6.8 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

L’Ajuntament de Godella adopta noves mesures per a frenar la pandèmia del coronavirus

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha adoptat noves mesures en el municipi per a fer front a la crisi sanitària provocada pel coronavirus, que continua incrementant el seu impacte en els últims dies.

 

Per això, després de l’anunci de les noves restriccions imposades hui pel govern valencià en tot el territori autonòmic, la Corporació, a través d’una resolució d’Alcaldia, aplicarà fins al pròxim 31 de gener noves restriccions per a tractar de contindre la tercera ona de contagis, que es mostra en una preocupant línia exponencial ascendent.

 

La Corporació ha decidit suspendre les activitats amb presència de públic tant si es duen a terme en edificis municipals com en la via pública. Així mateix, es cancel·len les exposicions artístiques. S’exceptuen d’esta mesura l’activitat pròpia de les Escoles Municipals que impartixen ensenyaments reglats com l’Escola d’Adults, el Conservatori de Música o el curs de monitor de temps lliure.

 

Tanquen els parcs públics de Godella

D’altra banda, es tanquen tots els parcs i jardins municipals i les instal·lacions deportives municipals, suspenent-se totes les activitats que es realitzen en elles.

 

Respecte als mercats ambulants, continuaran oberts tant el mercat dels divendres com el de venda directa dels dissabtes, encara que amb les mesures d’aforament establides. El mercat municipal, per part seua, continuarà amb la seua activitat conforme a les normes establides.

 

La crida del consistori de Godella

En esta bateria de mesures, també es fa al·lusió a la suspensió de la concessió de permisos d’ocupació de la via pública per a la realització d’actes amb públic i es fa una crida a les associacions perquè no excedisquen les seues reunions de sis persones i intenten reduir al màxim la seua vida social.

 

Finalment, la resolució d’Alcaldia recomana, una vegada més, a la ciutadania que eviten la permanència en establiments i locals de pública concurrència per més temps de l’estrictament necessari, complisquen amb la distància social obligatòria, limiten al màxim els desplaçaments, l’obligatorietat de no ser més de sis persones en reunions en espais públics i privats i, finalment, seguir les indicacions dictades per les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.