9.7 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

L’Ajuntament de Godella adopta noves mesures per a frenar la pandèmia del coronavirus

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha adoptat noves mesures en el municipi per a fer front a la crisi sanitària provocada pel coronavirus, que continua incrementant el seu impacte en els últims dies.

 

Per això, després de l’anunci de les noves restriccions imposades hui pel govern valencià en tot el territori autonòmic, la Corporació, a través d’una resolució d’Alcaldia, aplicarà fins al pròxim 31 de gener noves restriccions per a tractar de contindre la tercera ona de contagis, que es mostra en una preocupant línia exponencial ascendent.

 

La Corporació ha decidit suspendre les activitats amb presència de públic tant si es duen a terme en edificis municipals com en la via pública. Així mateix, es cancel·len les exposicions artístiques. S’exceptuen d’esta mesura l’activitat pròpia de les Escoles Municipals que impartixen ensenyaments reglats com l’Escola d’Adults, el Conservatori de Música o el curs de monitor de temps lliure.

 

Tanquen els parcs públics de Godella

D’altra banda, es tanquen tots els parcs i jardins municipals i les instal·lacions deportives municipals, suspenent-se totes les activitats que es realitzen en elles.

 

Respecte als mercats ambulants, continuaran oberts tant el mercat dels divendres com el de venda directa dels dissabtes, encara que amb les mesures d’aforament establides. El mercat municipal, per part seua, continuarà amb la seua activitat conforme a les normes establides.

 

La crida del consistori de Godella

En esta bateria de mesures, també es fa al·lusió a la suspensió de la concessió de permisos d’ocupació de la via pública per a la realització d’actes amb públic i es fa una crida a les associacions perquè no excedisquen les seues reunions de sis persones i intenten reduir al màxim la seua vida social.

 

Finalment, la resolució d’Alcaldia recomana, una vegada més, a la ciutadania que eviten la permanència en establiments i locals de pública concurrència per més temps de l’estrictament necessari, complisquen amb la distància social obligatòria, limiten al màxim els desplaçaments, l’obligatorietat de no ser més de sis persones en reunions en espais públics i privats i, finalment, seguir les indicacions dictades per les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

Mbappé decidix amb un doblet en La Ceràmica i reforça la recuperació del Reial Madrid

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al Vila-real amb dos gols de Mbappé, el segon de penal en el descompte, i va consolidar la seua millora sota el comandament d'Álvaro Arbeloa.

El Vila-real avança una lesió en el tendó d’Aquil·les de Juan Foyth

El defensa argentí es va retirar als vint minuts davant el Reial Madrid amb molèsties en el tendó d'Aquil·les esquerre. El club espera proves i tem que siga greu.

Barcelona conquista la seua sexta Supercopa en un clàssic igualat 2-0

El Barcelona va véncer 2-0 al Reial Madrid i va alçar la seua sexta Supercopa, quinta consecutiva. Brugts va obrir el marcador i Alexia va sentenciar de penal després d'una final molt competida.

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.