiporta que concilia: equip de mares i horari d’esmorzars

Després de la DANA, el bar Arosa va reobrir amb un model centrat en l'esmorzar i un equip de cinc mares. Obri de 8 a 14 i prioritza la vida familiar sense perdre viabilitat.

L’Audiència de València confirma la negativa a citar a Pedro Sánchez com a testimoni per la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat citar a Pedro Sánchez com a testimoni en la causa per la DANA. Desestima el recurs de Fes-te Sentir per falta d'utilitat probatòria i pel caràcter prospectiu de la diligència.

Un bar de Paiporta aposta per conciliar: mares al capdavant i sol esmorzars

Després de la dana, el bar Arosa de Paiporta va reobrir amb un equip de mares i un horari de 8 a 14 només per a esmorzars. Menys ingressos i més vida familiar.

Detingut a Alacant un fugitiu condemnat a 20 anys a Itàlia per robatoris i lesions greus

Un home de 31 anys ha sigut detingut a Alacant en compliment d'una OEDE després de fugir d'Itàlia, on va ser condemnat a 20 anys per robatoris violents a ancians. L'Audiència Nacional tramita la seua extradició.

L’Audiència de València ha confirmat la negativa al fet que Pedro Sánchez declare per la gestió de la DANA

L'Audiència Provincial de València ha ratificat la decisió de la jutgessa de Catarroja i ha rebutjat la testifical del president per falta d'utilitat. El tribunal desestima el recurs de Fes-te Sentir en apreciar tints prospectius en la diligència sol·licitada.

Traslladen a l’hospital a una dona després de caure-li un arc d’il·luminació fallera a València

Una dona de 40 anys ha sigut traslladada a l'Hospital General de València després de rebre l'impacte d'un arc d'il·luminació fallera al carrer Marvà. Bombers i Policia Local han acudit i revisen la instal·lació.