16.3 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

L’Ajuntament de Godella adopta noves mesures per a frenar la pandèmia del coronavirus

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha adoptat noves mesures en el municipi per a fer front a la crisi sanitària provocada pel coronavirus, que continua incrementant el seu impacte en els últims dies.

 

Per això, després de l’anunci de les noves restriccions imposades hui pel govern valencià en tot el territori autonòmic, la Corporació, a través d’una resolució d’Alcaldia, aplicarà fins al pròxim 31 de gener noves restriccions per a tractar de contindre la tercera ona de contagis, que es mostra en una preocupant línia exponencial ascendent.

 

La Corporació ha decidit suspendre les activitats amb presència de públic tant si es duen a terme en edificis municipals com en la via pública. Així mateix, es cancel·len les exposicions artístiques. S’exceptuen d’esta mesura l’activitat pròpia de les Escoles Municipals que impartixen ensenyaments reglats com l’Escola d’Adults, el Conservatori de Música o el curs de monitor de temps lliure.

 

Tanquen els parcs públics de Godella

D’altra banda, es tanquen tots els parcs i jardins municipals i les instal·lacions deportives municipals, suspenent-se totes les activitats que es realitzen en elles.

 

Respecte als mercats ambulants, continuaran oberts tant el mercat dels divendres com el de venda directa dels dissabtes, encara que amb les mesures d’aforament establides. El mercat municipal, per part seua, continuarà amb la seua activitat conforme a les normes establides.

 

La crida del consistori de Godella

En esta bateria de mesures, també es fa al·lusió a la suspensió de la concessió de permisos d’ocupació de la via pública per a la realització d’actes amb públic i es fa una crida a les associacions perquè no excedisquen les seues reunions de sis persones i intenten reduir al màxim la seua vida social.

 

Finalment, la resolució d’Alcaldia recomana, una vegada més, a la ciutadania que eviten la permanència en establiments i locals de pública concurrència per més temps de l’estrictament necessari, complisquen amb la distància social obligatòria, limiten al màxim els desplaçaments, l’obligatorietat de no ser més de sis persones en reunions en espais públics i privats i, finalment, seguir les indicacions dictades per les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.