10.6 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

L’Ajuntament de Godella adopta noves mesures per a frenar la pandèmia del coronavirus

 

L’Ajuntament de Godella, en la comarca de l’Horta Nord (València), ha adoptat noves mesures en el municipi per a fer front a la crisi sanitària provocada pel coronavirus, que continua incrementant el seu impacte en els últims dies.

 

Per això, després de l’anunci de les noves restriccions imposades hui pel govern valencià en tot el territori autonòmic, la Corporació, a través d’una resolució d’Alcaldia, aplicarà fins al pròxim 31 de gener noves restriccions per a tractar de contindre la tercera ona de contagis, que es mostra en una preocupant línia exponencial ascendent.

 

La Corporació ha decidit suspendre les activitats amb presència de públic tant si es duen a terme en edificis municipals com en la via pública. Així mateix, es cancel·len les exposicions artístiques. S’exceptuen d’esta mesura l’activitat pròpia de les Escoles Municipals que impartixen ensenyaments reglats com l’Escola d’Adults, el Conservatori de Música o el curs de monitor de temps lliure.

 

Tanquen els parcs públics de Godella

D’altra banda, es tanquen tots els parcs i jardins municipals i les instal·lacions deportives municipals, suspenent-se totes les activitats que es realitzen en elles.

 

Respecte als mercats ambulants, continuaran oberts tant el mercat dels divendres com el de venda directa dels dissabtes, encara que amb les mesures d’aforament establides. El mercat municipal, per part seua, continuarà amb la seua activitat conforme a les normes establides.

 

La crida del consistori de Godella

En esta bateria de mesures, també es fa al·lusió a la suspensió de la concessió de permisos d’ocupació de la via pública per a la realització d’actes amb públic i es fa una crida a les associacions perquè no excedisquen les seues reunions de sis persones i intenten reduir al màxim la seua vida social.

 

Finalment, la resolució d’Alcaldia recomana, una vegada més, a la ciutadania que eviten la permanència en establiments i locals de pública concurrència per més temps de l’estrictament necessari, complisquen amb la distància social obligatòria, limiten al màxim els desplaçaments, l’obligatorietat de no ser més de sis persones en reunions en espais públics i privats i, finalment, seguir les indicacions dictades per les autoritats sanitàries.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.